Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

Iltaa :wave:

Juu, mitenkäs täällä onkaan näin hiljaista :eek: Ei nyt kaikki kummiskaa töissä tai koulussa oo :/
Juu, mut talossa rauha&hiljaisuus(ollut jo tovin) ja kohta tässä saunaan vasta itse menossa, eli pikaisesti tässä välissä huikkailen...

Ihme menkat mulla...yleensä iskee sellanen siivousvimma y.m. menkkojen aikaan, mut nyt kaikki on ollut kuin tervan juontia :headwall: Oon tässä silti saanut jotakin aikaan, mutta huonolla tahdilla... :whistle: Kuntoilusta ja terveellisemmästä elämästä oon nyt hiukkasen innostunut ;)
Ja hirveesti pää suoltaa kaikkea ajatusta tulevaisuutta ajatellen...huomenna pitää asioiden tiimoilta pari puhelua soittaa, jos vaikka noi pään tuotokset tekis ihan tulostakin ;)
Menkoista puheen ollen, onkos kuka koklannut noit alwaysin "uusia" hajustettuja suojia, hih :D Kävin kaupassa ja K-marketeissa nyt plussakortilla 3pkt jotain 7e tuntumassa noi alwaysin, niin otin sit testaukseen noi hajustetut. Mietin vaan et onko kuinkakin voimakas tuoksu, ainakin paketin päällepäin tulvi se... Et kun jonkun ohi kävelee, niin tunnistaa sit varmaan et tolla taitaa olla rospuutta ajat :whistle: :LOL: Ei kait nyt sentään :D

Kiva oli kuulla et dirlittanilla ja eemillä mennyt hyvin päivä =)
Siitä se alkaa ja kohta kaikki menee ihan rutiinilla =)

Ja tyttelikin vielä ihan yhdes koos =) Mutta lähellä se on...huisia on!! Mutta niin ihanaaa :heart:
Kyllä jänskättää =)

Mut jos nyt sinne saunaan ja sitten vaikka vielä palailen jos ehdin....
 
mamma3 mie joskus ostin noita alwaysin pikkuhousun suojia jossa oli joku ihme kukkais tuoksu :LOL: en sen jälkee toista pakettia ostanu..oli nimittäin aika karsee kukkais aromi..
tulee ostettuu lähestulkoon halvinta mitä noissa tulloissa löytyy..kun näitä käyttäjiä meikäläisen lisäksi on pari kappaletta..aina saa olla jotain tumppuu ostamassa..
 
iltaa!!
vip:kuulostaa kivalta toi taapero-jumppa =)
oispa täälläkin!
meillä ei oo nyt muita harrastuksia ku uinti ja sinnekkää oo päästy ku tämä sitkeä flunssa päällä.
muskariiin ei mahtunut.
oon aatellu jotain srk:n kerhoa,jos niiltä jotain löytyis.

dirlittan: kiva kuulla että teillä meni päivä hyvin

tyttelillä
enää 2 yötä..jos sitäkää :D

siskolla käytiin tänään kylässä,se tekas mustikkapiirakan siinä :p
voi ku oli hyvää.piti tehä kotonakin...
pojat leikki keskenää!konttasivat kilpaa,ja kiersivät olkkarin ja keittiön väliä.
ihania :heart:
meijänki muksu oli niiin onnessaa ku sai leikkiä toisen pikkusen kaa.

ainiin ja tänää maistu ruokakin oikein kunnolla=)
2 liha-ateriaa söi mukisematta ja vielä hedelmäsoseenki.
jospa se nyt pikkuhiljaa alkas ruoka maittaa

mutta nyt toivottelen kaikille hyviä öitä :wave:
täytyy menä aikasten nukkuun että jaksa herätä!
 
Jessus mitä meininkii tuol bb talos :whistle:
En kyllä yhtään ihmettele vaikka ryhmäjumppaa tänä yönä siellä harrastettas :x
Pikkusen käyvät ylikierroksilla nuo asukkaat juu....huh huh!!!!
josko sitä painus pehkuihin ei tollasta menoo jaksa kattelle. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Jessus mitä meininkii tuol bb talos :whistle:
En kyllä yhtään ihmettele vaikka ryhmäjumppaa tänä yönä siellä harrastettas :x
Pikkusen käyvät ylikierroksilla nuo asukkaat juu....huh huh!!!!
josko sitä painus pehkuihin ei tollasta menoo jaksa kattelle. :wave:
Mä katoin, oliko se lauantaina, pikku pätkän ja nyt on taas tästä bb-kaudesta mun kiintiö täysi :whistle: En kyl aiemminkaan ole seurannut, ei ole mun ohjelma...mut taitaa olla tää kausi kuuleman perusteella viel karseempi mitä ennen :D
 
Kävin äskön hakee vaunut kuistilta ja pentele, naapurin katti makas niissä :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: Voi että mä inhoon noita.... Muuten tykkään kissoista, mut sampere kun saa olla niin tarkkana kaiken suhteen kun lapsia on...hiekkalaatikko pitää muistaa joka leikin jälkeen peittää jne. aaaargh |O Mitä mä keksin noille??????????
Aina iltasin vaeltelevat mein nurkilla, päivisin eivät...

*muoks* Hyvää yötä kaikille ja paaaaaaljon sitä unihiekkaa sitä tarvitseville...etenkin tuutiksen porukalle :wave:
 
tin
Huomenta! |O |O
Vipillekin onnea koulutielle! =)
Voi helvatan kakara :kieh: Kiva lähtee kouluun kahden tunnin unilla |O :kieh: :headwall:
En käsitä mikä tota vaivaa!!! Ei se niinku kauheesti rääy mutta on vaan hereellä ja välillä pikkukitinää.. :kieh:
 
Meillä neiti heräsi VAIN yhden kerran klo5 ja silloinkin joi tyytyi pulloon ja nukahti takas. Ja muutes nukkuu edelleen :eek: :D Arvatkaas kukas heräili yöllä ite ja tarkasti onks tyttö edes hengissä :ashamed: :D

Nyt äkkiä tekemään eväitä. Koululaisilla on se pitkä kävelyretki tänään ja Daniel menee ensimmäistä kertaa kerhoon =) Kyl miä ajattelin sen sinne päästää vaikka yskä onkin, nenä ei nimittäin valu. Ja kun miä tiijän että siel on taatusti muitakin flunssasia (oli jo tutustumiskerralla)

tin :hug: tulikos teijen unihiekka nyt sit kokonaan meille :/
 
huomenia!! :wave:

täällä ponnattiin ylös kuuden aikaan, isikään tarttenu herätyskelloa tänään kun Juho herätti meidät. mä kyllä heräsin niin kesken unien, että oksat pois.
No nyt mullaon lakisääteinen aamukahvi hetki ja Juho ajelee autoilla pitkin mun paljasta jalkaa, tuntuu aika ilkeelle kun noi autot on aika viileitä..

Pitäs alkaa niitä 1v. synttäri kutsujakin väsäämään, kunhan ensin pääsis hakeen tarvikkeet. Juhon kans en viiti vielä mennä kun sen nenu vuotaa edelleen. No joku toinen päivä sitten.
vipille mukavaa koulun alkua!!!
Kiva että tuutis on saanut vähän paremman yön!! =)

Tyttelille piti muistamani toivottaa oikeen ihania hetkiä pienen vastasyntyneen kanssa ja tsemppiä synnytykseen!! Muista sitten lähettää meille kuvaa pikkusesta kun olette kunnolla kotiutuneet ja koneelle ennätät :D

Ja hyvä että Dirlattanilla ja Eemillä oli eka työ-/hoitopäivä menny hyvin!

Meillä tuo hoitoon vieminen olis edessä tammikuussa, vähän ristiriitaisin tuntein olen edelleen, mutta ei auta, rahaa tarvitaan. Rupee meikeläisen säästöt olemaan käytetty sen verran lahjakkaasti, että tilipussille rupee olemaan tarvetta. Pitäskin se hoitopaikka hakemus täyttää :/

Kiva kun milla-marian poitsulle oli ruoka maistunu eilen paremmin ja simpalla hyvä ruokahalu, eipä tartte ainakaan olla huolissaan kun toinen ei syö.

Jaapa jaa, täällä haisee :/ vaipan vaihtoon siis.
 
ARGH..Idalla kuumetta, Eemillä räkis..En siis ole töissä :headwall: :headwall:
Hyvin alkoi uraputki..
JA en tiedä miten hyvää Eemin hoitoon tottumisen kannalta on tämä että heti tulee tauko..
No, ei auta!
Arvasin jo illalla että ovat kipeiksi tulossa, oli ahdistavaa heti soitaa töihin ja sanoa että en pääse. No, onneksi ymmärsivät tilanteen.
Meillä kun ei tuo mies oikeastaan ikinä voi jäädä pois töistä.

Nyt kauppaan hakemaan Idalle tuoremehua ja omenaa..ne kuulemma auttaa, idan mielestä:)
 
Dirlittan :hug: Paranemisia teijen poppoolle!

Meillä nukutaan vieläkin :eek: Kohta hipsin kurkkaamaan onko tuo tajuissaan :ashamed: Onneks mies on viel saitsulla et saa toinen nukkua. Pojat kävin viemässä, Jepen kouluun ja Taavin kerhoon. Ihanasti äidin (aamulla niin reipas poika) hiljeni kun kerho lähestyi. Katse kääntyi koko ajan alemmas ja vauhti hidastui :heart: Äitiä halas ja tädille antoi käden ja lähti laahustamaan minimini askelin kerhohuoneeseen :D Lievästi sanottuna meni pupu pöksyyn aja poikaa jännitti :LOL:

Täällä on kyllä niin hiljaista että. Kahden koneen naputus vaan kuuluu. Outoa :) Nyt peruutan lueskelemaan eilisiä juttuja, jos ehdin ennen kun Kipsutin herää
 
Tilda hyvä että oot saanut edes hiukan nukuttua :hug:

tyttelillä h-hetki vaan lähestyy :D Iiiik!

Villasukista MIä en osaa kutoa yhtään enkä ole ikinä osannut enkä ikinä opi. Joku puikot jumittuu liian tiukkaan tai sitten ne kilisee ja kolisee lattialle :ashamed: Ala-asteen opettajakin minut vapautti lapasten teosta kun näki ne sukanviritelmät :D Miä sain tehdä vaan kaulaliinaa :LOL:

Simpallahan on jo aikamiehen evästys :D No leipä miehen tiellä pitää!

vipille toivotan punaista aikaa. Jos semmonen on tilauksessa :whistle:

mamma semmonen kissaverkko kärryihin. Eipä noita oikein muuten saa pois pidettyä. Karkotekaan ei auta kun hetken ja on aika huiman sitruunan hajuinen

Koululaisille opiskeluiloa. :D Minuu alko naurattamaan kun Tiipii(kö) kirjoitti että muut on niin nuoria... Hitsi kun siäkin oot nuori mun kantilta katsoen :LOL:
 
Selailin tuossa Kansalaisopiston kurssilehdykkää ja näkyy opisto täällä järjestävän vauva-äiti jumppaa ja lapsi-äiti jumppaa :whistle: Täytysköhän ilmoittautua... Mutta kumpi tuo poika nyt on? Ei lukenut mitään ikärajoja. Onko tuo nyt vauva vai taapero? Vauvaksihan usein luetaan alle 1 vuotiaat. Ja varmaan ei opistolla tiedä kukaan mitään jos soittaa, kun "kaikki tiedot lukee kyllä lehdykässä" :headwall:

Meilläkin on poika edelleen flussassa. Yöt rikkonaisia sen vuoksi. Pupulle kiitos laitteen nmestä (unohdin jo senkin, onneksi ei tarvi kauas selata). Meitin pikkukylästä ei sitä löydy, täytyy seuraavalla kaupunkireissulla koittaa muistaa hommata. Oon laittanut harsoon piparmittuöljyä ja harson pojan kasvojen lähelle sänkyyn. Näkyy monesti yöllä vetäneen harson ihan kiinni kasvoihinsa. Kai se aavistuksen helpottaa hengitystä, oma nenä ainakin aukeaa kun harsoa nuuskaisee.
 
*muisti palailee pätkittäin*

Jarrueste sukista mitkä olette havainneet hyviksi? Mie ostin Vendin sukkia. Tykkään, kun pysyvät hyvin jalassa ja se jarruosa on koko jalkapohjan peittävä. Mutta, ne nypylät ei kestä pesussa :/ Pesen ihan ohjeen mukaan nurinpäin. Ärsyttää, kun olivat kuitenkin aika arvokkaat sukat. HM:ltä on parit sukat. Niissä nypylät on pysynyt tosi hyvin. Mutta se jarruosa on turhan pieni ja sukat ei pysy jaloissa. Sitten on vielä yhet lahjaksi saadut merkittömät sukat, joissa nypylät pysyy ja sukatkin pysyy jaoissa, mutta nypylät ei jarruta. Ovat siis liukkaat |O

Tumpuista
Mie haluisin pojalle neuloa itse. Mutta en oo löytänyt sopivia mittoja, enkä onnistunut mittaamaan pojalta kunnolla. Pari kokeilukappaletta olen tehnyt, mutta mitat on ihan viturallaan :headwall: Ei kellään sattuis oleen lukemia antaa?

ja käsineisiin kun pääsin... Minua ottaa päähän, kun ostin vedenpitävät rukkaset pojalle. Ostin sellaiset missä on irroitettava vuori. Ajattelin, että on helppo sitten kuivattaa. Mutta hitsiläinen, eihän noita saa ton jätkän käteen, kun vuori on irrallinen |O :headwall: Täytyy käydä jostain ostamassa uudet syys- ja talvirukkaset maassa möyrimiseen.
 
jarrusukat meillä on todettu parhaiks,öö,onko ne nyt sidoste merkkiset?ja yhdet sukkikset kans joissa on jarrut,nekin on jotku sidokset tai sellaset..
tuuti hienoo et kiiukka on nukkunu :heart:
dirlittan :hug: paranemisia!
hipkukka :hug: paranemiset teillekkin!!
mua kiinnostas kans ne tumput tehdä..nyt on noi villiksien varret valmiina,tänään tulee mummo neuvomaan kantapään,ei tehdä vahvistettua niin on varmaan helpompi..teen kahdet erisukat,nyt on valmiina tosiaan varret vaalsin.tummansin. ja keltainen-ruskea..
sitte ku noi on valmiit niin tehä parit niille..varmaan riittää toi sama lankarulla..
mut mä veikkaan että jos teet tumput niin ehkä saattais riittää se kymmenen silmukkaa per puikko jos teet neljällä puikolla,ainaki meidän sukat tehtiin noin ja toi määrä vois olla sopiva käteenkin..

voi hyvä luoja noita bb tapahtumia,kävin subilta lukee :headwall:

poitsu on oppinu uusia sanoja,nyt sanoo auto ja puhelimeen haloo :LOL: :heart: hyvin nukutti poikaa kun niin tuhdin iltapalan veti..koko ajan pitäs kävelyttää ja koittaa kiivetä sohvalle ja sohvaa vasten eteneekin ihan kivasti..
hitto,mulla on etuhampaasta lohjennut pieni pala :kieh: :eek: toivottavasti ei enempi ala lohkeemaan nii ei tarvi hammaslääkäriin mennä,kun pieni pelko on hammaslääkäriä kohtaan :ashamed:
koira vinku yöllä ulos,sillä oli pasha hätä :headwall: hirmu kurina kuulu ja laahusti eestaas koko kämppää..kiva mennä pilkkopimeeseen lepakoiden syötiks :$ mä pelkään lepakoita..no onneks tuo koira on sen verta pelottavan näkönen ettei kukaan pimeellä uskalla tulla päälle :D
 
hei!
täällä irtokarkkeja vedän naamaan kahvin kera :p
tokmannilla käytiin ja ostin kupillisen...nam!
löysin eteiseen maton,oli vaan 13,90e.
meillä on kyllä niin karunnäkösiä noi vanhat matot..kaikenmaailman tahraa löytyy.
niin ja siellä ois ollu tosi ihania vaatteita ja edullisesti!
täytyy käydä ajan kaa..ku on poika ja mies mukana nii ei siinä vaatteita pysty ettiin.
kai sinne sais uppoamaan rahaa(jos sitä olis)
kaikkee ihanaa tavaraa!!niitä koreja olis kiva saada ja leluille joku isompi säilytyspaikka.

dirlittanin perheelle pikaisia paranemisia :hug:

mukava kuulla että tuuti saanut nukkua =)

bb:stä
mulla ei oo sitä 24/7,mutta käyn lukemassa niitä uutisia.
tosissaan illalla meno yltynyt melko hurjaksi :eek:
pitääki käydä lukemassa mitä siellä on yöllä tapahtunut...x

tin : no sinä et oo saanu paljoa nukkua,ja vielä pitää lähtä kouluun:hug:
toivottavasti ens yönä saat nukkua oikeen kunnolla.

meilläkin tuo poika alkanut heräilemään aikasemmin.
ennen heräili 9-9.30 maissa.
mutta nyt noustaa ylös 7ltä.ja kyllä sitäki enne yritää kovasti konkoilla pystyy,jo 5ltä.
on tuo ihan hyvä aika nousta 7ltä,kun vaan itse muistas mennä nukkumaan ajoissa :headwall:
eilenki olin päättäny että ajoissa nukkumaan,nii arvatkaa menikö aika siivillä ku luin niitä bb juttuja.
1 maissa menin sänkyyn.

