LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

milla-maria mie en paljo aineita mittaile noihin hyrriin,laitoin pussillisen kinkkukuutioita,pienen rasian tuorejuustoo,olikohan ollu joku ruohosipulisydeemi.paprikaa n.puolet.
ja jos sisusta jää tähteeksi niin meillä söivät ihan ruisleivän kanssa.
ja paistoin niin pitkään kun olivat kauniin ruskeita.n.225 asteessa
 
Iltaa!

Mies meni naapurin eukon sekä lasten kera pulkkamäkeen. Juu juu, eipä mietitä nyt mitään kaksmielistä, ollaan tosi hyviä ystäviä :LOL:

Rontti :attn: :attn: IHANIA! Arvaa onko meillä ollut Annin kans ihanaa! Anni vaan hokee että "nyt askarrellaan", ja "tehdäänpäs näitä nukkeja nyt" ja muita onnellisia lauseita. Kirje kun avattiin oli anni kuin jouluna, mekko toisensa jälkeen jännitti :D

Ja nämä minun 10 ihanaa uutta ystävääni, joita myös rakennekynsiksi kutsutaan, eivät kyllä häiritse laisinkaan :) Kyllä näillä pystyy oikein hyvin ompelemaan ja täyttelemään.

Pitää yrittää jaksaa myöhemmin, Anni hiillostaa että pitää ommella hänen nukkensa jalat kiinni :)
 
tin
Iltaa!
Ihana rauha, mies lähti siskonsa ukon kans autohifistelemään, poika nukkuu ja mun pitäs lukee siki-tenttiin :ashamed: noh, jos muutaman rivin ensi kirjotan, sitte meen huutonettiin, sitte facebookkiin jaaa sitte pian väsyttääki jo :saint:

Tatu edelleenki kipee, epäilisin että on vauvarokkoo ku ei oo mitää muita oireita ku tuo korkee kuume, 38-39 päälle. Aamusta tulee se kolmas päivä ja tk:hon tänään soittelin niin ne sano et jos huomenna on viä kuumetta niin näytille.
Kiitos kaikille osanottohaleista! :heart: Pahaltahan se tuntu mutta nyt on Sohvilla hyvä olla. Koirien taivaas niinku mä pienenä sanoin.

Voimia kaikille sairastelijoille! :hug: Toivotaan ettei pikku Hilma-Inkeriin tarttuis!
Mua ottaa niin kupoliin ku en pääse täältä neljän seinän sisältä mihinkää. Mullahan on nyt se huippurentouttava syysloma :whistle: Ärsyttää vaan ku ei oo tottunu tämmöseen. No meillä on ainaki siistiä ja oon kattonu Greyn anatomioita ja vähä lukenu tentteihinki!:)

Pupu: Eiks Juho oo pienestä asti ollu vähäuninen? Vai muistanko ihan väärin.. Jotenki mulla on sellanen mielikuva että oon ennenki kauhistellu sen lyhkäsiä unia!
LillaStinalla kovat täpinät sielä menos! =) Ihmettelen että millä ehdit!
Mammo Outoa on kyllä munki mielestä! Me annettiin mummun kuoltua kaikki sen vanhat hyväkuntoset vaatteet sen rakkaalle siskolle. Sitäki jotku piti outona mutta usein mummu anto muutenki siskolleen jotain vanhoja takkejaan tms koska sisko köyhähkö ja mummu hirvittävä vaatefriikki! Sukuvika;) (ukolle aina sanon ku valittaa mun vaatteista että juuriaan ei voi valita;) ) Niin sit päädyttiin tohon. Aika paljo meni roskiinki ja vähä sinne Baltian maiden keräykseen. Sit tietty rakkaimpia jätettiin muistoksi.

Joulun eteen en oo tehny vielä mitää enkä aio ihan hetkeen tehdäkkää. Jouluvalot yleensä laitan 1. adventtina ja muuten en oo sitmikää hirvee jouluihminen. Varsinki nyt ku oon aaton töis klo 7-22 niin ukko ja tatu saa kaksin laittaa joulua jos tahtoo ;) eli ei...

