Lokakuun herhiläiset, viikko 33

Niinukalle :hug: tosi ikäviä tuommoset tilanteet! Pitää vaan ajatella että asiat järjestyy ja jotenkin sitä aina toimeen tulee. Mutta on kyllä tympeetä kun sun miehelläkin ne työt loppuu, toivottavasti löytäs jotain pian tilalle!

Ja milla-marialle on pitäny jo useampaan viestiin laittaa että tulehan toki joskus oulumammailemaan meidän kanssa! Musta ainakin mukavaa jos mukaan tulee uusiakin äitejä ja vauvoja! Tosi mukavaa meillä aina ollu noissa tapaamisissa ja varmasti sopisit hyvin mukaan porukkaan :D Ite oon kokenu nuo kerrat aina hirveen piristävinä ja näin esikoisen äitinä saa myös aina hyviä neuvoja näiltä meidän kokeneemmilta äideiltä. Joskus alkuaikoina kun meillä ei juurikaan nukuttu niin muutaman tunnin yöunien jälkeen raahauduin silmät punasena tapaamiseen mutta kummasti sitä sitten tuli pirteänä takasin kotiin =)

Tytteli vitsi, minä en jaksa oottaa että sulla la koittaa! Ihanaa kun on täälä tämmöstä mukavaa jännättävää!!! Meidän ystäväpariskunnalla on kans enskuun puolessa välissä la ja esikko heille tulossa, oon jo lahjaakin ostanu valmiiks kun oon niin innoissani ja tiedän että poika heille tulossa :heart:

Krisu kuulostaa kyllä ainakin mun mielestä tosi edulliselta! Minä varmaan hommaan tytölle nyt jonkun halvan puvun kun kerran ei ole vielä tarhaan menossa ja isänsä kun jää tytön kanssa nyt vuodeksi kotiin niin luulenpa etteivät turhan paljon ulkona aikaa vietä :/ Tai mistä sitä tietää vaikka tuo innostuis käymään jossain mamma-puisto-tapaamisissa :LOL: Mutta ajattelin että sitten joskus tarhaan satsaan vähän enemmän rahaa vaatteisiin, mutta nyt näin kotioloissa menee vähän "hunompikin". Ja minä haluan ostaa yleensä aina unisex värejä, jotta menis sitten saman kuteet jos vaikka joskus meille sellanen pikkumieskin löytäs :D

Niinukka; :hug: onpa kyllä ikävä tilanne. Mitenhän ne tuolleen et ensin lupaillaan ja sitten muutetaankin suunnitelmia. :eek: vai lupailiko ne? Muisti taas pätkii :ashamed: Piti sinulle jo aamulla kommentoida että meidän Apinanpoikanen on just samanlainen kuin Venla. Meillä on mennyt jo poikki yksi puuosa siitä vessapaperi telineestä kun tuo repii aina ne rullat lattialle ja tietty puolet paperista suussa :eek: ja ne raikaistimet on kans kova sana :D kädet haisee aina kus,-paskalle tai raikastimelle. :headwall: kun kaivelee sitä pönttöä. Meillä osaa jo aukasta itse kannenkin :headwall: ja toisinaan siellä on sormet välissä ja toisella kädellä rapsauttaa kannen kiinni ja sitten huutaa kun käy kipeää |O

Meillä kävi äsken mun serkku tytöt kylässsä. Olipa taas niin mukava jauhaa naisten kans sontaa. :D siis ei mitään paskaa kenestäkään, mutta ilma-aikusia juttuja kuiteskin.

Nyt tuli mies kotiin, joten pitää rientää armasta vastaan ;)

Sitä piti kysymäni, että.... enja ja muut pääkaupunki seutulaiset mistä saa halvalla/parhaiten kestovaippoja sillä suunnalla? Pyysin kummitädiltäni eemelille kestoja nimppari ja synttäri lahjaksi, joten pitäis osata kuulema sanoa mistä niitä sieltä saa.,...

