Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36






Mäkin laitan neitin kuvia.
Kävin tänään frendin kanssa shoppaa...nyt mä olen köyhä :'(

Miksihän Milla ei tykkää shoppailusta???Kumma juttu.... =)

Ketkäs kattoo bb???
Helkatti mitä sekoilua..meikäläisen kattomiset jäi kyllä tuohon.
 
Ei vieläkään mitään uutisia |O ! Hyvä ettei polvet tutuissut, kun äsken tuli viesti ja menin lukeen :LOL: . Vaan ei ollut viesti Tytteliltä :/ :LOL: Mulle ei nyt muitten viestit meinaa kelvata :whistle:

Ihania kuvia tullut lisää tänne :heart: ! Mä kiinnitin kans huomion Apinanpojan hampaisiin, meidän neidillä kun ei edelleen ole kuin kaksi alhaalla :ashamed: . Päikyssä just totesivat, et kumman hyvin syö niillä makaronilaatikkoa :snotty: .

Aika inhottava muuten tuo Tinakenkätytön lapsosen märkärupi |O

Hyvä Mileko :) :flower:

Varmasti oli muuten päikyssä neiti nukahtanut vaan ihan hetkeksi itkuunsa, kun nukkui kahden tunnin unet tuossa päikystä tullessaan. Hyvä kun nukkui, taisi olla pieni aika väsynyt |O
 
Voi tuota Shendan neidin tukkaa :heart: !

BB meno tosiaan rajun puoleista :whistle: . Aika tavalla oon katellut ohjelmaa, mutta ei vielä ole kauheesti säväyttänyt, että ei haittaa, jos joku jakso jää näkemättä :kieh:
 
Ihania kuvia taasen.

Kantoikos Venlan kerjäys hedelmää, saiko jotain suuhunsa? :D

Simppa näyttää aina niin iloiselta ja aurinkoiselta :heart:

Apinanpoikanen
näyttää tosiaankin ikäistään paljon vanhemmalta ekassa kuvassa. Kauniit valkeat hampit loistaa =)

Ja Millalla on mielettömät nuo hiukset! Onkos paljon ponkat ja pinnit jo käytössä? Meillä on niitä vino pino oottamassa että Kipsutin sais ne karvat päähänsä :D Se vaan kestää....

Ja Mileko ei saanut kassaa sekaisin vai :whistle: Toivotaan että sijaistarvetta tulisi kiitettävästi!

Eikö tyttelistä vieläkään mitään kuulu? Muistattekos oliko puhetta yhtään kuinka ne käynnistävät? Tipalla vai kuinka? Sais nyt nopeasti pienen syliinsä :heart: Saisin miäkin rauhan tehdä jotain muuta kun koneella pomppia :whistle: :ashamed: :LOL: Muulloin en täällä olekkaan :saint:
 
täällä myös oottellaa tyttelin vauva uutisia :whistle:
jaa,no jos minä veikkaan että syntyy ennen klo:23 =)

ihania kuvia kaikilla :heart:

meillä pitäs taas tyhjentää kamerasta kuvat tänne koneelle..ku sais aikaseks!
täällä sataa vettä ja pikku-ukkoa kiukuttaa.
koko iltapäivän ollu vähä kitinätuulella
niin ja pukkaa kieltä ulos :LOL:
se on aika hauskan näköstä ku konttaa hurjaa vauhtia ja kieli ulkona.
voi mun pikku rakas :heart:
ja enää 3yötä ja sit oon erossa pojasta yhden yön...vähän yli vrk:n,ikävä tulee.

ja vai että meinas rouva pudottaa pommin meille,kumma ku ei oo kuulunu mitää!
nooh,ootellaas :/

rontti kyllä hyvin tienannu =)

tohtorille toivotaan ++++++++++++

katotaan tässä tumminen perhosten kotia,surullinen leffa :'(
alotetttin jo illala,mutta ei jaksanut valvos.
tuo pitää palauttaa ennen 21 ja pakko nähdä loppuun!

karkkipussi kainaloon ja sohvan ääreen :wave:
tuun kyllä takas oottelee uutisia tyttelistä...täällä varman paljon porukkaa tänää:)
 
Kiialla on tämmönen mekko odottamassa 1v synttäreitä. Varmaankin valkeilla sukkiksilla ja kauluspaidalla





Tämmösen pupusen vein + muuta kun mentiin ristiäisrääppiäisiin kuun lopussa



Taavin nappileikit lattialla kun sisko nukkui



Kipsutin kattelee sinisen talon nallea



Kurkkua jyrsitään neljällä hampilla





Saatekos kukaan kielen näin? :D Kerran tuossa ruokapöydässä neiti pelleili ja mun oli pakko tuo kielen asento ikuistaa



 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Eikö tyttelistä vieläkään mitään kuulu? Muistattekos oliko puhetta yhtään kuinka ne käynnistävät? Tipalla vai kuinka? Sais nyt nopeasti pienen syliinsä :heart: Saisin miäkin rauhan tehdä jotain muuta kun koneella pomppia :whistle: :ashamed: :LOL: Muulloin en täällä olekkaan :saint:
juu en minäkää:LOL: :saint:
mies on sanonut että oon täällä 24/7
ei kai nyt sentää niin kauaa tuu istuttua... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Eikö tyttelistä vieläkään mitään kuulu? Muistattekos oliko puhetta yhtään kuinka ne käynnistävät? Tipalla vai kuinka? Sais nyt nopeasti pienen syliinsä :heart: Saisin miäkin rauhan tehdä jotain muuta kun koneella pomppia :whistle: :ashamed: :LOL: Muulloin en täällä olekkaan :saint:
juu en minäkää:LOL: :saint:
mies on sanonut että oon täällä 24/7
ei kai nyt sentää niin kauaa tuu istuttua... :whistle:
No ei lähellekkään, pitäähän meijen joskus nukkuakin :whistle: :LOL:
 
Äh, tarttee koko ajan käydä kurkkimassa että joko olis uutisia!!!! Eikä viäkään!!??!!! ARHG! Odottavan aika on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkääääääääääääääääääääää...... :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Eikö tyttelistä vieläkään mitään kuulu? Muistattekos oliko puhetta yhtään kuinka ne käynnistävät? Tipalla vai kuinka? Sais nyt nopeasti pienen syliinsä :heart: Saisin miäkin rauhan tehdä jotain muuta kun koneella pomppia :whistle: :ashamed: :LOL: Muulloin en täällä olekkaan :saint:
juu en minäkää:LOL: :saint:
mies on sanonut että oon täällä 24/7
ei kai nyt sentää niin kauaa tuu istuttua... :whistle:
No ei lähellekkään, pitäähän meijen joskus nukkuakin :whistle: :LOL:
niimpä
:LOL:

taas tulin kurkkaa oisko vauvauutisia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Eikö tyttelistä vieläkään mitään kuulu? Muistattekos oliko puhetta yhtään kuinka ne käynnistävät? Tipalla vai kuinka? Sais nyt nopeasti pienen syliinsä :heart: Saisin miäkin rauhan tehdä jotain muuta kun koneella pomppia :whistle: :ashamed: :LOL: Muulloin en täällä olekkaan :saint:
juu en minäkää:LOL: :saint:
mies on sanonut että oon täällä 24/7
ei kai nyt sentää niin kauaa tuu istuttua... :whistle:
No ei lähellekkään, pitäähän meijen joskus nukkuakin :whistle: :LOL:
niimpä
:LOL:

taas tulin kurkkaa oisko vauvauutisia...
mul on tää sivu auki koko ajan ja ohimennessä päivitän :ashamed: :LOL:
 
tuuti nyt oot tehny pikku mokan.miks kiiukan syöttis ei oo vaaleenpunanen? :kieh: :LOL:

ihania kuvia kaikilla..
mepäs mennään huomenna tildan luo leikkii poitsun kanssa :D

voihan se olla että tytteli oliskin jo synnyttäny ;) mut ei vaan oo päässy viestii laittaa..
 