Tässä vielä meidän vanha rouva :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3087179.jpg
 
tin :heart: kaunis koira,ja hälle toivotan hyvää matkaa taivaaseen :'( :hug:
rontti tässä ohje

1kg perunasipuli sekoitus
1 lenkki
4-5 tomaattia
3-4dl kermaa (se floran kevyt ja paksu toimii tuol määrällä )
ja jos haluu nii juustoo päälle.

pohjalle puolet pe-si ja sit lenkki ja tomaatti siivut,loput pe-si päälle,sit kerma ja halutessa se juusto raaste,ja uuniin 225c 1,5h ja noin 45min ilman kantta,loppu aika kansi päällä,esim. paistolevy vai mikäsenyoli,tuli muistikatkos,niin se pelti siis minkä päällä kaik uuniin laitetaan :LOL: ääh,sekoilen :D
milla-maria huih,meillähän on jännät paikat :heart: toivotaan että molemmat päästään etenemään suunnitelmien mukaan.

hautajaiset meni hyvin,surullista oli,itkin vaan :ashamed: vaikkei läheinen ollutkaan mutta silti se tunnelma ja muut..
käytiin sitä taloo kattoo pihasta,oih,mun unelma..ikkunasta näkee hevoset,naapurissa noin 100m päässä talli jossa suokkeja,vetoheppoja..
ihana talo,niiiiiin ihana..oih,nyt otettiin välittäjään yhteys ja sovitaan näytöt sun muut,jos talossa ei oo mitään vikaa niin tarjous tehdään..
huij,jännittää ihan..siihen mahtus omaan pihaan mulle ne hepat,tai jos naapurista sais tallipaikan,hyvät maastot,kun on hiekka tietä joka suuntaan tyyliin 10km,ja tän alueen suurin joki on siinä lähellä,mut se huonopuoli et siel on niitä susia :/ juuh,jospa jaksas "kerhoon" kertoo lisää,ei liikaa paljastella yleisellä ;)
 
Tulipa Topsy hyvä mieli, kun vaikutit tyytyväiseltä :) . Laitat sitten kuvaa, kun ovat valmiit :D !! Noillahan ei ole kuin silmät, ei suuta, jollei tietty ite haluu tehdä. Josta tulikin mieleeni, että hitto vie, mähän unohdin laittaa lankaa silmiä varten, olin ihan ajatellut. Oon ite tehnyt mustalla muliinilangalla. Hiukset siihen kuvan enkeliin tein niin, et eka vaan niputin lyhyempää langanpätkää yhteen ja ompelin otsatukaksi (tais tulla aika epämääräinen), sit takatukan tein niin, et kieputin langasta vaan sellasen sopivan mittasen vyyhdin. Vyyhdin keskikohdasta sitten opelin päälakeen "lankanipun" kiinni ja varmaan vähän pistoja sinne tänne että istuivat päähän. Sit jollain tapaa siistimmiks tai kivemmiks tuli, kun laittoi ne saparonauhat. Sellanenkin konsti noissa tilda-enkeleissä on, että työntää pään läpi yhden tai useampia rautalanganpätkiä ja niitten ympärille sitten sikinsokin kierittää lankaa. Mitä pörrösempi lanka, sen kätevämmin taitaa tulla. Tildoissa on taidettu aina muuten poskia hiukan punata, minä en oo pahemmin punaillut. Kysy, vaan, jos et saanut mitään tolkkua :LOL: .

Mites muuten oliko se Krisu, joka yritti pupua ommella? Saitko onnistumaan?

Ja nyt :attn: :attn: :attn: :attn: sanokaas nyt joku, mitä siihen lenkkiruokaan tuli??? Kun miten mulla on pieni epäilys, ettei se ollut perunasipulisekoitusta, vai oliko? Kun en jaksais alkaa ettiin :ashamed: Dogtorilla tais olla tänään hautajaiset...

