Alkuperäinen kirjoittaja Emmabella:
Ja vielä unohtu jotain
Lara kun tuolla kuumeilupuolella kerroit niistä kiukkukohtauksista ja yritin lohduttaa..
Meillä on nyt ja hormoonit päässy valloilleen,VOI MIES PARKAA
onko sulla yhtään helpottanu?? Juu ja vinkkejä tupakanpolton lopettamiseen tarvitaan täällä
ultra tekee asiasta toivottavasti niin konkreettisen että silloin lentää röökit viimeistään,mutta miten sais tsempattua ja lopetettua jo nyt!?ihan kauheeta ja huono omatunto kun ei o yhtään itsekuria...
On kiukku helpottanu
Löin jalkani, kun riehuin ja tajusin alkaa hengittelemään enempi
Mulla on ollu nyt jonkun verran väsymystä ja hirveetä päänsärkyä, joten ehkä sekin on pistäny rauhalliseks. (myös ummetusta,
edelleen, jos jotakuta kiinnostaa
)
Minä vakaasti päätin, että huomenna loppuu!
Tänään mulla on vielä yksi savuke ja ei yhtään tee mieli (vielä ainakaan) polttaa sitä.
Mulla on nikotiini inhalaattori ja purkkaa, jos hirveen tiukille ottaa.
Nyt on valmiiks ummetus ja hirvee päänsärky, niin ei ne vierotus oireet tunnu sitten enää missään
Mä olen testaillu noilla Sofi One Step liuskoilla, kun niitä on jääny...
Tänään sain kontrolliviivan vahvuisen viivan jo ennen, kun koko testi oli kastunut.
Oli jopa eroa toissapäiväiseen testiin, tummenee vaan.
Joten päätin, että nyt lopetan sen masuasukin rääkkäämisen!!
Toivokaa mulle onnea ja pitkää pinnaa
Nyt se loppu. piste.
Tsemppiä myös muille lopettajille, kaikki tumpatkoon :wave:
Niin juu jaa, tosta rokotteesta. Itse en aijo ottaa. En oo koskaan saanu rokotetta muihinkaan flunssiin, niin en ota tätäkään. Mies sai armeijassa ja ei tullu mitään oireita. En silti ota.
Ja noihin testailuihin: Mä tein varmaan 25 raskaustestiä
(huom mulla oli 10kpl liuskapakkaus...) Mutta hommasin ton digitestien tuplalootan kanssa ja tavallisesta tuli päiväpissasta raskaana ja seuraavasta aamulla raskaana 1-2.
Kyllä sen sitten usko, mieskin
Mutta olen himotestaaja joten käytin noi.
On mulla vielä pari testiä tuolla jemmassa
Niitä en kyllä taida enää käyttää, mutta olishan se hauska nähdä, kun testi sekoo joskus rv15 kun sen tekisin
Tulipahan tekstiä!!