Lokakuun herhiläiset, viikko 33

Meillä Ella oppi kävelemään ilman tukea 10,5 kk vanhana ja siitä asti on meno ollut sen mukaista. |O

Onneksi nuo kaksi ovat hiukan hitaampaa sorttia, mutta kaapit saadaan auki ja paikat sotkettua alta aikayksikön.....nytkin tyhjentävät video kaappia urakalla..... :kieh:

heippa kaikille!!
ollut meno päällä tää mamma ni ei oo kerenny palstailemaankaan..
perjantaina tuli kummityttö ja hänen sisko yöks meille,lauantai iltana lähtivät..ihania typyjä 3 ja 4 vuotiaat..lauantaina oliki tässä meidän tilavassa kaksiossa 4 alle 4vuotiasta lasta ja meno oli sen mukaista :D simppa oli ihan onnessaan kun oli niin paljon kavereita,perässä viipotti mennä koko ajan ja nauraa kalkatti vaan :heart:

eilen oli sit siskon rippijuhlat,aamulla kirkkoon ja koko päivä sit menikin juhliessa,kävinpä ihan ehtoollisellakin :saint: nyt on synnit hyvitetty :LOL:
kovasti tykkäs sisko kun annettiin sille lahjaks tosi kallis mopokypärä :D rahaakin sai jo vajaa 900e :eek: :kieh: epistä :saint:

edi on meillä ollu lauantaista asti hoidossa,siis se meidän koira joka asustaa äidin luona..hitto toi on ihan erikoira,ei oo enää sellanen adhd vaan ihan koira,normaali koira :eek: mitä sille on tapahtunu?onks se muka kasvanu jo aikuiseks?hirveetä..

tässä kuussa on jännät paikat nääs..tulee tieto tuleeko ukolle vakipaikka vai ei :/ toivottavasti tulee niin päästään hakemaan lainaa ja ostamaan tontti ja kilpuuttamaan talopaketti firmoja :D

d-tipoista olitte ainaki puhelleet,meillä on ihan alusta saakka annettu jekovitteja 3tippaa,talvella oli taukoo kun oli se et meni 2litraa korviketta päivään,mutta nytkin menee se litra niin oon silti antanu sen 3 tippaa,talvellahan se on tärkeintä ottaa,kun kesällä auringostakin saa vitskua..
pitäs itekki alkaa nyt syödä vitamiineja..

mä oon netissä käyny kattoo eri valokuvaus liikkeiden kuvia..tarkotus ois mennä 1v kuvaan jonnekkin,otetaan poitsusta ja koirasta kuva,sit koko poppoosta..
extrafilmillä onkin nyt uus juttu et saa canvas tauluja valokuvasta,pitää ehken makkariin tilata :whistle:

joo-o,kai pitää mennä tyhjentää pesukoneet ja valmistautua kun tulee hoitoon muksuja,sit alkaakki ruuan tekoon..

heipparallaa :wave:

Piti heti tulla purkautuu...AHISTAA!!En tiiä mitä tekisin.Sain sen koulupaikan,koulu alkaisi jo 2.9 :eek: Ellan hoitopaikasta ei vielä tietookaan (paperit vielä pöydällä).Toisinaan haluisin olla vielä kotona ja toisinaan mennä töihin niin ja toisinaan sinne kouluun :ashamed: Toki koulu olisi vain vuoden ja lomat siihen päälle että aika lyhyt.Mutta rahatilanne tällä hetkellä tosi huono :'( Pitäisi viikossa päättää nyt mitä aijon tehdä.Pää on ihan sekasin.Kertokaa kaikki kellä on lapset päiväkodissa kuinka on mennyt/tai perhep.hoidossa.pessillä ainakin hyvin mitä yksäiti on kertonut.Mites muut?Itkettää jo valmiiksi jos tuon pikkuisen vien nyt jo hoitoon vieraalle :'( VOI AHDISTUS SENTÄÄN!!!

mintulla tosi ihanat vaatteet *kiiruhtaa heti meandin sivuille*

Ella [/b]kävelee taaperokärryn avulla ja yrittää jopa juosta sen kanssa mutta ilman tukea ei seiso,puhumattakaan kävelisi.