Ai ai, väsyttäskin jo, mutta olis tässä kaikkee vielä. Tänään en taida kerrankin soffalle ollenkaan, nyt katon ainakin päivämäärät valokuviin ja koitan jos jaksais vielä tekstit kirjottaa. Kyllä oli jotenkin haikeeta, kun kattelin typyn oman valokuva-albumin äksen alusta asti :heart: :'( . Voi kuinka pieni tuo oli ja voi kuinka moni juttu tuli elävästi mieleen ja toisaalta taas tuntuu, että muistaako siitä alkuajasta paljoakaan. Oli se aikamoista loppupeleissä. Niin ihanaa, mutta niin raskastakin. Jotenkin noi viime joulun kuvat havahdutti... Että onko tuo tosiaan jo joulun elänyt :eek:

Kukahan keksis kivan idean joulukorttikuvia varten... Että mä vihaan sitä puuhaa :LOL: , yrittää saada nuo kaikki kolme jotenkin kivasti yhteis potrettiin... Pitäs olla hyvin suunniteltu juttu, ennen kuin itse lapset asetteleen kuvaan... Olispa se kuva jo otettu |O .

Lilliksen ystävänpäivä juttuun ei tule äkkiseltään mitään mieleen. Tuuti varmaan keksii jotain :D

Ei hitto, pakko lopettaa nyt :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
Tatu edelleenki kipee, epäilisin että on vauvarokkoo ku ei oo mitää muita oireita ku tuo korkee kuume, 38-39 päälle. Aamusta tulee se kolmas päivä ja tk:hon tänään soittelin niin ne sano et jos huomenna on viä kuumetta niin näytille.
Hyvinkin voi olla, meillä oli se puoli vuotiaana. Toisaalta saattaa olla vaikka enterorokkoakin, sitä on nyt hirveesti liikkeellä. KOKEMUSTA ON SIITÄKIN!!! Nooralla nousi viikko sitten keskiviikkona lämpö 38,5 - torstaina oli 38,4 - perjantaina aamusta 38,2 ja illasta pamahtikin sitten 39,8! Käytiin reissu Lastenklinikalla ja diagnoosina enterorokko, suu täynnä rakkuloita. Lauantaina alkoi sitten näppyä ja rakkulaa ilmestyä jalkoihin ja käsiinkin. Nyt onneksi jo ok, vaikka täytyy kyllä sanoa, että kyllä me kaikki mahdolliset pöpöt löydetään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
toivotaan: jep, meillä kaks viikkoo sitte enterorokko ystävänämme :kieh: mutta jostain kuulin et se vois tulla uudestaan!! :headwall: virallista tietoo ei kyllä oo..
Joo, näin mäkin kuulin. Sitä on kai eri virusten aiheuttamana nyt taas liikkeellä ja huonolla onnella voi kai saada vaikka jokaisen...
 
Lunta tuli tänään lisää :D ihanaan valoista! Toivottavasti ei ihan heti sulaisi, lupasi kyllä pakastuvaa muutamaksi päiväksi.

Noh, jotakin valoa siis on ollut mullakin kun on lunta :ashamed: miehen kanssa tilanne vaan kärjistyy, nyt jo tässä jakoa suunnitellaan. Kerran käyty siellä perheneuvolassa, hetken ehkä siitä apua, mutta kun aikaa meni taas niin... parin viikon päästä olis seuraava aika sinne, saa nähdä päästäänkö sinne asti. Minä itse olen jo ihan rikki, ei tällaista jaksa kukaan. Vaikuttaa niin lasten hoitamisen jaksamiseenkin, että. Voi kun saisin olla onnellinen ja nauttia tästä äitiydestä :'( vaikeaa kun koko ajan paha mieli. Olen kaikella lailla väsynyt, siellä neuvolassa yritettiin miehellekkkin sitä toitottaa. 2 raskautta perä jälkeen, jo yksistään hormonitkin ihan sekaisin... Saan välillä ihan kauheita kiukku puuskia ja sitten itken yms. Saan niitä milloin mistäkin, tuntuu että suututtaa välillä ihan asiat miten toinen jättänyt kengät eteiseen jne. Siis ihan tyhmiäkin välillä. Toisinaan joudun tai yleensä aina "mainitsemaan! miehelle ja lapsilleen astioiden laittamisesta koneeseen ja jälkiensä siivoamisesta. Kuulema minun hommia, kun oon kotona!!!! Tässä vaiheessa mies ei jaksa minua kuunnella ja häipyy ja jättää minut kotiin kaikkien lasten kanssa. Omien ja yhteisten... ihan sama huutaako vauva tms. onhan sillä kuitenkin äiti |O Ja juuri silloin kun eniten tarvis apua on pois, kuten iltapesujen aikaan, kylvetysten jne. Jotenkin kostaa mulle sillai vissin? Vaikka hältä ja lapsiltahan se yhteinen aika on pois...

Tänään esim. pyysin, että olis tullut kotiin ja mennyt Eemilin kanssa ulos vähäksi aikaa ennen päivällistä (oli taas suuttunut ja lähtenyt). Oli oikein kiva lumiukko keli =) Mulla vauva oli siinä heräilemässä eikä aamupäivällä ehtinyt olla ulkona muuta kuin päikkäreillä, kun mulla menoja. Mies oli vapaalla ja teki siinäkin mulle jipon ja lähti töihin vapaa päivänään, vaikka tiesi että mulla oli menoja :kieh: Piti soittaa pappa katsomaan siksi aikaa, enkä kaikkea ehtinyt silti asioida, kun se ukko värkkäsi hyvää aikaa aiemmin. Niin ja se lumiukkokin jäi Eemilille tekemättä, toinen kun niin nautti siitä lumesta. Mulla niin suututtaa jo tuo, omia lapsiahan ne on. Totes mulle ettei ole mikään lastenhoitaja! Tykkää kyllä noista mutta jotenkin oudosti sen esittää. Kai kun minä ehdotin tuota ulkona oloa...

En pääse mihinkään kunnolla, edes kauppaan! Aina pitää joku mummo tms olla jos herra suuttunut. Siitäkin tuntuu että kokee huonoa omaatuntoa, ettei ole liian kauan. Hilma-Inkerin kastelahjat pitäisi viedä kaiverrutettavaksi, en ole niitäkään päässyt viemään. Me kun nimeä ei kerrottu kuin vasta kastetilanteessa kelleen, niin siksi lahjat nyt kaiverrutetaan vasta.

Olen jo aivan kurkkua myöten täynnä :kieh: Rakastanhan minä tuota, tai ehkä sitä miestä johon tutustuin aikanaan. Siksi se onkin niin vaikeaa... ne hyvät hetket ja ajat pyörii mielessä :'(

En tiedä mikä tuolle on tullut. Ei ainakaan kestä minun väsymystäni... Tosiaan ei tällainen lapsillekaan kivaa ole. Jatkuva riitely.

Jeps, nyt nukkuun hetkeks :wave: Sainpahan vähän purettua sydäntäni.
 
Tytteli :hug: Jaksuja. Toivottavasti saatte asiat sovittua ja soviteltua parhain päin. On inhottavaa, kun ei saa tukea ja apua juuri siltä ihmiseltä jolta sitä kaipaisi eniten. Että juuri se tärkein ihminen jättää yksin selviämään. Toisaalta on hienoa, että sinulla on lähipiirissä ihmisiä, jotka auttavat tarvittaessa.
 
Tytteli :hug: Ihan miljoonasti voimia sulle ja toivottavasti kaikki suttaantuu parhain päin!!

Tin :ashamed: joo onhan Juho aina tosiaan ollu vähäuninen, ja aina mä vaan jaksan ihmetellä tuon vähäunisuutta :ashamed: :D Tainnu äitiinsä tulla, vaikka mä rakastan nukkumista, mutta yllättävän vähällä sitä tulee toimeen.

Tutti on pikku herralla, nyt siis, en raaskinu jättää pois :ashamed:
Tosiaan, milla-maria, enhän mä ajatellu ollenkaan että siitä harsosta saa semmosen mytynkin tehtyä :ashamed: ajattelin vaan jotenkin automaattisesti, että pitkä pätkä roikkuu siinä perässä :D
Hmmm.. pitäsköhän ostaa rengas tutteja ja kokeilla.. vaiko napsasta tutti poikki. hmmm...

Mies nukkuu tässä sohvalla, mua ei väsytä joten kävin laittamassa pyykit pyörimään, kohta alkaa tietty väsyttämään kamalasti ja sitten mun pitää oottaa että ne on pessy :whistle: :whistle:
 
Huomenta!

