LOKAKUUN 2012 ODOTTAJAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmi että sulla jatkuu vieläkin pahoinvointi Emmi, toivottavasti kuitenkin ylppärijuhlat sujuu hyvissä merkeissä ja pikkunen antaisi äitin juhlia rauhassa! Tuli kyllä itelle niin vanha olo kun omista ylppärijuhlista on jo jokunen vuosi (tosin nykyäänhän on 90-vuotiaitakin uusia ylioppilaita että ei kai siitä iästä voi koskaan olla varma...). Tuosta virtsan proteiinista en osaa sanoa muuta kun että tietääkseni virheprosentti "stiksauksessa" on aika suuri, ja raskausmyrkytykseen vaadittaisi muitakin oireita kun pelkkä proteiini virtassa. Tuskin siis kannattaa asiasta kauheasti huolestua ja neuvola pitää sut varmasti ajan tasalla! Ehkä joku kokeneista äideistä tietää asiasta enemmän..?

Mulla on myös vielä vähän pahoinvointia, mutta vaan just heräämisen jälkeen ja menee aika nopeasti ohi. Rinnat ei enää ole niin kauhean kipeät mutta niitä kutisee ihan julmetusti!!! Myös muualla kropassa kutisee, mutta eniten vaan rintavarustuksessa, että lienee jotakin maidontuotantoon liittyvää. Olen yrittänyt rasvailla sillon tällön mutta ei sekään tunnu auttavan. Hb oli mullakin laskussa ja ensi käynnilla selviää tarviiko aloittaa rautakuuri vai ei.

Parasta viime viikolla oli huomata että selällään maatessa maha on ihan oikeasti pömpöllään :-) Ei nyt vielä kauhean paljon, ja seistessä jää läskien peittoon, mutta sen verran selvästi jo näkyi että mieskin sen huomasi. Tuli niin hyvä mieli kun tuntuu että jotakin on tapahtunut kaiken epävarmuuden keskellä, ja enää puolitoista viikkoa siihen ultraan!!!!!

Tupsu & juniori 17+2

Neuvolassa on taas käyty ja kaikki oli kunnossa. Pikkuisen sydänäänetkin kuuluivat tällä kertaa niin, että minäkin kuulin ne. Kyllä tuli ihana olo, kun kuuli pikkusydämen lyönit ja sai taas mielen rauhan, että kaikki on kunnossa. Mulle on tullut painoa ihan liikaa, jota pitää nyt yrittää vähän hillitä. Helpommin sanottu kuin tehty tällä vallitsevalla jatkuvalla nälällä. Kolmen viikon päästä on sitten rakenneultra, niin pääsen näkemään pikkuisen. :)

Oikein aurinkoista ja mukavaa viikkoa kaikille!

Nasu 16+2

Meillä halus mies eilen kokeilla, et josko hänkin vahingossa tuntis vauvan liikkeitä. Olin vähän epäileväinen, kun mullakin noita röllöjä on tossa päällä. Ohjasin kuitenkin mihen käden oikeeseen kohtaan ja herättelin kyytiläistä. Herätessään pieni päätti kääntyä ja kysyin mieheltä, et tuntuiko muljahdus ulos asti, niin sanoi, et jos en ois kysyny just silloin, niin olis luullu sen olevan joku oman kätensä aiheuttama tuntemus. Pikkuhiljaa alkaa noi liikkeet tuntumaan ilman, että tarvii maata selällään hiljaa vartavasten tunnustelemassa niitä liikkeitä. Toivottavasti ois yhtä vilkas tapaus kun veljensä, ni ei tarvi olla huolissaan jos ei liikkeitä kaiken aikaa tunnukaan.

