LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

  • Viestiketjun aloittaja Sutinaa
  • Ensimmäinen viesti
Emmabella: Mulla on kaveri rokotetutkimuksessa töissä ja hän kyllä vakuutti et sikapiikillä ei ole mitään yhteyttä keskenmenoihin. Ne on sitten todella ikäviä yhteensattumia. Mä olen itse henk.koht. vahvasti piikin kannalla, se on tietty vaan mun mielipide.

Mulla ois omien laskujen mukaan tänään rv 4+0, mutta varmaahan tuo ei ole kun on kierrot heitelly miten sattuu. Mä ajattelin kanssa tällä viikolla vielä varailla varhaisultraa ja neuvolaa, jos vaikka alkais sit itekkin tähän uskomaan :LOL:
 
Ai niin ja tohon tupakoinnin lopettamiseen en osaa sanoa muuta kuin tsemppiä!!! Itse en ole enää moneen vuoteen sauhutellut, mutta muistan kyllä et haastavaa voi olla lopetus. Ajattelet vaan sitä tulevaa nyyttiä, niin ehkä saat motivaatiota :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmabella:
Ja vielä unohtu jotain :D Lara kun tuolla kuumeilupuolella kerroit niistä kiukkukohtauksista ja yritin lohduttaa..:D Meillä on nyt ja hormoonit päässy valloilleen,VOI MIES PARKAA :D onko sulla yhtään helpottanu?? Juu ja vinkkejä tupakanpolton lopettamiseen tarvitaan täällä :( ultra tekee asiasta toivottavasti niin konkreettisen että silloin lentää röökit viimeistään,mutta miten sais tsempattua ja lopetettua jo nyt!?ihan kauheeta ja huono omatunto kun ei o yhtään itsekuria...:(
On kiukku helpottanu :)
Löin jalkani, kun riehuin ja tajusin alkaa hengittelemään enempi :LOL:
Mulla on ollu nyt jonkun verran väsymystä ja hirveetä päänsärkyä, joten ehkä sekin on pistäny rauhalliseks. (myös ummetusta, edelleen, jos jotakuta kiinnostaa :D )

Minä vakaasti päätin, että huomenna loppuu!
Tänään mulla on vielä yksi savuke ja ei yhtään tee mieli (vielä ainakaan) polttaa sitä.
Mulla on nikotiini inhalaattori ja purkkaa, jos hirveen tiukille ottaa.
Nyt on valmiiks ummetus ja hirvee päänsärky, niin ei ne vierotus oireet tunnu sitten enää missään :LOL:

Mä olen testaillu noilla Sofi One Step liuskoilla, kun niitä on jääny...
Tänään sain kontrolliviivan vahvuisen viivan jo ennen, kun koko testi oli kastunut.
Oli jopa eroa toissapäiväiseen testiin, tummenee vaan. :)

Joten päätin, että nyt lopetan sen masuasukin rääkkäämisen!!


Toivokaa mulle onnea ja pitkää pinnaa :LOL:
Nyt se loppu. piste.
Tsemppiä myös muille lopettajille, kaikki tumpatkoon :wave:

Niin juu jaa, tosta rokotteesta. Itse en aijo ottaa. En oo koskaan saanu rokotetta muihinkaan flunssiin, niin en ota tätäkään. Mies sai armeijassa ja ei tullu mitään oireita. En silti ota.

Ja noihin testailuihin: Mä tein varmaan 25 raskaustestiä :LOL: (huom mulla oli 10kpl liuskapakkaus...) Mutta hommasin ton digitestien tuplalootan kanssa ja tavallisesta tuli päiväpissasta raskaana ja seuraavasta aamulla raskaana 1-2.
Kyllä sen sitten usko, mieskin :)
Mutta olen himotestaaja joten käytin noi. ;)
On mulla vielä pari testiä tuolla jemmassa :LOL:
Niitä en kyllä taida enää käyttää, mutta olishan se hauska nähdä, kun testi sekoo joskus rv15 kun sen tekisin :D

