LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Kirjottelin tuossa männäviikolla palautetta nature babycare vaipoista. Paketista löytyi reikäinen vaippa. Otettuani valokuvan viallisesta vaipasta nakkasin sen roskiin. No nyt sieltä tuli vastaus, että jos lähetän heille viallisen vaipan, paketin koodin, ostopaikan ja päivän, niin saan hyvityksen. Hakkaan täällä päätä seinään kun en säästänyt sitä vaippaa!!! Muuten kyllä minusta tosi hyviä vaippoja. Sattui kai joku maanantaipäivän kappale joukkoon.
no voe itku...eikö sitä hyvitystä vois antaa ku kuvaki löytyy,ja jos ilmottaa sen paikan mistä osti??
en minä näistä tiiä..mut kannattaa yrittää

=)
 
Mammoliino Luulisi nyt toisen ymmärtävän miten paljon muistoja teillä voi vaatteisiin liittyä. Minun äitini ja sisarukset laittoivat vanhempiensa vaatteet suoraan vaatekeräykseen Venäjälle yms, kun eivät halunneet, että ne tutut vaatteet kävelisi kaupungilla vastaan. Äitini sanoi, että se olisi ollut aavemaista.

Ihanaa, että joku muukin miettii joulusiiivousta ja -sisustamista :xmas: Mie just pohdin, että olisiko se niin kamalaa, jos olkkariin vaihtais jouluverhot. Minulla on tapana laittaa noiden jouluverhojen eteen valoverho (vai mikä se on oikeelta nimeltä). Ja nyt pimeinä iltoina se kyllä valaisis tunnelmallisesti huonetta. Vielä en vain ole kehdannut vaihtaa :ashamed:
 
mammo mä suuttuisin ite tollasesta ihan törkeen paljon :ashamed: mun äidin tavaroita ei sais kukaan koskaan käyttää,hänen kuolemansa jälkeen,joten ihan aiheesta ootte "nokkiinne" ottanu..
tytteli oih,lunta,ja kuinka suloinen kaveri pulkassakin istui :heart:
milla-maria meidän lapsilla on samat mieltymykset :LOL: onko teidän napero hulluna varpaisiin?siis muiden?meillä tuo pureskelee jatkuvaan minun ja vieraidenkin varpaita :LOL: :kieh: :LOL:

just tuossa silittelin huomisiin hautajaisiin vaatteet,anoppi tulee aamulla poikaa hoitaan nii pääsen ite sit valmistautuun..
poikaa en ota mukaan kun ei oo niin läheinen ihminen jonka hautajaisiin mennään,kun ei mieskään sinne lähde..ja miehel sit lauantaina hautajaiset :|

löydettiis melko lupaava talo :D hintaki alle 60 tonnia :saint: pitää huomenna käydä vilkasee sitä niin et ajetaan ohi autolla :LOL: ja katella jos se vaki paikka napsahtaa ens kuussa ukolle ja toi talo viel vapaana nii vois käydä ihan tosissaan katsomassa ja teetättää kunto tarkastukset sun muut..
ainut miinus että kylälle matkaa 20km,mutta toinen mummi ois taas ihan alle 10km matkan päässä,ei tarviis poikaa hoitoon viedä ku mummi hoitas,ku sillon ois minunki töihin mentävä..

noh,saas nähä mitä täs tapahtuu..

poitsu taas illan kävelly,hirmu varovaisesti käpyttelee :heart:
ja herratsyikkeli,meikälle mahtuu koon 36 housut jalkaan \O/ oiskohan jo tuumatkin pienentyny 29? :saint: toivossa on hyvä elää :LOL:

ja jouluhullu siis täälläkin :wave:
 
Mammo :hug: ja kyllä se vaan niin on, että sinulla ja sisaruksillasin on ihan hyvä olla pahalla mielellä! Erikoista, että toinen edes tahtoo käyttää miesystävänsä edesmennen vaimon vaatteita :eek: :(

Tyttelillä Ihania kuvia!!

Topsy, perille tuli! Kiitos :D :heart: :flower:

no joo, jos menis suihkun kautta nukkumaan.
 
Kiitos mielettömän paljon vastauksistanne ja mielipiteistänne :flower: Tätä minä olen miettinytkin, että kun minun mielestä juttu on ihan päivänselvä, mutta ilmeisesti ei kaikille... Nyt kun vielä ilman sotaa saisi nuo jo käytössä olevat vaatteet pois...

Henkalle jaksuja samanlaiseen kummalliseen tilanteeseen :hug: Enpä olisi ikinä luullut moiseen joutuvani :whistle:
 
tohtori: oli joo sellanen vaihe pojalla että halus tutkia toisten varpaita,ja vähän maistellakki:LOL: isomummulle kun mentiin kylään nii kohta oli poika varpaita tutkimassa!
olihan se hauskaa :D
ehkä se nyt unohtui ku niin innostunut tuosta kävelystä.

ja kuule,meilläki vuoden alussa varmistuu että saako mies vakipaikan..ja sit ois meilläki talon etsintää edessä=)
peukut pystyssä puolin ja toisin!!

nyt katon vähän sinkkuja ja sit unille :wave:
 
Huh, mä oon vielä hereillä, vaikkei pitäis. Tuntuu vaan niin lomalta, kun ei tarvii mennä huomenna töihin.

