LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

  • Viestiketjun aloittaja Sutinaa
  • Ensimmäinen viesti
Mut saakin poistaa listalta... Yllätyksekseni testit näyttäneet tänään negaa vaikka vielä toissapäivänä vahvaa plussaa. Eipä se ole ihmekään, kun niin oireeton olo on ollut. Mitään vuotoa ei ainakaan vielä ole.

Vuoden yrittämisen tulos ja tässä sitä ollaan....

Toivottavasti te kaikki muut pääsette lokakuulle saakka!

 
Minä varmaan kans tekisin joka päivä monta kertaa uuden testin, mutta onneksi en hommannut niitä kovin montaa varastoon ;o)
Nyt vain katselen tuota maanantaina tehtyä hyvin selkeää plussa-testiä ja koetan uskoa siihen :)

Mulla synnärinä tulee olemaan varmaan OYS. Vaikka tänään kyllä kun neuvolaan soitin, niin kuulin että meidän kuntalaisten ultra-ajat siirtyy OYSista pois (asun siis Oulun naapurikunnassa), eräälle yksityiselle lääkäriasemalle, mutta tuskin nyt synnyttämään voi muualle mennä? No, tiedä häntä, eiköhän tuo selviä :)

Hirmuisesti tarmoa olisi tehdä kaikkea, mutta miten tekee mitään kun ulkonakin on noin pirun kylmä!

-Smurfi ja 4+3

Muoks. Ja Lissille valtavan suuri :hug: Toivottavasti seuraavalla kerralla onnistaa! Koeta jaksaa...
 
Hei!

Mahtuuko vielä mukaan?! Mä olen 25v ja plussasin viime sunnuntaina eli 24.1... tai oikeastaan tein roskishaamun jo 3+0 mut sitä ei nähnyt muut kun minä =) Ja sit tosiaan 3+2 tein haamun ja 3+3 selkeän plussan... tää kaikki tapahtu ennen menkkojen alkamispäivää, joka oli eilen (menkat eivät siis alkaneet, ovat tulleet jo useamman kuukauden päivälleen samaan aikaan!) jolloin tein kanssa testin ja taas plussa!!! Huomaatteko, mun on vaikea uskoa tätä =) mut kyllä mä jo nyt uskon... oireitakin kun jo on... pientä etovaa oloa aina välillä, nälkä tulee helposti... ja vatsassa ja alaselässä outo tunne.. vähän kuin menkat tulossa mut menee ohi pian.. mut kait se normaalia?! Niin ja esikoisesta kyse... yritystä 4kk... eli viidennestä tärppäs =) Tosi onnellisia ollaan miehen kaa ja toivotaan että vauva pysyy matkassa!
Niin ja hedelmöitys ajankohdasta laskettu la olisi 8.10, tietenkin olettaen että ovistikut piti paikkaansa...

Nyt 3+6
 
Mä teen testin tossa parin tunnin päästä varmuuden vuoksi,säikyin nyt pahanpäiväisesti kyllä tuota ikävää tapahtumaa ylempänä..Mies tuo kun pääsee vaan kotiin asti.
Toivon että viiva olisi supervahva!!!Tai siis tietenkin toivon,äh kuuppa ihan sekaisin kun triljoona asiaa nupissa..

Hienoa Sutinaa että asiat oli niinkun pitikin testissä!!! Ja hyvä toi *läskeistä se johtuu*-juttu sait mut hyvälle tuulelle ja piristyi pikkasen kun huumori kukkii :heart:

Ja hei Kultasiipi,tervetuloa! :flower:
 
Sutinaa: Hyvä idea.
Voisin alottaa sen pinon ensimmäinen päivä!
Uusi kuukausi, uusi pino.
Päivitä vaan sitä sun tekemää listaa, kopioin siitä sitten uuteen ;)

Tottakai täällä saa myös peloista puhua!
Ei siitä kai nyt kukaan pahaksi pistä... :)
 
Noniin, tein testin..ja että saa kunnolla verrata,tottakai sen pitää olla sama kun millä testasin aikasemminkin,eli tässä eka testi 21.01 tehty:

http://yfrog.com/5jsnapshot20100121qj

Ja tässä tämäniltainen:

http://yfrog.com/j6snapshot20100128j

Eli vahvistunu on ja mulla ei oo mitään hätää!Mä lupaan teille että lopetan tän älyvapaan vouhottamisen just tähän paikkaan ja keskityn olennaiseen.Aamen.
 
täällä kans yks plussannut, jolle LA ajoittuu tonne lokakuulle.
Olen 23 vuotias, toinen lapsi, La varmistuu varmaankin 22.2 kun on eka neuvola.

keskenmeno oli marraskuussa nyt vähä pelottaa että menee kesken, mutta en anna pelolle valtaa. Kaikki mennyt suht hyvin. mitä nyt heikottaa ja maha on turvoksissa jo kuin mikäkin.

tää odotus on niin erilainen kun ekasta menin lääkärille vasta kun viikkoja oli jo 21+3. Eli siis pitkät viikot tulossa.
 