Tulipahan tekstiä!! :whistle:
 
Tulen ihan äkkiä kurkkaamaan. En uskalla jäädä vielä :ashamed:

Aluksi Lämpimät onnittelut kaikille plussasta :heart: :flower: :hug:

..oli pakko hieman motivoida emmabellaa: viikot 5-12 on sikiölle herkintä aikaa saada rakenteellisia vikoja, joten on tärkeää että lopetat tupakoinnin heti. Viikko 5 (siis se joka alkaa viikko sen jälkeen kun menkat on myöhässä) on sikiön kehityksen herkin viikko. Tsemppiä, pystyt siihen kyllä!:hug: Enkä itsekään ole mikään tupakan himovastustaja - jokaisessa raskaudessa olen lopettanut tupakoinnin plussaan.

Ps. itse olen testannut jo 5:llä, enkä tosiaankaan aio vielä lopettaa :whistle: Tuhrutan verta, joten en uskalla hengittääkään ennenkuin se toivottavasti on loppunut ja näen ultrassa :heart: parin viikon päästä.

P123
 
Mä soittelin tänään neuvolaan, kun sain päätettyä että minne kuulun/menen, kiitos kunta liitoksille. Aikaan olis pari viikkoa nyt sitten, vielä. Aikaseen soitin koska eilen tajusin että mulla on ollut lämmöt koholla jo pari viikkoa, sellasta 37.0-37.5 koko ajan. Se sitten tietysti alko huolettaa, että mistä johtuu. Vaan eipä osanneet sanoa mitään että mistä johtuisi, olin et what? Mistähän tähän nyt sitten taas sais jotain vastausta. Onko kellään muulla tällästä?

Sitten kyselin sikapiikistä, ja siitäkin sain vaan ympäripyöreitä vastauksia. Kun joku vois sanoa jostain edes jotain että onko siitä jotain haittaa jos sen ottaa. Keskenmenoa en pelkää, kun niitä nyt sattuu vaikka ikäviä ovat,elämä on. Mutta eipä haluasi aiheuttaa lapselle mitään vammaa tms, tai mitä siitä voi seurata, vai voiko mitään. Mutta siis en saanut vastauksia.

Ja olo on kun pienessä kankkusessa kulkisi, ei normimutta ei huono, eli normi raskaus olo varmaan sitten ;) Vertailu kohtaa kun ei ole, esikoisesta kun ei ollut juuri mitään oloja. Niin ja ruoka ei maistu juuri lainkaan, mikä on vain jes! Saa salamatkustaja ottaa niin paljon kun tahtoo vararavintoja pois.

Hain purkin vitamiineja berokan tilalle, vaan unohdin ostaa sen digitestin, laho aivo! No jos taas huomena kävis apteekissa =)

Peukkuja P123! Kyselin tänään myös noista mahan jomotuksista,juilimisista yms. Sanoi terkkari että on normaalia. Kuten myös että voi olla vuotoa ja kaikki ihan hyvin. Että toivoa on :heart:
 
Onnittelut kaikille tuoreille plussanneille :flower:

Tuolta elokuisista tuli katsomaan ihania plussaus hehkutuksia ja halusin kommentoida taikamyrskylle;
Jännä etteivät osanneet neuvolassa mitään sanoa lämmön nousuun.... :eek:
Sehän on aivan normaalia ja niin kuuluu mennä alkuraskaudessa!!!!
Oviksen jälkeenhän naisen lämmöt nousee ja jos hedelmöittymistä ja kiinnittymistä ei tapahdu,lämmöt laskee kuukautisten alkaessa.Mutta kun raskaus alkaa,pysyy lämmöt ylhäällä ja aika kauankin vielä(mulla nyt viikkoja 12 ja lämmöt yhä 37.1-37.4 kaiken aikaa)
Alkuraskauden oire,palelu,selittynee erittäin hyvin tällä lämmön nousulla :D

Joten ihan normaalia on ja hassua tosiaan ettei raskauden ammattilainen,neuvola,osannut vastata :whistle:

Ihanaa raskausaikaa kaikille :heart:
 
Kiitos evi-ta! :) Olin aika h-moilasena kun eivät sanoneet mitään. Ja kahdesta neuvolasta kysyin kun täälä rokotiuksia hoidetaan toisessa paikassa. Ja sieläkin oli että kattele nyt että tuletko flunssaan, kun eiväthän rokota kuumeisia. Tosin harkinnassa koko sikarokote..
 
