Lokakuun herhiläiset, viikko 33

Ai niin ja vaatekoot meillä vaihtelee 68cm (housut jos ei kiristä vyötäröstä ) sinne 80cm. Riippuen ihan vaatteesta. Päälle mahtuu viel keväinen ulkopuku 68cm. Viel en ole paksumpaa ostannut, pitäis vissiin :ashamed: Toppapukuja tuol on kaksi, kokoa ? En muista enkä jaksa mennä katsomaan. Oiskohan 80cm? Ja sadevaatteet kai pitäis hommata :/ Sinisiähän en päälle laita :saint: Enkä muutes edes tiijä onko niitä missään.

Just juttelin koulun rehtorin kanssa ja Jeppe saa kun saakin avustajan. Tosin jakaa sen toisen pojan kanssa mutta n. 10-14h viikossa pojalla on apuna avustaja jos sitä tarvii. Vielähän ei tiijä miten se koulumaailma aukeaa ja kuinka paljon poju on kesän aikana "kasvanut". Katsellaan ja ootellaan. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :whistle: :D
 
Onnea Rontille hyvästä yöstä! Meillä se oli jotain muuta, mutta ei keskustella siitä... Ens viikolla mies jää isäkuukaudelle, ja meillä alkaa eri ääni kellossa :kieh:

Pupu ehdottomasti kannattaa tilata kutsuilta jos sellaisille pääset, mut toki saat tilauksen minullekin laittaa. Mut on noita ihana hipistellä ja katsella ja sitten tilata ne mistä tykkää.

Ja tuutiksen koululaiselle tsemppiä! :)

Meillä on tänään vuorossa kauppahelvetti, kaikki kaapit huutaa tyhjyyttä... hohheijaa. :wave:
 
Mun viestit tuleekin taas ripotellen mutta lisääntyypä tuo meidän vähäinen viestimäärä samalla :saint: :LOL: Meillä ei arki ihan astunutkaan vielä tänne. Ukko on saitsulla. Meni hakemaan "remontti/auton korjauslomaa" ;) No onhan tuolla taas selkä ja niska nakelissa, ihan oikeestaan. Tavallaan hyvä et on kotona ja tavallaan... Näin menkkojen aikaan kun kiristää korvien väli muutenkin :kieh: :headwall:
 
Piti tulla kirjottamaan, mutta nyt tuo yksi kitisee tuolla väsymystään. Taidan itekkin lähteä kans päiväunille, meni eilen miehen ja viinin kanssa pikkutunneille ;)
Vai on Kiikukka alkanu kitisemään öisin, joo ilman muuta heti puhutteluun, ei tommonen peli vetele! |O
Mileko siitä sun kaameasta kankkusesta ois kiva lukea enemmän :LOL:

Minäkin eilen mietin Mammoliinoa että mitenkäs teidän taloudessa pyyhkii, toivottavasti jo vähän paremmissa merkeissä :hug:
Tänään taidetaan viettää päivä ihan tässä kotosalla, kaupassa ehkä käydään. Harmittaa kun tekis mieli mennä käymään siellä paljetien kirppiksellä mutta sinne on niin hankala bussilla päästä.
ok, nyt goisaan :wave:
 
Täällä kaikki ennallaan..... :kieh: pojan kanssa taas otettiin aamu tappelut ennen kouluun menoa. Kyllä taas ottaa pannuun, just kun luulin että kaikki alkaa hienosti. :/

Tytöillä pukkaa jonkun sortin nuhaa myös....sekin vielä... :kieh: :kieh:

Täällä on tylsääääääääääääääää haluaa päiväkahvi seuraa |O

Meillä ei ole srk:n kerhoa kun kerran viikossa, pitäis keksiä tuolle Ellulle jotakin muuta puuhaa, kun meinaa tyttö pitkästyä täällä kotona.