Tääläpäs on ollut vilkasta kun ei päivään kerennyt vilasta :)

Menin ja ostin sitten CB:n tuplapaketin eilen, oli pakko kun se eka testi ei ollt yhtä vahva kuin kontrolli viiva. Aamusta siten esikoisen kanssa testailtiin kun ei halunutkaan nukkua enään :D Ja hetihän siihen tupsahti "raskaana" teksti ja viikoiksi toiseen "2-3". :heart:
Nyt sitten mietin että mitkähän nuo viikot oikeesti on 4-5rv jotainko? On niin höntti et ei muista et miten niitä lasketaan, varsinkin kun kierto saatto olla 29-36 päivää. Että vois ruveta spekuloimaan tuleeko toinen tyttö vai poika :D ja sen semmosta :LOL:

Niin ikäeroa tulee varmaan aika tarkasti 2v9kk, oikein sopiva toivon! kun esikoinen ei ole nukkunut vielä yhtään yötä heräämättä, ja ihan oikeasti näin on :/ :) Hänellä on hieman vilkas mielikuvitus ja taipumus kävellä unissaan. Muuten onneksi ihana lapsi, niinkun kaikki omat aina on :LOL:

Unohdin melkein onnitella kaikkia uusia :flower:

Niin ja oireista, nyt on sitten sellasnen joka toinen päivä meininki, eilen oli paha olo ja tänään ei nyt sitten vissiin ole!. Tosin edelleen ei maistu kuin suoleinen ja kirpeä sekä hapan. Leivät ja sukalaa saa yökkimään. Mutta herajuoma on herkkua sekä vissy ja mexican tonnikala, ja sitruunat nam!

Ja sairaalana on sitten KOKS, jos sinne asti keretään, viimeksikin oli hilkulla. Voisin kyllä jättää väliin koko putiikin, senverran jäi pahamaku suuhun osaston toiminnasta. Että ehkä vetäsen perinteisesti saunassa. :LOL:
 
Taikamyrsky :LOL: ..saunassa vara parempi, näinhän se on! Ja oi vide kun mainitsit ton mexican-tonnikalan..nam :p ..ookko maistanu sitä chili-tonnikalaa..vai onks se sama asia..??

Täällä ihanan levollinen mieli.. :heart:
 
Heikku: chilitonnikala on ihan parasta, suosittelen! =)

Mä en pystynyt esikoisesta syömään alkuraskaudessa kun kylmiä klementiinejä ja jotain suolaisia ruokia..grilliruoka ja kaikki makee yökötti. Mies kiros kun oli grillikausi parhaimmillaan :LOL: Nyt kyllä uppoo makee...ainakin toistaseks. Mikään ei oo vielä tehnyt superpahaa, täytyis vaan muistaa syödä usein jotain pientä ni pysyis kuvotus kurissa :) Niin ja appelssiinimehu maistui esikoisesta ja sitä tekee kyllä nytkin aina aamusin mieli.

Hyvää perjantaita ja viikonloppua kaikille! =)

Nipsuliina rv 4+4?
 
heikku: tää on "tonnikalaa ja vihanneksia mexicana" rainbown purkki. chili-tonnikalaa en ole maistanu. Vähän hankalaa kun joutuu hakee oikein eri kaupasta kun muut ostokset. Mies katto vähän kun muun kaupparissun päälle pyysin et "käydääpä kattoo se uusi s-kauppa" ja eikun kori käteen ja purkki hyllylle lappamaan. :LOL: kassakin oli hieman epäilevän näkönen kun usempihan niitä oli.. puoli koria :)
 
Taikamyrsky :LOL: :LOL: :LOL: !Viime vuonna kun olin noissa Huhtivauvojen odottajissa niin joku kirjotti et oli pakko saada sitä jotain mehujäätä tai jotain jätskiä,niin siinä oli kans kaupankassalla ihmettelemistä kun rouva ramppas sisään tyyliin justiinsa korin kanssa missä ei ollu muuta kun pelkkiä jätskipuikkoja..muistelen että tää kirjottaja itekin naureskeli sitä kun aika yleinen mielitekohan tuo jätski on niin kyllähän se aina vähän huvittaa kun maha pystyssä suurinpiirtein kuola valuen yrittää kassajonossa pinnistellä,että pääsisi jo yhden jätskin syömään :LOL:

Tosin se voi olla odottajalle herkkä hetki,ei se aina naurata..mutta.. :LOL: silti..
 