Ilmoittaudun minäkin mukaan! Eli pikkukakkonen on meille tulossa laskettu olis 3.10,ihanasti viikko ennen miehen synttäreitä,eli mies saa maailman ihanimman syntymäpäivälahjan :heart:
Mitään oireita mulla ei kyllä (vielä) ole.Plussauspäivänä oli kipristelyä mahassa ja sitä seuraavanakin ja plussaa ennen vetämätön olo,mutta nyt ei niin mitään..pitäis olla kiitollinen,eikä KOSKAAN verrata edellisiin raskauksiin,mutta kyllähän se mielessä käy onko kaikki hyvin.Täytyy nyt itelleen vaan takoa päähän,että vaikka oireita ei ole,niin ei se silti tarkoita,etteikö kaikki olisi hyvin =)

Neuvola-aika mulle varattu joka on 22.02..saas nähä milloin eka ultra sitten tulee..huomasin että joillain täällä eka ultra joskus ensi kuun puolessa välissä jo..mäkin haluun! :D

Sikarokotteesta joku myös puhui..olen tai siis alan olla jotenkin sillä kannalla,etten aio ottaa,mutta saas nyt kattoo sitten..

Sitten oli kysymys monta kertaa kukakin on testannut..noh mä ainakin testasin samana päivänä sen kaks kertaa ja siihen sen jätinkin..ensin testasin liuskalla,ja sen jälkeen cb:n Plus-testillä.Riitti mulle ihan hyvin varmistamaan raskauden,kun cb:hen tuli niin vahva viiva =)

Onnittelut vielä kaikille raskaudesta ja nautitaan siitä!
 
Varovaisesti ilmoittaudun mukaan....

Seitsemän plussatestin (yksi käyttämätön testi odottelee vielä kaapissa) jälkeen pikkuhiljaa alan uskomaan, että taitaa se pikkukakkonen olla meille vihdoinkin tulossa! Ihanaa, joskin vielä aika epätodellista.

Esikoinen on pian kaksi vuotta täyttävä ihana tyttö ja toista ehdittiin yrittää vuoden verran. Tämä raskaus on ainakin näin aluksi ollut aivan erilainen kuin esikoisesta, oireettomampi. Tai sitten oireet ovat erilaiset; nyt on vain väsyttänyt, paleltanut ja huimannut, esikoisesta tuli rinnat samantien kipeäksi ja vatsaan koski ja vihloi armottomasti. Pahoivointi tuli mukaan kuvioihin 5. viikolta lähtien, sitä odotellessa...

Niin vielä lasketusta ajasta, se on todennäköisesti 5. tai 6.10, mutta varmentuu varhaisraskauden ultrassa.

Onnea vielä kaikille muille plussanneille!! Toivotaan, että meillä kaikilla raskaus sujuu hyvin loppuun saakka.

Palailen paremmalla ajalla uudestaan!
 
Kiitos Sutinaa!

Smurfi, soita vaan suoraan neuvolaan. Vähän kuntakohtaisia erojahan näissä jutuissa on, mutta sieltä se homma käynnistyy. Ja kannattaa kohtalaisen ajoissa soittaa, koska ensikäyntiin varataan aina vähän enemmän aikaa, niin on ehkä vielä vähän valinnan varaakin ajoissa.