Vitsit että ois nukuttanut mut eihän nuo pojat anna nukkua :kieh: Ukko ja Kiia vetävät kyl hirsiä.

L-S mitäs päätit? Kokeiletko kalliimmalla?

Tyttelille jaksamisia :hug: Tuo sun miehes kuulostaa aika mahottomalta halutessaan :eek:

Sairastajille paranemisia :hug: Muutes miä en ole ikinä törmännyt tuohon enterorokkoon vaikka meilläkin on muksuja useampi. Mikäs tilanne on näin v.loppuna sairastuvissa? Veetillä, Ronjalla ja kaikilla muilla pienillä tai isommilla?

Tutista meijen pimu on itse sen hylännyt. Joskus pipin tullessa kelpaa, ei muuten. Sylkee ja yökkää pois :)

Rontti ei mulla ole ideoita ystävänpäiväksi heittää ilmaan tai ei ainakaan ajoissa. Pää on niin tyhjä kun voi olla tai onhan siellä räkää :kieh: :LOL:

tinille
on yytä... huomasitkos? :)

Kävin pyörähtämässä eilen kirpparilla ja ainakin Jepen vanhat yhdistelmät oli mennyt. Sain niistä jopa 70? 7vuotta vanhoista =) Odotettavissa on ehkä parin sadan tili. No pääsee joululahjaostoksille ens viikolla. Ja sinnehän ne kaikki menee eikä riitäkkään :kieh:

Piitulille leppoisaa reissua ja rentouttavaa hotelliyötä ilman lapsukaisia.

Dogtor tuohan talo kuulostaa kivalta paikalta =)

Nyt tää painuu hakee lisää kahvia ja alkaa yllätys yllätys ompelemaan taas :D

Muoks. Tänäänkö Topsy lähtee tonttuilemaan pikkujouluihin? Jos niin on niin hauskaa iltaa :D

Ja mitäs kiireitä mammalla on kun ei palstalle muka ehdi? :kieh: :D
 
Tuuti en jaksanut alkaa värkkäämään lappuja kokonaan uusiksi vielä tähän hätään, on tuota puuhaa muutenkin ihan tarpeeksi... Jos huomenna ei kaikki mene, niin sitten teen uudet laput ensi sunnuntain myyjäisiä varten. Nostan hintaa parilla eurolla ja kokeilen sillä sitten loppuihin myyjäisiin. Mutta anopin kanssa äsken juteltiin ja todettiin, että ei 15 euroakaan ole paha hinta noille...

Ehtimisestä.... Suoraan sanottuna en tiedä miten ihmeessä ehdin kaikkea koko ajan... Jotenkin vain sitä aikaa riittää kaikkiin puuhiin... Varsinkin Eemelin mentyä nukkumaan... Toisaalta, ei tätä hirveää häslinkiä kestä kuin kuukauden päivät ja sen jälkeen se on ohi. Eli pitää vain takoa nyt, kun on mahdollisuus ja toivoa, että se kantaa hedelmää myös tammikuussa sitten...

Meillä ukot lähti käymään kaupassa ja hakemassa niitä valokuvia, siis 1 vee. Minun tarviis mennä käymään postissa hakemassa niitä enkelikorviksia, leivontasettejä yms ompelijan tekemiä juttuja.... Niihin pitää vielä saada hinnat laitettua. Sen jälkeen alkaakin armoton auton pakkaus.... :headwall: :headwall: :headwall:
Pitää tarkkaan miettiä mitä mahtuu ja mitä ei....
Onhan tää rankkaa ja väsyttävää puuhaa, mutta kun ei oikeasti tiedä mitä kaikkea se tuo sitten tullessaan myöhemmin.

Hauskaa iltaa kaikille viihteelle suuntavia...
 
