Huomenta huomenta
: Tänään syötiin viideltä ja tovi sitten noustiin, siis seiskalta. Tänään kun viedään eskari eskariin, mennään muut avoimeen jumppaamaan, siis oikeesti jumppaamaan
.
Niin, en ole vielä ihan kaikkea lukenut, mutta piti jo tulla jotain kommentoimaan, ettei unohdu...
Tytteli.... Huijuijui
:heart: , kyllä la lähestyy nyt kovaa vauhtia!! ihana, kun oot siellä nyt paremmilla mielin, tosi tärkeä juttu :heart: ! Ihana, jos mieskin ymmärtänyt asian! Ja todellakin, me odotellaan täällä palstasynnytystä ja lähdön raportointia!!!!!!!
Niinukka, olipas harmillinen juttu :/ ! Mutta toisaalta, mä oon jotenkin varma, että sä saat ihan mukavasti töitä joka tapauksessa, ainakin sitten sijaisuuksia tiuhaan. Vaikka eihän se sama ole kuin yksi pitkä ja varma sijaisuus :/ . Toivotaan, että työt kumminkin jotenkin onnistuvat. Onko miehen juttu nyt varmistunut siis? Ja
Venlukan ja Apinanpojan touhut kuulostaa kovin tutuilta
, meillä asuu nykyään oikea apinatyttönen
. Vessapaperia revitään mikä ehditään, syödään myös ja sitä mälliä ei annettais millään suusta! Myös kaikki muu paperi maistuu
, vessanpöntön kantta on kiva kolkutella ja jättää sormia väliin... Ja tietysti itse vettä kurotella... Ja vimärirotta meillä asuu myös |O . Pyykkejäkään ei ehdi saunalta koneesta ottaa, kun vanha ja likainen viemärin kansi on korkattu :headwall: . ja ja ja... Eilen tuo ehti ihmeen korkeelta pöydältä (eikä sentään ihan pöydän reunalta), jollain konstilla kaatamaan mun ison vesimukini. Muki ei tullut päälle, mutta vedet ihan suorilta ylös katsovan naamalle
. Hetken pysähtyi ihmettelemään ja ei kun jatkamaan maailman tutkimista :heart: .
Mamma3 juttua oli tietysti kiva lukea. Ihanaa, kun aina tänne kuitenkin palaat :hug: . Mietin just, et millanes teidän piha on nyt kesällä mahtanut olla
, vink vink, tykkää kattella kuvia.
Jaahas, nyt kävin jo muualla välillä ja unohdin loput kommentoinnit. Ai niin, ihana juttu ainakin se, että
Tiipiin mies jää vuodeksi kotiin
. Mitäs jos me saadaankin Tiipiin miehestä tänne juttukaveria
?!
Mulla meni eilen kirpparivaatteita hinnotellessa, ihan mukavaa näpräilyä. Ja paaaljon puuttuu vielä. Hassua luopua nyt noista osasta parempiakin vaatteita. Ja paperiroskia kun vein, osui siellä lootassa silmiin A4, jossa luki isoilla
Pupu, että kaikenlaisissa paikoissa tulette jollain tapaa mieleen
:hug:
Käympäs hämmentämässä puuroa ja jatkan lukemista...