Te toisen tai useamman lapsen odottajat; tuntuuko tämä alkuraskaus erilaiselta ensimmäiseen verrattuna? Ikinähän ei saisi verrata, mutta väistämättäkin sitä pohjaa näitä tuntemuksiaan esikoisen odotukseen. Pelottaa, kun ei ole niin selkeitä oireita, että entä jos kaikki ei olekaan kunnossa... Tai toisaalta nämä mun oireet ihan erilaisia (väsymys, palelu, huimaus...) ja jokainen raskaushan on erilainen.... Ei auta kuin odottaa varhaisultraan, jos sen jälkeen mieli olisi ainakin hetken aikaa vähän luottavaisempi. :)
 
Lissi Todellakin tuntuu erilaiselta.Esikoisesta mulla oli havaittavissa ennen kuukautisten oletettua alkua todella painavaa kipua alaselän kohdalla,tuntui että selkä naksahtaa poikki tuolta pyllyn kohdalta mistä selkä alkaa,huh huh sitä silloin.Niin ja kuukautis-jomottelua mahassa ihan jatkuvasti.Finnejä tuli mitä oudoimpiin paikkoihin (lue:myös "sinne alakertaan") ja siis muutenkin hyvin tietoinen olo raskaudesta!Nyt...ei mitään..ei niin sen taivaallisen mitään! Tässä kuule justiinsa tissejäni koetin puristella,niin ei saa mitään tuntemusta niihin ja vaikka aamulla venyttelin jumppakepin kanssa niin että mahanahat oikeen venyi kun venytin käsiä tosi pitkälle,niin eih,ei mitään ns.repäsykipua tms..Nopeat liikkeetkään ei saa mitään aikaseksi,esikoisen nostelu,ei mitään.Pissalla en todellakaan ravaa.Olen heränny kuuden aikaan aamulla ja käynyt pissalla tasan 3 kertaa,siis oikeesti tämä on hyvin ärsyttävääkin..saisi nyt jotain olla ihan tosi :headwall:

Mutta kevyempiin tunnelmiin:Me ostettiin hirsiomakotitalo paketti!Hintaan kuului myös oma tontti jotenka säästyttiin monelta vaivalta ja myös edullisemmaksi tuli.Tontti on täyspuustoinen,jotenka siitä kun rupeaa kaatamaan puuta pois,saa hyvän hinnan niistä..Vielä kivempi juttu on se,että tontin keskellä menee tie,jotenka tontin toisen puolen voi hyvin lahjoittaa jälkikasvulle tai mitä ikinä nyt keksiikään,tai sitten myy sen.Mutta ihanaa,nyt saadaan molemmille pikkuisille sitten omat huoneet ja itellekkin on makkari,sinne tulee takka,sauna,lapsilla tilaa temmeltää ulkona,saa tehä pihahommia,pystyttää vaikka lapsille omenapuut!!Ihanaa!Tämä vuosi on kyllä tuonut niin paljon hyvää mukanaan,mutta en sano,etteikö meitäkin olis koeteltu varsinkin viime vuonna,kun mieheni irtisanottiin töistään,koska haki pomoltaan ns.omiaan pois liiton kautta ja tästäkös pomonsa suuttui ja irtisanoi mieheni.Onneksi nyt on asiat taas hyvin ja uusi työpaikka eikä tietoakaan enään tuollaisista puoskaripomoista.Niin ja sitten juttu jatkuu eli mieheni mummi alkoi sairastelemaan ja sen jälkeen saatiin kuulla että miehen sedällä on keuhkosyöpä,sitten mieheni äitillä tuli välilevynpullistuma ja leikkaus ja joutui siitä syystä työttömäksi,nyt tällä hetkellä mieheni isä taasen joutui työttömäksi..toivottavasti ei tulisi enempää näitä työttömyysjuttuja,ne on kuitenkin niin kovia paloja ihmisen niellä,että se on todella ikävää katseltavaa..

Tässähän tuli jo jonkun verran lässytettyä näköjään jotenka teenpäs tilaa ja poistun taas hetkiseksi.. :wave:

Heidi ja Muxu-kax 4+2
 
Yritetään nyt vielä oikein kovasti pysyä mukanakin tässä pinossa. :heart: Tässäpä minun tämänpäiväinen haamuplussa:



Raskausviikkoja olis laskurin mukaan tänään tasan 4 ja laskettu aika

3.10.2010.