Keiju07
Huomenta, tai puolpäivähän se jo melkeen on. Jotenkin en vaan saanut aamuyöstä enää unta, niin nyt väsyttää... eilen tuli lentoliput ja karu totuus valkeni mulle: sitä sitten yölläkin pohdin... lentomatkat 3 h - 12 h - 2 h.. auts... ja reilun parin tunnin vaihdot jokavälissä. Jos ovelta ovelle laskee, niin se on sitten se 24 h. Hulluhan mä olen! Mutta vuosi sitten se tuntui niin hyvältä idealta :headwall: Ainoa plus puoli on se, että tuosta 12 h lennosta puolet on Vienan yötä, joten toivottavasti nukkuu... Mä nyt jaksan tätä märehtiä. Sori. :ashamed:

Niinukka, ei meilläkään vielä kävellä omin avuin, vaikka ne muutamat omat askeleet tulikin jo. Ei lähelläkään. Kovasti toivon, että kuukaudessa nyt oppis, niin ois tuolla reissussa helpompaa - tai näin luulen - ei tarttis miettiä, että missä likasilla lattioilla tuo konttaa.

Tytteli, jaksamista toivottelen. Mitäpä me muut ollaan neuvomaan... mun korvaan tilanne kyllä kuulostaa niin pahalta, että itse varmaan ottaisinkin aikalisän. Ei lopullista jakoa, mutta vähintäänkin tilapäinen. Sitähän ainakin tuuti ja niinukka ja oliko millikin on kirjoittanut, että hyvin sitä pärjää itsekseenkin ja onpahan parempi mieli, kun on ei tarvitse odottaa toiselta sitä apua, jota ei koskaan tule. Ja nuo, että miehes mollaa ja haukkuu sua.. huoh... :hug: :hug: :hug:. Noin pienetkin lapset varmasti vaistoo jotain tuosta ilmapiiristä. Toivottavasti perheneuvolasta on nyt pian apua tai sitten teet jonkun muun päätöksen.
 
Keiju07
Ja dogtorin talohaaveita piti kommentoida: toivottavasti käy nyt parhain päin tuon vakipaikan suhteen ja että talokin olisi sisältä ja kunnoltaan sellainen, kun haluatte! Ja hyvin tuli taas esiin se, että vaikka Helsinkiin olenkin kiintynyt ja tätä hehkutan, niin monia hyviä puolia on muuallakin - kuten nuo hinnat! Karu totuus on, että tuolla mainitsemallasi summalla (jos sen nyt oikein ymmärsin) ei täältä irtoa melkein yksiötäkään. Ja jos irtoo, niin se on jostain ei-niin-suositulta-alueelta ja aika läävä. Eli se siitä Helsingin-ihanuudesta :p

Milla-marialle samansuuntaisia onnentoivotuksia! Ja nythän on hyvä tilanne ostaa, etenkin jos ei vanhaa tartte myydä alta pois - kun kerta on ostajan markkinat ja hinnat tulleet alaskin päin.
 
No niin nyt alkaa se meidän varsinainen muutto ja nettikatko :kieh: eka iso kuorma äsken lähti! Tää yö vielä yövytään täällä vanhassa ja huomenna sit sängyt,tietsikka ja telkku..

Käytiin yx päivä vipillä kyläilemässä ja kyllähän se pikkunen masukumpu jo näkyi selvästi :D

Mutta eipä sen kummempia...palaan kunhan netti alkaa taas toimimaan :) :wave:
 
Noniin, heippatihei :wave: jos tässä nyt ehtis vaikka vähän kirjoittaakin jotain.
Viikko on ollut yhtä hulinaa, mulla oli kaverin kaksi lasta parina päivänä hoidossa, kun heillä oli akuutti hoitopula. Yks kaukana asuva kaveri oli vierailulla täällä kulmilla. Sit mies oli pari päivää työmatkoilla... Jossainvaiheessa sai juosta pää kolmantena jalkana, et kaikkialle ehtii. Sitten ohessa, jos vapaa-aikaa jäänyt olen siivonnut, siivonnut ja viel kerran siivonnut :kieh: Siis mä olen niin kade teille pohjoisen ihmisille, teillä on siellä lunta :kieh: :D Voi kun tulis tännekin :headwall: Saa kokoajan siivota kun tota rapaa, hiekkaa ja kaikkee kantautuu sisään, mä niin inhoon tällasta märkää lumetonta aikajaksoa!!!! Johan meillä lapsetkin jo niin tympääntyneenä näihin keleihin on ja kyselevät et millon sataa lunta :) Voi kun sen tietäs....
Sitten kun lapset oon saanut nukkumaan olen alkanut ompelemaan :) Tildaa tildaa :saint: Ja nyt tuli vielä ihan tilaus nuille enkeleille, ja lupauduin ne tekemään. Tässä mietinkin et sopiiko udella rontilta ja topsylta et paljonka hinta oli enkelillä?? Mä en osaa yhtään arvioida...
Niin ja topsylle piti sanomani et jos et ole silmiä viel tehnyt, niin tilda kirjan mukaan ne tehdään mustalla maalilla tms. Mä koetin viimeks ihan tussilla, ja hyvin onnistui! Poskissa voi käyttää kans jotain maalia tai sitten huulipunaa(vanha roosa oli värinä jossain tilda-kirjassa).
Laitas sit kuvaa teidän tildoista :)
Niin ja onhan tätä kotiakin aina jossain vaiheessa tullut hieman laiteltua...ehkei vielä niin jouluiseksi, mutta talviseksi :) Ulkona kyllä on jo jouluvalot jne, mutta sisällä viel aika vähän mitään jouluista...ei yhtään tonttu hahmoa tms, mut muutama enkeli ja punaisia tuikkukippoja olen kaivanut esiville jne. Niin ja mattoja olen vaihdellut ahkerasti :D Mies jo tokaisi viikolla kun olkkariin kuukauden sisällä kolmannen maton vaihdoin, et eiks nyt jo riitä :LOL:
Joulun laitosta olen rontin kaa samaa mieltä, et jos laittaa vasta 2vkoa ennen jouluu, niin mitäs iloo niistä sitten on :) Mulla yleensä tossa kuiden vaihteessa alkaa se höösäys, mut ehkä tänävuonna aiemmin ;)
Ja isoista valoista...mä en tykkää :whistle: Kumma tapa vaan noilla mein lapsilla,et jokapaikassa pitäs olla täysivalaistus. Mä sit meen perässä ja sammutan, sit ne taas sytyttää :kieh: Meillä on paljon pieniä valoja, tunnelmavaloja(esim. kuituvaloja,halogeeneja ja himmentimet niissä) et saa niillä sellaista hämyistä tunnelmaa(itseasias mies tykkää kans, yhdessä rakentaessa nuokin suunniteltiin :) ) Jeps...
Tänään pitäisi mennä yhdet synttärit iltapäivällä käymään, sitä ennen pitäisi käydä kaupassa ja hakea isommat lapset mummolasta. Mä olen tässä nyt vain pinemmän kanssa ja hänkin nukkuu, että ihanihan OMAA aikaa :D
Tässä nyt tuli hiukan omaa napaa, mutta...
tytteli, hurjasti jaksuja :hug:
dogtor, kuulostipas kivalta paikalta :) Onnea matkaan, tarjouksen tekoon siis =)
tinillä ihana kuva koirastaan :heart: Kyllä koiralla on hyvä siellä koirien taivaassa :hug:
L-S:lle paljon myyntionnea!!!
mammo, todella oudolta kuulosti tuo vaatehomma :eek: En mäkään sulattais tollasta :whistle:
viulle onnea hoitopaikasta!!
Sairastelijoille tasapuolisesti paranemisia toivotellaan ja jaksamista :hug: Pikkujouluja ja muuta illanviettoa viettäville oikein oikein mukavaa iltaa =) Naattikaa ;)
Aijuu, Lumesta tuli mieleen teidän pulkkakeskustelu. meillä on sellanen hamaxin pulkka babybob tms, melkein normi pulkan kokoja, mutta siinä sellanen istuin ja vyöt. Tosi näppärä. Ei pääse kippaamaan, kun istuin ei ole ihan takana. Löytäsinköhän netistä vastaavaa...
eli tällainen:
http://www.edirectory.co.uk/pf/880/mia/d/hamax+baby+bob+sledge/pid/7609787
Taidan tässä viel hetken jotain puuhastella, tai sitten vaan laiskottelen ;) ennenkuin pienin herää ja täytyy lähtee noutamaan isompia ym...
 

Yhteistyössä