Lokakuun herhiläiset, viikko 33

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
ja tytteli ottaa sitten jonkun meistä numeron ylös, että voi kiireessä laittaa viestiä, jos tänne ei ehdi kertomaan :saint: :LOL: :LOL: :LOL:
Tuo oli muuten aika hyvä idea! Pistää korvan taakse

;)
Ainahan mulla ideoita löytyy :D
Ei sitä pistetä korvan taakse, vaan otat heti huomenna jonkun numeron talteen! Vaikka minun, jos et muuten osaa päättää! :LOL: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
ja tytteli ottaa sitten jonkun meistä numeron ylös, että voi kiireessä laittaa viestiä, jos tänne ei ehdi kertomaan :saint: :LOL: :LOL: :LOL:
Tuo oli muuten aika hyvä idea! Pistää korvan taakse

;)
Ainahan mulla ideoita löytyy :D
Ei sitä pistetä korvan taakse, vaan otat heti huomenna jonkun numeron talteen! Vaikka minun, jos et muuten osaa päättää! :LOL: :saint:
Haa, ai että sun pitää saada tietää ekana ja sitte hannaat tietoa meiltä :kieh: :LOL:

Niin joo huomenta vaan :kieh: Kiiukka nukkui yön yhdellä heräämisellä mutta mun unia sotki ukkonen ennen puolta yötä :headwall: Kierrettiin ukon kanssa nykimässä johtoja irti ympäri taloa. Mun veljeltä on parina viime kertana hajonnut ensin modeemi ja näyttö ja toisella kertaa taas modeemi ja koko kone. :( Paniikissa suojellaan omia koneita :whistle: Ja kojootti uikutti kun pelkää ukonilmaa...

Klo 6 kuului sängyn vierestä: äiti, äiti.. klo on 6 ja miä oon jo hereillä. Kurkkasin kelloa että niihän tuo on. Teki mieli kyllä vetää peitto pään yli ja kiljua että sulla on tänään ysin aamu ja myö oltais saatu nukkua viel kaks tuntia |O :headwall: Mutta ei niin ei. Tuo sälli ei yksin hereillä ole vaan ajaa aina minutkin pystyyn. No selvishän siinä syykin. Kun nuo johdot oli vedetty yöllä pois ja poika halus vähän aikaa pelata :whistle: No tossa tuo nyt pelaa spyroa ja äiti yrittää herätä kahvin voimalla. Ja muut nukkuu |O Paitsi isommat koululaiset alkaa heräilee tietty. Mutku kerrankin ois saanu nukkuu Kiian puolesta :headwall: :headwall:

Ja ukon poika niiskuttaa tuossa räkäisen kuuloisena :kieh: Äsken just pärpätin että muistaa pestä niitä käsiään ja laittaa käsidesiä ja pysyy KAUKANA noista pienemmistä! Jos pystyis edes vähän sillä välttämään tuota räkistä. No tuleehan se jos on tullakseen mut jos tässä heti joku kierre taas alkaa niin :headwall: Ja hankaluuksia se tuo Jepen kouluunvientiin jos pienemmät on kipeenä :/

Hitto että miä oonkin taas hyvällä tuulella heti aamutuimaan :ashamed: Ettekö vaan huomanneet sitä :saint: :LOL:

Jos jotain kivempaa yrittäis viel repiä :D Pojat kun nauravat Kiialle jotain mitä hölmöä nyt typy sattui tekemäänkään. Kiia katsoo molempii ja alkaa höröttämään ihan selkeää tekonaurua. Hiljenee ja vilkaisee ja uudelleen. Taputtaa käsiään ja höröttää :D Oikea pelle! Eilen just kattelin ja sanoin ukolle että onkohan tolla tytöllä kaikki ihan kotona :LOL:

:eek: Jaahas, Jeppe vetäytyi sohvalle peiton alle maate. Meinaako muka käydä uudelleen nukkumaan? Sitte sillä on ainakin pönttö tossa kasin aikaa sekaisin jos nukahtaa nyt :/

*painuu hakemaan lisää kahvia*

Huomenta huomenta :) : Tänään syötiin viideltä ja tovi sitten noustiin, siis seiskalta. Tänään kun viedään eskari eskariin, mennään muut avoimeen jumppaamaan, siis oikeesti jumppaamaan :LOL: :LOL: .

