~LOKAKUUN HERHILÄISET 2007 Viikolla 30~

Juu, huomenta vaan, ei hyvää...

Onni tänään 4v ja sai meiltä kauan haluamansa Make-rekan. Hetken katteli sitä ja sit takas sohvalle maate. Tein aamupalan, ei syönyt... Sohvalla vaan makoili. Heräs jo epäily, ettei ole kunnossa, eikä tuo olekaan. Tuli syliin ja alko oksentaan. :headwall: :headwall:
Kunhan meillä käyneet pikkuvieraat ei saa tautia!!
Saas nähä, saako Eero sen..?
 
Voe ei, mä en jotenkin jaksais tota puntissa roikkumista heti aamusta |O |O :headwall: . Nytkin kiertää tuolla ja ettii mua... Yleensä ollut aamut reippaana leikeissään, mutta nyt parin päivän ajan aamusta alkaen pitäis olla sylissä. Ilmankos mua meinaakin tänään särkee päätä |O . Ei paljon, mutta inhottava tunne silti!

Toivotaan, ettei Eeroon tarttuis tauti :saint: ja että Onnikin paranis nopsaan.

Dogtor, mä puhun siis siitä ratasosasta. Kai se teillä kumminkin on kangasta :LOL: ? Ja se kun on irrotettava, niin siellä sisällä on sit sellanen joku sanotaan nyt vanerilevy :whistle: ?

Kiva oli kuulla Milekostakin. Laitas Sannista pitkästä aikaa kuvaa. Jotenkin jotain vanhoja kuvia kun muistelen, vois ajatella, että Sanni olis samaa painoluokkaa meidän jyskyn kanssa, vaan tuohan on köykäinen :heart: . Mites Sannin iho, kyselin sitä jo joskus aiemmin? Ootko mansikkamaalla töissä? Et ehkä kumminkaan viikkoa niitä itelle kerää :whistle: :p ? Siellä on euron halvemmat marjat.

Kai mä meen hakeen tuon huutajan |O
 
Huomenta!

Ai LS,oo nmuka muuttunut..vaikka just 15 v sitten ollaan viimeksi nähty :LOL: :LOL:
Kaikki sanoo että Ida samannäköinen kuin minä pienenä, eli kai se sitten niin on.

Minä kun teidän lomakuvia katsoin, niin minusta taas ukkosi on säilynyt ennallaan. On se niin epäreilua miten toisissa vuodet näkyy ja toisissa ei..murr..
Ja Eemeli on kyllä ihan isänsä kopio:)

Eemiä koitan aamu-unille saada, mutta tuolla se hilluu..
Meillä olisi Linnanmäki päivä edessä..Minä en kyllä laitteisiin mene, en millään..olen kai tullut vanhaksi kun kaikki laitteet pelottaa ja oksettaa..

V-O toivotaan että vatsapöpö ei iskisi teihin muihin, ja että pikkupotilaskin pääsisi vähällä!
 
Onnille paranemisia :hug: Toivotaan että nopeasti helpottais ja poju jaksaisi leikkiä uudella rekallla :)

Mileko miten hitossa siä jaksat niitä mansikoita kerätä? Miä en vieläkään sinne menis kun nuorena niissä kesähommissa olin. Ja täytyy sanoa että mansikka tökkii edelleenkin :D Sanni se ajattelee että varmasti kukaan muu ei muista sammutuspeittoa niin hän korjaa asian :D Ihana :heart:

yksäitipä oli saanut erittäin kauniin kuvauksen itsestään :eek: :kieh:

Ja pää tyhjeni kuin taikaiskusta... mitähän mun piti ihan oikeestaan sanoa :headwall: *menee lunttaamaan*
 
Muisti palailee pätkittäin.. :ashamed: niinukka ja rontti ei meillä tilaa ole siitä huolimatta, joka paikka täynnä tavaraa ja mikään ei edes sovi yksiin toisen kanssa :headwall: :headwall: *saamarin hamsterit* :ashamed: (laitoin kuvia rontille näkyviin )
 
Huomenta!

