LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

  • Viestiketjun aloittaja Sutinaa
  • Ensimmäinen viesti


Tässä tää mun eilen illalla tehty testi. Oliskohan ollu Predictor-merkkinen... Ja tosiaan herkkyys oli 10, aikasemmat on ollu niitä 25.

Jos sitä nyt yrittäis nauttia vaan ja unohtaa noi testailut ellei sit jotain erikoista ilmaannu... :)

Mulla on kyl tää yökötysolo niin kokoajan päällä (varsinkin syömisen jälkeen). Ei ollu esikoisesta kyl mitään tällästä. :$

.. ja tänään alkaa kuudes raskausviikko!

:heart: mama-L & "Ötökkä-Salme" rv 5+0!
 
Lara- Niin muuten olikin. Oikeessa oot. :) Eiks sul oo huomenna sit 5+6? Vai oonko mä tostakin ihan ulapalla miten lasketaan? Eiks 7. raskausviikko ala vasta 6+0 vai mithääh. :eek:

Sutinaa: Ihana katkarapu :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-L:
Lara- Niin muuten olikin. Oikeessa oot. :) Eiks sul oo huomenna sit 5+6? Vai oonko mä tostakin ihan ulapalla miten lasketaan? Eiks 7. raskausviikko ala vasta 6+0 vai mithääh. :eek:

Sutinaa: Ihana katkarapu :D :heart:
HAHHA kirjotusvirhe, korjasin :)
Mulla siis tosiaan 5+6 eli huomenna alkaa seittemäs raskausviikko elli 6+0.
Torstaina toivottavasti saan tietää kuinka paljon viikkoja "oikeesti" tää on vaan arvio.
(ajattelen hedelmöityksen tapahtuneen maanantaina kun on helpompi laskea
:LOL: )
Neljä päivää vielä ultraan ;)
Luulisimpa, että olen hiukan pitemmällä ( :whistle: ), kun mulle on tullu jo vähän mahaa.... :ashamed:
 
Täälläkin starttaa kuudes viikko tänään ja oireita ei oo niin minkäänlaisia enää :D En kyllä jaksa asiasta sen suuremmin stressata vaan nautin vähäoireisesta odotuksesta niin kauan kuin sitä kestää :) Niin ja tänään 8. pvä polttamatta B) Välillä tekee ihan älyttömästi mieli mutta aika äkkiä se menee ohikin. Mies on alkanut jo haiseen aika karseelle aina röökiltä tullessaan ja pidän sitä hyvänä merkkinä... Mites muilla on mennyt savuttomuus?

Tosta liikunnasta sen verran että kyllä mää olen tehnyt ihan kunnon aerobista & lihaskunto treeniä koko viikon ja samalla tavalla kuin ennen plussaakin. Jostakin luin että sinne puoleen väliin vois liikkua vanhojen tottumusten mukaan ihan hyvin jollei mitään erikoista raskaudessa ilmene. Ei mulla oo ainakaan tullut yhtään epämukava olo vaikka oon tehnyt sellasia maksimisyke hikirääkkejäkin- Tosin jotain syötävää pitää koittaa muistaa ottaa mukaan kun pari kertaa oon ollut melko kiukkunen siinä vaiheessa kun oon tullut syömättä salilta iltapäiväkerhon ja kaupan kautta kotiin :)
 
Juon kahvini miten sattuu: Kiva tietää et joku muukin uskaltaa urheilla. :) Ois niin kiva käydä kuitenkin siinä bicissa edelleen. Enkä jotenkin jaksa uskoa et siitä olis haittaa että pitää keskivartalon lihaksia kunnossa, mm. palautumisen kannalta! Ehkä siis mäkin uskallan, jätän vaan tekemättä jos joku tuntuu pahalta.

 
Mä sain perjantaina tietää että odotan. Torstaina olin polttanut viimeisen röökini ja annoin itselleni luvan polttaa ne muutamat mitä askista löytyy mutta en polttanut. Ei vain tehnyt mieli eikä huvittanut eikä pystynyt :) Joten hyvin sujuu ainakin toistaiseksi vielä savuttomuus.

Urheilua ajattelin jatkaa melko pitkälle, pakko pysyä kunnossa ja palautua nopeasti!
 
Ensin taas onnittelut uusille :flower:

Se on sitten vkloppu pulkassa. Käytiin tosiaan iltaa istumassa, ja ystävät ensin luuli että symppaan kun en ota mitään kun holitonta kuohua. Ostin meille tytöille kun ollaan nyt sitten samassa veneessä. Sitten alkoi jossin vaiheessa ihmettely, ja pakkohan se oli paljastaa sitten että missä mennään. Että meni niiskuttamiseksi sekin ketominen :)

Miehen kanssa päätettiin että taspuolisesti varaan huomena alku raskuden ultran, kävin silloin esikoisestakin. Tai hän haluaa tietää että onko kaikki nyt hyvin alussa. Jos sitten uskalletaan kertoa, sen jälkeen jos kaikki on hyvin, omille vanhemmillekkin. Muu suku saa kyllä oottaa ainakin vappuun, suku on pahin..tai siis uteliain :LOL:

Neuvola olis sitten 10.2. toivottavasti ehtii ultraan vielä ensin.
 
Tervetuloa, ja onnea kaikille uusille plussanneille:wave: :flower:

Minä poltin kanssa viimeisen tupakkani positiivistä testiä edeltävänä iltana. Ei tee edes tiukkaa.Tsemppiä kaikille asian kanssa painiville.

Täältä löytyy kivoja kuvia raskaudesta:

http://www.i-am-pregnant.com/Pregnancy/calendar/week/5

P123 4+5
 
Hei!

Hienoa teille jotka ootte ollut polttamatta... :flower:

Mulla oli vielä viime viikolla iltaisin huonoaoloa mutta nyt se on loppunut... mutta luulen että tulee takaisin pahempana kuin oli koska viikkoja vielä niin vähän... Suuta kuivaa koko ajan ja vähän huippaa ja välillä vatsassa jotain ihme tuntemuksia mutta ei sen kummempaa... välillä mietin että voinko oikeesti olla raskaana?! Tein eilen aamulla vielä varuiksi yhden testin ja plussa se oli edelleen =) Ootteko muuten missä vaiheessa kertoneet/aijotte kertoa muille esim. vanhemmille yms.?

Niin, ja mulla se synnytyssairaala on KSKS (Keski-Suomen keskussairaala)

Mukavaa alkavaa viikkoa!!!!

4+2
 
Huomenta. Tänään on siis se päivä kun lähetään ottaa niitä valokuvia tontilta piirtäjälle ja mies ei oo kun pari tuntii tänään töissä kun menee hammaslääkäriin ja sen jälkeen sit lähetään sinne,kun sen on turha mennä enään takasin Espooseen täältä Läykästä,saapahan pehmeen alotuksen työviikolle :D ..Tai pehmeen ja pehmeen,jos hammas revitään irti.. :LOL:

Kultasiipi kyseli milloin kertoa vanhemmille.Noooh..tarkotus on ollut jo kertoa muutama päivä,mutta meidän mielestä ei ole tullut vielä sitä "sopivaa hetkeä" ja aina siksi jäänyt..
Ja mulla itelläni ei ole kumpikaan vanhempi enää elossa,usein mietin että jos olisi,en varmaan olisi pystynyt näinkään kauaa mitä nyt niin pidätellä tietoa sisälläni..Esikoisesta kerrottiin miehen vanhemmille kun se maaginen 12 viikkoa oli mennyt rikki..oliskohan ollu jopa viikolla 13-14.Mutta se meni silloin sen piikkiin että oli kuitenkin se eka raskaus niin se jännitti itseä niin kovin ja kaikki oli uutta,että tahtoi aikaa itselleen totutella että tässä ihan oikeasti nyt ollaan sitten raskaana.

Mutta juu,kahvinkeittoon :wave: Ja onnea uusille!! :flower:

Heidi ja Muxu-kax 5+1.
 
Heippa!
Täällä tulis varovaisesti mukaan vielä yksi. Neljäs on tulossa, löytyy ennestään kolme poikaa. Olen 38 vuotias ja perheessä on myös ukkokullan lisäksi kaksi koiraa ja kaksi kissaa.
Testin tein torstaina ja nyt on sitten ihmetelty nopeaa plussaa (yk3).
Lievää pahaa oloa, kovaa väsymystä ja ikäviä vatsanvihlaisuja oireina, ei vielä muuta. Toivottavasti pysyvät vähinä.
Neuvolaan voisin soitella tällä viikolla. Nuorimmaista odotellessa piti varata ultra-aikaa tosi aikaseen, kun aikoja oli niin huonosti. Tuskimpa tilanne on paremmaksi muuttunut..
Viikot viimesten menkkojen mukaan ois 4+5 :heart: ja la 6.10
Tarrasukkia kaikille mukaan ja kovasti onnea!!
:saint: :heart:
 
Heipähei :)

Ilmottautuisin mukaan joukkoon! Ovulaatiosta tänään laskettuna 5+1 ja LA menis sinne lokakuun 4. päivän tienoille :)

Kovasti täällä pelätään keskenmenoa, aiemmin ollut yksi kemiallinen raskaus n. kolme kuukautta sitten. Vauvaa yritettiin yhteensä seitsemän kiertoa.

Nyt olo kuitenkin ihan luottavainen, ja uskalsin tännekkin tulla :) Ainiin, ja juu. Ikää kokonaiset 22-vuotta, miehellä vuoden verran enemmän. Naimisiin mentiin viime kesänä, ja asustellaan pk-seudulla.

Kahlailen pinon läpi kunhan kerkeän, nyt pitää viipottaa koululle tekemään opinnäytetyötä, vaikka valmistumaan en ennen vauvan tuloa kerkeä kuitenkaan :)
 

Yhteistyössä