Tasan kolme viikkoa olis rakenneultraan ja neljä viikkoa 4d-ultraan. Vähän tyhmän lähellä toisiaan noi ultrat, mut yksityist menee kiinni juhannuksesta heinäkuun loppuun ja sit on jo vähän turhan myöhä tehdä sitä 4d:tä. Haluan siks sinne 4d:hen kun esikoisenkin kanssa on käyty ja muistona sieltä on dvd.
Ja kyllä meinasin selvittää sukupuolenkin. Nimiä ollaan vähän mietitty, mutta tällä hetkellä oon ihan hukassa koko nimihommassa. Jos sukupuolen tietäminen auttais vähän siinäkin ongelmassa.

Mitenkäs te muut, meinasitteko sukupuolen selvittää? Ja miten salaista se on? Entä nimi?
Me selvitettiin esikoisestakin sukupuoli ja niin sukupuoli ja nimikin oli ihan yleisesti kaikkien tiedossa heti kun me ite ne tiedettiin. Enkä nää mitään syytä salailla niitä nytkään. Varsinkaan sukupuolta. Miehen äiti ostelee jo vaatteita täyttä häkää ja sillä menee kauheet rahat kun ostaa nyt sekä tytölle että pojalle... Parempi kertoa heti kun on tiedossa. Pelkään vaan, et menee koko muori sekasin jos ois tyttö tulossa, kun ostelee nytkin vähän fiilispohjalta, et mikä näyttää kivalta... :D

minmie ja kyytiläinen 17+5

Meillä halus mies eilen kokeilla, et josko hänkin vahingossa tuntis vauvan liikkeitä. Olin vähän epäileväinen, kun mullakin noita röllöjä on tossa päällä. Ohjasin kuitenkin mihen käden oikeeseen kohtaan ja herättelin kyytiläistä. Herätessään pieni päätti kääntyä ja kysyin mieheltä, et tuntuiko muljahdus ulos asti, niin sanoi, et jos en ois kysyny just silloin, niin olis luullu sen olevan joku oman kätensä aiheuttama tuntemus. Pikkuhiljaa alkaa noi liikkeet tuntumaan ilman, että tarvii maata selällään hiljaa vartavasten tunnustelemassa niitä liikkeitä. Toivottavasti ois yhtä vilkas tapaus kun veljensä, ni ei tarvi olla huolissaan jos ei liikkeitä kaiken aikaa tunnukaan.

Tasan kolme viikkoa olis rakenneultraan ja neljä viikkoa 4d-ultraan. Vähän tyhmän lähellä toisiaan noi ultrat, mut yksityist menee kiinni juhannuksesta heinäkuun loppuun ja sit on jo vähän turhan myöhä tehdä sitä 4d:tä. Haluan siks sinne 4d:hen kun esikoisenkin kanssa on käyty ja muistona sieltä on dvd.
Ja kyllä meinasin selvittää sukupuolenkin. Nimiä ollaan vähän mietitty, mutta tällä hetkellä oon ihan hukassa koko nimihommassa. Jos sukupuolen tietäminen auttais vähän siinäkin ongelmassa.

Mitenkäs te muut, meinasitteko sukupuolen selvittää? Ja miten salaista se on? Entä nimi?
Me selvitettiin esikoisestakin sukupuoli ja niin sukupuoli ja nimikin oli ihan yleisesti kaikkien tiedossa heti kun me ite ne tiedettiin. Enkä nää mitään syytä salailla niitä nytkään. Varsinkaan sukupuolta. Miehen äiti ostelee jo vaatteita täyttä häkää ja sillä menee kauheet rahat kun ostaa nyt sekä tytölle että pojalle... Parempi kertoa heti kun on tiedossa. Pelkään vaan, et menee koko muori sekasin jos ois tyttö tulossa, kun ostelee nytkin vähän fiilispohjalta, et mikä näyttää kivalta... :D

minmie ja kyytiläinen 17+5

Onnea Emmille ylppäreistä. Omista onkin joo kanssa jo "tovi" ja jos toinenkin.