Yodottajan luo tänään suunnataan, pitääpä laittaa Katjannalle viestiä tuleeko toinen Anni vai otanko nyt ton meidän A:n mukaan.

Yö meni huipusti! Minttu huusi siis toissa yönä sen tunnin kello 23, nyt viime yönä nukkui 20-05 putkeen :O:O Näinköhän selvittiin yhden illan huudolla? Ennen siis söi 3-4 kertaa, nyt söi yhdesti ilman itkuja koko yö :D
 
Hei,

Käyn pikaisesti kun poika sylissä ja vaikee kirjoittaa.

Topsy meidän Anni meni mummolaan joten ei ole tulossa.

Täällä myös aloitettu yösyönnin vieroitus, mutta siitä myöhemmin lisää. Apina kiekkuu siihen malliin ettei enempää tällä kertaa
 
täällä ollaan :wave: !
vai talvikuteita työ jo osteletta :eek: ! ite en kyllä osaa etukäteen,enkä varsinkaan postimyynnistä....eikä tuota kasvuakaan tiedä :/ .

ei mitään uutta,univaivoja sekä minulla että pojalla |O ,millonkahan kroppa menee tilttiin :/ .....

miksi yösyönnistä pitää vierottaa,kysyy asiasta täysin tietämätön? eikös se lopu aikanaan itestään? ja entäs kun vauva on selvästi nälkäinen yöllä, nälässäkö sitä pitää pitää :eek: ;) ? meillä syödään normisti kerran, nyt kun on jotain hammashäikkää niin kolmasti oli pullolla viimeyönä |O .......mutta kun kerran maidolla rauhottuu niin mulle se passaa! ei meille ole edes neuvolassa koskaan mainittu ettei tämänikäinen enää "tarvitse" yösyöntiä :/ ?!?!

ainiin,eilen viimeinen äitiyslomapäivä :'( :'( :'( .......minne tämä aika karkaa :ashamed: ......
 
Tilda juuri kuten Enja kirjoitti. Jos on nälkäinen selvästi, toki kannattaa antaa maitoa yöllä! Mutta siis tämän ikäinenhän jo pärjää ilmankin. Ja Minttuhan söi 3-4 kertaa JOKA yö, ei vain silloin kun tuli hampaita tms. Teillä on nyt pari päivää menty niin, tiedät siis tunteen kun sitä on jatkunut 8kk... Ja Minttukin karjui kuin syötävä kun en antanut pulloa alkuyöstä, ja toisena yönä nukkua posotteli vaan... eli olikohan sittenkään niin "kauhea" nälkä? :D
 
rontti joo nyt hokasin :saint: :LOL: pitääpä tutkia mikä siellä on,palailen sit kertomaan :D
V-O onnille paljon onnea :flower: ja paranemisia..toivotaan ettei kehenkään tarttuis tuo inhottava tauti :(
leya juu toi metsästys matka jota susa ehdotteli myös,ois varmasti tosi kiva..maksaahan se mut jos porukassa ostasitte?
[/b]tilda :hug: koskahan sinäkin saisit nukuttua?
meillähän tuo poju herää aina yöllä kun haluaa tulla meidän viereen nukkumaan ( ellei oo nukkunu koko yötä meidän sängyssä ) ja ei sille tartte maitoo mennä lämmittämään,tutin vaan suuhun laittaa ja nukahtaa..
koskahan jaksais opettaa pojan nukkumaan ja nukahtamaan omaan sänkyyn?mä en vaan haluis kuunnella sitä huutoo mikä siitä seuraa..no yöllä se varmaan maidolla nukahtas takas omaan sänkyynsä mut en haluis siihen alkaa..kuinkas sen sit nukuttas omaansa?huh,taitaa olla mulle hommia pian :headwall:
 
Onni on jo ihan toinen ukkeli!! makas/torkku lattialla (ei halunnu sänkyyn) kolme tuntia ja sit virkos. Söi leivän ja joi kaakaoo ja alko leikkiin. Nyt on syöty ruoka ja käyty unilenkillä. Jos se oli vaan sitä, että herkkuja syöty ihan liikaa!
Kopkop, eli oisko se nyt ohi??

