Mama-L: Kiitos
kai se on sitten uskottava..
Ja kiitos kaikki muutkin! Heti eilen lopetin tupakanpolton enkä polttanut töissäkään vaikka siellä sitä tupakkaa juuri menee. Annoin itselleni luvan polttaa yhden vielä mutta plussa pyöri mielessä enkä sitäkään pystynyt
Itsellä menee siis nämä molemmat viikonloppuyöt töissä.
Tänään aamulla hirvittävät yökkäilyt , samoin kun eilen aamulla ja päivällä. Ihan tuntuu että ylös tulee mutta ei tulekaan.
Lisäksi maha on ollut kipeä, nenä tukossa, hirveä valkosipulin himo ja tissit arat. Oireetkin on täsmänneet tosi hyvin.
Pari kaveria vasta tietää ja mä itsekin vasta keräilen itseäni tästä asiasta. Miestähän mulla ei ole joten katsotaan nyt miten tästä selvitään
tai on mutta yhdessä ei olla enkä ole vielä hänelle uskaltanut kertoa. Pelottaa reagointi!!
Taikamyrsky tuo on inhottavaa koska mun tekisi mieli myös huutaa koko maailmalle ja kysyä kaikilta että mitä mun pitäisi tehdä
mutta silti en halua vielä kertoa kenellekkään, niin pienellä ajalla mennään.
Maanantaina soitan äitiysneuvolaan. Onko se niin että he varaavat ajan vasta n. viikolle 10? eli kysyvät koska on viimeksi ollut menkat ym..? Kai se olisi hyvä käydä sitten terveyskeskuksessakin varmistamassa vai onko se periaatteessa sama kuin kotitesti?
Anteeksi kun kyselen, olen aivan amatööri ja tietämätön keltanokka näissä asioissa ja hirveä opetteleminen alkaa..
Vois kertoa vielä että laskurin mukaan la. 3.10