Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

Hyvä Tuuti :LOL: ja tää viestin tuominenhan oli mulle suuri kunnia :D :heart: ! Nyt äkkiä töihin valokuvaukseen... Kaikki likat otettava mukaan |O , mitähän siitäkin tulee, jos nyt edes ajoissa ehditään. Kone kiinni siis! Mä jo mietin, et pitäskö meidän kaikkien kellä tyttö, lähettää Tyttelille joku vaate, siis meidän lokavauvojen vanhoista, jos Tyttelille kelpaa. Mulla olis ainakin tyttöjen bodyja, mekot meni kirpparilla...
 
Mä olin jo laittamassa uutta veikkausta, mutta ei sitten tarvinnutkaan. Ihan tuli kuulkaa kylmät väreet ja mua alko niin itkettään...
Ihanaa, että vauva on nyt maailmassa. Onnea siis Tyttelin perheelle oikein oikein kovasti!!

Tuutis: Eerolla ens viikon sunnuntaina suuri päivä. Eilen ostettiin Onnin kans jädeautolta pari tivolikakkua. Pakko päästä nyt vähän helpomalla, mä kun aina ressaan kaikesta.

Tänään olis sit äiti+täti kyläilemässä, annan äidilleni sen jalkahoidon. Pitäs siis alkaa siivoileen, mutta ei voi, kun Eero nukkuu vielä :whistle:
 
Kyllä tuli toi tyttelin uutinen niin hyvään aikaan, näin aamusta, kun mun pitäs siivoilla =) Jos viestiä ei olis kuulunut, niin eihän mun hommista ois tullut mitään :LOL: Siispä pääsen siivoilemaan =)
Eilenkin illalla hyörin ees sun taa, vähän välii piti kurkkia tänne :D
Voi että...kun aattelee et tytteli on siellä nyt nyytti kainalossa. Hei muistelkaa sitä vauvantuoksua ja sitä fiilistä kun oot just synnyttäny-oot onnesta soikeena, hormonit pinnassa, kaikki lähettää onnitteluja, oot sairaalassa passattavana ja sit kun pääset pukemaan vauvan omiin vaatteisiin ja pääset kotiin....snif... :'( :heart:
Pakko fiilistellä vähän, niin kirpasee masun pohjasta ja kylmät väreet menee...on se syntymä aina niin ihme ja ihana asia!!!!!
Mutta nyt lähdetään valmistautumaan eskarimatkaan :wave:

Ihanaa syksyistä päivää kaikille!!!!
 
Huomenta!

Onnea tyttelilleja koko perheelle :heart: :heart: :heart: :heart:
Siellä on nyt sitten pieni rinsessa,oih ihanaa!

Täällä meni yö keturalleen :kieh: melinalla kun alkoi eilen TAAS flunssa..kolmas kerta jo kuukauden sisään :eek: viikon aina ollu terve ja sitten alkanu uus. Miten tää on mahollista?
Korvat ollaan kaks kertaa tarkastettu ja puhtaat olleet.

Täällä myös yksi joka ei ole vielä miettinyt talvikenkiä :wave: :ashamed: tuutisko se oli kun huuteli...

Ihania kuvia oli taas kaikista :heart:
Hitto kun mä en pysty melinasta laittaa kuvaa,kun nuo meidän kuvatiedostot liian suuria eikä me osata niitä pienentää :ashamed:
 
niin ja yö meni hyvin,pitkästä aikaa.
nukkui 22-7.59 (tarkka aika ku kelloa kurkistin)
ja ei heränny kertaakaan,ainakaa en muista!!
ja olo on pitkästä aikaa myös pirtee näin aamusta,liekkö tuolla tyttelin ihanalla uutisella myös osuutta asiaan :D
no,meillähän oli eteisessä valo päällä että ei ihan pimeessä nukuttu,koska jhuomasin ukkelin heräävän ihan pimeessä(nousi istumaan ja alkoi huutamaan)
taisi pikunen pelätä pimeetä ja halus meijän viereen.

ahaa,nyt mua kutsutaan..
myöhemmin takas
:wave:

ainiin,ja kotihommia ois täälläkin tänää.... |O
 
Ihanaa, pienen pieni tyttö! Onnittelut Tyttelin koko perheelle ja tietty isoveikalle extraonnittelut!

Mäkin eilen kävin useampaan kertaan kurkkimassa, että joko tietoa ois tyttelistä ja vauvasta. Tarttuvaa tämä vauvakuume :whistle: .

Nyt aamukahville, kun poika just uinahti tuohon partsille!
 
Lämpöiset ja vauvantuoksuiset onnittelut Tyttelin perheelle pienestä tyttövauvasta!! :heart: Täällä taas tippa linssissä... :'( On se vaan niin ihanaa..

Tyttelille ja miehelle

Nyytti pieni syliinne annettiin,
se vauvalta tuoksuu, on lämmin niin.
Se varmasti itsekin tietää sen,
ett valloittaa jokaisen sydämen.
Hiustupsusta pieniin varpaisiin,
se on ihana, ihana niin.

Eemilille

Olen isoveli kas,
vasta itsekin alle 1-vuotias.
Pientä vauvaa ihailen,
halin, hellin ja hoivailen.

Suukotan ja rutistan,
silitän ja hauskuutan.
Odottaa en jaksaisi,
vaan leikkiä jo tahtoisin.
Auttaa tahdon kovasti
ja parhaani teen varmasti.

Isommaksi sä kasvat kun,
niin leikin saloihin ohjaan sun.
Ylpeänä sanoja tavailen:
"Oot siskoni mun sä pikkuinen."


 

Yhteistyössä