Keiju07
LS, kyllä näin pk-seutulaisena sanoisin, että parhaiten saa netistä eikä mistään kaupasta. Tosin niissähän postarit nostaa hintaa, jos täti tilaa vaan yhden tai muutaman kappaleen. Ehkä joku muu tietää, itse en ole helsingin kauppoja pahemmin katsastanut.

LS:Mä tiedän vaan ton yhden kaupan tossa lähellä joka myy kestoja: Ekolo.
En osaa verrata onko ne sitten kalliita/halpoja, kun en itse noihin kestoihin ole perehtynyt.
Laitan linkin niin arvioi sitten itse:)

http://www.ekolo.fi/show.php?page=lapset#kestovaippa

Olipas ikävä juttu niinukalla :( Miten ne voi tollai tehdä, jos ensteks on luvattu :eek:

Miten dogtor selvisitte kuukauden palkkanauhalla kelassa??? :eek: Meidän piti toimittaa puolelta vuodelta!! Ja ihan säännöllinen palkka miehellä on... Me ei saatas hoitolisää kun alle euro, jotenka jätettiin sekin ottamatta, sillä jos jotain muutoksia tulee (ja tarkastaahan ne sen hoitolisän välillä) niin AINA pitäs taas kaikesta olla se puolen vuoden tilinauhat y.m. y.m. :headwall:

Täälläkin odotellaan innolla tyttelin synnytystä...voi että...alkaa oleen jänskät paikat, niin lähellä jo =) Ja ihana kuulla että tyttelillä onni hymyilee parisuhteessa :hug:

Nyt iltapalalle ja lapsia nukkumaan kohta laittelemaan...

tiipii : ihan varmasti teidän seurassa viihtyy :D
kyllä minä sinne poijaan kaa pörhällän tässä syksyn aikana!!
pakkohan teidät on tavata!!!!!
monasti oon meinanu kysästä että mahtusko joukkoon,mutta en oo kehannut...
nythän tuo on alt pois=)

tietääkö muuten kukaan maksaako alle 1-vuotiaan bussireissu mitään? :attn:

tytteli : ihana kun teillä menee niin hyvin:)
ja ei tosiaan pitkä aika oo kun pikku-nyyttisi syntyy,jänskättää!!

niinukalle käynyt inhottavasti
:hug:

kutsu kuuluu :wave:

katjanna ja tiipii kiitos vastauksista :hug: ja kiitos tinakenkätyttö onnitteluista. =)

pupun laulusessio naurattaa kun ajattelen mielessäni tilannetta :LOL: :LOL: samoiten milekon ryyppyreissu :LOL:

niinukka :hug: Kuinka ne voi tuollalailla tehdä että ensin lupaa ja sitten peruukin.Tosi ikävää :| Toivottavasti kaikki vielä järjestyy.

haalareista ostin Ellalle Remun travelle välikausihaalarin kokoa 74,vielä aika iso mutta eiköhän se siitä.Viime kevään 68 välihaalari menee vielä hyvin.Remun haalarin löysin prismasta,oikee hinta 70 ni alessa 35 :D Talvihaalarin etsiminen jatkuu edelleen.

Tänää tein sitten syksyn suhteen päätöksen.Soitin työpaikkaan johon olisin päässyt töihin syksyllä.Kerroin opiskelupaikasta ja "pomo" sano että ehottomasti otat sen vastaan kun opiskelemaankin nykysin aika vaikea päästä.Päätin että lähden sitten kouluun ja tässä työpaikassa voin tehdä tuurauksia ja osa aikasesti työskennellä (yötyö).Huomenna sitten Ellan hoitopaikka paperit vetämään....

Voi että mulla taas kyynelkanavat aukes kuin luin, että ootte kaipaillu :'( :heart:

Joo, täällä on tosiaan menny itkeä tihrustaessa viime päivät, mutta ei parisuhdetta kuitenkaan :attn: vaan Siljan kummitädin (siis samaisen kaverin kuka lähtee sinne Pariisiin mun kanssa) äiti sai lauantaina massiivisen aivoverenvuodon ja kuoli viime yönä :'( Järkyttävän tilanteesta tekee se, että koko perhe tuli Venäjältä Suomeen sillon lauantaina juhlimaan tämän äidin 50, jotka olisivat olleet tänään... Eli tulikin synttärijuhlien tilalta hautajaiset...