*sori tää valitus heti aamutuimaan* :ashamed:
 
mulle tehtiin kiireellinen sectio; sydänäänet laski pikkuriikkisen aina supistuksen hellittäessä; pistivät sitte pojan päähän piuhat ja ottivat ainakin tsiljoona kertaa mikroverinäytteitä (ja se muuten ei ollut kivantuntuista!!!!!!) ,mutta viimein niiltä hajos laite jolla niitä verinäytteitä tutkittiin joten päätyivät sektioon. ihan hyvä koska napanuora kaulan ympäri ja poika eloton kun hänet nostivat "vihreän puuron" seasta. poika sai yhden pisteen ja kiidättivät teholle.
elikkäs jos eivät olisi sektioon päätyneet pikapikaa niin mulla ei olisi elävää pienokaista,sen verran viimetippaan meni :| . onneksi on sitkeää tekoa tämä pienokainen :heart: :heart: :heart: :heart:
pitääkin mennä heti pussaamaan kun tuli semmonen olo :heart: :heart: :heart:
 
Reimatecin haalarit on muuten reiluja kooltaan. Meidän Annilla on vielä 98cm käytössä ja neiti on 4.5.v. Aatulle ostin syksyksi 80cm ja on tosi iso vielä.

Meillä meni nukkumaan laittaminen ja yö loistavasti.
Laitoin sänkyyn ennen kymmentä ja sinne jäi nätisti ilman itkun itkua. Nukkui putkeen 09.20. Näyttää olevan niin että kun tuon saa rauhassa nukkumaan, siis ilman itkua, niin sitten nukkuukin paljon rauhallisemmin koko yön. Nyt mulla saattaa olla hajua siitä miten tuon kans pitää toimia että jää sänkyyn ilman itkua/tappelua.

Pupu; täällä aika hyvät naurat sai aikaan tuo sun laulama, anna mulle tähtitaivas. Kuvittelin vaan kipaleen mielessäni sinun esittämänä eikä muuta tarvittu kun nauroin oikein ääneen


Pitää mennä, sirkus on saapunut meidän taloon.

:headwall:
 
Tiipii
Siitä kankkusesta oli kuule hauskuus kaukana :x
Mutta kun perjantaina satoi koko ajan, niin aina kun hain juotavaa, niin hain tuplana, ettei koko ajan tarvii juosta sateessa (siis kotihäät ja juomat ulkona...). Jossain vaiheessa sitten huomasin, että vaikka haen tuplia, niin juon samaan tahtiin kun ois vaan yks juotavana :whistle:
Puariinkii eksyttiin, kun piti bestmania kovistella livistämisestä. Samalla olin ärähelly muutamalle muullekkii siinä sivussa... :ashamed:
Taksi sitten haki kotiin, matkaa vajaa 40km ja puolessa välissä laatotin erään linkkupysäkin :x
Kotona laatotin pihassa kahteen otteeseen... :snotty:
Vaatteet oli jonossa matkalla vessasta makkariin ja olin kuulema nukkunu sitten pesuvati kainalossa :whistle:
Aamulla kun heräsin, niin miljoona pikku-ukkoo tako minua lekoilla päähän, joku oli syöny mun suulla kissanpas... ja mahassa kierti. Iltapäivän ja illan makasin horkassa sohvalla nieleskellen sapen makua. Välillä toivoin että kuolen ja välillä, että jäisin ees kitumaan. Sunnuntainakii oli vielä niin heikko olo, että päätin, etten juo ennen seuraavaa kertaa....

Meillä ukko jää huomenna loppuviikoks lomalle. Saapi pysyä poissa jaloista prkl :eek:

Meilläkin on Pepillä srk:n kerho vaan yhtenä päivänä viikossa ja 2 tuntia :(
 
hui tuota tildan synnytystä :'( meilläki oli par kertaa napanuora kaulan ympäri..

tuli eilen ihan mukavaa postia kelalta,saan ihan hyvin kotihoidontukee ja hoitolisää :p 400 ja rapiat tuloo :D kiva,ei tarviikkaa sit hantti hommia ruveta tekee,mietin jo että jos joku 200e vaan tulee niin perun koko hoitovapaan ja meen viikonloppu hommiin tai jotain,mut ei tarviskaa..

murkut läks eilen meiltä,talkkari kävi kattoo kattomassa ku sieltä vuoti vettä välillä,no tuliki jostain letkusta joka irronnu,nii siel oli sit murkkujaki ollunna,toi suihketta ja hups,veskin lattia mustanaan kuolleita murkkuja :x :wave: jes..

vaatekoostako ollunna puhetta?!
meillä menee tuota 80-86cm vaatteita,ihan pari housua 74 menee,mutta vain muutama..meillä on oikeesti tosi pitkä poika..osa 80 bodeista on melko napakoita jo..

