Lokakuun herhiläiset, viikko 33

Heippa!
Kyllä on menny niin kiireiseks että hyvä lukasta! Kamalasti hommaa...Kuukaudessa tapahtunu sellanen kehitysrumba et en ois ikinä uskonu. Ei sentään vielä kävellä mutta puita pitkin mennään suht hyvin jo. Siihen nähden että heinäkuun alussa neiti oppi vasta ryömimään, tän kuun toinen päivä nous polviseisontaan, seuraavana päivänä sitten seisomaan! Ei meinaa mamma perässä pysyä... :LOL:

Mutta sellasta piti kysyä vielä että tarviiko joku täällä harsoja? Meinaan pistää myyntiin huutonettiin jos joku ei täällä tarvii. Niitä olis ainakin 15kpl. Pistää yv:tä jos tarvii...Paljonkohan niistä vois pyytää, olisko joku hintatietoinen? Olisin kiitollinen! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
katsoo onko reissari täynnä palautetta :ashamed: :LOL: Näiden opettaja on tosi nössö joka ei saa kuulemma poikia minkäänlaiseen kuriin :whistle: Lupaavaa syksyä tietää :LOL: :saint:
Ja sepä se, ettei juurikaan ees reissarissa ilmotele mitään, jos on hankaluuksia ollu :attn: Ainakaan meille ei tietoon tullu, kun vasta kuukausien päästä mutkien kautta...että ihan mukava ope :whistle: ;) :kieh:
 
Keiju07
Merkkausta vaan, mihin asti ehdin lukaista. Just lähdetään syksyn ekaan vauvauintiin, saas kattoo, onko sukellukset vielä muistissa.

Eilen koitettiin ekaa iltaa nukuttaa Vienaa omaan huoneeseen... ei hyvä tullu ei :/ . Tosi rauhaton yö, ja vaikka pääsi takaisin viereemme joskus keskiyöllä, niin olikin sitten sen edestä äidissä kiinni. Mä vaan jotenkin edelleen kaipaisin selitystä sille, että miksi kaikki käskee nukuttaa omassa huoneessa, omassa sängyssä, mutta kukaan ei pysty selittään, että miksi minä ja mies kyllä saadaan nukkua lähellä toisiamme, mutta vauvan pitäisi sitten yksinään pärjäillä. Ja eihän siinä mitään, jos kaikki nukkuu tuolla järjestelyllä paremmin, mutta meillä ei kyllä nukuta... ainakaan vielä. Täällä on kyllä yksi aika lepsu mamma.

Jeps, nyt pakkaamaan uintikamppeita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
katsoo onko reissari täynnä palautetta :ashamed: :LOL: Näiden opettaja on tosi nössö joka ei saa kuulemma poikia minkäänlaiseen kuriin :whistle: Lupaavaa syksyä tietää :LOL: :saint:
Ja sepä se, ettei juurikaan ees reissarissa ilmotele mitään, jos on hankaluuksia ollu :attn: Ainakaan meille ei tietoon tullu, kun vasta kuukausien päästä mutkien kautta...että ihan mukava ope :whistle: ;) :kieh:
No ilmankos meillä oli tyhjä reissari repussa :saint: :LOL: No ehkä toi on tänään ollut ihmisiksi. Ainakin sillä on ollut kivaa :eek: :D Mutta kyllä on ollut väsynyt poika koko päivän. Makaillut ja vetelehtinyt vain :)
 
Asiasta Kiiaan ja niihin uniin (siis mihin pirun uniin :kieh: ) Mitens muilla onkos unet jo parantuneet? Meil ne menee päin p...tä :headwall: Edelleen tapellaan unia vastaan ja ei nukuta kuin lyhyitä pätkiä (siis päivällä ) Ja ne yöt |O Heräillään, istutaan sängyssä, ollaan polvillaan pinnoja vasten ja HUUDETAAN! :headwall: Maitoo halutaan mutta kun ei mene perille että vatsallaan se imeminen on pikkusen hankalaa :kieh: Selälleen ei voi olevinaan juoda vaikka päivällä voi |O Saiskos tuota palautettua aikaan jolloin ei liikuttu ja jopa nukuttiin :saint:
 
Keiju; meillä syy siihen miksi poika nukkuu omassa huoneessa ja sängyssä on se että kaikki nukkuu silloin levollisemmin. Minä, mies ja poika. Jos teillä toimii tuo perhepeti järjestely niin ei kai sitä tarvitse miksikään muuttaa, ainakaan minun mielestä. Minä ainakin olen sitä mieltä että se mikä on toimivin ja helpoin järjestely kullekin perheelle niin sillain nukutaan.
 
me&i minä meinaan ostaa tytölle sen ruskea/turkoosin siilipaidan ja siihen ne turkoosit blyyssihousut, sitten vielä varmaan ne kärpässienisukat :p nuo oli niin ihanat sen pikkupojan päällä siinä esitteessä ja se poika näytti vähän meidän Siljalta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Keiju; meillä syy siihen miksi poika nukkuu omassa huoneessa ja sängyssä on se että kaikki nukkuu silloin levollisemmin. Minä, mies ja poika. Jos teillä toimii tuo perhepeti järjestely niin ei kai sitä tarvitse miksikään muuttaa, ainakaan minun mielestä. Minä ainakin olen sitä mieltä että se mikä on toimivin ja helpoin järjestely kullekin perheelle niin sillain nukutaan.

Samaa mieltä!