Vip; meidän Anni meni perhepäivähoitoon 1v3kk eikä ollut koskaan mitään ongelmia hoidon aloituksen myötä. Koskaan ei itkenyt kun jätin sinne ja muutenkin tykkäsi tosi paljon hoitotädistään ja kun oli kavereita. Mutta se ahdistaa varmasti kaikkia äitejä kun joutuu viemään lapsensa vieraalle hoitoon, oli lapsi sitten minkä ikäinen tahansa kun hoitoon eka kertaa menee. Aina sitä jotenkin epäilee että hoitaakohan tuo nyt mun lasta niin hyvin kuin omasta mielestä pitäisi. Minä olen ollut tosi tyytyväinen myös päiväkotiin, mutta sinne Anni meni vasta kun oli kahden vanha.

Vip1 onpa kyllä hankala tilanne sulla! Alkaako se koulu aina vaan näin syksysin vai onko mahollista alottaa opiskeluita tammikuussa? Entä jos nyt päätätkin jäädä sieltä pois niin onko sulla mahollista saada pitää sitä paikkaa muutaman vuoden ajan varattuna (amk:ssa ja yliopistoissahan on näin)? Minäkään en kyllä osaa sanoa että mitä kannattais tehä, mutta sen tiiän että asioilla on tapana järjestyä! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
voi elämän kevät, minä en jaksa enää oottaa että se syysmallisto tulee näkyviin :headwall:
minä aina haluisin ostaa niitä ihania me&i sukkia :LOL: miksei niitä myydä suomessa?
Kohta kohta... tulkaas tiipii kylään niin pääset hipeltään tuoreeltaan :D Ja sukkia on myös mallistossa :)

Hengis ollaan...

Taas hurahti päivä tähän saakka että pääsin...raahauduin koneelle :D

Herättiin jo aamulla aikaisin ja pistin isot kouluun ja lähdin Saran kanssa viemään miehen kyydillä meidän ekaluokkalaista kouluun. Vaikka siitä oltiin puhuttu ja puhuttu että koulu vihdoin alkaa niin meidän Memmu siellä H.Moilasena istui pulpetin ääressä :D :heart: Hälle oltiin ihan tilattu oma tripptrapp tuolikin että ylettyy pulpetin ääressä tekemään kouluhommia! :heart: Mun pieni meni kouluun :ashamed: Onneks mulla on toi yks vauva vielä täällä :D Tai no ei sekään kohta ole vauva :'( :D

Täytyy käydä kattoo noita me&I:n uusia vaatteita, olisko siellä jotain kivaa, mutta topsy! Älä myy mulle ennenkuin syyskuussa saan ekan palkan :LOL:

Heipat täältäkin uuteen pinoon :) :wave: !

Meilläkin on eka eskari-päivä takana :) . Ja eskariin jäätiin jopa itkemättä =) , kyllä aamulla jännitti ja ero meinas olla vaikea, mutta mukavan reippaasti sitten lopulta kuitenkin. Me muut tytöt käytiin tässä lähellä auenneessa avoimessa päiväkodissa. Saa typykin tottua hulinaan ennen päiväkotiin menoa. Meillähän päikky alkaa sitten 29.8 :eek: :eek: :'( .

Hienot kuteet tosiaan Mintulla :) . Pitäskin laittaa typystä kuva, kun YKS (miks vaan yks...) mun vanha retrovaate on tallessa ja sitä on nyt käytetty yöpukuna. Aika hauska se on tuon päällä, vaikken niin retroihin olekaan vannoutunut.

Meille on tulossa vieraita ja pitäs hiukan siivota tässä vielä ja alkaa laittaan ruokaa, joten ei taas tämän pidempään. Ensi viikon perjantaina mulla alkaa kirpparikin, että siihenkin menee nyt aikaa, kun alkaa vaatteita hinnotteleen..

Ja on muuten tautisen hullu ajatus, että nämä alkavat tosiaan täyttämään vuoden :eek: :/

Meilläkin sitten lähtivät kouluun..huvitti vaan aamulla kun meijän kasiluokkalainen ja naapurin seiskaluokkalainen(poika) seisovat tossa tienreunassa..oottaen linja-autoa..poika oman kodin kohdalla ja meijän tyty oman kodin kohdalla..sanoinkin tytölle et tuskin linkkikuski noukkii teitä monesta eri kohdasta kyytiin..mutta näköjään otti..

isomman tytön vein kaverinsa kanssa kaupunkiin,samalla reissulla kävin ostamassa linja-auto kortin hälle..