:heart: :heart: Eli sama kuin heikku sulla!! :D Aika jännä kun sulla oli kuitenkin niiin selkeä plussa paljon aikaisemmin ku mulla. Vitsit muuten et kuulostaa pikkasen hyvältä toi teidän hirsitalohomma. Kade!!! Asunnonmetsästys täälläkin käynnissä ollu jo puolisen vuotta.

Älytön juttu kyllä en voi vieläkään uskoa tätä todeksi. :eek:

Pökerryksissäni unohdin kaikki infot,

eli 22v olen ja pikkukakkosta odotellaan. Esikoinen on tyttönen mallia 3/08. :) Jyväskylässä asustellaan!

:heart: Jarrusukkia kaikille!!
 
mama-L oikeen paljon onnea plussasta!!Kirjoteltiin samassa pinossa sillon kun ooteltiin noita maalismussukoita jos muistat.

Nyt meillekkin on Juhon jälkee syntyny 5. lapsi tossa 18.11,sai Juho leikkikaverin toisesta pojasta.

Tietty teille muillekkin tosi paljon onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan mukaan.
 
Heikku,Lissi,Smurfi ja mama-L TERVETULOA JA ONNEA!!! Heikku,teillähän on kaikkea ihanaa tiedossa tuon rankan vuoden jälkeen!:) kuullostaa tosi ihanalle,rrrakastan hirsitaloja! Sano nyt vielä että järven rantatontti niin MÄ MUUTAN KANS!! :DRakennatteko ite vai onko ihan valmiskoti-paketti? Niin ja tuosta ultrasta niin me mennään alkuraskauden ultraan varmistamaan että sydän lyö <3 sen jälkeen kun sydän on alkanu toimimaan niin kait km riskikin huomattavasti alenee..!? Meillä ainakin -08 kunta tarjosi vain 2 ultraa. Vk. 11-13 (?) ja rakenneultra n. vk.20. Viime vuonna kaveri sai mahtavia 3/4D kuvia,toivottavasti niitä sais vieläkin! Totaaa,tää kuulostaa nyt IHAN ÄLYTTÖMÄLLE mutta musta tuntuu että mun maha on kasvanu:D!!!Jumppahousujen kuminauha paino vattaa tosi pahasti ja ulkohousujen napin kanssa joutu vähän taistelemaan.Esikoisesta maha alko kasvaa vasta n vk 16,olin kyllä vähän tukevampi tuolloin,mut SILTI!kellään muulla ollu nyt vastaavaa?kasvaakohan seuraavasta lapsesta maha isommaksi?hmmm..mites ootte voineet tänään?mulla taas pahaa oloa,painottuu näköjään iltaan nää olot..huoh.reilu 2vk ultraan <3 <3
 
Emmabella, tuosta masusta. Ihan täysin mahdollista, että masu tuntuu kasvaneen, mutta taitaa johtua vielä turvotuksesta. =) Mulla turpos ekassa raskaudessa rv 5 masu ihan mahdottomaksi, viikon verran oli turpea ja sitten laski, mutta pikkuhiljaa rv 7 lähtien se kohtukin alkoi sieltä pullistumaan esille. Rv:lla10 ei voinut enää peitellä, eli aika aikaisin mulla alkoi näkymään. Saa nähdä kuinka nyt käy, kun vatsalihakset on jo kerran antaneet periksi! Masua odotellessa siis.... :heart:
 
Emmabella: Ei sun masu varmaan vielä näy ;)
Mutta useamman lapsen synnyttäjillä kyllä näkyy toinen ensimmäistä aikasemmin!
Mullakin housut puristaa ja oikeesti maha on hirvee pallo, mutta se on turvotusta kaikki :LOL:

Mulla on kohtu taaksepäin kallellaan, joten mun masu varmaan näkyy myöhään... :(
 
Tervetuloa kaikki uudet, teitä onkin paljon! =)

Mulla ollu tänään ihan järkyttävä väsymys ja kiukku, ja huono olo vaivannu koko päivän. Lähdin sentään jumppaan ja se kyllä piristi.