Me kysytään sukupuoli ja kerrotaankin se sitten, kun nyt ylipäätäään joskus kerrotaan raskaudesta. Vielä ei olla kerrottu, mut kyllä mekin eka raskudesta taidettiin kertoa aiemmin. Eka raskaudessa viikotkin kuluivat hitaammin kun raskauden muisti kokoajan ja odotti -et vauva syntyy. Nyt oon ihan tyytyväinen -että vielä saa muutaman kuukauden huilata ja nukkua yönsä, -kerätä voimia.

Nimikin on jo selvillä, mutta sehän voi sitten vielä vaihtua.

Mä kävin katseleen kanssa äitivaatteita, HMllä on tänä vuonna mammavaatteita myös kokoa 34. Viimeks en saanut esim farkkuja ollenkaan kun ne alkoivat lähes kaikilla valmistajilla vasta koosta 36. Mut edelliset raskausvaatteet on harmaita, mustia ja ruskeita talvivaatteita. Kun Uä on ohi ajattelin ostaa ainakin parit shortsit.

Me aatelitiin et ei ostettais yksityisiä Ultraääniä tässä raskaudessa (paitsi se ½pakollinen varhais UÄ). Viimeks käytiin kyllä yksityisillä tiiraileen vauvaa. Mut oli ne hieman turhia, todettiin vaan vauvan noin koko, saatiin kuvia ja tieto et kaikki on ok. Rahaa paloi jokaiseen monta sataa :). Lisäks kävin vielä TAYSISSA loppuviikoilla uässä, kun mielestäni vauva ei liikkunut. No se meni pienen(ison) neuroottisuuden piikkiin..

No nyt elellään raskauden mukavia aikoja, kun vielä ei henkeä ahdista, suonenvedot ei vaivaa ja kulkeminen sujuu ilma lylleröintiä, - mut toisaalta ei enää ole huono olo. Meillä on ylihuomenna rakenne UÄ.

oon alkanut taas kuntoilla, en mitenkään rajusti. Kunhan käyn kuntosalilla pari kolme kertaa viikossa ja teen laiskoja kävelylenkkejä. Viime raskaudessa en juuri kuntoillut, nyt toivoisin että pystyisin pitämään jonkinnäköisen lihaskunnon yllä koko raskauden. Saa nähdä riittääkö motivaatio.
Niin ja Emmille, kyllä näillä varhaisviikoilla virtsan prot + lähes poikkeuksetta johtuu lisääntyneestä valkovuodosta. Raskausmyrkytys tavallisesti on 35--> viikkojen vitsaus mut ainakin ääri, ääri harvinainen ennen raskausviikkoa 20.

Hyvä odotteluhetkiä kaikille.

Khaosan ja Mahapikkuinen 20+0, sekä tietysti Pikkupoika 1vee 3vkoa

Nasulle onnea hyvistä neuvolakuulumisista. Ja Tupsulle tsemppiä ultran odotukseen. Emmille toivotan jo parempaa vointia.

Sukupuolesta täällä on ollut juttua. Me aiotaan kysyä ja ei se mikään salaisuus tule olemaan. Nimistäkin on jo pojalle valittu ja se ääneen lähimmille kerrottu, tytön osalta muutamia vaihtoehtoja pyöritellään. Täytyy tietty sit vielä kattoo että näyttääkö lapsi yhtään siltä mitä nimeä ajateltiin. Voi siis olla että mieli vielä muuttuu.

Mä en oo vielä tuntenut liikkeitä jotka oikeasti voisi varmuudella sanoa liikkeksi. Viime perjantaina mulla oli sellaista jännää "tuikkimista" lähellä nivusta. Mutta nyt sitäkään ei taas oo ollut. Jotenkin on orpo olo kun ei vielä tunne liikkeitä eikä saa oikein mitään indikaatiota että onko kaikki ok. Viime neuvolastakin on pari viikkoa ja rakenneultraan on vielä nelisen viikkoa. Mietin jo että pitäisikö vaikka väsymyksen varjolla käydä neuvolassa mittauttamassa hemppa, ja pyytää samalla kuuntelemaan sykkeet.

