Hihii, muahan oli täällä ihan kyseltykin
. Onpas olevinaan pitänyt kiirettä :/ . Työt puskee päälle maanantaina ja tämä äippä koittaa ottaa ittensä hengiltä sitä ennen |O , kotitöitä tehden siis ja mihin kaikkeen muuhun tämä aika menee. Asioita hoideltu, mm uus turvaistuin ostettu ja sen sellaista, mihin ei sitten töissä ollessa ole suuremmalti aikaa. Mä muuten selvästi luulen, että mun elämä loppuu ens maanantaihin. Ensi viikonkin pääsen kumminkin jo yhteen mennessä joka päivä, että enköhän mä aina jonkun kotihomman saa työpäivän jälkeenkin tehtyä
:ashamed: .
Hirveesti olis kommentoitavaakin, vaikka aika pikana olen lukenut. Hyvä, että
Kiia nukkui taas vähän paremmin.
Dirlittanin eka työpäivä meni hienosti, mutta harmi kun siellä nyt sitten heti sairastetaan. Opiskelut alottaneille kanssa kovasti tsemppiä ja mukava kuulla, miten teillä ja lapsilla nyt sitten menee opiskelu-arki! Ja vaikka tosiaan välillä täällä voi nyt olla hiljaisempaakin, oli tänäänkin ihana tulla tänne sitten lukemaan ja monesti teistä lukea edes jotain pientä :hug: . Jotenkin niin kotoisaa ja ihanaa aina tänne palata, itse jotakin kirjoitella ja ennen kaikkea kuulla teistä! Tovitotavasti kukaan ei jätä tätä palstaa, vaikka välillä olis hiljasempaakin :attn: :attn: . Ja onhan täällä aina joku, joka pitää palstaa pystyssä
Ja juu, siirrytään vaan sit kaikki yhtä aikaa tuonne taaperoihin. Ja
Tytteli pysyy matkassa ja
Dogtor kuumeilee myös täällä :attn:
Mulla oli viime viikon opintojen ja päikkytutustumisten kanssa melkoinen ahdistus. Jo soittelinkin siivousfirmoihin ja mietin miten ihmeessä voisin perua päätökseni töihin menosta. Että jäisinkin kotiin ja vaikka lisätienistiksi siivoisin joitain tunteja silloin kun mies on kotona. Mutta nyt kun lasten hoitojutut tuntuu ihmeesti sujuvan (taitaa äidillä olla vaikeempaa :ashamed: ), niin nyt tuntuu taas, että voihin tuo töihin meno olla hyväkin juttu. Katsotaan, aika näyttää ja jos alkaa pahalta tuntumaan, jään sitten uudestaan kotiin. Vaikka onhana siinä se 2kk odotus... ennen kuin voi jäädä |O . Mutta tänään taas luottavaisin mielin, katotaan mikä on tilanne huomenna :saint: . Meillä tuo typy ja siskonsa ovat nyt olleet kolmena päivänä hetken ilman mua hoidossa. Voi että on ollut ihana niitä sitten hakea kotiin :heart: :heart: . Huomenna saattavat kokeilla päikkäreitä siellä ja onhan tuo typy aamu-unia siellä rattaissaan ottanutkin, mutta että josko hiukan pidempään ovat huomenna. Mä aattelin kävästä shoppaamassa, pitäs löytää 1v "juhla"vaatteet. En mitään hirmu juhlavaa meinaa, mutta jotakin uutta kumminkin.
Mulla loppui muuten tänään kirppari, sain vielä 198e eli yhteensä 12 päivän jaksosta pyöreesti 580e!!! - 66e pöytävuokraa. Oon tyytyväinen
. Ja kaikenlaista myin, mitä täältä löysin,
mamma3 kun joskus kyseli. Lähinnä kumminkin pieniä vauvan vaatteita ja muita vauvan tykötarpeita, mutta aika paljon sitten kaikkea täältä kotoa, mistä en ite enää ole tykännyt/käyttänyt. Kaikkea sitä ihmiset ostaa
!!!! Täytyy kyllä ottaa tavaksi tuo kirppuilu vaikka pari kertaa vuodessa. Tulis nurkkia tyhjennettyä ja sitten kun aina jää pieneksi noita lasten vaatteita, leluja jne. Niin ja mamma3 ne nallet on jollain tilda-kaavoilla ja pyysin 6e, aika paljon kirpparin hinnaksi minusta, mutta en halvemmallakaan viitsinyt, oli sellanen kokeilu, että meneekö kaupaks
. Pari typylle jo pieneksi jäänyttä ite tekemää kimperiä myin eurolla kipale.
Sen verta jo shoppasin tänään kirpparin jälkeen, että löysin taas Hennesin teiniosastolta itelleni Kitty paidan
. Meinaa vaan nuo 170cm olla turhan pieniä, mutta pakko se oli kumminkin ostaa
.
Kaikean kotona puurtamisen päälle oon ollut aika väsy. Meillä neiti herää nyt n viiden aikaan joka aamu ja ihan virkkuna |O . Pitkästä aikaa viime yönä heräs jo sitä ennen, 1.30 huutamaan ja huusi varmaan 30min |O :headwall: . Ja sitten tosiaan jo ennen viittä möyri pitkin meidän sänkyä... Joskus kuuden jälkeen taisin saada sen kainaloon nukahtamaan, mutta oma nukkuminkin olikin sitten mitä sattuu. Hiukan kammottaa, kun nyt oon tosiaan olla väsyneempi, kun varmaan koko vuoteen, että mites sitten töissä jaksaa, jos aamuyöt on tällasia...
Hui, mutta nyt tulee hirveesti vaan omaa napaa :ashamed: , meen teelle ja nukkuun, pitäs olla jo nukkumassa, mutta tää oma iltahetkikin on vaan niin tärkee!
Ja
Tyttelin uutista odotan huomenna ihan tärinässä
:attn: :attn: Ja tulen sen tänne sitten jakamaan!!!!!!!!!!!
. Voi että kuulkaas meillä on huomenna jännää!!!!!!!!! Huomenna yksi lokavauva voi olla jo isoveli
, oottekos sellasta hokannet :saint: