Noniin, heippatihei :wave: jos tässä nyt ehtis vaikka vähän kirjoittaakin jotain.
Viikko on ollut yhtä hulinaa, mulla oli kaverin kaksi lasta parina päivänä hoidossa, kun heillä oli akuutti hoitopula. Yks kaukana asuva kaveri oli vierailulla täällä kulmilla. Sit mies oli pari päivää työmatkoilla... Jossainvaiheessa sai juosta pää kolmantena jalkana, et kaikkialle ehtii. Sitten ohessa, jos vapaa-aikaa jäänyt olen siivonnut, siivonnut ja viel kerran siivonnut :kieh: Siis mä olen niin kade teille pohjoisen ihmisille, teillä on siellä lunta :kieh:
Voi kun tulis tännekin :headwall: Saa kokoajan siivota kun tota rapaa, hiekkaa ja kaikkee kantautuu sisään, mä niin inhoon tällasta märkää lumetonta aikajaksoa!!!! Johan meillä lapsetkin jo niin tympääntyneenä näihin keleihin on ja kyselevät et millon sataa lunta
Voi kun sen tietäs....
Sitten kun lapset oon saanut nukkumaan olen alkanut ompelemaan
Tildaa tildaa :saint: Ja nyt tuli vielä ihan tilaus nuille enkeleille, ja lupauduin ne tekemään. Tässä mietinkin et sopiiko udella
rontilta ja topsylta et paljonka hinta oli enkelillä?? Mä en osaa yhtään arvioida...
Niin ja
topsylle piti sanomani et jos et ole silmiä viel tehnyt, niin tilda kirjan mukaan ne tehdään mustalla maalilla tms. Mä koetin viimeks ihan tussilla, ja hyvin onnistui! Poskissa voi käyttää kans jotain maalia tai sitten huulipunaa(vanha roosa oli värinä jossain tilda-kirjassa).
Laitas sit kuvaa teidän tildoista
Niin ja onhan tätä kotiakin aina jossain vaiheessa tullut hieman laiteltua...ehkei vielä niin jouluiseksi, mutta talviseksi
Ulkona kyllä on jo jouluvalot jne, mutta sisällä viel aika vähän mitään jouluista...ei yhtään tonttu hahmoa tms, mut muutama enkeli ja punaisia tuikkukippoja olen kaivanut esiville jne. Niin ja mattoja olen vaihdellut ahkerasti
Mies jo tokaisi viikolla kun olkkariin kuukauden sisällä kolmannen maton vaihdoin, et eiks nyt jo riitä
Joulun laitosta olen rontin kaa samaa mieltä, et jos laittaa vasta 2vkoa ennen jouluu, niin mitäs iloo niistä sitten on
Mulla yleensä tossa kuiden vaihteessa alkaa se höösäys, mut ehkä tänävuonna aiemmin
Ja isoista valoista...mä en tykkää
Kumma tapa vaan noilla mein lapsilla,et jokapaikassa pitäs olla täysivalaistus. Mä sit meen perässä ja sammutan, sit ne taas sytyttää :kieh: Meillä on paljon pieniä valoja, tunnelmavaloja(esim. kuituvaloja,halogeeneja ja himmentimet niissä) et saa niillä sellaista hämyistä tunnelmaa(itseasias mies tykkää kans, yhdessä rakentaessa nuokin suunniteltiin
) Jeps...
Tänään pitäisi mennä yhdet synttärit iltapäivällä käymään, sitä ennen pitäisi käydä kaupassa ja hakea isommat lapset mummolasta. Mä olen tässä nyt vain pinemmän kanssa ja hänkin nukkuu, että ihanihan OMAA aikaa
Tässä nyt tuli hiukan omaa napaa, mutta...
tytteli, hurjasti jaksuja :hug:
dogtor, kuulostipas kivalta paikalta
Onnea matkaan, tarjouksen tekoon siis =)
tinillä ihana kuva koirastaan :heart: Kyllä koiralla on hyvä siellä koirien taivaassa :hug:
L-S:lle paljon myyntionnea!!!
mammo, todella oudolta kuulosti tuo vaatehomma
En mäkään sulattais tollasta
viulle onnea hoitopaikasta!!
Sairastelijoille tasapuolisesti paranemisia toivotellaan ja jaksamista :hug: Pikkujouluja ja muuta illanviettoa viettäville oikein oikein mukavaa iltaa =) Naattikaa
Aijuu, Lumesta tuli mieleen teidän pulkkakeskustelu. meillä on sellanen hamaxin pulkka babybob tms, melkein normi pulkan kokoja, mutta siinä sellanen istuin ja vyöt. Tosi näppärä. Ei pääse kippaamaan, kun istuin ei ole ihan takana. Löytäsinköhän netistä vastaavaa...
eli tällainen:
http://www.edirectory.co.uk/pf/880/mia/d/hamax+baby+bob+sledge/pid/7609787
Taidan tässä viel hetken jotain puuhastella, tai sitten vaan laiskottelen
ennenkuin pienin herää ja täytyy lähtee noutamaan isompia ym...