Ja sepä se, ettei juurikaan ees reissarissa ilmotele mitään, jos on hankaluuksia ollu :attn: Ainakaan meille ei tietoon tullu, kun vasta kuukausien päästä mutkien kautta...että ihan mukava ope :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:katsoo onko reissari täynnä palautetta :ashamed: Näiden opettaja on tosi nössö joka ei saa kuulemma poikia minkäänlaiseen kuriin Lupaavaa syksyä tietää :saint:
No ilmankos meillä oli tyhjä reissari repussa :saint: No ehkä toi on tänään ollut ihmisiksi. Ainakin sillä on ollut kivaa Mutta kyllä on ollut väsynyt poika koko päivän. Makaillut ja vetelehtinyt vainAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja sepä se, ettei juurikaan ees reissarissa ilmotele mitään, jos on hankaluuksia ollu :attn: Ainakaan meille ei tietoon tullu, kun vasta kuukausien päästä mutkien kautta...että ihan mukava ope :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:katsoo onko reissari täynnä palautetta :ashamed: Näiden opettaja on tosi nössö joka ei saa kuulemma poikia minkäänlaiseen kuriin Lupaavaa syksyä tietää :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Keiju; meillä syy siihen miksi poika nukkuu omassa huoneessa ja sängyssä on se että kaikki nukkuu silloin levollisemmin. Minä, mies ja poika. Jos teillä toimii tuo perhepeti järjestely niin ei kai sitä tarvitse miksikään muuttaa, ainakaan minun mielestä. Minä ainakin olen sitä mieltä että se mikä on toimivin ja helpoin järjestely kullekin perheelle niin sillain nukutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:Yksäiti Kiitos vinkistä, mietin juuri eilen tarvitseeko kuravaatteita hankkia mutta kai ne on hvyä olla olemassa. Onko kuravaatteissa eroa, näitäkin on vissiin miljuuna erilaista ja eri hintaista? Mitä ohuemmat sen taipuisammat? Teipatut saumat? Kestääkö kaikki konttausta?
Keiju Ihana kuulla että imetys lähti taas käyntiin! :flower: :hug: