Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

Pikapikaa merkkailen mihin oon päässy (ja tietysti Tyttelin kuulumisia katsastamassa).
On se kumma, kun odotusaikana tuntu kaikki pelottelevan, että sitten oot neljän seinän sisällä lapsen kaa, mihinkäät et pääse: tylsistyt ja masennut. Mie en muista, että olisin ennen poikaa ollu näin kamalasti menossa ja tulossa koko ajan. Joka päivälle tuntuu olevan jotain sosiaalista aktiviteettia :) Pitäs varmaan kohta alkaa karsimaan jostain päästä, kun ei meinaa palstailemaan ehtiä. Tällä hetkellä nipistän aikaa palstailulle kotitöistä, mikä taas ei pidemmän päälle ole kovin fiksua ja kai tuota miestäkin pitäisi välillä huomioida... :whistle:
 
Himputti, ei vielä vauvaa maailmassa :whistle: noooo, mä kyllä veikkaan tyttöä ja syntymäajaks voisin veikata vaikka 03.58 :D

Mitähän mitähän...täälä molemmat pojat yskii ja nokat valuu,huomena mulla vapaa päivä niin pidän nuo räkikset kotona.Pessi olikin tänään mummon kanssa kotona,jos sais hänet paraneen vähän paremmin tuosta flunssasta kun pelkällä viikonlopulla.

Tiipiille piti onnittelut laittaa hääpäivän johdosta.
Ja ihania kuvia kaikilla.
Rontti,mä mietin sillon elokuun alussa kans tota päiväkodissa nukkumis hommaa...Tuola siis ois menny silleen et jos Pessi ois nukkunu vielä aamupäikkärit,ois nukkunu ne ennen aamupuuroa tai aamupuuron jälkeen (riippuen tietenkin mihin aikaan hoitoon menee) eli siinä 7-9 välillä. ja sitten niin että ruoan jälkeen ois laitettu päikkäreille viimesten joukossa,joka sekin saattas sitten mennä sinne yli 12. Mutta siis Pessiltä jäi aamu-unet pois heti tuollon niin käykin sitten heti 11 jälkeen unille.
Tulipa pitkä sepustus :LOL: :ashamed:

Mä haluun ne hemmetin labra tulokset ja sinne reumalääkärille jo!! Jalat on niin PRKL kipeet että revin ne kohta irti :kieh: ja tänä aamuna sormet myös... :kieh: hitto vie,ostetaan uudet jalat ja kädet,kiitos!!!!

Ja,voi..mun vauva osaa syödä ihan ite lusikalla :heart: iltapuuron veteli ihan itekseen,tartti pitää vaan lautasesta kiinni. Onks tuo muka niin iso jo :eek:
Jatkanpa tässä netistä 1v kuvaus paikan ettimistä..hiukan raha kiristää tuossa :whistle: on niin pirun kalliita. Peetulle kun mummot makso 1v kuvat yhdessä..Enkä tod.kehtaa kysyä.. :ashamed:
 
voi olihan täällä jo tyttelistäkin pikakuulumisia :heart:

heitämpä sitten minäkin uuden arvauksen eli syntyy 7.06 aamulla :D

tuutis en minäkää oo tota kenkkähommaa vielä pohtinu sen kummemmin...pitää ehkä koluta kaapit ja kattoo josko isosiskolta jääny pieniä kuoma kenkiä..muistelen et 20 kokoset kuomat olis :)

vipin poppoolle paranemisia et pääsette hyvällä mielin reissuun :hug:

äkkiä kattoo bb :D
 
csi tuli katottuu,oli ihan hyvä jakso..nyt bb.tä ajatteli käydä kattelemaan..karsee nälkäkin olis..mutta ei kyllä passaa enää tähän aikaan mitään syödä..

kiva että tytteli oli laittanu rontille viestii..kyllä vaan jäntskättää..

tuutilulla vielä tuosta ruuan "kerjäämisestä" nykysin venlalta lentää tutti kaaressa pois jos näkee et joku jotakin syö..tai juo..ihan mahoton on juomaan vettä.. vaihdanvaipan iltapesujen yhteydessä tuossa seittemän hujakoila,niin uudemman kerran saa vaihtaa n.1½h päästä..muuten on sänky ja koko mukula märkä..

 
Ihanaa, vihdoinkin meidät päästettiin pahimmasta piinasta, kun kuultiin tyttelistä jotain =)
Mä veikkasin ekan hutiajan jälkeen itseksein kello kahdeksaa(20) mut näköjään sekin meni ohi. Nyt uusi veikkaus...hmmm..oisko klo.03:10 :D Ja edelleen tyttö =) hih...
Mä aattelin jo et varmaan on jo syntyny, mut ei pääse ilmottamaan tai sit eivät vielä käynnistelleetkään tai ei sit vaan käynnistys tuota tulosta tai et käynnistetään varoen...se cytotec (vaimikäsenytoli ;) tästä tais tulla nyt uusi sanonta vallan )-tabu ainaskin on aika tehokas.
Mullakin nyt vähän hämyssä et miks käynnistys olikaan... mutta tosiaan monilla käynnistetään pienuuden vuoksi, jos siis ei oikein tahdo kohdussa kasvaa/saada ravintoa. Niin päästetään tänne maan kamaralle kasvelemaan paremmin.
No juuh...mutta voi että mahaa oikein kipristää kun aattelee et tytteli on sairaalassa ja siellä jo ehkä vähän ähisee ;) Uih...
Vajaa vuosi sitten itsekkin... jänskä miettii sitä nyt, kun yöllä piti mummo soitella-kesken unien tietty-ja sit mummon ihmettä kun kohta jo soitin et POIKA TULI :D Mummo ihmeissään, et nyt jo =) Ja nyt kun vasta sen videonkin synnytyksestä kattelin...niin voih :heart:
Vähän peräti kade, et toinen "saa" synnyttää taas :LOL: mutta en kyllä voisi kuvitella että meillä nyt tässä possakassa pikkuinen olisi...on tuo "vauveli" vielä niin äipässä kiinni... Kyllä se teettää työtä, mutta ihan varmasti tyttelillä menee sit kahden pienen kaa hyvin :heart: :heart: :hug:

Jaa, malttaako tässä nukkuakkaan koko yönä :LOL:

Mutta ihanuus-kuvia olitte laitelleet kaikki =) Ihania tenavia ja tuutilla ihana pupu ja mekko =)

Jeps, mutta nyt suihkuun :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Jatkanpa tässä netistä 1v kuvaus paikan ettimistä..hiukan raha kiristää tuossa :whistle: on niin pirun kalliita. Peetulle kun mummot makso 1v kuvat yhdessä..Enkä tod.kehtaa kysyä.. :ashamed:
Haluatko välttämättä Pessin liikkeeseen kuvaukseen?
Halvempi vaihtoehto vois olla kotona kuvaus,(tietänet sen ittekkin :whistle: :ashamed: ), mut eräs ystävä teki niin kun ei lapsesta saanut kuin kotona kivoja kuvia. Vierasti kai jotenkin muita kameran kanssa. Sai sit kotona ihanan kolmen kuvan sarjan..hällä oli lapsi istumassa keinuhepassa ja taustana oli lakana... Teetti sit vaan isompia kuvia. Mustavalkoisetkin olis oikein hienoja.
Mäkin olen tuollai ottanut lapsista joka vuosi 1v:n jälkeen kuvat...ja jouluna korttiin kans. Jotain kivaa rekvisiittaa, taustaa jne. =)

 
Laitanpa minäkin muutaman kuvan..ja pahoittelen jos tulee uudestaan jotain kuvia :ashamed:

Pessi maitopullollisen jälkeen yks ilta

Peetu halus olla muumimamma :LOL: ilmeellä poseeraa :LOL:

Mitähän sohvan alta löytyy

:heart:


 
heipsulis täältäkin :D
Voi, vielä saadaan jännätä, katotaan sitten kellä menee lähemmäksi tuo syntymäaika :D minun veikkauksenihan on tuolla jossain aikasemmin.

Kiva kuulla susastakin välillä, rouva palaa nyt vaan orjallisesti takasin ruotuun :D

Muistaakseni tyttelillä oli myös istukka kalkkeutunut, joten siinäkin oli kait joku syy siihen käynnistykseen, muistelisin näin.

Mä tulin just pihahommista, tässä sivusilmällä samalla kattelen bb:tä.
Mies on käymässä apteekissa, Juholta loppu paremmat rasvat tossa toissa päivänä, ja nyt illasta tuo atooppinen ihottuma oli ihan valloillaan :eek: hydrokortisonia laitoin, mutta heti aamusta on päästävä taas kunnon rasvoilla rasvaamaan. Toki oon siis rasvannu, mutta ei niillä rasvoilla ole ollut sitten tarpeeksi hyvää vaikutusta :/ Toinen raapi itteensä ihan kamalasti kun niitä ihottumia kutitti :(

Ruuan kerjäämisestä, kun mä tai mies syödään jotain, Juho tulee äkkiä kattomaan (siis jos ei syödä yhdessä pöydän ääressä) ja rupee aukomaan suutaan silleen että pureskelis suu auki ja hokee samalla nam nam nam.. se on aina niin hauskaa, kertaakaan en oo pystyny oleen nauramatta. Mitään en kyllä oo antanu, tai jos oonkin antanu niin ei tuo meijän nirso sitä syö. Kaikkee oon sormiruuakskin koklannu, mutta ei. Maissinaksut on ainoita mitä syö. Niitä makaronejakin yks päivä keitin, koitin antaa sormiruuaks, laitto suuhun ja samantien kaivo pois ja heitti lattialle :/ kaikelle käy noin, oli sitten kurkkua, leipää tai hedelmää :/ söi kyllä sitten makaronia muun ruuan seassa, mutta ei sinällään. Ihme nirso mies.

minun on sen sata kertaa sanoa hipkukalle niistä jarrusukista, meillä on jotain vendin tai sidosteen tai jonkun sukkia, autto vissiin paljon :whistle: mutta ne on semmosia perus sukkia, myydään kahden paketeissa, toinen pari on sininen ja toinen musta, ne jarrut on auton kuvia ja ne on mun mielestä aika hyviä sukkia. Oliskohan ne vendin... hmmmph.
Niin, ja sitten ostin henkkamaukasta semmosen sukkapaketin jossa oli yhet v.siniset, harmaat ja valkoset sukat, tykkäsin niistä, niistä saa tarvittaessa varren pitemmäks ja pitää hyvin, sitä en tiiä kuinka monta pesua sitten kestää.

Heidi, kiva kuulla teistäkin välillä, sieltä kanssa rouva palaa nätisti takasin ruotuun..

mulla oli vielä jotain mutta yhtäkkiä tyhjeni päänuppi :eek:
 
iltaa taas!!
piti tulla viel kurkkaan ennen nukkumaan menoa,ja olipa kiva kuulla että tytteli oli laittanut väliaikatietoja =)
mun arvaus oli n.klo 23 mutta arvaan uudestaan... noin 4:n aikan veikkaan syntyväksi.
ja poikaa arvaan.
yo:n pikku viulle onnitteluja ensiaskelista!!

heidistä oli mukava kuulla,kuten susastakin =)

tuutis
: en oo miettiny minäkää talvikenkiä vielä.. :ashamed:

pupu: meilläkin on niitä henkkamaukan sukkapaketteja ja ollaan tykätty pitää!
varret on tosiaa mukavan pitkät ja sukat oikeen pehmeet! =)

tänään muistelin sitä sairaalaan lähtöä...
kyllä sen muistaa niin selvästi,kaikki pienetki asiat siitä aamusta.
pesin kattilan vielä just ennen lähtöä,kamalissa suppareissa ja se vaan oli pakko saada pestyä :LOL:
onkohan mulla vauvakuumetta ilmassa... :whistle:

poika tänää kitissy ja huomasinki että pari hammmasta siel ois puhkemassa.
laitettiin suppo ennen unille menoa.

mutta nyt painun maate jos sattuu että ukkeli heräilee taas 4ltä kukkumaan :/

Hyviä öitä kaikille,nukkukaa hyvin :wave:
 
Huomenta!

tyty päätti sitten herätä jo 5.45..minnuu kyllä nukuttaa ihan kamalasti |O
ukko tulee kohta töistä..kysyy varmaan et olenko koko yön tässä koneella istunu..mut nyt kahvin keittoo,et piristys.

viulle muuten onnee uudesta taidosta =)

muutes mie näin unta tyttelistä :D varmaan hänen synnytykseen lähtö jäi kummittelemaan alitajuntaan..
 
Venlukka heräs 5.45, jotta on hereillä kun prinsessa syntyy.

Tyttelin pieni prinesessa syntyi5.50 mitoin2990g, 49cm, päänympärys 33cm. Eemil on nyt isoveli!!! :heart: :heart:

Lämpimästi onnea koko perheelle!!!!

Minulla on nyt kiire, täytyy jatkaa myöhemmin. Pyysin Tytteliä, josko illalla viestittäisi uuden kasvaneen perheen kuulumia! Ja mä veikkasin Tyttelille 7.02, mut joku muu osui varmaan lähemmäksi, täytyy myöhemmin katsoa kuka!
 
Voi iiiihaaanaaaaaaaaaa :heart: :heart: :heart: :heart: =) =)
Tyttelille super-super paljon onnea ja koko perheelle kans, erityisesti (pienelle)isoveikalle :D
Kellonajat men huti, mut sukupuoli oikein :D
Oiettä.... WAU!!!
Ja rontille, viestintuojalle, KIIITOS kaunis :flower:
 

Yhteistyössä