Dogtoooor, sitä ohjetta, tai kuka muu sitä lenkkijuttua jo teki... Mitä sen lenkin ja tomaatin kans tuli?

Hipkukka, ei muuta kuin verhoja vaihtamaan!! Mä sain yläkerran kyllä hyvään malliin tänään, vaikka ne uudet matot haluisinkin. Huomenna aattelin tehdä ensin kaikkia muita pieniä keskeneräisiä juttuja ja sit varmaan vasta lauantaina alotan tätä alakerran verho- ym hommaa. Juu juu, kyllä meille vähitellen joulu astelee. On se muuten ihan tosi lyhyt aika mitään laittaa, jos vaikka vasta joulukuun puolesta välistä laittais. Aattelin hiukan, et jokohan laittas yhdet jouluvalot keittiön yhteen nurkkaan, vanhoille "rappusille". Mulla siellä ollut aalto-vaasissa aina yhdet valot, tuo kivasti valoo pimeeseen nurkkaan. Onko täällä muuten muita, jotka inhoo kattolamppuja? Keittiössäkin pimeeseen aikaan lasten aikana usein pidettvä kattolamppuakin, mutta jos mahdollista, menisin kaikilla pienillä valoilla. Ja kynttilät mulla on joka ikkunalla alakerrassa joka päivä. Yläkerrassakin on kynttilöille paikat, mutta sinne en jotenkin uskalla niitä jättää, kun alhaalla kumminkin suurelta osin ollaan.

Mitäs mä täällä nyt oikein sepustan, nyt nukkuun mars mars :kieh:

Voi että miten talvisia kuvia muuten taas, nyt vuorostaan Tytteliltä.

Mua muuten hiukan hymyilytti Topsyn rakennekynnet... Ala niillä sit huomenna täyttämään pupujen kapeita jalkoja :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Kirjottelin tuossa männäviikolla palautetta nature babycare vaipoista. Paketista löytyi reikäinen vaippa. Otettuani valokuvan viallisesta vaipasta nakkasin sen roskiin. No nyt sieltä tuli vastaus, että jos lähetän heille viallisen vaipan, paketin koodin, ostopaikan ja päivän, niin saan hyvityksen. Hakkaan täällä päätä seinään kun en säästänyt sitä vaippaa!!! Muuten kyllä minusta tosi hyviä vaippoja. Sattui kai joku maanantaipäivän kappale joukkoon.
no voe itku...eikö sitä hyvitystä vois antaa ku kuvaki löytyy,ja jos ilmottaa sen paikan mistä osti??
en minä näistä tiiä..mut kannattaa yrittää

=)
Laitoin kuvan ja viestin menemään. Huomaa että täällä kituutetaan kotihoidontuella, kun noin pieni asia harmittaa :)

 
Huomenta!

Kyllä mullakin taatusti hermot menis noista vaatteista. Mammoliinolle ja henkalle :hug:

Toivottavasti susa saa vaipasta korvauksen :)

tyttelillä lunta =) Kivoja kuvia poitsusta :heart:

Rontti kirpparipöytä on vielä ens tiistaihin asti. On siellä jotain mennyt ja paljon on menemättäkin. Isoa tiliä ei kyllä taida tulla kun hinnat oli tyyliin 0.50-1? vaatteissa. Pari tyyriimpää mukana mitä en ilmaisiksi viiti antaa. Pitäis tänään käydä pyörähtämässä.

Joulunlaitosta... ihme ettei täällä vielä ole mitään laitettu. Pitäis kai aloittaa kohta puolin :D
Mutta tässä ois taas ensin 8 pyyhkeen ompelu urakka edessä.... Jos niitä alkais nyt v.loppuna paukuttamaan. Jos siis jaksaa. Pää on täynnä räkää mut nyt onneks alkaa valumaan ulos päin eikä nieluun pelkästään niin kuin tähän asti :x Hikeä pukkaa jos jotain yrittää edes tehdä...