Niin, en ole vielä ihan kaikkea lukenut, mutta piti jo tulla jotain kommentoimaan, ettei unohdu...

Tytteli.... Huijuijui :D :heart: , kyllä la lähestyy nyt kovaa vauhtia!! ihana, kun oot siellä nyt paremmilla mielin, tosi tärkeä juttu :heart: ! Ihana, jos mieskin ymmärtänyt asian! Ja todellakin, me odotellaan täällä palstasynnytystä ja lähdön raportointia!!!!!!!

Niinukka, olipas harmillinen juttu :/ ! Mutta toisaalta, mä oon jotenkin varma, että sä saat ihan mukavasti töitä joka tapauksessa, ainakin sitten sijaisuuksia tiuhaan. Vaikka eihän se sama ole kuin yksi pitkä ja varma sijaisuus :/ . Toivotaan, että työt kumminkin jotenkin onnistuvat. Onko miehen juttu nyt varmistunut siis? Ja Venlukan ja Apinanpojan touhut kuulostaa kovin tutuilta :D , meillä asuu nykyään oikea apinatyttönen :whistle: . Vessapaperia revitään mikä ehditään, syödään myös ja sitä mälliä ei annettais millään suusta! Myös kaikki muu paperi maistuu :p , vessanpöntön kantta on kiva kolkutella ja jättää sormia väliin... Ja tietysti itse vettä kurotella... Ja vimärirotta meillä asuu myös |O . Pyykkejäkään ei ehdi saunalta koneesta ottaa, kun vanha ja likainen viemärin kansi on korkattu :headwall: . ja ja ja... Eilen tuo ehti ihmeen korkeelta pöydältä (eikä sentään ihan pöydän reunalta), jollain konstilla kaatamaan mun ison vesimukini. Muki ei tullut päälle, mutta vedet ihan suorilta ylös katsovan naamalle :LOL: . Hetken pysähtyi ihmettelemään ja ei kun jatkamaan maailman tutkimista :heart: .

Mamma3 juttua oli tietysti kiva lukea. Ihanaa, kun aina tänne kuitenkin palaat :hug: . Mietin just, et millanes teidän piha on nyt kesällä mahtanut olla :whistle: , vink vink, tykkää kattella kuvia.

Jaahas, nyt kävin jo muualla välillä ja unohdin loput kommentoinnit. Ai niin, ihana juttu ainakin se, että Tiipiin mies jää vuodeksi kotiin :) . Mitäs jos me saadaankin Tiipiin miehestä tänne juttukaveria :whistle: ?!

Mulla meni eilen kirpparivaatteita hinnotellessa, ihan mukavaa näpräilyä. Ja paaaljon puuttuu vielä. Hassua luopua nyt noista osasta parempiakin vaatteita. Ja paperiroskia kun vein, osui siellä lootassa silmiin A4, jossa luki isoilla Pupu, että kaikenlaisissa paikoissa tulette jollain tapaa mieleen :LOL: :hug:

Käympäs hämmentämässä puuroa ja jatkan lukemista...

Tyttelii, tulikohan mun viesti perille, siitä puuttu otsikko ja lähettiköhän sen?! Hihii, mä kiirellä aloin viestimään :p

Mammoliino :hug: , kyllä siellä on varmasti itkua riittänyt :'( :hug: . Hirveitä juttuja tuollaiset :(

Meillä kanssa Kela oli niin pirun tarkka noista tilitiedoista |O , ei meinannut mikään riittää. Enää ei olla sitten yritettykään mitään hakea.