No milekon sanni se on oikein vikkelästi ruvennut kävelemään,meilläkin muuten purraan,mutta onneksi nuo ylähampaat eivät ole vielä puhjenneet ettei nyt pysty rouskasemaan palaa pois..
ja neiti kyllä on niin rihatsu pentu että kennee lie tullu :eek: vessan ovet on pidettävä kiinni,muuten on pää laellaan vessan pöntössä,kerkee kyllä syömään aina vessapaperia ja ronkkimaan veskin pytyn raikastinta :eek:

pitää avoimien ovien päivää olkkarin kaapeissa..ja oikein vimma on sellasta korurasiaa ravistella,kun mulla siellä joitain koruja on...

jepulis kohta pitäs tuo isompi tyttö lähtee kaupungista hakemaan..saas nähdä miten koulu on mennyt.

muuten mietin tossa että kantsisko ostaa jo 86 tai 90 cm kurahousut,olis varmaan helpompi pukee ulkovaatteiden päälle...miettii hän,joka tappeli aikoinaan noiden isojen tyttöjen kanssa kuravaatteiden pukemisesta..toisin sanoen meillä ei sit käytetty kuravaatteita kun eivät suostuneet niitä päällensä laittamaan..

ja toisaalta tartteeko venlakaan niitä vielä,kun ei kuitenkaan ulkona kävele..vai laittaavatko ne jossain päiväkodissa tollasen pienen johonkin maahan möyrimään :eek:

siis meikäläisellä kauhukuvia päiväkodista..en tiiä mistä lie tullutkaan..ehkä kun oli siitä syöttämis jutusta lehdessä..niin kaikki kauhukuvat vilisee vaan päässä :eek: olenkohan ihan pimahtanut?

Topsy ootteko te kotona jos me vaikka tästä tultaiski? :D Millä bussilla sinne teille oikeen pääsi? osa tuli sinne tienvarteen ja osa siihen "lenkkiin"?
Tiipii sori en heti ehtinyt vastaileen, tuli hoitolapsi. Mut tänään mä lähden kotoa 16.30 työharjoitteluun, joten voi tulla vähän hoppu kun on tuossa hoitolapsikin tosiaan ja ruoka pitäis laittaa. Mut pääsisittekö huomenna tai joku toinen päivä? Me ollaan ihan kotosalla, jos kerrot milloin tulisitte niin ei mennäkään minnekään. Ja muutkin Oululaiset on tervetulleita kaffelle :wave: :wave:

Bussi 6 tulee tienvarteen, lähelle tosin ja bussi 2 tuohon lenkkiin.

Topsy mullakin on täälä ihan kiitettävä siivoussavotta ja Silja koisaa parvekkeella joten joku toinen päivä sopii meillekkin hyvin =) Ois kyllä kiva sopia joku päivä jotta muitakin sitten tulis ihastelemaan noita uutuuksia! Meille taitaakin sopia kaikki muut mutta ei perjantaina.

Pääsin äsken kattomaan sitä uutta mallistoa, mutta vielä tökki sivut jonkin verran. En saanu avattua sitä samalla tavalla kuin ennen eli niin että kaikki tuotteet näkyis saman aikasesti samalla sivulla, taitaa olla muuttunu tuo ulkoasu jonkin verran.

Topsy mullakin on täälä ihan kiitettävä siivoussavotta ja Silja koisaa parvekkeella joten joku toinen päivä sopii meillekkin hyvin =) Ois kyllä kiva sopia joku päivä jotta muitakin sitten tulis ihastelemaan noita uutuuksia! Meille taitaakin sopia kaikki muut mutta ei perjantaina.

Pääsin äsken kattomaan sitä uutta mallistoa, mutta vielä tökki sivut jonkin verran. En saanu avattua sitä samalla tavalla kuin ennen eli niin että kaikki tuotteet näkyis saman aikasesti samalla sivulla, taitaa olla muuttunu tuo ulkoasu jonkin verran.
Juu ja siellä on ruuhkaa sekä sit kokoajan päivittävät niitä. Osassa näkyi vanhoja vaatteita vielä. Kyllä sivut ovat pysyneet samanlaisina. Illemmalla on jo varmasti kaikki näkyvissä. Mut ei ne ole yhtään niin ihania netissä kuin livenä :(

Yhteistyössä