Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

ainii tuutilulla tais sen venlukan kerjääminen tuottaa tulosta,oli vissiin pottumuusia ton ison mukulan lautaselta saanu..ja yhtenä päivänä neiti (siis pienempi) niin autuaasti imeskeli tikkaria,,kyllä kuulivat isot tytöt kunniansa... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
ainii tuutilulla tais sen venlukan kerjääminen tuottaa tulosta,oli vissiin pottumuusia ton ison mukulan lautaselta saanu..ja yhtenä päivänä neiti (siis pienempi) niin autuaasti imeskeli tikkaria,,kyllä kuulivat isot tytöt kunniansa... :headwall:
:p aina kannattaa kerjätä :LOL: Meillä Kiia hyökkää ja tuonne jos näkee pojilla jotain hyvää. Ja jos pojilta jotain tuon käden ulottuville jää niin parempiin suihin menee :whistle:
 
Ihania veikkauksia täällä ja nyt saattekin arvon herhiläiset väliaikatietoja Tytteliltä :attn: :attn: :D Lainaanpa suoraan:

"Heippa! Ajattelin tässä väliaikatietoa teille sinne kaksplussaan. Vielä ei mitään radikaalia ole tapahtunut, varoen ovat käynnistelleet ja on alkanut pikkuhiljaasupistellakin ja avautumaan. Todennäköisesti meneehuomiseen kuitenkin, tai vähintään ensi yönä. Tipalla käynnistelivät, ne tabletit kuitenkin tehokkaammat. Mutta halusivat varovasti edetä vauvan pienen koon takia. Terveisiä sinne kaikille!"

Ja sitten kohta perään vastausta vielä mun viestiin:

"Kiitos sinulle ja teille kaikille muille kanssa! Juuri kävi tuossa kätilö ja jotain pientä edistystä tapahtunut jo. Mutta sitä kun ei tiedä kuin nopeaan alkaa sitten tapahtua. Kova ikävä vaan Eemiliä, isi pikaisestipäivällä käytti äitiä katsomassa. Vielä ainakin siellä kotona ollut niin reipas poika."

Että tällaista, hiukan saadaan vielä odottaa ja jännätä!! Tyttelille kirjoitinkin, että niin me ollaan ihmiset tälläkin hetkellä mitä erilaisimmissa tilanteissa. Aatella, Tytteli siellä saamassa vauvaa :heart: ja minä vaan niin arkisesti täällä kotona...

Aloin tässä miettimään, että miksikös tyttelillä käynnistellään, muistaako joku? Jos vauva kerta on vielä pieni... Vai sen koon takiako? Mutta toivotaan pikaista, mutta rauhallista avautumista ja sitten sitä syntymän ihmettä :heart: , hui että, menee ihan kylmät väreet!! Taidan vielä laittaa viestiä, että täällä kova veikkailu menossa :D
 
Olipa ihania kuvia Tildan pojusta ja Kipsuttimesta. Ja wau mikä pupu Tuuti :D , ihana ristiäispupu!!!! Ja Kiialla juhlava hieno mekko. Mun ostama mekko olikin ehkä turhankin pliisu päällä ja vähän isohko, hmmm, hitsi. Täytyy vielä paremmin sovittaa. Ite juhlissa voidaan pitää sit muitakin mekkoja, isompien vanhoja jne (varmaan kun juhlitaan useampanakin päivänä), mutta kuvaan en halua kenenkään vanhaa mekkoa. Niin ja tuo Tildan koissuli on kyllä niin suloinen! Ja se on multa paljon sanottu, kun en ole mikään eläin ihminen :ashamed: :D
 
minä veikkaan torstaiaamuna noin klo7 =) ! siis tyttelin vauva syntyy :D !
kaamee väsy,kömmin kohta sohvalle unta odotteleen,kunhan tuon jässin saisi nukkumaan,on meinaan taas semmonen villi päällä,menee pitkin seiniä |O ...

vettä tulee kaatamalla :| .........
 
Rontille kiitos väliaikatiedoista ja tyttelille jaksamisia :hug: Jos en ihan väärin muista niin käynnistävät siksi kun edellisestä on niin vähän aikaa ja pieni lapsi tulossa -> epäilevät nopeaa synnytystä.

Miä haluan vaihtaa mun veikkausta |O Saanhan :D Eli pieni näkee yönvalon klo 00.15
 
Joo en oo ehtiny paljon koneella olemaan..puhumattakaan paljoa lukemaan.Pikaselasin läpi.Koulu alkoi sillon tiistaina ja vaikuttaa tuleva syksy tosi kivalta ja mielenkiintoselta.Ellalla oli menny tosi hyvin päivä miun siskon hoivissa,oli jopa saanut päikyille nukahtamaan nopeasti =) Ella otti eilen ekat askeleet ja tänään uudestaan kaksi askelta :heart: Harmittaa ku en ehi näkee neitiä ku vain n. 2-3h päivässä,se on miusta liian vähän.Onneksi on kuitenki viikonloput =)

Pakko purkautuu...KETUTTAAAAAAAA niin vietävästi.Lauantaina olisi lähtö Kreikkaan ja mei koko perhe on flunssassa,samoiten ystäväpariskunnnan perhe joka lähtee mukaan!!Juuri meidän säkää.Niin ja menkat edelleen poissa joten nyt jo kierto niin pitkällä että varmasti alkaa sielä matkalla |O MRRRR... Voi luoja et kyrsii.

Kukkaruukkuun vielä....hallelujaa sitä bb meininkiä ei voi muuta ku nauraa :LOL:
 
... sairastelijoille jaksuja ja
Tyttelille onnelista loppuponnistusta - jaahas ja huhuh . Ja huh - sanoo meikä..
Innolla myös vauva-uutisia odotellen...

Lyhyesti vaan kanssamammoille, joill on velkaa - korkomarginaalit kandee tarkastuttaa. Taas. Nyt antaa Nordea ja Sampo ainakin 0.282 ihas helpolla ....
Että rämmöisiä puuhastellaan täällä - se kuume yhä jatkuupi nääs ...


Ja Viude ottaa askelia myös . Itte. Ja kiljuu hiiiiiih .... riittävästi jotta voi sanoa että itsekseenkin noita ottaa . Toki pitää olla viekussa. Ja kävelykärryllä pukkii ja tökkii menemään. Itse asiassa se Ikean puinen on ihan hyvä, kamulla oli joku muovikärry joka oli isompi , mutta huterampi... tuos on sellainen säätöhomma, jotta ei keiku niin helposti.
Ja sanoja väliin tulee - peepä (leipä) , heihei , terve (teeve) ....

Ja ryydittää Viu äipän lainaneuvotteluja vääntämällä Sampopankissa komeat ja haisevat kakkendaalit kesken neuvottelun :LOL: . Ettei raha muka haise :) :) :LOL:

Kommentoin muita myöhemmin , nyt ihan kaputt, tööt, ja ryyd .
Parhaita unia ...
 
Täällä elämä tasaista tallaamista. Kotona olen vielä. Hain just yhtä työpaikkaa, mutta ei tainnut tärpätä, kun ei ole ainakaan vielä kutsua haastatteluun tullut. Vähän harmittaa ja ottaa itsetunnolle :( Noh, toivottavasti saan kotihoidontuen riittämään, että saa nautiskella kotona olosta vielä jonkin aikaa. Vanhaan kolmevuorotyöhön paluu ei houkuttele. Vähän vauvakuumetta pukkaa. Toivoisin, että voitais alkaa syksyllä yrittää, mutta epätodennäköiseltä näyttää. Isäntä ei oikein lämpene ajatukselle. Itse asiassa mä oon kyllä sille nyt niin vihainen, että ei taida seksiäkään olla tiedossa ennen syksyä, ja sittenkin korkeintaan lapsenteko mielessä ;) Haikeudella odotan Tyttelin uutisia. Ihanaa, jokohan siellä on käärö kainalossa?!

Puvuista ja kengistä

Ostin Eelille Dinskosta tälläiset kengät
http://www.dinsko.fi/Lapset/Vauvat/Keng%C3%A4t-ja-sandaalit.aspx?art=237921
Hinta oli suht. edullinen 29,90 ja jos osti kahdet lasten kengät niin sai 10 euroa alennusta. Noi aukee kätevästi melkein kärkeen= helppo pukea. Aiemmin ostin H&M tennarit (7,90), mutta ne jäi käyttämättä, kun ne on niin työläät laittaa jalkaan. Noi uudet kengät on aika matalat jalkapöydän kohdalta, mutta tarroilla saa säädettyä lisää tilaa. Eelihän ei vielä kävele, joten uskon, että nuo välttää. Kontatessa nuo kumikärjet on ihan hyvät (ei kulu puhki). Eeli on vaan sellanen bigfoot, että ois pitänyt varmaan suoraan ostaa koko 22. Taitaa jäädä melko pian nuo kengät pieneksi :/

Välikausipukuna meillä on alesta hankittu reima casual kokoa 80. Se on ollut kyllä hyvä hankinta. Eeli on nyt n. 77 cm pitkä. Noi reimat on kyllä niin reiluja, että ostaisin varmaan talvipuvun samaa kokoa, jos siis olisin reimaa hankkimassa. Talveksi tilasin kokeeksi H&M:n puvun kokoa 86. Huuto netissä ainakin reimanvälikausipuvut on niin arvokkaita, että katselin kyllä enemmin alesta. Täälläpäin on ainakin kevään välikausipuvut on noin -30% alessa. Löysin muuten kirppikseltä virheettömän reimatecin talvihaalarin hintaan 25 euroa -arvatkaa harmittiko, kun se oli vaaleapunainen !!!! |O

Tässä kuva vielä Eelistä eka kertaa pyörän kyydissä


- Susa ja Eeli
 

Yhteistyössä