Tilda: Meillä se yösyönti jäi molemmilla ihan itekseen. Hampaiden kannalta ei kai suositella yösyöntiä. Onhan se varmasti rankkaa joka yö herätä, mutta jos maidolla unen saa jatkumaan, niin mä varmaan tekisin niin. Onni aikanaan kun heräs 4-5 aikaan ja jäi siitä hereille, niin olisin mieluusti sen maidolla "tainnuttanut" uudelleen, mutta ei. Oli (ja on vieläkin) aamuvirkku tapaus.

Nyt juon päiväkahveet ja meen raivaan viidakkoo, jotta saa marja-aronia-aita voimaa kasvaa :whistle:
 
dog: välttämättä se omaan sänkyyn nukuttaminen ei todellakaan ole hankalaa :D ! mekin oltiin varauduttu kauheeseen härdelliin, mutta kun laitettiin poika sänkyynsä ja jäätiin huutoo oottamaan niin nukahtikin ite sinne! ja nukahtaa edelleen,toisinaan helpomin ja toisinaan vaikeemmin mutta mitään poppaskonsteja ei ole käytetty; selästä kun silittää niin rauhottuu jos meinaa huudoksi mennä. unilelusta ei oikein innostunu mutta kunnon painit ottaa peittonsa kanssa ja siihen sitten nukahtaa täkki kainalossa :heart: !
ja pitäis varmaan lähtee "oikeelle" lääkärille purkaan tätä unettomuushommaa niin sais ittensä kuntoon :/ ....
jaahas pikkumies repii johtoja :wave:
 
Näinköhän sitä meillä poju on tulossa ekaa kertaa kipeeksi. :( Todella häijynkuuloinen yskä pienellä. Yski jo yöllä ja aamulla jatkui. Nyt päivää kohden ehkä hieman laantunut. Toivottavasti olisi vain jotain ohimenevää. :/
 
täällä sataa taas vaihteeks vettä |O missä hiivatissa ne helteet oikein on??

joo,eilen illalla kävin siellä päivystyksessä..varauduin siellä istumaan vaikka miten pitkään..no puol kasilta oli aika,niin olin jo 19.35 pois koko lekurin huoneesta..diagnoosi..noidan-nuoli..just.sain tramal retardia,ja sirdaludia lääkkeeksi..kyllä tuo tramal auttaa ihan 5-10min..ja tuo sirdaludikin :eek: illalla otin heti kun kotiin pääsin.ja sainkin nukkua ruhtinaallisesti klo 05,jolloin neiti heräs ja eipä sen jälkeen nukkunutkaan |O
tossa otin sitten puolen päivän jälkeen tuon sirdaludin..niin tulipa aika hassu olo..sanoinkin miehelle että näistä saa näköjään halvat humalat..piti ihan sohvalle käydä pitkälleen,niin tuntu että olis maailma keinunu :LOL:
eihän noita kyllä passaa ottaa jos autolla lähet ajamaan..on ne kyllä tosiaan kolmiolääkkeitä..ilmankos pikkusen huiputtaa :eek:
toivottavasti nyt tää pakotus helpottas ennen maanantaita,ei oikein kehtais peruu sitä työkeikkaa :/

rontti meillä on kanssa oikein kinttutakiainen,illalla kun olin sinne lekuriin lähössä,niin venla kun huomas että vaihdan toiset vaatteet,niin tulla jeijetti jokapaikkaan perässä ja eikun kapus jalkaa vasten pystyyn..

no tänään se saikin sitten ekaa kertaa tuhoo aikaseksi :eek:
oltiin käymässä syömään,niin mie nostin maitopurkin pöytään ja mies nosti tytyn syöttötuoliin,ei kerenny edes tyttö istuu,kun oli kaatanu sen maitopurkin..no kaikki maidot pöudällä ja tuolilla..

sitten miulla tuon yhen lipaston päällä kukka,ja kukan alla pieni liina..no kerkes tarttuu liinaan,ja kiskasta niin koko kukka lattialla,ruukku säpäleinä ja toinen vaan hihkuu se liina kädessä :whistle:
ja sitten kamala hinku on veskiin ja nousemaan vessanpönttöä vasten seisomaan..ja välillä käy paukuttamassa ton hamsterin häkkiä..tuntuu et tuo hamsteri vaan hyppii siellä paukutuksen voimasta :LOL:
eli ihan mahoton epeli...

