Hei ystävät rakkaat :heart: :wave: piiitkästä, piiiiitkästä aikaa :wave: Ompa teitä ollutkin jo ihan hirmuinen ikävä
Vaikka kyllä mä taustaillut olen jonkinverran, mutta sekin jäänyt ihan liian vähälle
Nyt otin itteäni niskasta kiinni ja tartuin näppikseen =)
Ihana kun ollaan päästy palaamaan takaisin arkeen...ihana kun tulee syksy ja sateet
Meillä on ollut sen verran hektinen kesä, että nyt on ihana vähän asettua aloilleen ja nauttia omasta kodista ym =) Mä olenkin tässä innolla laittanut kotia "syksykuntoon", siivoillut ja kaappeja "karsinut" ja sisustanut.
Täytys munkin viedä taas kirpparille kamaa, kesällä ulkoilma kirppiksellä muutaman kerran olin ystävän kanssa roinaa myymässä ja hyvin kyllä kauppa kävikin, mutta vielä tota kamaa jäi...ja nyt on ilmaantunut lisää, kun noi kaikki tenavat on kesän aikaan virahtaneet ihmeesti pituutta
Juuri huomasin että eskarilaisen välikausipuku on auttamattoman pieni, täytyy varmaan vielä ostaa uusi :/ Ja kohta sitten jo uusia talvikamppeita ostelemaan...voi tätä shoppailua ja rahan menoa =) Mutta mielellänihän minä kun vaatteista on kyse
Juu, mutta siiis eilen alkoi esikolla eskari. Voi että kuinka super-reipas meidän lapsi onkaan. Niin älyttömän hyvin sinne jäi ja reippaana lähti poiskin, ja siellä oli niin ihanasti ollut ja nauttinut
Keskimmäinenkin selvästi nautti kun sai olla enemmän mun huomiossa päivällä
Vaikka vähän ikävöikin leikkikaveria... Kivasti toi eskarikin rytmittää meidän päivää, jos vaan menis jatkossakin näin hienosti nämä vienti ja hakureissut
Molempina aamuina ollaan herätty seiskalta kaikki, ehditty tehdä aamu puhteet hyvin ja sitten vielä kävellen menty =) Itelläkin niin ihana fiilis kun heti aamusta saa reippailla raikkaassa säässä. Mut saas nähä kuin jatkossa...nyt varmaan jotain alkuintoa tämä ?? Kohta saa tietty raahata kiukkuisia ja väsyneitä lapsia sängystä viime sekunneilla ja autolla mennä että ehtii....
Etenkin kun talvi ja pakkaset tulee. No, se on sen ajan murhe ja nyt on näin =)
Tänään mummo meneekin ja hakee eskarilaisen =)
Kauheasti on täälläkin teillä tapahtunut ja vaikka mitä...moni on aloittamassa/aloittanut työtä/koulua ja lapset hoitoa...tsemppiä vaan ihan hurjasti kaikille!!!!!
=)
Mullakin vähän jotain työhommaa mielessä ollut, saa nyt nähdä mihin johtaa nää suunnittelut, mutta sillai kuitenkin että lapset pysyy kotona, mikä on todella huojentavaa tietää =)
Meillä ollut tässä tolla pienimmällä sitten todella "ihana" kehitysjakso menossa... Kohta alkaa kävellä ja ai että mä jo toivon että toi kävelis. Nyt saa olla niin skarppina kokoajan ettei satuta itteensä kun harjoittelee kävelyy ja kulkee kaiken mahdollisen liikkuvan kanssa jne...
Unet on ollu vähän hakusassa, siis päiksyt,(yöllä nukkuu kuin enkeli) mutta niin ilmeisesti teillä muillakin lukemani mukaan, eli siitä olen iloinen kuullessani että ilmeisesti jokin ikäkausijuttu taas sekin. Hampaita poika teki urakalla tässä ja sen seurauksena oli ihanan kiukkuinen lapsi ja lopetti silloin syömisen melkein kokonaan
Kauhee tunne kun toinen ei syö juuri mitään :/ Nyt kyllä taas söisi JOS malttaisi, muttakun ei...aika haastava laji tällähetkellä toi syöttäminen, kun pää kääntyilee kun väkkärä ja nousee syööttiksessä seisomaan etc....huuuuuuuh
Mutta sitä kun on niin paljon muita kiinnostuksen kohteita, niin ymmärtäähän sen...ja muistaa että niin oli noilla kahdella isommallakin aikoinaan. Siitä ne sitten helpottaa.
Syömisestä puheenollen, joko teillä "vauvat" tapailee itse syömään?? Joko lusikka pysyy pikku kätösessä hyvin ja menee sinne oikeaan paikkaan =) ?? Meillä tätä ilmiötä oli havaittavissa ennen syömislakkoilua, mutta ei enää kun ei kerta kaikkiaan malta :/
Imetyshän meiltä nyt loppui taannoin, ja ihan hyvillä mielin ollaan, vaikka aattelin että se olis kova paikka mulle. Mähän en enää imettänyt kuin päivisin, ja olisko siihenkin (imetyksen loppumiseen)syynä ollut malttamattomuus...?? Mutta nykysinkin aina kun olettais että nyt vanhan tavan mukaan olisi tisuaika, niin poika tulee itse syliin, halimaan ja hellyyttä hakemaan :heart: =)
Niin ne meidän vauvat vaan ovat kasvaneet...voi että...kohta 1vuotis juhlia saadaan järkkäillä...huoh ja snif :'( =) :heart:
Tosta vaatetuksesta tuli mieleen, että kun noista kuriksista olitte puhuneet, niin mä itse inhosin pienenä kuriksia yli kaiken ja nykyisin kun on näitä ihania kosteussuojia olemassa niin mä olen päättänyt että mun lasten ei tarvii kuriksia ylleen pukea =) Joo, tottahan se on että kurikset on sen sata kertaa parempia kuin silloin mun lapsuudessa, mutta silti....me siis käytetään vain ja ainoastaan kosteussuoja haalareita,takkeja,housuja,hanskoja....
Vaatekoko meidän nuorimmalla on nyt 74/80.
Niin ja joskus joku kaipaili pojalle (olikohan doktori) hupparia/collegetakkia...niin jo silloin hymyilytti että voi kun näkisitte meidän pojun huppari/collaritakki kokoelman.....
Onkohan mulla joku patoutuma tullut niitä kohtaan kun niitä on tullut haalittua niin kauhiasti
Mutta ovat kyllä meidän perheessä tullut pidettyäkin joka ainoa! Mä tykkään niitä pitää...keväästä syksyyn....ja etenkin nyt kun kesä oli kolea, niin olivat usein tarpeen!
Täytyskin joskus kuvaa laittaa ihan
Tässä piti aloittaa muuten taas vähän kevyempää elämääkin nyt...ei ne grillimakkarat ja piffit pidemmän päälle kovin terveellisiä ole
ja muutenkin kun tuli kesällä reissattua ja muuta, niin tuli sitten syötyyn miten sattuu ja mitä sattuu...pääsi tulemaan jokunen lisäkilokin, joten nyt täytyy niitä karistella ennen joulua...saa sitten taas syödä huoletta
Voi voi...aika kiirii ja täytys mennä taas. Kauheasti ois kirjotettavaa, etenkin kommentoimista, mutta nyt yritän taas olla palstailussa ahkerampi ja sen myötä kommentoidakin jotain enmmän.