Niin, aletaan siis kisaamaan, kelle Tytteli ilmoittaa, mä laitoin jo numerooni viestinä :LOL:

Ja Yksäidillä tosiaan kiirutta piisaa ja ihan koko päivälle. Huh huh... ja tsemppiä! Onneks kaikki päivät ei sitten ehkä ole noin pitkiä. Mutta on sulla siinä työtä, kun iteksesi kaikkia pyörität. Toivottavasti voisit saada lastenhoito-apua siivouspäiviin, että saisi siivoukset nopeasti pois alta itekseen tehden jne. Kiva lukea sun koulustakin. Nyt kun väki meneekin töihin ja kouluihin, olis kiva niistäkin aina jotain pientä lukea. Ai niin ja Vip, onnea päätöksistäsi :)

Jaa, kai se on mentävä aamua alotteleen, että yhdeksältä ollaan päiväkodilla...

Heippa vaan meiltäkin!
hengissä ollaan ja ari alkoi. Onnin kerho 3x viikossa ja sit vielä avoimeen pitää päästä. Tosin se vaihtoi paikkaa ja nyt pitää varata sieltä päivät, koska menee :headwall: :headwall: Ennen mahtu koko sakki ja sai mennä kun siltä tuntui. Tylsää... että jos ei olekaan aamusta tekemistä eikä oo ilmottanu sinne menevänsä.. Eilen se aukes ja Eeron kans käytiin. Oli aivan täys!! sielä saa olla vai max.25 hlöö kerrallaan.. Eilen oli ainaki 50hlöö..
Mutta semmosta tänne.

Joku aikanaan mesessä kyseli kaverilleen yhdistelmiä?? En muista kuka olikaan.. Nyt olis myynnissä!! :attn: :attn:

Nyt aamuteelle, että kerkee ajoissa lähteen :wave:

Arvatkaapas huviksenne, kuka on heränny klo. 03 |O
Syötin Sannin ja sen jälkeen ei unesta tietookaan prkl

Tänään Kuopioon kuuntelemaan Nazarethia & Deep Purplea :p
Tuleekii sitte vuorokauden valvominen putkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Arvatkaapas huviksenne, kuka on heränny klo. 03 |O
Syötin Sannin ja sen jälkeen ei unesta tietookaan prkl

Tänään Kuopioon kuuntelemaan Nazarethia & Deep Purplea :p
Tuleekii sitte vuorokauden valvominen putkeen...
Perhana, pistit sitte kolme tuntia paremmaksi :kieh: :D

Heipparallaa,

Meillä mennään taas vaihteeksi hienosti nukkumaan ja nukutaan läpi yön kymmenen tuntia. Itse kukuin tänä aamuna jo 06.30 hereille kun aurinko alkoi paistamaan olohuoneesta kamariin ja piti käydä laittamassa ovia kiinni, mutta en saanutkaan enää unta. On tämä outoa, mutta niin ihanaa, kun saa nukkua täysiä öitä niin ettei kumpikaan lapsista herätä =)

Toivottavasti hyvä tuuli puhaltaa nyt ainakin viikonlopun yli Apinanpoikasen nukkumisen suhteen. Varasin nimittäin miehelle ja mulle hotelliyön Oulusta. Mennään perjantaina työkaverin synttäri juhlille kaupunkiin ja ollaan sitten koko yö eka kertaa pois kotoa Aatun syntymän jälkeen. Toivottavasti olisi perjantaina myös hyvä ilma. Tykkään niin kovasti istua elokuun iltaa ulkona ja kun kerrankin saa istua ja jutella vaikka läpi yön. Eikä pieni sadekaan kyllä mitään haittaa, siinäkin on oma tunnelma. Mun oli pakko saada silloin aikanaan omat häätkin elokuulle kun rakastan tätä loppu kesän aikaa. =) Ihana kun on vielä lämmin, silti raikas ilma ja nuo hämärät illat. Mummu tulee meille yökylään katsomaan lapsia.