jaahas,jos menis kattoo ne bb jutut...
meillä on tänää neuvola,tuun kertoo mittoja myöhemmin :wave:
 
no pakkohan munki oli käydä kattoon mistä puhutaan-------siis bb--------ja voi järkky mitä touhua :eek: ! melko estotonta sakkia!

jee isäntä teki vähän maakauppoja tänään; tuli tonttiin hehtaarin lisä( peltoa ) joka viettää tuonne rantaan,ja siiis rantaviivaakin tuli paaaaljoooon :D !
ja mikä parasta nyt on paikka mihin rakentaa se ratsastuskenttä :D :D :D :D :D :D ! tätä mie oooon aina halunnu :D :D :D :D

meidän pitäis kyllä tehdä tohtorin kans leikkirehvit noille pojille,saisivat keskenään touhuta :heart:

 
voi saakeli |O tytöllä taas tota ihme ihottumaa vaippa-aluella ja nyt on tullu myös rintaan, jalkoihin :headwall: lääkäriin huomenna taas vaihteeks.. alan oikeesti epäilemää et tuo ei mitään märkärupee oo! oishan se tarttunu oikeesti jo meihin muihikkin ku on todella tarttuvaa... jos se kuitenkii tulee jostain ruuasta...
 
kaikista huvittavin oli kun soitin sitä lääkäriaikaa..muija vaan selitti et soita neuvolaan ja kysy et onko mitään rokkoo nyt liikenteessä :LOL: ei helvetti! jos tota on nyt jatkunu jo 2 kuukautta ni ei se ihan varmaan mikää rokko oo :headwall:
 
Edelleen täällä :wave: ei siis mitään sellasta vielä, että olis pitäny jo aikasemmin lähteä, kovasti täällä touhuan kaikkee valmiiksi, että sitten kun huomenna lähden olis hommat hoidossa. Pyykkikone laualanut koko ajan jne. Nyt sain Eemilin vaatteet melkeis kaikki jo pestyä, onneks hällä on niitä ei ainakaan heti lopu :D toki mummokin varmaan niitä vois pestä, mutta kun mie olen niistä ja tuosta pyykkihommasta niin tarkka :ashamed: pesee jotkut vaatteet ihan toisin kuin minä. Eilen illalla kävi täällä Eemilin laittamassa yöunille, että jos mies on vielä illallakin minun kanssa sairaalassa tai jos saadaan se perhehuone ja edes yhden yön siellä viettää, tietää sitten mummo nuo iltakuviot. Onneksi on helppo laittaa nukkuun, ei tarvinne kuin vaan viedä sinne.

Ukkokaan ei meillä saa kajota pyykkihommiin ellei pakko :whistle: osaa kyllä, mutta kun saattaa pestä kaikki sekaisin ja väärillä asteilla :kieh: tähän kun tulin, heti sanoin, että mun reviiriä tuo pyykkihomma :whistle: Kauheen näköisiä sellaset vaatteet, mitkä vähän värjäytyneet jne. :x

Pakkasen puolella oli lämpö aamulla :eek: nollassa varmaan yöllä käynyt... kauheeta säveltämistä taas Eemilin päiväunien kanssa, ettei laita liikaa tai liian vähän. Mutta nyt nukkuu tosi hyvin päikkärit, eilenkin 2½ tuntia =)

Ja minäkin olen saanut nyt nukuttua! Siihen närästysvaivaan gyne määräsi Metopramia (pahoinvointilääke) Olenkin sitä nyt ottanut sen ohjeen mukaan pari kolme kertaa vrk ja ennen syöntiä siis. Ja aina hyvissä ajoin ennen nukkumaanmenoa. Ja illalla vielä Ranixal poreena yötä vasten ja avot, ei ole närästänyt :D Viime yönäkin nukuin putkeen yli 3 tuntia (mikä harvinaista, kun vessassa pitää yleensä ainakin käydä 2 tunnin välein) pitipä ihan kaksinkerroin koettaa sinne vessaan kiirehtiä, kun niin jo painoi rakkoa ja kohtua :eek: mies luuli että alan jo synnyttämään oli kuulema sen näköistä meno :LOL:

Jep nyt jatkamaan toimia tuonne ja jos vaikka pikkuisen levähtäisi. Koetan vielä täällä ehtiä piipahtamaan illasta vielä viimehetkellä. Mutta jos en ennätä, pian nähdään ja toivottavsti mulla on nyytti mukana, että eivät takaisin laita ja sii käynnistyisi nytten! Ja Rontille sitten laittelen viestiä =) Pitäkäähän peukkuja!

Ja toki kuvaakin sitten laitan!
 

Yhteistyössä