Tiipii; en jaksanut alkaa soittamaan enkä tekstailemaan joten tätä kautta. ;) Se on liian kuuma jos laitat pelkästään ulos vaunuihin nukkumaan. Mutta jos mies menee puistoon ja tyttö on siis ulkona leikkimässä niin sitten se ok.

Meillä siis ollaan oltu puistossa aamulla välikausi puku päällä ja se pelkästään on ollut aivan liian kylmä. Alle on pitänyt laittaa villapuku ja tänään kaivoin sitten varastosta vanhan äippä paukkauksen toppapuvun ja se oli sopiva eikä tarvitse pukea villapukua alle. On sen verran virttynyt ja enimmät lämmön sietokyvyt on kadonneet. Meidän poika huutaa kuin syötti sika kun puen sitä ja siksi yritän päästä mahdollisimman vähäisellä pukemisella.

Just kävin saunassa ja nyt posket hehkuu ihanasti. Kävin tuossa iltasella meikki kutsuilla ja tilasin itselle uuden kuorintasetin ja sitten aivan ihanaaa vaaleanpunaista kimalle luomiväriä. :D

Täällä ei vieläkään vauva uutisia. Kyllä vaan tuntuu jotenkin pöhköltä että yksi meistä tosiaan synnyttää jo kaveria yhdelle lokavauvalle. Ihanaa siis, mutta en jotenkin osaa itseä kuvitella siihen tilanteeseen.

Kyllä tuo Rontin Idan päiväkodin nukutus tuntuu ihan typerältä. Onkohan ne ymmärtäneet jotain väärin sun ohjeista vai miten ihmeessä kuvittelevat että yksi vuotias nukkuisi noin tiheään ja sitten sekin että miksi huudattivat? Haloo??? Eikö joku tädeistä olisi voinut tulla pois tytön kans sieltä nukkarista jos toinen ei kerta halua nukkua, yrittää lohduttaa, leikkiä tms. Minä en ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota huudatusta. |O Voihan se tietenkin olla että ovat kaikkensa yrittäneet eikä mikään ole auttanut, mutta silti ei olisi tarvinnut laittaa nukkumaan jos toista itkettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
tuuti nyt oot tehny pikku mokan.miks kiiukan syöttis ei oo vaaleenpunanen? :kieh: :LOL:
:ashamed: no kun tuo on esikoisen vanha syöttis ja silloin ööh 14v takaperin maalattu siniseksi :D Ja tuo puunvärinen mikä meil on on jotenkin korkea ja liimausta vahaa. Tuota sinistä en enää maalaamaan ala vaikka kävi tuossa aiemmin mielessä että v.pun se pitäis olla :LOL:
 
shendan tytyllä kyllä aivan mahtavat hiukset =) ja kiiukka saa kielen hienostisimppa kyllä ison miehen jötikkä :D
sekä tildalla ihku pieni mies ja koiruus..ja ketkä muutkin kuvia oli laitellu niin hyviä kuvia =)

venlan pitäs nukkuu,mutta tuossa tuo sängyssä istua tojottaa,on hyllyltä sängyn yläpuolelta vetäny kaikki nalskut sänkyynsä,hiton mukula..

mie veikkaan et tyttelin vaavi syntyy 4.9 klo 01.30...saas nähdä kenen veikkaus menee lähimmäksi..jep nyt pitää tuo mukula lähtee tainnuttamaan..
 
Miäpäs en ole veikannutkaan vielä mitään. Veikataampas että tyttelin typykkä (sekin veikkaus) syntyy 21.30 ellei ole syntynyt tuossa klo 19 aikoissa. :D

Tai sitte tytteli on unohtanut meidät |O :D Ei kai sentään. Voi kun kaikki sujuis hyvin =)
 

Yhteistyössä