Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

pitihän se miunkin tulla tänne kurkkimaan josko uutisia jo olis :D

Ihanat kuvat dirlittanilla ja ikävä homma tuo käsi juttu jos lääkäri on tollee mokaillu :/

meillä käytiin tänää sit tyttöjen kans lääkärissä ja taas antibioottia menemään..saakelin märkärupi.. |O toi on oikeesti tosi karsee!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
no mun siis vaan tuli mieleen tosta ettäkun perhe on "erityinen" että olisko niin, että kyseisellä ihmisellä ei ole miestä vaan nainen..
Mutta mulla siis oikeesti tuli vaan mieleen..

:whistle:
ei kuulemma ole sateenkaariperheestä kyse (luki siel ketjussa)
:eek: no höh... jaa missä ketjussa? :eek:
 
pupu kerro kerro :D

käytiin siellä pp hoitajan luona,aivan ihana täti :D ja venla jo leikeissä mukana..siellä on nyt sitten 4 alle 3 vuotista :eek: yks mukula on vaan joka päivä hoidossa..muut käy silleen et on vapaa päiviä viikollakin...
huomenna menee tyty sitten aamulla joksikin aikaa sinne kun ite menen käymään siellä ryhmiksessä.

pitäs lähtee tytylle ostamaan kurarukkaset..ja muuta "sälää" hoitoon..






tässä muutama kuva tytystä..alemmassa kuvassa huomatkaa,kaks ruuan kerjäläistä..kissa sohvalla ja venla lattialla..ja hyvät tavat mein teinillä olkkaris vaan syödään..
yläkuvassa tytyn silmät jäi kamerassa kauheen punaseksi

:eek:
 
Hei! :wave:

Meidän katko on tällä hetkellä ohi... toivottavasti nyt lopullisesti...
Krisulle heitin viestiä takaisin jo...

Meillä on perhekerho jatkunut, Eemeli kävi tänään ekaa kertaa hammaslääkärissä ja eipä muuta ihmeempää kuulu...

Selasin pikaseen vaan teidän juttuja läpi, joten sorke, jos en kommentoi jotain jollekulle...

Sairaille :hug:
Töihin/kouluun lähteneille :hug: :hug:
Kiva, kun heidikin on palannut ruotuun :kieh: :kieh:

Mutta nyt... on pakko mennä, kun tuo kirppu heräsi tuolta jo :x
 
Ei siis vieläkään tyttelin uutisia :/ Malttamattomiako ollaan :D Vähän väliä taas hommien lomassa oon käyny kurkkimassa ;)
Hmm..mä taidan veikata tyttöä ja aamulla aattelin et veikkaan klo.14 maissa syntyväksi =) Heeh, että ajatuksissa tytteli on :D

Huoh, että tota hommaa on...tuntuu et eivät ees tekemällä lopu :eek: Tai kai ne loppus, mut aina tulee jotain uutta ja pitäähän sitä aikaa antaa myös noille lapsille :heart:

Ainiin, arvatkaas onko tällä äiteellä hymy korvissa :) meidän mussukka alkoi taas syömään, jeeee :D Söi ison annoksen liha-perunaa ja sit viel puoli purkkia jälkkärii :D Pienestä hyvälle mielelle mut saa, senkun syö vaan =)

Niin ja pääsinpäs vasta eräs ilta sanomaan että ei vissiin kukaan oo meillä noista muksuista koskaan heränny kesken yötä valvomaan, niin viime yönä se sit tapahtui :eek: :whistle: Toi pienin armas heräs kahden jälkeen huuuuuutamaaaaan, siis karjui mahdottomasti :eek: Yritin maitoa-ei auttanut. piti sit ottaa viereen ja siinä hän myöhkäs melkein tunnin meidän keskessä ja sit alkoi taas huutamaan. Sit kelpas jo maito ja jatkoi kasiin uniaan. Sitten olikin aika väsyä poikaa, nukkui jo ysiltä päikkyjä, joita veteli 2h ja nyt meni äskön toisille unille =) Toivotaan et ei ottas tavaks :/ Siis yövalvoskeluita.

