heippa kaikille!!
ollut meno päällä tää mamma ni ei oo kerenny palstailemaankaan..
perjantaina tuli kummityttö ja hänen sisko yöks meille,lauantai iltana lähtivät..ihania typyjä 3 ja 4 vuotiaat..lauantaina oliki tässä meidän tilavassa kaksiossa 4 alle 4vuotiasta lasta ja meno oli sen mukaista
simppa oli ihan onnessaan kun oli niin paljon kavereita,perässä viipotti mennä koko ajan ja nauraa kalkatti vaan :heart:
eilen oli sit siskon rippijuhlat,aamulla kirkkoon ja koko päivä sit menikin juhliessa,kävinpä ihan ehtoollisellakin :saint: nyt on synnit hyvitetty
kovasti tykkäs sisko kun annettiin sille lahjaks tosi kallis mopokypärä
rahaakin sai jo vajaa 900e
:kieh: epistä :saint:
edi on meillä ollu lauantaista asti hoidossa,siis se meidän koira joka asustaa äidin luona..hitto toi on ihan erikoira,ei oo enää sellanen adhd vaan ihan koira,normaali koira
mitä sille on tapahtunu?onks se muka kasvanu jo aikuiseks?hirveetä..
tässä kuussa on jännät paikat nääs..tulee tieto tuleeko ukolle vakipaikka vai ei :/ toivottavasti tulee niin päästään hakemaan lainaa ja ostamaan tontti ja kilpuuttamaan talopaketti firmoja
d-tipoista olitte ainaki puhelleet,meillä on ihan alusta saakka annettu jekovitteja 3tippaa,talvella oli taukoo kun oli se et meni 2litraa korviketta päivään,mutta nytkin menee se litra niin oon silti antanu sen 3 tippaa,talvellahan se on tärkeintä ottaa,kun kesällä auringostakin saa vitskua..
pitäs itekki alkaa nyt syödä vitamiineja..
mä oon netissä käyny kattoo eri valokuvaus liikkeiden kuvia..tarkotus ois mennä 1v kuvaan jonnekkin,otetaan poitsusta ja koirasta kuva,sit koko poppoosta..
extrafilmillä onkin nyt uus juttu et saa canvas tauluja valokuvasta,pitää ehken makkariin tilata
joo-o,kai pitää mennä tyhjentää pesukoneet ja valmistautua kun tulee hoitoon muksuja,sit alkaakki ruuan tekoon..
heipparallaa :wave: