T
Tupsu83
Vieras
Harmi että sulla jatkuu vieläkin pahoinvointi Emmi, toivottavasti kuitenkin ylppärijuhlat sujuu hyvissä merkeissä ja pikkunen antaisi äitin juhlia rauhassa! Tuli kyllä itelle niin vanha olo kun omista ylppärijuhlista on jo jokunen vuosi (tosin nykyäänhän on 90-vuotiaitakin uusia ylioppilaita että ei kai siitä iästä voi koskaan olla varma...). Tuosta virtsan proteiinista en osaa sanoa muuta kun että tietääkseni virheprosentti "stiksauksessa" on aika suuri, ja raskausmyrkytykseen vaadittaisi muitakin oireita kun pelkkä proteiini virtassa. Tuskin siis kannattaa asiasta kauheasti huolestua ja neuvola pitää sut varmasti ajan tasalla! Ehkä joku kokeneista äideistä tietää asiasta enemmän..?
Mulla on myös vielä vähän pahoinvointia, mutta vaan just heräämisen jälkeen ja menee aika nopeasti ohi. Rinnat ei enää ole niin kauhean kipeät mutta niitä kutisee ihan julmetusti!!! Myös muualla kropassa kutisee, mutta eniten vaan rintavarustuksessa, että lienee jotakin maidontuotantoon liittyvää. Olen yrittänyt rasvailla sillon tällön mutta ei sekään tunnu auttavan. Hb oli mullakin laskussa ja ensi käynnilla selviää tarviiko aloittaa rautakuuri vai ei.
Parasta viime viikolla oli huomata että selällään maatessa maha on ihan oikeasti pömpöllään
Ei nyt vielä kauhean paljon, ja seistessä jää läskien peittoon, mutta sen verran selvästi jo näkyi että mieskin sen huomasi. Tuli niin hyvä mieli kun tuntuu että jotakin on tapahtunut kaiken epävarmuuden keskellä, ja enää puolitoista viikkoa siihen ultraan!!!!!
Tupsu & juniori 17+2
Mulla on myös vielä vähän pahoinvointia, mutta vaan just heräämisen jälkeen ja menee aika nopeasti ohi. Rinnat ei enää ole niin kauhean kipeät mutta niitä kutisee ihan julmetusti!!! Myös muualla kropassa kutisee, mutta eniten vaan rintavarustuksessa, että lienee jotakin maidontuotantoon liittyvää. Olen yrittänyt rasvailla sillon tällön mutta ei sekään tunnu auttavan. Hb oli mullakin laskussa ja ensi käynnilla selviää tarviiko aloittaa rautakuuri vai ei.
Parasta viime viikolla oli huomata että selällään maatessa maha on ihan oikeasti pömpöllään
Tupsu & juniori 17+2