lauluista,minä laulaa luikuttelen koko ajan täällä,jopa tuntunut ääni paranevan kun on niin paljon laulanu,vaikka variksen raakuntaa se vieläkin muistuttaa :LOL:
josta tulikin mieleen että täytypä mennä tubeen janne hurmetta kuuntelee :p
 
huomenia!!
ai niinukka sulla on kans häntäluu tiellä!
mulla oli ihan kamala kokemus se ponnistus,kun puski ja puski ja ei...
tuntu että tuleeko se vaavi koskaan!
sitten lääkäri huomasi että jaahas,onkos sulla joskus murtunut häntäluu :eek:
(en muista,ehkä lapsena!?)
imukupilla lopulta onneksi saivat,mutta ei sekään ihan helpolla menny.
synnytyksen jälkeen kätilö sanoikin että seuraava sectiolla tai käynnistys aikasemmin.

pupu
meillä soi salissa U2.
ja ku menin eka kertaa kylään miehelle,nii kuunneltii U2:sta,
se -one love- on meidän biisi:D :heart:

mammoliinia minäki kaipaillu.

yö meni hyvin,ihottumakin kokonaan hävinnyt.
eli se tuli sieltä eläintarhasta!
millle lie,pitää puhua neuvolassa.

mulla maha ihan turvonnu ja pinkeä.
ihan näyttää ku ois paksuna!!
mun ei pitäs syödä ollenkaa sokeria,vehnäjauhoja yms.
mutta kun ei saa niskasta itteä kiinni!pitäs taas olla salaatti/viili kuurilla.
ostin kuitenkin nut makaroonit tummina,ja syön vaan ruisleipää.
'karkkien tilalle jos hedelmiä ostas.

lähdempä tästä kahville.enkä syö keksejä,plääh
 
Essi synty kans sektiolla, kiireellisenä eli ei hätä eikä suunniteltu. Syy oli pitkittynyt synnytys (avauduin 5cm 22 tunnin aikana), mun kuume (meinas tulla kohtutulehdus) ja tarjontavirhe. Essi oli jumissa lantiossa, naama oli ylöspäin ja pää vinossa. Sitte tuli 9 pisteen tyttö =)
 
Enja: en päässyt eilen vastaamaan , mulla meni nää sivut jumiin..En siis tiedä hintaa ja millaisia värejä, anoppi nuo kurikset osti Eemille etukäteen nimpparilahjaksi..

Sitten varovasti kehaisen..Meillä Eemi nukkui klo 20-05.30..ja joi pullon maitoa ja jatkoi unia klo 07.15 asti..Eka kerta kun meni koko yö..en uskalla hehkuttaa, muuten tämä ei kyllä toistu..
 
Ei juma Mileko sun juominkeja :LOL: :LOL: :LOL: sori mutta mua nauratti aikas paljon kun tuon jutun luin :LOL: No mutta kato onhan se hyvä ottaa kerralla kunnolla niin ei tarvi sitten koko ajan vinkua takasi baariin! ;) Minäki otin aika tavalla kun viimeks olin ulkona, nyt tosin tuntuu että taisin jäädä selvästi kakkoseks :D

Tilda meillä kans laitettiin synnytyksessä pinnejä vauvan päähän ja otettiin mikroverinäytteitä ja oon sun kans samaa mieltä että ei mikään mukava kokemus :ashamed: Ekan kerran kun tuo pinni laitettiin ja vauva oli vielä suht ylhäällä niin musta tuntu että lennän siitä takaseinästä vähintäänkin viereiseen huoneeseen :eek: Ei ollu itku kaukana ku tunnin päästä tultiin ilmottaan että nyt se pinni on irronnu ja pitää laittaa uus... ja irtoshan se sitten vielä sekin :kieh: Onneks teillä kaikki päätty hyvin ja lapsi terve :heart:
 
Moikka ja rontti se mun la on 6.9 että ei enää kovin kaukana :eek: tässä pikku hiljaa olen kotona laitellut vauvaa ajatellen sänkyä yms. ja vaihettu järjestystä makkarissa jne. Eemil nukkuu vieläkin meidän kanssamme samassa huoneessa, kun meillä ei ole oikein enempää huoneita täällä, vaikka neliöiden puolesta voisi olla, mutta kun vanha talo, jota useat eri omistajat aina pikkuisen laajennelleet sinne sun tänne ja tosi epäkäytännöllisesti, ei oikein muuten voi :/

Itsellä vois sanoa että vointikin on ehkäpäs parempikin, kuin aikaan. Johtuneeko, kun parisuhteessakin menee paremmin =) ollaan juteltu miehen kanssa ja koetettu nyt yhteen hiileen tässä puhaltaa kaikissa asioissa... ei tässä kyllä muuten pidemmän päälle jaksaisi.