Meillä esikoinen nukkui enemmän tai vähemmän vieressä koko ekan vuotensa, sitten sängyssään ihan kiinni meidän sängyssä pari seuraavaa vuotta..keskimmäinen oli alusta asti omassa sängyssään ja siirtyi omaan huoneeseen jo muutaman kuukauden iästä. Eemi taas tykkää nukkua omassa sängyssään, mutta meidän huoneessa.
Jokaisen kohdalla ollaan menty lapsen unien mukaan, missä lapsi nukkuu parhaiten. Silloin saa äitikin edes himpun unta.

Ja ennemmin tai myöhemmin nuo omiin sänkyihinsä ja huoneisiinsa tottuu, ei tuo esikko enää minun kainalossa nuku:) ( paitsi joskus tuokin vauva vielä aamusella kömpii halittavaksi :heart: )

Älä siis Keiju kanna huolta, ja tee jotain vain siksi että muut sanoo ja muut olettaa. Vain te tiedätte mikä on teille parasta!
 
Mä oon ihan puhki,poikki,väsy... Tänään pidin itelleni synttäri kahvit...pää täynnä räkää,heikottaa ja päätä särkee.. Huomena kouluun 8.30!!! V**** JEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
Ei toimi ajatus ei,eikä mikään muukaan. Peetu on parvekkeella jäähyllä kun herätti TAAS Pessin. Taidanpa siirtää toisen mun huoneeseen kohta nukkumaan takas kun menee hermot...eilen Pessi sai joskus 22 aikaan nukkua kun herra ärsyke lopetti touhuamisen jne... Pikkasen on pieni väsynyt. Mä en tajua mitä mä ton apinan kanssa teen :kieh: eikä oo tuo nukkunu kun 30min päikkärit,koko muun päivän juossu ees taas ja nyt ei osaa taaskaan rauhottua! Millä mä saan ton iltasin aloilleen,ei kelpaa kirjat eikä äitin rauhallisemmat leikit.
Enkä millään haluais mitään dvd:tä laittaa pöyriin,sillä vois tosin jäädä aloilleen kun laittas jonkun dvd:n joskus 19 aikaan..en tiä...

Nyt mä painun suihkuun ja pian nukkumaan... ja huomena, :eek: kouluun :snotty:
 
Ainiin..mun piti jotain kommentoida.niin ne sadevaatteet, Pessillä on kokoa 80cm kurahousut,kumpparit kokoa 22 ja ne on kyllä ollut ahkerassa käytössä tarhassa.Nyt pyysivät sadetakkia,täytyy siis viedä tuo 86cm..sanoivat kyllä että saa sitä käärittyä vaikka siihen hukkuukin,parempi se kun ei mitään. Peetun vanhoja siis taas meillä olemassa 86cm-->
Jep,että sellasta :D
 
Meillä Eemillä sadevaatteet myös hommattuna, koko 80 cm, oli aika reippaan kokoiset. Sit on Idan vanhat kumpparit, koko on 22 ja ne on Eemille ihan liian isot..sillä toi jalan koko n. 18..jatketaan siis kumpparien etsintää..:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Yksäiti Kiitos vinkistä, mietin juuri eilen tarvitseeko kuravaatteita hankkia mutta kai ne on hvyä olla olemassa. Onko kuravaatteissa eroa, näitäkin on vissiin miljuuna erilaista ja eri hintaista? Mitä ohuemmat sen taipuisammat? Teipatut saumat? Kestääkö kaikki konttausta?

Keiju Ihana kuulla että imetys lähti taas käyntiin! :flower: :hug:


Nää meidän kurikset on jesper juniorista, Forumista, ja tosi hyvät tuntuiset. Hengittävät ja pehmeät.
 
Mistä te muuten niitä synttäreitä käytte katsomassa? Yritin kerhon puolelta katsoa mutta se oli supistettu aika lyhyeksi enkä sieltä löytänyt ainakaan.

Milla-marialle piti sanoa että totta kai meidän tapaamisille mahtuu mukaan. Tälle viikolle suunnitellaan, joten jos pääset niin kivahan se vaan on kun uusia tulee mukaan. =) Ei kyllä treffata meillä ja kutsun mukaan, mutta en usko että kenelläkään on mitään sitä vastaan. Ollaan sen verta sosiaalista porukkaa että kaikki lokaäitit 2007 jotka kynnelle kykenee on tervetulleita, ainakin minun puolesta. =) ;)
 
paljonko maksaa uutena reimatecin välikausihaalarit? huuto.netistä oon haalareita kattellu, uutena en viitsi ostaa.. minkälaisia kenkiä ootte hommannu nyt syksyks ja minkä kokosia? Millon ootte käyttäny välikausihaalaria ja millon sitten ihan toppahaalaria? nollakeleillä varmaan välikausi, vai? ööö, minä oon näitten kans nyt taas ihan urvelo :whistle:
 
minäkin mietin tuota että hommaanko välikausihaalarin kokoa 80 vaiko 86? meillä tyttö on melko pieni joten sen puolesta varmaan tuo 80, mutta sitten ajattelin että menisköhän tuo 86 vielä ens keväänäkin... minä oon niin huono näissä vaate/tarvikehankinnoissa, ja kaikki haluisin aina käytettynä hommailla :headwall:
 
kiitti dog valokuvausliiikkeen linkistä; olipas upeita kuvia siellä sivuilla! nyt jäinkin miettimään että otettasko perhepotretti vai vaan poika yksin :/ ? oikeestaan kyllä haluun molemmat :D ,mitenkähän kallista lystiä lie :/ ?

meillä poika konttas äsken niin kovaa vauhtia että meni kuperkeikan kun ei etupää ollu yhtä sukkela liikkeissään kun takapää :D ! kauhee itku kun pää siinä väkisin muksahti :'( .....
ja seisomaan vänkää kokoajan; paha kun on näin väsynyt niin ei oikein hallihe noita raajojaan :D !
 

Yhteistyössä