semmosta välillä sattuuAlkuperäinen kirjoittaja minsu:Tuuti, ei oo totta. Nyt kyllä hävettää! En sitte tajunnu selata sitä sivua alaspäin, missä on ne koodit! :ashamed: :ashamed:
Näköjään. Yritin vaikka mitä konsteja, mutta sitä ku on välillä vähä tyhmä.. Mietin vaan että vau kun nuo muut on fiksuja ku osaavat! No joo, mutta kiitos avusta!Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:semmosta välillä sattuuAlkuperäinen kirjoittaja minsu:Tuuti, ei oo totta. Nyt kyllä hävettää! En sitte tajunnu selata sitä sivua alaspäin, missä on ne koodit! :ashamed: :ashamed:
Juu myö ollaankin tosi fiksuja koko joukko :saint:Alkuperäinen kirjoittaja minsu:Näköjään. Yritin vaikka mitä konsteja, mutta sitä ku on välillä vähä tyhmä.. Mietin vaan että vau kun nuo muut on fiksuja ku osaavat! No joo, mutta kiitos avusta!Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:semmosta välillä sattuuAlkuperäinen kirjoittaja minsu:Tuuti, ei oo totta. Nyt kyllä hävettää! En sitte tajunnu selata sitä sivua alaspäin, missä on ne koodit! :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Jos persus puutuu koneella istuessa niin oks se sen merkki et tässä on istuttu liikaa vai onkohan mul vaan huono tuoli :saint:
Miä haluun ja |O Ne oli nannaa Kiian odotusaikanaAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Tuutilulla; tuli nyt mieleen kun vastasin äsken sulle. Arvaa mitä syön täällä? Kirpeitä hedelmä auton renkaita.
No miä vähän ja epäilinkin et se on tuolista kii :kieh: |O Tahtoo uuden tuolin suojellakseen armasta ahteriaanAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Jos persus puutuu koneella istuessa niin oks se sen merkki et tässä on istuttu liikaa vai onkohan mul vaan huono tuoli :saint:
Ei se ole kuin ergonomisesti huono tuoli. Hus, tuoli kauppaan
Ja meil joutu illalla ukko mennä niitä kioskilta ostamaan kun oikein vinguin Ei muutes poikien odotusaikana ollut muita himoja kuin tomaatti ja salmiakkiAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Niin minä muistelinkin että sinäkin tykkäsit näistä. Mulla oli kans himo noihin silloin kun odotin tyttöä. Mies sai kantaa mulle osastolle niitä kun jouduin makaamaan sinne odotusaikana. Ja toiset himot oli tytön aikana punaiset viinimarjat. Aiheuttaako nuo tyttölapset happamia himoja odottajille?