Ylihuomenna mulla synnytystapa-arvioon meno nähdään kummin päin se vauva siellä nyt on, terkkarin mukaan ollut nyt perätilassa pari viime kertaa :/ Viimekin kerralla muutes yritin siitä minun mielen alavireydestä kertoa siellä (masennuksen tuntemuksista), ei ottanut siihen mitään kantaa :ashamed: noh ajattelin sitte että olkoon... mutta on mulla jotenkin ollutkin nyt sellanen virkeämpi olo henkisestikin. Nyt kun tuon miehen kanssa on mennyt paremmin, jotenkin niin ollut kaikella lailla hyvä olo =)

Eilen kerroin kun Eemil kipeä ja edellis yö valvottiin... ja kuumeiltiin eilinen päivä. Nyt viime yönä alkuyöstä pari kertaa kävi hereillä ja nukkui sitten 8.15 saakka, eli koko yön =) illalla laitettiin keittosuolatippoja ja imettiin räkää pois. Ei ollut muuten miehen antanut imeä, kun oli yrittänyt :/ tai sitten ei ollut hennonut, kun olin kaupassa käymässä. Itsekkin kyllä joudun ottamaan napakan otteen ja sitten vaan tehdään, vaikka kuinka pistää hanttiin...

Mutta tänään muutenkin jotenkin paremman oloinen päivä, valuuhan tuo nenä vielä, muttei ehkä enää niin paljoa ja ei ollut enää kuumeinenkaan. Onneksi on silti koko ajan ruoka maistunut ja juonut hyvin.
 
Tytteli ihana lukea että teillä menee nyt paremmin! :heart: Saat hyvillä mielin alkaa valmistautua synnytykseen, hui ei siihen tosiaan ole enää kovinkaan kauaa! Kai sinä sitten meinaat palstasynnyttää? ;)

Silja vaikuttaa vähän tylsistyneeltä, ajattelin että lähdetään käymään kaupungilla lastenkirppiksellä kattoon jos jotku kengät tuolle tytölle löytäisin. Siljalla kun ei ole vielä kenkiä ollenkaan vaikka käveleekin jo pitkiä matkoja tukea vasten - raukka ihan ku pula-ajan lapsi :/
 
Hei ystävät rakkaat :heart: :wave: piiitkästä, piiiiitkästä aikaa :wave: Ompa teitä ollutkin jo ihan hirmuinen ikävä ;)
Vaikka kyllä mä taustaillut olen jonkinverran, mutta sekin jäänyt ihan liian vähälle :( Nyt otin itteäni niskasta kiinni ja tartuin näppikseen =)
Ihana kun ollaan päästy palaamaan takaisin arkeen...ihana kun tulee syksy ja sateet :D Meillä on ollut sen verran hektinen kesä, että nyt on ihana vähän asettua aloilleen ja nauttia omasta kodista ym =) Mä olenkin tässä innolla laittanut kotia "syksykuntoon", siivoillut ja kaappeja "karsinut" ja sisustanut.
Täytys munkin viedä taas kirpparille kamaa, kesällä ulkoilma kirppiksellä muutaman kerran olin ystävän kanssa roinaa myymässä ja hyvin kyllä kauppa kävikin, mutta vielä tota kamaa jäi...ja nyt on ilmaantunut lisää, kun noi kaikki tenavat on kesän aikaan virahtaneet ihmeesti pituutta :eek: Juuri huomasin että eskarilaisen välikausipuku on auttamattoman pieni, täytyy varmaan vielä ostaa uusi :/ Ja kohta sitten jo uusia talvikamppeita ostelemaan...voi tätä shoppailua ja rahan menoa =) Mutta mielellänihän minä kun vaatteista on kyse ;)
Juu, mutta siiis eilen alkoi esikolla eskari. Voi että kuinka super-reipas meidän lapsi onkaan. Niin älyttömän hyvin sinne jäi ja reippaana lähti poiskin, ja siellä oli niin ihanasti ollut ja nauttinut :) Keskimmäinenkin selvästi nautti kun sai olla enemmän mun huomiossa päivällä :) Vaikka vähän ikävöikin leikkikaveria... Kivasti toi eskarikin rytmittää meidän päivää, jos vaan menis jatkossakin näin hienosti nämä vienti ja hakureissut :) Molempina aamuina ollaan herätty seiskalta kaikki, ehditty tehdä aamu puhteet hyvin ja sitten vielä kävellen menty =) Itelläkin niin ihana fiilis kun heti aamusta saa reippailla raikkaassa säässä. Mut saas nähä kuin jatkossa...nyt varmaan jotain alkuintoa tämä ?? Kohta saa tietty raahata kiukkuisia ja väsyneitä lapsia sängystä viime sekunneilla ja autolla mennä että ehtii.... :whistle: Etenkin kun talvi ja pakkaset tulee. No, se on sen ajan murhe ja nyt on näin =)
Tänään mummo meneekin ja hakee eskarilaisen =)

