Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja minsu:
Tuuti, ei oo totta. Nyt kyllä hävettää! En sitte tajunnu selata sitä sivua alaspäin, missä on ne koodit! :ashamed: :ashamed:
:D semmosta välillä sattuu :D
Näköjään. Yritin vaikka mitä konsteja, mutta sitä ku on välillä vähä tyhmä.. Mietin vaan että vau kun nuo muut on fiksuja ku osaavat! :eek: :LOL: No joo, mutta kiitos avusta! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minsu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja minsu:
Tuuti, ei oo totta. Nyt kyllä hävettää! En sitte tajunnu selata sitä sivua alaspäin, missä on ne koodit! :ashamed: :ashamed:
:D semmosta välillä sattuu :D
Näköjään. Yritin vaikka mitä konsteja, mutta sitä ku on välillä vähä tyhmä.. Mietin vaan että vau kun nuo muut on fiksuja ku osaavat! :eek: :LOL: No joo, mutta kiitos avusta! :D
Juu myö ollaankin tosi fiksuja koko joukko :saint: :LOL: :LOL:
 
Voisko joku ihana ihminen ystävällisesti opettaa tällekin matti myöhäselle, että miten tänne laitetaan kuvia? silleen että näkyy heti tuossa tekstin jälkeen, ei siis linkkinä. Kirppis-osiossa yritän myydä tavaraa pois, ja olis hitusen helpompaa jos laittas kuvan siihen näkyviin, ettei tarttis sähköpostiin lähettää... Kun ei oo millään kehanna opetella aiemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Jos persus puutuu koneella istuessa niin oks se sen merkki et tässä on istuttu liikaa vai onkohan mul vaan huono tuoli :saint:

Ei se ole kuin ergonomisesti huono tuoli. Hus, tuoli kauppaan ;)
No miä vähän ja epäilinkin et se on tuolista kii :kieh: |O Tahtoo uuden tuolin suojellakseen armasta ahteriaan :D
 
Niin minä muistelinkin että sinäkin tykkäsit näistä. Mulla oli kans himo noihin silloin kun odotin tyttöä. Mies sai kantaa mulle osastolle niitä kun jouduin makaamaan sinne odotusaikana. Ja toiset himot oli tytön aikana punaiset viinimarjat. Aiheuttaako nuo tyttölapset happamia himoja odottajille? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Niin minä muistelinkin että sinäkin tykkäsit näistä. Mulla oli kans himo noihin silloin kun odotin tyttöä. Mies sai kantaa mulle osastolle niitä kun jouduin makaamaan sinne odotusaikana. Ja toiset himot oli tytön aikana punaiset viinimarjat. Aiheuttaako nuo tyttölapset happamia himoja odottajille? :whistle:
Ja meil joutu illalla ukko mennä niitä kioskilta ostamaan kun oikein vinguin :LOL: Ei muutes poikien odotusaikana ollut muita himoja kuin tomaatti ja salmiakki :p
 
Heh..PALJON ONNEA TYTTELILLE JA KOKO PERHEELLE
:heart:

jännä et aamulla kun venla heräs niin heti oli tytteli mielessä =)

jepulis,me käytiin siellä pp-hoitajan luona,tai siis venla oli siellä reilun 1½h..eikä ollu itkenyt ollenkaan..tää hoitaja oli käynyt eilen ostamassa ihan venlaa varten tuttipullon ja tollasen juomamukin..kun miekii kävin ostamassa..kun oli tarkotus viedä sinne hoitoon mukana.

venla nukkuu,ja isäntä lähti ostamaan uutta suihkua..entine putos seinältä pois :eek:
vein pyykit ulos kuivumaan,kun ihan mahottomasti tuulee..olen pessy muutaman päivän pyykkiä..kun huutiksesta huusin 86cm vaatteita..ja varmaan oli pidon jäleltä kaikki..kyllä pöhötti..ei ne kuvissa näyttäny likasilta,tai siis likatahrasilta... :headwall:
 

Yhteistyössä