J
Jenny
Vieras
Täällä ei mitään sen ihmeempiä kuulumisia ole, se on kai ihan hyvä juttu
Sokerirasituksessa kävin maanantaina ja tulokset oli ihan normaalit. Neuvolassa käytiin viime viikolla ja oli myös lääkärin tarkastus. Painoa tullut mulla jo 9 kiloa mut lähtötilanteessa olin aika hoikka joten en ole tuosta stressannut, olen myös aika pitkä. Ainoa mistä olin neuvolakäynnin jälkeen vähän huolissani oli se että kohdunpohjan korkeus oli kasvanut vain pari senttiä edellisestä käynnistä. Mutta eipä lääkäri siihen puuttunut ja kuitenkin siinä rajojen sisällä mennään, mutta helposti saan aina itseni huolestumaan, vaikka ei pitäisi liikoja stressailla.
Mulla on kyllä harjoitussupistuksia ollut, en osaa sanoa miten kauan niitä on jo tullut mut nyt oon vajaat pari viikkoo kiinnittäny niihin huomiota. Ne ei kyllä satu yhtään mut tuntee vaan kun kohtu menee hetkeks ihan kovaks ja näin saattaa tapahtua monesti tunnissakin ihan parin minuutin välein mut sit välillä ei taas huomaa mitään. Vointi on ollut ihan hyvä, vähän närästystä ja ummetusta mut niihin oon kokeillu magnesiamaitoo, auttaa kyllä mutta en oo viittiny sitä koko ajan käyttää. Onko kellään kokemusta tuosta magnesiamaidosta?
Mukavaa viikon jatkoa kaikille!
Jenny 27+0
Mulla on kyllä harjoitussupistuksia ollut, en osaa sanoa miten kauan niitä on jo tullut mut nyt oon vajaat pari viikkoo kiinnittäny niihin huomiota. Ne ei kyllä satu yhtään mut tuntee vaan kun kohtu menee hetkeks ihan kovaks ja näin saattaa tapahtua monesti tunnissakin ihan parin minuutin välein mut sit välillä ei taas huomaa mitään. Vointi on ollut ihan hyvä, vähän närästystä ja ummetusta mut niihin oon kokeillu magnesiamaitoo, auttaa kyllä mutta en oo viittiny sitä koko ajan käyttää. Onko kellään kokemusta tuosta magnesiamaidosta?
Mukavaa viikon jatkoa kaikille!
Jenny 27+0