Varhaisultran ajattelin itse kustantaa yksityisellä kun on vähän hakusessa LA ja tietty kova kiire nähdä pikku papu
:heart: ehkä sitä sit osais rauhottuakin jos näkis sen sydämen lyövän. Esikosta pääsin naistenklinikalle varhaisultraan, kun oltiin sinne hoitoihin menossa, mut sit tärppäskin:)
Meiän kunnassa on np-ultra viikoilla 10+0-12+6 ja rakenneultra tais olla 19-20..

Mä sain jo esikosta -08 4d kuvia, mut poitsu oli semmonen piileksijä masussa et ei saatu mitään huippukuvaa. Vähän jänskättää minkä luontonen tulokas tämä pikku sintti on :LOL:
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!

Olipa mukava tulla taas illalla piipahtamaan täällä kun on näin vilkasta porinaa!! Kiva! :)

Kävin koiran kanssa treeneissä ja reippailin samalla pakkasessa pitkän lenkin, pakkanen piristi kyllä mutta treeneissä oli ajatukset "vähän" muualla ;)

Mulla ei vielä mitään oireita ole, mutta enköhän minä niitä kohta jo keksi jos ei niitä ala ilmaantua....... Onneksi rakas kummityttö tulee äitinsä kanssa reissusta viikonloppuna takaisin niin pääsen sitä rutistelemaan. Varmaan rauhoittaa mun mieltä sellainen 2 kuukauden ikäinen söpötys..?

Mukavaa iltaa kaikille!
 
No joo :D Ei ehkä o kasvanu,mutta.. tiukentunu :D :D kyl mä oon hölmö! Mieskin katto mua vähän kieroon kyllä ja muistutti että mullahan on ollu paljo ilmaa mahassa :D Osaan olla hieman draamakuningatar,niin vastasin; ilmaa,my ass,me saadaan varmaan kaksoset! (ai että mikä ilonpilaaja toi mies osaakaan olla!;) ) täällä alkaa olee yliväsymystä ilmassa,ukkokin käski jo nukkumaan ku hihittelen sen jutuille :D :D
 
Voi mama-L,mä tiesin että sä plussaat,siis mä olin niin varma!!!
:heart: :heart: :heart: Onnea tuhannesti! :heart: :heart: :heart

Joo muuten meillä on sama laskettu,aivan!Mutta tässä sen näkee että kuinka suuria eroja naisissa kuitenkin on vaikka raskaus on ihan yht pitkällä jos näin sanotaan.Toisella raskaushormonit nousee nopeesti,toinen saa haamun testiin tms..mutta onnea siis vielä kovasti! :flower:

Emmabella, hehee..muutat mukana,toi oli hyvä!Me rakennetaan ite,ollaan miehen kanssa molemmat sellasia että tykätään ite puuhata ja suunnitella ja vähän sitä sorttia että jos hikeä ja verta ei oo näkyvissä niin sitten se ei homman nimi eikä mikään! :LOL:
Runkohan on tosi helppo asentaa siihen ei mee ku sen viikonloppu tai kaks..sitte kun alkaa eristykset,savupiiput,väliseinät,yms.niin sitten vie aikaa enempi..niin ja tietty lekaharkkopohja vie hiukka aikaa että edes koko taloa voi alkaa pystyttää.Ainiin ja ei oo järvenrannalla,mutta ei siitä pitkä matka ole kalavesille jos sikseen tulee.

Emmabella vielä,sä oot vähän niinkun mä..draamaqueen *tähtisadetta* kling,bling..!Jos ei mies heti ota onkeensa mun ideaa tai väittämää niin mä vedän sen sille tasolle että oksat pois ja suurentelen niin että se ei enää tajua missä mennään kun mä kerron sille ummet ja lammet,mitä kaikkee tapahtuu ja vois tapahtuu ja sitte vielä tällastakin voi ihan hyvin sattuu ja ja ja...varsinkin väsyneenä.. :LOL: joo toi hervoton käkätys ja draama yhdistettynä ei varmaan oo kaikille suotava näky,i feel you..