Kauheasti on täälläkin teillä tapahtunut ja vaikka mitä...moni on aloittamassa/aloittanut työtä/koulua ja lapset hoitoa...tsemppiä vaan ihan hurjasti kaikille!!!!!
=)

Mullakin vähän jotain työhommaa mielessä ollut, saa nyt nähdä mihin johtaa nää suunnittelut, mutta sillai kuitenkin että lapset pysyy kotona, mikä on todella huojentavaa tietää =)

Meillä ollut tässä tolla pienimmällä sitten todella "ihana" kehitysjakso menossa... Kohta alkaa kävellä ja ai että mä jo toivon että toi kävelis. Nyt saa olla niin skarppina kokoajan ettei satuta itteensä kun harjoittelee kävelyy ja kulkee kaiken mahdollisen liikkuvan kanssa jne...
Unet on ollu vähän hakusassa, siis päiksyt,(yöllä nukkuu kuin enkeli) mutta niin ilmeisesti teillä muillakin lukemani mukaan, eli siitä olen iloinen kuullessani että ilmeisesti jokin ikäkausijuttu taas sekin. Hampaita poika teki urakalla tässä ja sen seurauksena oli ihanan kiukkuinen lapsi ja lopetti silloin syömisen melkein kokonaan :eek: Kauhee tunne kun toinen ei syö juuri mitään :/ Nyt kyllä taas söisi JOS malttaisi, muttakun ei...aika haastava laji tällähetkellä toi syöttäminen, kun pää kääntyilee kun väkkärä ja nousee syööttiksessä seisomaan etc....huuuuuuuh :) Mutta sitä kun on niin paljon muita kiinnostuksen kohteita, niin ymmärtäähän sen...ja muistaa että niin oli noilla kahdella isommallakin aikoinaan. Siitä ne sitten helpottaa.
Syömisestä puheenollen, joko teillä "vauvat" tapailee itse syömään?? Joko lusikka pysyy pikku kätösessä hyvin ja menee sinne oikeaan paikkaan =) ?? Meillä tätä ilmiötä oli havaittavissa ennen syömislakkoilua, mutta ei enää kun ei kerta kaikkiaan malta :/
Imetyshän meiltä nyt loppui taannoin, ja ihan hyvillä mielin ollaan, vaikka aattelin että se olis kova paikka mulle. Mähän en enää imettänyt kuin päivisin, ja olisko siihenkin (imetyksen loppumiseen)syynä ollut malttamattomuus...?? Mutta nykysinkin aina kun olettais että nyt vanhan tavan mukaan olisi tisuaika, niin poika tulee itse syliin, halimaan ja hellyyttä hakemaan :heart: =)
Niin ne meidän vauvat vaan ovat kasvaneet...voi että...kohta 1vuotis juhlia saadaan järkkäillä...huoh ja snif :'( =) :heart:

Tosta vaatetuksesta tuli mieleen, että kun noista kuriksista olitte puhuneet, niin mä itse inhosin pienenä kuriksia yli kaiken ja nykyisin kun on näitä ihania kosteussuojia olemassa niin mä olen päättänyt että mun lasten ei tarvii kuriksia ylleen pukea =) Joo, tottahan se on että kurikset on sen sata kertaa parempia kuin silloin mun lapsuudessa, mutta silti....me siis käytetään vain ja ainoastaan kosteussuoja haalareita,takkeja,housuja,hanskoja....
Vaatekoko meidän nuorimmalla on nyt 74/80.
Niin ja joskus joku kaipaili pojalle (olikohan doktori) hupparia/collegetakkia...niin jo silloin hymyilytti että voi kun näkisitte meidän pojun huppari/collaritakki kokoelman..... :whistle: Onkohan mulla joku patoutuma tullut niitä kohtaan kun niitä on tullut haalittua niin kauhiasti :eek: Mutta ovat kyllä meidän perheessä tullut pidettyäkin joka ainoa! Mä tykkään niitä pitää...keväästä syksyyn....ja etenkin nyt kun kesä oli kolea, niin olivat usein tarpeen!
Täytyskin joskus kuvaa laittaa ihan :LOL:

Tässä piti aloittaa muuten taas vähän kevyempää elämääkin nyt...ei ne grillimakkarat ja piffit pidemmän päälle kovin terveellisiä ole :whistle: ja muutenkin kun tuli kesällä reissattua ja muuta, niin tuli sitten syötyyn miten sattuu ja mitä sattuu...pääsi tulemaan jokunen lisäkilokin, joten nyt täytyy niitä karistella ennen joulua...saa sitten taas syödä huoletta :D

Voi voi...aika kiirii ja täytys mennä taas. Kauheasti ois kirjotettavaa, etenkin kommentoimista, mutta nyt yritän taas olla palstailussa ahkerampi ja sen myötä kommentoidakin jotain enmmän.
 
hoitolisästä: eikös siihen vaikuta puolison tulot? ohitin koko lomakkeen kahtomatta tarkemmin kun olin semmosessa luulossa että ukon tulot lasketaan kans? siinä tapauksessa ei nääs oo mitään tsäänssejä :( .......

tiipii:
osuvasti kuvattu miltä tuntuu mikroverinäytteen otto :LOL: !!! multa niitä otettiin puolen tunnin välein.....aaarggghh |O !

kesäkiloja on tullu 2 :eek: ,voi paskuli sentään!!!! todella inhoittavaa kun ei saa mättää mitä haluaa ja miten paljon haluaa :headwall: :D :headwall: !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
hoitolisästä: eikös siihen vaikuta puolison tulot? ohitin koko lomakkeen kahtomatta tarkemmin kun olin semmosessa luulossa että ukon tulot lasketaan kans? siinä tapauksessa ei nääs oo mitään tsäänssejä :( .......
!

Hoitoraha on kaikille se samansuuruinen, oliko se jotain 294?/kk, hoitolisään vaikuttaa puolison tulot. Ja siihen hoitolisän laskemiseen ne tarvii Kelassa sitten ne kaikki tilinauhat yms..
Ja sitten kunnasta riippuen on vielä se kuntalisä. Kuntalisään ei tulot vaikuta.



 
voi prkeleen perkele...se vuorotteluvapaalle jäävä tos ilmottikin että rupee käymään työn ohessa sittenkin sitä kouluu :headwall: :headwall: :eek: kyllä kyrsii ja pahasti,kerkesin jo hoitopaikka hakemuksen ja kaikki viedä...eipä innosta ei nyt juur yhtään mikään.
kivat jutut.mieheltäkin loppuu työt joten kiva syksy tiedossa... :headwall: :'(
 
Krisu multa ei valitettavasti apua ole tohon kysymykseen. Ite aina yritän huutiksesta kattella mitä muut huutavat ja sitten vielä tietenkin se vaikuttaa että onko postimaksut päälle..

Kävin äsken sielä lastenvaatekirpparilla ja sielä olis ollu myytävänä Reimatecin talvihaalari tytölle. Mitään käytönjälkiä ei juurikaan näkynyt ja koko oli 86. Huvikseni kokeilin laittaa tytön päälle niin sehän oli niin iso että pääkin uppos sinne puvun sisälle :LOL: Hinta olis ollu 40? mikä musta aika edullinen, mutta aivan liian iso!

Löysin sitte kotimatkalla tosta pelastusarmeijan kirppikseltä jotku tuommoset ensikengät. Ärsytti vaan kun pohjissa oli hinnat 5.90? ja molemmissa sisäpuolella 3.90? sanoin sitten tuosta kassalla ja sain tietenkin tuohon halvempaan hintaan mutta jotenkin oli nuiva myyjä, tuli ihan sellanen olo että varmaan se ajatteli että olin ite ottanu ne edullisemmat tarralaput jostain :headwall: Ja yhet Aution neuleen ihanat vanhat plyyshihousutkin ostin kera itsetehdyn pehmolohikäärmeen =)
 

Yhteistyössä