Martta 17+0

Tuosta sukupuoliasiasta...Me varmaankaan ei kysytä sitä, halutaan pitää se yllätyksenä. Ainakin nyt on vielä sellanen suunnitelma. Ellei sitten vahingossa jotenkin selviä ;) Nimiä on vähän mietitty kummallekin mutta luulen että nekin muotoutuu lopullisesti sitten vasta ehkä vauvan synnyttyä.

Rakenneultraan ois nyt nyt vielä reilu viikko aikaa ja ei kyllä jaksais millään odottaa. Vaikka pari viikkoo sitten käytiinkin ylimääräisessä ultrassa, niin jotenkin se epävarmuus välillä hiipii mileen kun ei oikein enää mitään oireita ole ja muutenkin ollut melko hyvä ja virkeä olo. Olen ruvennut pikkuhiljaa taas liikkumaan enemmän, lähinnä ihan vain fiiliksen mukaan lenkkeilyä. Alkuraskaudessa väsymys vei kaiken ilon liikkumisesta mut nyt tuntuu että taas jaksaa. Niitä liikkeitä vaan edelleenkin odotellaan...

Meillä tulee tänään kolme vuotta meidän häistä, ehkä jotain mukavaa tehdään sen kunniaksi:)

Emmille onnea ja mukavia juhlia! Tähän aikaan vuodesta sitä rupee aina miettii et mites monta vuotta niistä omista ylioppilasjuhlista onkaan...aika monta,hui.Niin se aika vaan kuluu nopeaan.

Jenny 19+2

Täällä on näköjään taas hiljainen kausi menossa, toivottavasti siksi että kaikilla on asiat hyvin :-) Eipä meilläkään niin kauheasti mitään uutta ole, muuta kun pahoinvointi jota on taas ollut enemmän. Luulen että se johtuu väsymyksestä kun en uusien töiden aloituksen takia oikein ole saanut nukuttua.. Nyt kuitenkin perehdytys tältä erää ohi ja pari viikkoa huokaistaan. Ensi viikolla ULTRAÄÄNI ja sitten Suomeen lomailemaan :-D Maha kasvaa hiljalleen ja näkyy hyvin kun makaa selällään, samoin melko varmasti olen tuntenut liikkeitä sillon tällön. Onpa niin kiva ensi viikolla vihdoin nähdä ja kuulla miten pikkunen voi!!

Tupsu & juniori 18+1

Khaosan 2. LA 10.10 Tampere TYTTÖLUPAUS <3 (esikoinen poika)

Jenny 1. LA 17.10 Kerava

Tallu 3. LA 23.10

Minmie 2. LA 25.10 Vantaa

EMMI 1. LA 27.10.2012 Joensuu

Tuutunen LA 27.10

Tupsu83 1. LA 27.10 Göteborg

Zanie 1. LA 27.10

Nasu 1. LA 3.11.

Martta 1. LA 31.10 Espoo

Tänään käyty neuvolassa mittauttamassa hemppa, oli vähän taas laskenut ja oli nyt 121 (135 -> 128 -> 121). Ei vielä mitenkään huono, mutta rautaa voin aloittaa jos siltä tuntuu mutta väsymys voi olla ihan hormooniperäistäkin. Pitää siis vaan levätä jos siltä tuntuu. Terkka oli ihana ja kuunneltiin myös pienen menoa dopplerilla. Syke oli hyvä 142, ja kaverilla on hikka. Se kuulosti niin hassulta :)

Rakenneultraan tasan 3viikkoa vielä. Odottavan aika on pitkä.

