Täällä elämä tasaista tallaamista. Kotona olen vielä. Hain just yhtä työpaikkaa, mutta ei tainnut tärpätä, kun ei ole ainakaan vielä kutsua haastatteluun tullut. Vähän harmittaa ja ottaa itsetunnolle
Noh, toivottavasti saan kotihoidontuen riittämään, että saa nautiskella kotona olosta vielä jonkin aikaa. Vanhaan kolmevuorotyöhön paluu ei houkuttele. Vähän vauvakuumetta pukkaa. Toivoisin, että voitais alkaa syksyllä yrittää, mutta epätodennäköiseltä näyttää. Isäntä ei oikein lämpene ajatukselle. Itse asiassa mä oon kyllä sille nyt niin vihainen, että ei taida seksiäkään olla tiedossa ennen syksyä, ja sittenkin korkeintaan lapsenteko mielessä
Haikeudella odotan
Tyttelin uutisia. Ihanaa, jokohan siellä on käärö kainalossa?!
Puvuista ja kengistä
Ostin Eelille Dinskosta tälläiset kengät
http://www.dinsko.fi/Lapset/Vauvat/Keng%C3%A4t-ja-sandaalit.aspx?art=237921
Hinta oli suht. edullinen 29,90 ja jos osti kahdet lasten kengät niin sai 10 euroa alennusta. Noi aukee kätevästi melkein kärkeen= helppo pukea. Aiemmin ostin H&M tennarit (7,90), mutta ne jäi käyttämättä, kun ne on niin työläät laittaa jalkaan. Noi uudet kengät on aika matalat jalkapöydän kohdalta, mutta tarroilla saa säädettyä lisää tilaa. Eelihän ei vielä kävele, joten uskon, että nuo välttää. Kontatessa nuo kumikärjet on ihan hyvät (ei kulu puhki). Eeli on vaan sellanen bigfoot, että ois pitänyt varmaan suoraan ostaa koko 22. Taitaa jäädä melko pian nuo kengät pieneksi :/
Välikausipukuna meillä on alesta hankittu reima casual kokoa 80. Se on ollut kyllä hyvä hankinta. Eeli on nyt n. 77 cm pitkä. Noi reimat on kyllä niin reiluja, että ostaisin varmaan talvipuvun samaa kokoa, jos siis olisin reimaa hankkimassa. Talveksi tilasin kokeeksi H&M:n puvun kokoa 86. Huuto netissä ainakin reimanvälikausipuvut on niin arvokkaita, että katselin kyllä enemmin alesta. Täälläpäin on ainakin kevään välikausipuvut on noin -30% alessa. Löysin muuten kirppikseltä virheettömän reimatecin talvihaalarin hintaan 25 euroa -arvatkaa harmittiko, kun se oli vaaleapunainen !!!! |O
Tässä kuva vielä Eelistä eka kertaa pyörän kyydissä
- Susa ja Eeli