Tervetuloa Aurooralle! :flower:

Mää testasin tänään "varulta" uudestaan. En siis ole tehnyt kuin yhden testin (maanantaina) ja halusin nyt varmistella... Selvä positiivinenhan se on edelleenkin :)
Muuten ei mittään uutta, olo on tavallinen edelleen, jos nyt ei tätä valtavaa jännitystä lasketa ;o)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Olihan munkin pakko testailla illalla uudestaan =)
Hain apteekista ennen töihin menoa Clearbluen ja illalla tein sen. Vahva viiva näkyi ennen kontrolliviivaa =) Nyt voi taas muutaman päivän uskoa että todella olen raskaana :LOL:

Mulla ei pahemmin noita mielitekoja oo ollut, oikeen mikään ei tunnu maistuvan vaikka pahoinvointia ei olekaan. Suolapähkinä-himo yllätti kuitenkin eilen :p

Sitten kun joku päivittää niin mulle saa laittaa iäksi 30v, toinen lapsi tulossa ja synnytyssairaala Keski-suomen keskussairaala.
 
Onnea auroora! Kauhiast ootte kirjotelleet :) en nyt jaksa kauheest rustata,sain mitä tilasinkin,2x oksentanu tänään,aamulla aamukahvit ja töitten jälkeen bussipysäkin taakse,melkein lens jo bussiin.vähän noloa,mut ei voi minkään.kipasin apteekin kautta heikun innoittamana hakemas uuden digin ja 1.5 h pidätyksel näytti vielä 1-2 vk. Eli joko mul on menny kesken tai liian pien rako tossa pissan välissä.huoh.no olo on kyl hyvinkin raskautunu ja meen uutta ostamaan jahka tästä olosta noustaan taas..vaikea pidätellä 4 h ku kusettaa koko ajan!!! Masentaa. Synnäri ois täälläkin KOKS,Taikamyrskynkans saatetaa synnäril törmäillä sitten :)
 
Moikka muutkin himotestailijat. :D Mun ei oo enää tänään tarvinnu kun eilen näin sen viivan melkein samantien testissä kun olin pissassa kastanu. Katotaan koska sorrun seuraavan kerran vai uskoiskohan jo... Esikoisesta tein 2 testiä ja se oli sillä selvä mut tieto lisää tuskaa...

Tervetuloa Auroora! :flower:

Täällä edelleen yököttää, varsinkin syömisen jälkeen. Eilen illalla sain myös kokea ensimmäistä kertaa jälleen ystäväni masukouristukset ravintolareissun jälkeen joista kärsin koko edellisen raskauden... Liittyy siihen kun ruoka ei sula kunnolla (pitäis syödä pelkkää ruisleipää ja muuta kuitupitoista). Todella todella inhottava vaiva. Kyllä tuli muistot mieleen... Hamstrasin sit kaupasta taas luumusosetta ja vehnäleseitä, tulee muuten tosi hyvä, kevyt ja vatsaystävällinen iltapala kun laittaa blenderissä sekasin mustikkajugurttia, pakastemustikoita tai -mansikoita ja vehnäleseitä. Nam!! Mä en tosta tonnikalasta niin välitä. :D

Mulle voi muuten sit päivittää KSKS:n synnytyssairaalaksi. Eli Keski-Suomen keskussairaala. Eikä oo kyllä mitään pahaa sanottavaa paikasta; anoppi vielä töissä siellä niin saatoin vähän erityiskohtelua saada, hih.

.. niin ja ne miehen onnittelukukat sain eilen! Jee! :LOL:

-mama-L 4+5-
 
Emmabella..älähän nyt, älähän nyt!! Se on varmasti se pissa mikä teki tepposet..oli just puhetta tossa että toisilla se hormooni nappaa siihen tikkuun tosi aikaseen ja lue:millä pissalla vaan, eli päivä,yö,ilta ym..näyttää vahvaa plussaa ja toisilla hiukan huonommin tai miten sen sanoisi.

Jäitä hattuun,mäkin pystyin siihen!*hali*
 

Yhteistyössä