Martta 17+6

Mulla näin toka odottajana on tosi harvakseltaan noita neuvoloita, vielä tässä vaiheessa.
Mutta UÄssa ollaan käyty jo 6 kertaa :)

Eli eilen käytiin rakenne UÄssä ja kaikki näyttäisi sitten olevan kunnossa. Istukassa on pieniä lagunoita, joiden EI SIIS PITÄISI haitata normaalia raskauden kulkua. Sikiö painoi 375g ja oli hyvin vilkas.
Meille on tyttö tulossa <3. Esikoinen on poika. Eli tervetuloa vaaleanpunainen maailma.
-Kauaa ei enää mahduta tähän 90 neliön kolmioonkaan -ja vaikka mahduttaisiinkin, mä haluan kyllä muuttaa taloon, jossa on oma piha. Ja tyttö ja poika tarttevat kaiketi nopeemmin omat huoneetkin.

Martta, mun HB oli viimeks noilla raskausviikoilla 100 ja silläkin vielä mentiin, en ees muista et oisin ollut mitenkään väsynyt. Rautaa en syönyt, koska mun maha ei sitä kestä. Naisen anemian rajana ei raskausaikana pitään nykyään (vain) 115sta ja raskausaikanahan just tässä toisella kolmannekselle veri vielä laimenee.

Joko Tupsu kävi UÄssä ?

Mitä muut, joko kaikilla tuntuu liikkeet ?

Khaosan 21+2

Onnea Khaosan hyvistä UÄ kuulumisista ja tyttölupauksesta! Aika harvakseltaa noita neuvoloita tosiaan on kun mullakin on seuraava varsinainen aika vasta juhannuksen jälkeen että about 7 viikkoa väliä. Mut toi avoneuvola on kätevä kun siellä voi pyörähtää ilman ajanvarausta.

En tiiä mikä lie lorvikatari mulla kun ei ton hempan lasku vielä pitäis niin kovin tuntua. Ehkä sit vaan viime viikon pihatalkoot ja muut verotti voimia. Me muutettiin tossa huhtikuun alussa juurikin pihan takia isompaan asuntoon ja paritaloon. Suosittelen. Kaupat tehtiin jo ennen kuin tiedettiin vikan lapsettomuushoidon tulos. Aateltiin että nautitaan sit pihasta ja lisäneliöistä hyvällä omalla tunnolla kahteen pekkaan jos ei tärppää, joten tilaa on tulokkaalle. Varmaan kaikki tää muutto ja kiireinen työkevätkin on kuluttaneet voimia, ja nyt kun vähän alkaa helpottamaan töissäkin niin ehkä se rasitus sit laukeaa väsymyksenä. Onneks mulla on niin ihana esimies että hänkin kehotti lepäämään vaikka kesken työpäivän jos siltä tuntuu kun meillä on täällä sellainen lepohuone käytettävissä.

Täällä ei edelleenkään tunnistettavia liikkeitä. Kun ei oikein osaa hahmottaa että miltä niiden pitäisi edes tuntua.

Martta, joka poksuu 18+0

Mukava kuulla Khaosanin hyvistä ultrauutisista, onnea tyttölupauksesta:)! Pitikö rakenneultrassa muuten olla rakko täynnä? Ymmärtääkseni pitäisi olla..Meillä rakenne uä ylihuomenna,kovasti jännittää mutta luotetaan siihen että kaikki on hyvin. Vähän jännitän sitäkin et rakon pitäs olla täysi kun ramppaan koko ajan vessassa ja varsinkin aina tuollaisissa jännittävissä tilanteissa tuntuu et pakko päästä vessaan heti...:/

Nyt on alkaneet liikkeet tuntua kun niitä jo kovasti odottelin:)Sellasista tosi epäselvistä tuntemuksista ne yhtä-äkkiä muuttuikin tosi selviksi, varsinkin selällä maatessa tuntuu selvästi kädellä, mieskin sai jo muutamaan otteeseen tuntea ihan kunnon liikkeet:)

Jenny 20+2

Laitan lyhyesti viestiä kun nyt ehdin, huomenna sitten varmaan lisää.. Eli T¨täällä odotetaan nyt kieli pitkällä sitä ultraa joka on vihdoinkin HUOMENNA!! Liikkeet on nyt jo olleet sen verran selkeitä että isäkin ehti yhden potkun tuntea pari päivää sitten. Koko ajan niitä ei tunnu, mutta välillä aikamoista muljahtelua on. Toivottavasti se tarkoittaa että kaikki olisi hyvin..