Joo,mutta hyvää huomenta kaikille vaan ja mites ootte voinut tänä aamuna?

Pakko hehkuttaa...ne raskausoireet (olemattomat) tuli eilen illalla kylään.Näköjään näin päivisin niitä ei ole,mutta jeeeee kuitenkin,niitä siis on!!!

Heidi ja Muxu-kax 4+3.
 
taaperotxt5, joo muistan toki maalismasuista sut :) Teillä onkin sit kertynyt jo ihan kivasti pieniä vipattajia sinne kotiin!! Tsempit katraan kanssa, mä yritän nyt oikein kovasti pysyä tässä pinossa...

Kiitti heikku!! Kiva ku päästiin samaan pinoon :heart:

Eilen testasin tosiaan tollasella apteekin Acon Early Detection One Step-testillä, 25 mlU/ml tuon haamun joka ylempänä kuvassa, tänä aamuna tein sit aamupissasta tollasen ihan tavallisen RFSU:n liuskan ja samanvahvuisen haamun sain silläkin. Tietty joku pelko pyllyssä nyt sit kokoajan kun ajattelin et olis paljon vahvempi aamulla... Osaaks joku sanoa eroa noiden testejen välillä? Musta ne on molemmat tosiaan ton 25 mlU/ml.

En uskalla ajatella yhtään pidemmälle, mulla on se yks kemiallinen takana, esikoisesta tein tasan 2 testiä ja se oli siinä, hyvillä mielin loppuun asti ja hyvinhän siinä kävi mut nyt pelottaa kaikki mahdollinen uudesta kemiallisesta tuulimunaan ja kehityshäiriöihin... Oon kattonu vissiin Vauvasairaalaa LIV:iltä vähän liikaa. :ashamed:

Kunnon hormoni-itkut vollasin kyllä jo eilen kun mies tuli kotiin vanhempainillasta (tiesi siis pos. testistä ) oli soittanut ennen kun tulee kotiin että hän käy tossa ärrällä vielä. Aattelin et ihanaa se tuo mulle jotain kivaa sieltä nyt sitten tän uutisen kunniaksi. :heart: Niin ketunmarjat kaljapäkki kainalossa astuu ovesta. :LOL: Ja niin ne mun tuliaiset oli 2 kpl RFSU:n testejä lisää, ei kuulemma voi hänkään uskoa vielä todeksi.

Sanoin vaan sit et onpa hemmetin hienovarasta ekana tulla sixpäkin kanssa kotiin kun vihdoinkin saatiin ihania uutisia, ei se ollu itekkään tajunnu yhtään ja 12 tuntia ollu menossa, et vissiin oli vähän iltarentoutumiset sit mielessä muutaman oluen ja saunan merkeissä...

AINIIN sä et voi juoda olutta!!!

Joo enpä voi, en. :LOL: Nyt jo naurattaa. Mut tänään jos en saa kukkia nii tulee kaulimesta. :LOL:

-mama-L-



En voinu vastustaa kiusausta. :heart:
 
Paljon onnea kaikille! :hug:

Itselle alkoi hiipiä epäilys mieleen taas että ollaankohan sitä nyt oikeasti raskaana vai ei. Kun oli hiukan pahoinvointia ja muuta ja tänään kaikki on kadonneet kuin ilmaan. Ja nyt sitten epäilen että mitenköhän nyt oikeasti asiat on. Pitää varmaan heittää keikka apteekissa kun on saanut tän torpan siivottua. Lauantaina esikoinen menee mummolaan niin oli tarkoitus hulia ja hieman juhlistaa parin ystävän kanssa, tai siis kertoa heille kun ollaan ikäänkuin samassa veneessä. Muttapa taidan käydä hakemassa toisen testin ensin.
 

Yhteistyössä