mileko keräätkö itellee vai ootko töissä siellä mansikan keruussa?
ja sannihan on tosiaan jo iso tyty jos askeleita siellä ottaa =)

mie ostin eilen imatralta 5kg mansikoita..ja olisinkohan 5 pussia laittanu pakasteeseen..loput on menny parempiin suihin :D
 
hipkukka meillä on koiralla kans sitruunapanta ja on toiminu hyvin.. muuten ei meillä hauku kun sillon kun ovikello soi ja se rouskuttaa ja murisee kun hullu!!! eli sillon laitan sille sen kun tiiän et vieraita tulossa...
saakohan niihin varaosia tilattua..? viimeviikolla hävis sen patterikoteloon laitettava osa et pysyy patteri paikallaan ja nyt ei voi sit sitä enää käyttää.. kalliitahan nuo on mut kertaostos oli kyllä meille hyvä!
 
dogtor pitää käydä kyselemässä.. tossa netistä jo kattelinkin ni löysin myös tämmösen pannan joka on tosi edullinen ja ei täyttöä millään..joku ultraääni homma.. toimiikohan tuo oikeesti??

http://koiratuote.fi/tuote.php?yksi=2525&ryhma=pannat&koriid=UWLPLAD372823
 
Tinakenkätyttö, kävitkö muuten siellä pään kuvassa? Mä en siis ole koskaan käynyt, ei ole niin paljon vielä vaivannut ja tutkittu..

Niinukka mahoton osteleen mansikoita :p . Mä voisin kans ilomielin mennä mansikkamaalle noukkimaan, olin nuorenakin. Musta se on kivaa puuhaa. Nuorena tosin kun lähdettiin Suonenjoelle, niin kaverille tuli kiirus kotiin parin päivän päästä ja mä en sit sinne yksin jäänyt. Että sillon sapetti, kun koko reissusta tuli ihan tynkä. Oltiin vissiin seiskalla sillon ja sunnuntai oli päivä, kun yhtäkkiä pois lähdettiin. Päästiin Jyväskylään asti ja sieltä ei tullutkaan enää kyytiä tänne :eek: . Mentiin raukat poliisin puheille ja oltiin turvakodissa yö, josta poliisit haki meidät aamulla ja toi juna-asemalle :LOL: :LOL: . Äiti oli saada slaagin, kun soitteli sinne Suonenjoelle ja sieltä vaan sanottiin, että ei olla enää maisemissa. Ja äiti oli kans reissun päällä... Sellanen tarina :whistle: .

Meillä on lapsilla kaveri täällä ja niin hyvin viihtyvät :D .

Onko muuten Uffin vaatekeräys laatikoita enää missään???
 
terve kaikille!!!
Hitto että odottavan aika on liiiiiian pitkä... Eipä tullu tänään vielä odottamani kirjettä,ja huomiseen postiin on niiiin pitkä aika vielä :/ en oo varma oonko ihan selväjärkisten kirjoissa enään huomenna :LOL: :D

Jahas,sainpas Peetu laiskiaisen ylös sängystä..taidetaan lähtee taas pihalle. Mä oon jo ihan kärtsänny kun tuo arska vihdoin niin lämpimästä paistaa,ei viitti olla ollenkaan sisällä enään B)
 
rontti en vielä käyny kun ens viikolla taitaa olla se aika sinne..pitääkin tarkistaa mones päivä se oli...

Kiva kun tultiin tänään kotia aamupäivästä niin piti ruveta heti siivoushommiin :kieh: Kämppä oli täynnä verisiä tassunjälkiä :$ koirasta oli tippunu punkki ja se oli tassuillaan sitä sörkkiny ja puhkonu sen..miten semmosesta voi ees tirskuu sitä verta niin paljon YÄK!!! Tänä kesänä noita punkkeja muutenkin tipahellu tosta rakista liikaakin...

 

Yhteistyössä