Pitää lähteä tekemään Annille jotain ruokaa kun ollaan tästä sitten lähdössä Topsyn tykö :wave:

hellou!!
topsy: voi harmi ku en tänää pääse!!
jospa seuraavaan tapaamiseen =)
mulla on tosiaan noin tunnin bussimatka + se aika kun löydän oulussa oikeen osotteen :whistle:
täytyy sit käydä foorumin puolella kattelee lähemmin yhteystietoja.

mileko vai deep purplea pääset kattoon!wau!
miehen lemppari,ois varmaan sekin menossa jos esiintys täälläpäin.
Pidähän hauskaa =)

yksäidin päivät kiiruisia!

mammoliini :hug:

muskariin aattelin ilmottutua,nyt oli lehdessä ilmotus että alkaa.
toivottvasti mahtuu vielä!
poika tykkää musasta,ja joskus soitellaanki marakasseja lattialla.

tänää siskon kanssa mennään kirppiksiä kiertämään.
toiveena ois löytää jotkut farkut ja syystakki.
mutta eihän sieltä koskaan tuu mukaan mitä alunperin lähtee hakemaan :)

kahville taas
:wave:

päiviä!
yksäiti: onnea :flower: !
tänne ei ihmeitä,sataa sataa sataa......mut poika nukku koko yön taas piiiiitkäääästä aikaa :D ! tosin kerran heräs mutta asettu ihan silittelemällä, äitin kulta :heart: !

hevosaitaa pitäis lähtee paukuttaan kunhan lapsenvahti saapuu,pääsee purkaan agressioitaan tonne märkään maahan :kieh: :LOL: :kieh: !

koiranomistajat: tietäskö kukaan mistä sais edullisesti trimmauspöytää?

jaah,taidampa minäkin sumpit täräyttää :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Ja ukon poika niiskuttaa tuossa räkäisen kuuloisena :kieh: Äsken just pärpätin että muistaa pestä niitä käsiään ja laittaa käsidesiä ja pysyy KAUKANA noista pienemmistä! Jos pystyis edes vähän sillä välttämään tuota räkistä. No tuleehan se jos on tullakseen mut jos tässä heti joku kierre taas alkaa niin :headwall: Ja hankaluuksia se tuo Jepen kouluunvientiin jos pienemmät on kipeenä :/

Hitto että miä oonkin taas hyvällä tuulella heti aamutuimaan :ashamed: Ettekö vaan huomanneet sitä :saint: :LOL:
Samat vinkeet sulla, kuin mulla! Olen toitottanut noille isommille tuosta käsihygieeniasta varmaankin, niin että heillä ei ole voinut menemättä perille, mutta silti aina väliin unohtuu
:headwall: Koulusta kun tulevat, käsidesi pullo odottaa heti eteisessä, sieltä jos mistä kantautuu niitä pöpöjä :kieh: Ja olen sanonut, että jos joku kaveri on kipeenä, olis suotavaa jos ei menis hakemaan tartuntaa meille :whistle: eli ei silloin kylään... itsellekkin raskasta, jos tulee joku tauti päälle, yritän välttää mahdollisuuksien mukaan nytten. Kiva olis flunssassa synnyttää |O :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
koiranomistajat: tietäskö kukaan mistä sais edullisesti trimmauspöytää?
Mulla iski nyt oikosulku, että mistäpäin olitkaan Tilda

:snotty: olitko Oulusta päin? Nimittäin jos Haaparannalla käyntiä, siellä on se Hund och Jakt liike, mikä myy kuin tukkuhinnoin. Sellasessa hallissa. Sieltä minä haen ruoat, puruluut ja kaikki Brendalle, ostan hihnat jos tarvii jne. Sekä akvaariojuttuja myy, paitti kaloja. Aikanaan ostin sieltä näyttelyhäkinkin! Ja oli paljon halvempi, kuin eläinkaupassa. Myy myös noitta näyttelytelttoja yms. Sitte joskus, kun olis enemmän aikaa ja aktiivisuutta, se olis kyllä kiva :)

muok* löysin niiden kotisivut!
http://www.hundochjakt.se/

Yhteistyössä