Kyllä se taas laittaa miettimään taas tätä elämää ja sen haurautta... Kävin just viemässä makaroonilaatikkoa vuoallisen, kun ei varmmaan heillä ole nyt ruuan laitto ensimmäisenä mielessä...

Laitan Siljan unikuntoon ja tulen kirjottamaan ja kommentoimaan lisää, jos vaan päänsäryltäni kykenen.

:heart:

äääääääääääää... mun silmät ja nenä vuotaa kun joku Niagaran putous :snotty: :snotty:
Koulussa oli ihan mukavaa,uudesta ryhmästä en sano vielä mitään kun en tunne..nuoria..ja sen kyllä joistakin jutuista huomas. Enpä mä muutenkaan ollu oikein mukana kun pää täynnä räkää. Loppus jo hitto vie..huomena heti joku hemmetin käytännön harjottelu tunti,aiheena siis kuntoutumisen perusteet tai jotain... verkkarit jalkaa siis :D mutta hitto tätä tautia!! Mähän oon niin tunnollinen opiskelija että raahaudun kouluun niin kauan kun on oikeesti tooosi huono olo.
Ja voinpa kertoa että tulee hiukan kiirus päiviä tuollasista 8.30-16 päivistä..aamulla herään 06-06.30 et kerkeen syödä ja laittaa itteni ennen kun pojat herää,sit pojat tarhaan aamupalalle,kiireesti kouluun (vielä armahdan itteni ja meen autolla,muuten sit bussilla). Poikia oon hakemassa 16-16.30,kotiin syömään ja sitten teinkin uuden ruoan huomiselle.. pikkukakkosen jälkeen pojat pesulle ja iltapalle ja nukkumaan.Sit kerkeää istumaan hetken ite :LOL: tohon vielä kun lisää siivouksen,pyykit,kaupassa käynnit ja kiukuttelut...
Aaaaah...niin ihanan kiireistä :LOL: ja ketut... :LOL: no onneks ei oo joka päivä noin pitkiä,huomena tosin heti seuraava.

Välikausi haalari Pessillä on nyt 74cm,sellanen cittarista ostettu (ei kosteussuoja tms). Kunnon kosteussuoja on sitten tossa Jonathanin haalarissa joka 80cm ja Pessille vielä hurjan iso...eli se sitten ehkä kun vähän vielä viilenee ja tarttee alle laittaa enempi. Talvihaalari tuola on Peetun vanha Reiman baby-mallinen 80cm ja se saa luvan sopia...tai siis varmaan sopiikin,Peetulla ollu ööö...oisko reilu 1v tai jotain..ja Peetu ollut koko ajan Pessiä n.1,5kg painavampi. Ainiin..mä ostin kirppikseltä Pessille iiiihanat huopikkaat kokoa 21. Makso 1,5?.
Siinä siis toiset talvikengät =)

Ja nyt huomaa sen kun Peetun mummi osti sillon Peetulle synttäri lahjaks välikausihaalarin,vaikka pyysin takkia ja housuja...Eipä tuu käyttöön ei...Peetu ei suostu haalaria tarhaan laittamaan. Tuola siis pari kertaa käytetty 104cm välikausihaalari...ehkä säästän Pessille jos sattus sille sit joskus kelpaamaan.Tai sit laitan myyntiin...

Nyt nukkumaa!!!! Aamulla ahkera opiskelija starttaa kuuntelemaan millainen pienryhmä työ pitää tehdä aiheesta kotihoito.... :LOL:

Minä täällä yritän nukuttaa noita kahta pienimpää mutta taitaa yritykseksi jäädäkkin. Jompi kumpi inisee vähänväliä. :kieh:

Isäntä on pohjanmaalla itseasiassa nyt Seinäjoella hotellissa. Ja tulee kotiin vasta perjantaina.