Rontti, no en mä nyt usko että tuolla kirppiksillä nallejen myynnissä mikään lainrikkoja viel oot =) Siis eikös kirpparilla voi myydä uusiakin ja omatekosia, jos vaan ei ite tykkää =) Leikitään että sä et ite tykännyt niistä tai tartennut... :saint:
Mutta siis tosiaan isompien satsien myynti juuri tilda-kaavoilla ei ois suostavaa. Joku mainitsi et huutiksessa jollain on kauhee läjä myynnissä enkeleitä yms. et se menee jo tekijänoikeuslain yli... :/

Hmh, mitäs sit... niin no dirlittanin käsi juttu kuulosti hurjalle ja aika keljumaisesti sulle kävi sen leikkausajan kaa :( toivotaan että nyt asiat alkais juosta =)

Kiva oli kuulla heidistäkin! =)

Kaikille kuumeilijoille plussaonnea :heart: :heart:

Täällä kans on mietitty että eipä se eräs kuitenkaan uskaltautunut valttikorttiaan perheensä erikoisuudesta julkaisemaan ;) :whistle:

Huutiksen kenkäasiaa sen verran että vaikka käytetyt kengät sieltä edukkaasti saiskin, niin postikulut nostaa hintaa hirveesti :( Mäkin nyt kun sinne listasin myytävää, niin en kenkiä kyllä ees laittanut-kun ajattelin juuri sitä postikuluasiaa. Laitan ne sit jonnekkin muualle.
Tai lahjoitan!
Mäkin saanut jo kivasti kampetta siellä menemään =) Ja vasta sain sitä lastentarvikepuolta menemään kun hakijat kävi-ihanasti tilaa ja vähän tienestiäkin =)

Meillä välikausipukuja on nyt 2sopivaa, toinen 68 ja toinen 74, toi 68 on reilu-eli vastaa kokoa 74. Ne menee nyt just-just tän syksyn. Keväällä sit täytyy kattoo passaako koko isomman pojan vanhoissa kamppeissa, vai joutuuko ostamaan taas.

Jaa mut jos nyt kurkkis joko nyt on kuulumisia tyttelistä ;) ja sit jatkais taas hommia kun toi yks jaloissa hyörijä nukkuu =)
 
juu mä muistan kans ton rouva geeen kommentin..ja juu ei oo nainen toinen osapuoli suhteessa vaan jotakin muuta..
sain just tehtyä ekat villikset,toisia jo aloittelinkin..
heidi,mukavaa kuulla sinustakin!!

nyt takas lukee juttuja,ai saakuta et on sormet kipeet :eek:
 
Ihkut ja niin vinkeät kuvat Eemistä :heart: ja Venlukasta myös :heart: !! Mukavaa, jos Heidi alkaa palaamaan palstalle!!

Mamma3 :LOL: minä epätoivoinenkin välillä oon kans huomannut, että ei nuo hommat tekemällä lopu :LOL: :headwall: . Pitäsköhän joskus osata rajottaa tätä omaa touhuilua?!

Minä löysin typylle Ideaparkin aletangosta 5e :D 1v kuvaan mekon! Täytyypi laittaa kuvaa, kun ehdin. Aika pliisu ja yksinkertainen, mutta sellanen mistä mä tykkään. Muhun kun ei nuo syvät värit ja retrot niin iske. Olin tyytyväinen, sain myös ihkut housut ens kevääksi 5e. Ja sit piti ostaa Kitty neulemekko ja tossut :p . Ja isompikin sai vaatteita ja syyslenkkarit. Hei hei kirpputorirahat :wave: .

