Sunnuntaita kaikille,
täällä sitä ihmetellään , rytmit on mullinmallin ... kimuli nukkuu eka päikkäreitä - nyt ja vielä-
Rontille - taitaa olla hankalaa kuskata sitä sun nukkista Ouluun , ja ehtisköhän tuota vielä myöhemmin etsiskellä tuolle Viulle semmoista ! Kiitos kumminkin...
Taitaa tällä äipällä väh'n mennä yli tuo leluvarusteluhommeli ...
Mutta jos saa hyvää ja halavalla , nin pakkohan se on
Ja oman lapsuuden puutteitahan tässä paikkailaan, kaikkea sellaista mitä itsellä ei ole ollut - niinkus se karttapallo , ja muumiperhe ja kohta koko Ankkalinnakin on meillä pehmoilemassa - mikki, minni (oikeastaan 3 minniä ...), hessu ja aku ... iines ei ole vielä mkävellyt meille
Luulin jo että tuli stoppia shoppailulle , kun näytti että hukkasin pankkitiulin turvanumerot - mutta hähäääää löytyihän ne ...
Eri lokeroon olin tuikannut lompsassa vaan...
Oulussa on lumista myös , oikein kivaa - mulla vaan huono omatunto , kun jotenkin ei ehditä tai saada aikaan ulkoiltua tarpeeksi. On noita kaikenmoisia menoja ja liitelyjä, ja aamulla tämä äippä on hitaalla - ihanaa naatiskella hitaasti vetkuilusta aamulla .. Ja jotenkin tuo tyttö reippaammin touhuaa sisällä - noh, ihmekös - kun on siihen tottunut.
Aurinkokin paistoi tänään , yks mun ystävä kävi ja Viu oli ihan hempeenä hälle - aijaijailjaili ja halaili tlisöpösti.
Kannattavaa näin joulun alla ???
Paranemisia
sairastelijoille, ainakin
Milekon huusholliin ! Olikos muitakin ?
Aion kyllä joulun ohittaa vähin äänin - ja pitää tätä hoitovapaa budjettia selityksenä lahjattomuuteen - siis alle 400e kuukausitulot... noh, otanhan mä sukanvarresta mutta noin kuitenkin. Ja Viulle on kyllä lahjaa lahjan päälle aika roimasti jo.
Näitä muutamia ihania ystäviä pitää muistaa jollain tapaa, kun ovat myötäeläneet tätä aika tapahtumarikasta vuotta meidän kanssa ...
Sattuneesta syystä en omia sukulaisia kovin korkeelle ajattele, enkä kovin aio lahjoa ...