Ihan mahtava kuulla että teillä muillakin menee hyvin ja alkaa masuissa olla myllerrystä yhdellä jos toisella :-)

Tupsu ja Juniori 18+5

Onnea Khaosanille tyttölupauksesta! :) Ja mukava muutenkin että kaikki on hyvin ultran mukaan. Kiva että muillakin kaikki hyvin! =) Itse vähän hätäilen näiden liiketuntemusten ja muiden kanssa, kun en ole vieläkään tuntenut mitään. Viikkoja olis 18+5. Tosin en ole mikään laiheliini et senkään takii ei varmaa tunnu ja olen myös ensisynnyttäjä. Meillä ultra vasta 14.päivä kesäkuuta, että aikaa on vielä odotella. Pahoinvointi on helpottanut ja olo on ihan ok, jotain kipuilua alavatsassa välillä. Pitää nyt kuitenkin ottaa tämä vklp ihan rennosti ja yrittää olla murehtimatta ja juhlia lauantai ja sunnuntai valmistumista! :) Hyvää viikonlopun alkua kaikille! =)

Emmille onnea ylppärijuhlaan! Muista nauttia juhlasta. Omista ylppäreistä onkin aikaa jo ihan kiitettävästi, mihin ne vuodet oikein katoaa. :)

Khaosanille onnittelut tyttölupauksesta ja hyvistä ultrakuulumisista. Meillä ei vielä liikkeet tunnu, mutta toivottavasti ne sieltä pikkuhiljaa alkaa tuntumaan. Mullakin on tosin tätä pehmustetta siinä määrin, että saattaa hyvinkin vaimentaa. Rakenneultraan on vielä 1½ viikkoa aikaa. Ensi viikko menee nopeasti, kun on töissä kiirettä kuukauden vaihteen katkon tekemisessä ja sitten alkaakin kesäloma.

Oikein mukavaa viikonloppua koko porukalle!

Nasu 17+5

Moikka kaikille!

Nyt voin kirjoitella iloisin mielin onnistuneen ultran jälkeen! Kaikki oli niinkun pitikin ja muksu antoi ensin rauhassa mittailla kaikki tarvittavat mitat, mutta kun pään mittaa piti ottaa uusiksi niin alkoikin sellainen myllerrys että :-D Ihan mahtava fiilis nähdä se pikkuinen ja varsinkin tietää että kaikki näiltä näkymin on hyvin!! Laskettu aika myöhästyi kahdella päivällä ja tulossa on näköjään esikoispoika :-) Huomenna lähdetään Suomeen pienelle kesälomalle, ja onkin kiva lähteä hyvien uutisten jälkeen. Aurinkoisia päiviä siis kaikilla ja lisää kuulumisia varmaan Suomen reissun jälkeen.

Tupsu + Juniori 18+4

Tupsu83 1. LA 28.10 Göteborg

Jenny 1. LA 17.10 Kerava

Tallu 3. LA 23.10

Tuutunen LA 27.10

Zanie 1. LA 27.10

Nasu 1. LA 3.11.

Martta 1. LA 31.10 Espoo

Onnea ja mukavaa että sun eka ultra nyt vihdoinkin saatiin pakettiin ja kaikki oli kunnossa.
Ja onnea pojasta. Mun mielestä oli kanssa mukavaa että esikoinen oli poika (koska miehet toivoo aina kuulemma salaa poikaa, vaikka eivät sitä jukisesti myönnä ). Meillä mies taisi toivoa poikaa tästä kakkosestakin, -mutta musta on nyt aika ihanaa -että se on tyttö.