Pitäisköhän aukaista sipsi pussi ja dippiä tehdä lisäksi....... :whistle:

mamma3 itseasiassa se oli 2 viikon palkkakuitti mut siinä näkyy koko vuoden tulot jne..ja ne oli kuitenki miehen tuloiks laskenu 2000e kuussa niin silti saan jotain reilut 120e sitä lisää..onneks..
mammoliino voi ei :hug: osanotot..
niinukka no voi harmi :(

meillä on täällä kynttilä meri :D pitää kohta mennä ukkoo viihdyttää ;) :D

huomenna meen tänne uuden kuntosalin tutustumis käynnille..jipii..siel alkais sit pumppi circuit ja spinning tunnit,pitää kysellä niistä ja varailla jotakin..sit vaan kenkiä housuja ja toppeja ostamaan..ihana ku täälläki tollasia..

niinukka harmittaa oikein sun puolesta :headwall: Ja miehelle toivotaan pikaista työllistymistä :)

mammoliino :hug: Mun isä kuoli ja aikoinaan alle 50v laajaan aivoverenvuotoon :(

Sairastelijoille paranemisia :hug:

Kiva huomata että mamma3 on hengissä :D

mutta josko sitä raahautuis nukkumaan niin jaksa taas pimun kanssa taistella :kieh: Vai meniköhän puhuttelu perille :whistle: Tokkopa mut saahan sitä toivoa :D

tyttelille jaksamisia viime ajoille. Kiva kun aurinko paistaa sinnekin "risukasaan" :D :hug: Laitokselle et karkaa ennen kun meille tiedotat |O :ashamed:

Ja yksäidin elo kuulostaa aika kiireiseltä :eek: Miten ihmeessä siä jaksat?

tuutilulla ja muut en karkaa laitokselle, ennenkuin teille tiedotan :D ellei sitten tule jotain tosi akuuttihoppu systeemiä! Mutta lupaan pitää teidät niin ajan tasalla, kuin mahdollista =) Nyt pitänee lähteä nukkumaan, kaikki muut jo nukkuu! Mutta minä kukun vielä, taas pelottaa vähän ens yö, kun meinaa sen närästyksen takia oksennella väliin öisin..

Näyttäs vähin, että se Eemilin flunssakin meinaa mennä jo näin helpolla melkein jo ohi =) toivotaan. Ollut huomattavasti vähäräkäisempi.

Nyt miehen viekkuun!

Jaahas... karkureitakin on jo palannut takaisin ruotuun :LOL: :saint:

Meillä kävi eemelin eno tänään kylässä. Oli taas kiva pitkästä aikaa nähdä. Isoveli on lähdössä 28. päivä Pekingkiin tekeen päättötyötään. Nyt pitää vain pitää peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin... Siis isoveljestäni tulee "isona" toimittaja. Hän on koko kevään tehnyt dokumenttia suomalaisesta sokeasta judokasta, joka lähtee edustamaan paraolympialaisiin. Eli kisat alkaa tuossa kuun vaihteessa. Ovat kaksi viikkoa siellä ja seuraavat sitä judokaa koko ajan kuvaten ja haastatellen häntä. Toivottavasti tulee kultaa. Isoveli sai siltä ainakin aika kovin turpiinsa, vaikka kuitenkin on jo aika monta vuotta harrastanut Taekwondoa :LOL:
Siitä samaisesta jutusta isoveli on telkussakin ihan urheiluruudussa keväällä... :D Jospa nyt vaan näytettäis noita paraolympialaisia joltain kanavalta edes vähän... siis muutakin kuin urheiluruudussa kaksi sekunttia. Mutta jos kaikki menee hyvin, niin isoveljen pitäisi valmistua ensi keväänä.

Muuten meillä ei ihmeempää. Eemeli vähän vierasti enoaan, jostain kumman syystä |O
Nyt ollaan alettu pikku hiljaa konttaamaan myös sisällä. Lisäksi on keksitty, että tavaroiden päälle voi nousta ja sitä kautta pääsee kiipeämään korkeammalle. :| Eihän siinä muuten mitään, mutta eilisen saldo oli auennut ylähuuli ja vähän turvonnutkin... Joten kyllä nuo leikit voisi jättää vielä vähäksi aikaa. :D

Yhteistyössä