Meillä oli tänään tytöt hoidossa eka kertaa niin, että nukkuivat päikkärit. Mun neuvosta tuo pienin oli laitettu aamu-ulkoilun aikaa nukkuun, hyvä. Mutta mutta, miks ihmeessä olivat sit laittaneet nukkumaan myös muitten mennessä nukkuun. Oli kuulemma itkenyt pitkään :'( |O . Tietty itkee, kun ei väsytä!!!! Lopulta oli puoleksi tunniksi nukahtanut :( , siis varmaan itkustaan jo niin väsy, kuinkahan kauan oli itkenyt :'( . Väsynyt oli kun hain puoli 3 ja nyt nukkuu ulkona. Ihan turhat väliunet nuo pakolla laitetut. Kun sitten totesin, ettei tosiaan nukukkaan heti uudestaan, niin miettivät sit, et pitää yrittää jättää aamu-unet pois. Joo-o, saapa nähdä miten onnistuu, jos ennen kuutta herätään |O :headwall: . Saas nähdä, vähän harmitti kyllä, kun välillä jo kuulostelin, että suostuvatko sittenkin kaksiin uniin tai siis aamu-uniin ja sitten iltapäivän uniin myöhemmin.

Meenpä jatkaan hommia, kun typy nukkuu, isommatkaan ei tappele :kieh:
 
Voi kuinka lutusia kuvia antsasta ja apinanpojasta ja venlasta :heart: Apinanpoika näyttää tossa ekassa kuvassa oikein isolta pojalta =) Katoin ensteks et kenestäkäs katjanna on kuvan laittanut :)

Rontti, juu-uh, veit sanat suustani että pitäis ehkä välillä hellittää hieman näissä hommissa
:kieh:
Ja olipas aika yllättävästi toimineet päikyssä Iidan kanssa :eek: luulisi että alan ammattilaiset oisivat itse vähän ajatelleet ettei toista välttämättä nukuta kun vasta nukkunut :eek:
Hmm..haluavat siis kaikki kerralla nukkumaan, että saavat itse hetken rauhaa ? :whistle: Luulisi että voisi joustaa kun näin pieni on kyseessä.
Muistan, kun itse olin ammosina aikoina päikyssä töissä ja siel oli yksi juuri 10kk lapsi. Hällä oli ne omat uniajat ja niiden mukaan mentiin. Nukkui ulkona omissa vaunuissaan, yksi kävi pojan sinne nukuttamassa ja muut (isommat) meni sitten muun rytmin mukaan. Ja eikä muuten yhtään tuottanut ongelmaa tuollainen järjestely silloin!! Sitten kun siirtyi yksiin uniin toi lapsi, niin sitten nukkui sillon kun toisetkin.

Rontti kertoi pitävänsä hillitymmistä, pliisuista vaatteista...sama täällä :) Tuolla meandi-kutsuilla tunsin olon aika "yksinäiseksi" ja "oudoksi" kun toiset katteli noita retroja ja mä kiersin melkein kaikki ne ja kattelin vaan niitä hillittyjä :ashamed: Muutama oma retro-vauvapuku meillä on ja jokusen kerran niitä on omilla pidetty, mut aika vähän. Tykkään niistä sillai tunnearvon kannalta enemmänkin ;)
Vaikka siis löytyyhän meiltä toki värejä vaatteista, mutta nimenomaan tuo retrokuosi ei ole mun juttu.

Taas jatkuu hommat

:whistle:
 
heippa!
Mun oli pakko lukasta tota kyseistä ketjua, jonka tuutis laitto..
Luin vaan sieltä täältä, mutta nousi karvat pystyyn...

Mä voitin hei arvonnassa kesällä jalkahoidon ja huomenna sitten tulee kotiin tekeen!

Tyttelillä
lienee tuskaisat mutta niin ihanat hetket menossa... Mulle iski taas vauvakuume, mutta pakko siirtää se tunne sivuun.

Palaillaan!!
 

Yhteistyössä