Ja kaikille, joilla ei vielä tunnu potkuja, niin mulla ekat liikkeet eka raskaudessa tuntui viikolla 19+. Ja istukkakin oli ylhäällä takana, eli jos istukkakin on edessä voi potkut tuntua jopa yli h20.

Mukavaa Ylppis päivää Emmille, tänä vuonna ei tartte hikoilla.

MÄ laitan Tupsu ton listan takas aika järjestykseen :) ja sun poikalupauksen sinne.

Jenny 1. LA 17.10 Kerava

Tallu 3. LA 23.10

Tuutunen LA 27.10

Zanie 1. LA 27.10

Tupsu83 1. LA 28.10 Göteborg POIKALUPAUS

Nasu 1. LA 3.11.

Martta 1. LA 31.10 Espoo

Kiitos kovasti! Olen niin hyvällä mielellä ja ihastelen suttuista ultrakuvaa jatkuvasti :-D Hyvä että korjasit listan, en illalla huomannutkaan että pistin sen epäjärjestykseen :-) Nyt pakkaamaan ja nokka kohti Suomea!!

Tupsu + Juniori 18+5

Meilläkin ultra (rakenne) onnellisesti takana. Kaikki näytti hyvältä ja kyllä omaa mieltäkin rauhoittaa kun tuntee jo noita liikkeitä melkeimpä päivittäin,mikäli vaan on aikaa rauhoittua kuulostelemaan:) Me ei siis haluttu tietää sukupuolta ja en tiedä olisiko näkynytkään, oli kaveri vissiin vähän vaikeassa asennossa:)

Onnea Tupsulle poikalupauksesta ja mukavaa Suomen reissua!Ja kaikille muillekin kivaa viikkoa!

Jenny 21+0

täällä tulee huommenna rv 19+0 liikkeet alkoi tuntumaan vähän jälkeen 18 viikon <3 13 pv odotan innolla kun on rakenneultra ja pääsee kysymään kumpi sieltä on tulossa,esikoinen ja kuopus molemmat poikia :) tämä raskaus on kyllä ihan erinlainen kuin pojilta,:) eli pikkasen jänkättää että sieltä saattas typy tulla...mut ei se auta kun odottaa innolla mitä ne siellä kokkolassa sanoo :)viime viikolla kävin neuvolassa ja kaikki oli kunnossa niinku pitääkin... :)

tallu & junior rv 18+6

Tupsu83 1. LA 28.10 Göteborg

Jenny 1. LA 17.10 Kerava

Tallu 3. LA 23.10 Perho

Tuutunen LA 27.10

Zanie 1. LA 27.10

Nasu 1. LA 3.11.

Martta 1. LA 31.10 Espoo

Mulla ei oikeen oo ollu raportoitavaa. Ens viikolla on rakenneultra ja sit taas tietää enemmän.

Onnea kaikille ultrassa jo käyneille, et kaikki on kunnossa! Mulla alkaa itelläni olee aika vavasti poikaolo. Pääasiassa johtuu ihan vaan siitä, et aika lähipiirissä oli myös kolme muuta odottajaa, yksi synnytti viime viikolla tytön ja ne kaksi muuta on hiljattain saaneet tyttölupauksen. Jonkun ne pojatkin on tehtävä?

Mua vähän ärsyttää noi omat vauvan liikkeet, kun niitä on nyt tuntunut jo aika kauan, muutaman viikon. Ensin tosi heikosti ja epävarmasti. Sitten ne selkeni aika hyvin. Sitten hävisivät viikoksi lähen kokonaan ja sit taas alkoi aika heikkoina. Nyt vaan toivon, että meilläkin on kaikki edelleen hyvin. Istukkakin oli viimeksi enemmän takana, joten ei pitäis vaikuttaa silleen. Osittain tuo istukka oli kohdunsuun päällä, mutta ultraaja arveli sen nousevan kohdun kasvaessa tuonne takaseinään. Toivottavasti niin, ettei tarvi sitten alkaa leikkelemään.

Yhteistyössä