Vauvapulkkasta... Ne lyhyen malliset vauvapulkat kippaa helposti mut ei tuon malliset niin kuin tyttelillä. Meillä on muuten tallella esikoiselle ostettu pulkka ja siinä on nuo kaikki istuneet. Saas nähdä tuleeko tänne edes lunta. Viime talvihan oli tosi lumeton

 
me on noustu jo ennen kukonlaulua... juho olis halunnu nousta jo neljältä, joten neljästä kuuteen nukuttiinkin sitten pari pikku pätkää :/ illalla meni 9 aikaa nukkumaan ja noin aikaseen jo tahto nousta :eek: sama juttu oli eilen :eek: kuinkakohan pienillä unilla tuo oikeen jaksaa. Koko päivän kuitenkin riehuu kun mikäkin.
Raivostuttavaa kun tuo tahallaan heittää tutin lattialle että saa mut reagoimaan jotenkin. Kun yleensä mä esitän nukkuvaa jos on ihan yö, että tuo tajuaa et viellä nukutaan. Mutta nyt se on vissiin kuukauden päivät heittäny tutin lattialle, niin kauaks vielä, että mun on pakko aina nousta ylös asti. :/ Tässä nyt vakavasti mietitään tutista vierottamista.. en tiiä. On tuo kyllä niin riippuvainen siitä nukkumaan käydessä, että näinköhän sitten nukkuu sitäkään vähää :eek: Viime yönäkin nousin varmaan 15 kertaa hakemaan tuttia, just neljästä alkaen. Eipä tuo päikkäreitäkään nuku kun sen tunnin puoltoista. Mä jaksan vaan ihmetellä että miten tuo jaksaa, kun äitikään ei aina meinaa jaksaa kun koko päivän riehun ton kans.

Nyt tuo kyllä kattoo hilarius hiirtä ja kiipeilee sohvalla, ihme että anto mun edes avata koneen :eek:

Tulipahan valitettua, haen lisää kahvia että pysyy akkunat auki.
 
Rontti :attn: :attn:
Minäkii oisin kiinnostunu nukkiksesta kalusteineen päivineen. Meillä kun noita leikkijöitä sellasella piisaa :D

Mammoliino
Minä oisin ainakii tuollasesta tilanteesta hermostunu täysin ja niin ois minun mieskii. Miehen veljen naisystävä erehty kerran kokeilemaan anopin jäämistöstä käsineitä ja seuraavalla viikolla poltettiin kaikki jääneet vaatteet.

Minä oon täysin kyllästyny tähän sairasteluun |O
Saas nähdä saadaanko tänäänkään Ronjan tuloksia...
 
Heipähei täältäkin :wave: Kiirusta pitelee... Pikaiseen kävin Hilma-Inkerin nimen tuonne etusivulle viimein laittamassa ja nyt pitää olla jo menossa taas :whistle: Paljon ois kaikkee kommentoimista, yritän palata paremmalla ajalla... :wave:
 
Hepsankekkaa,

Me ollaan selvitty synttärihulinoista ja palaillaan taas arkeen :)

Mielettömän ihania kuvia kaikilla, muakin miellytti kovasti Pessin kukkakuva. Ja on totta, että hiukset tekee heti vanhemman oloiseksi. Hilmiksellä on tukkaa ollut aina kovin ja vauvana luultiin paljon vanhemmaksi - nyt ei ehkä enää niin paljon, pieni koko hämää :)

Talvikengistä oli ollut puhetta. Meillä on vuorelliset ja varrelliset nahkakengät ja ollaan kovasti tykätty - mutta vaikka Hilma kävelee jo tosi sujuvasti niin kyllä noilla kengillä pyllähdellään ja paljon... ja välillä suostuu vaan konttaamaan niillä. Meillä on ongelmana myös, se että Hilman jalat on pikkuruiset ja pienimmätkin kengät on ihan liian isot...tohon jalan pienuuteen liittyen muuten - neidillä on myös tosi pienet kätöset ja mä en löydä sopivia rukkasia. Kaikki sellaiset, joissa on peukalon paikka on aivan liian isoja..vinkkejä??

Ihania oli tyttelin pulkka-ja lumikuvat - tänne jyväskylään ei kyllä lunta tule varmaan ikinä. Pulkka ostetaan silti :D

Kurjaa, että sairastelevia nyt riittää. Voimia kovasti kaikille :hug:

Hilma saa huomenna influenssarokotuksen - pitkään sitä mietin, mutta päätettiin nyt kuitenkin ottaa. Meillä on jokaikiseen rokotteeseen reagoitu todella voimakkaasti, joten ootan tästä samaa - ja viikon päästä on 1v. neuvola ja sieltäkin pukkaa sitä piikkiä. Kalenteri on nyt viikon ajaksi kaiken varalta tyhjennetty :)

Rutiineista - varmaan löytyy paljonkin hassuja tapoja, mutta jostain syystä montakaan ei mieleen tule. Unilta herätessään Hilma haluaa aina ensin katsoa autoja ikkunasta ja sen jälkeen tiputtaa tuttinsa lipaston päällä olevaan mariskooliin :heart: - tuosta tutista ei meilläkään ihan hevillä olla luopumassa. Yritän pitää niitä poissa näkyviltä, mutta jos jossain näkee niin haluaa kyllä heti sen suuhunsa...

Meillä tosiaan kävellään ja kovaa - yllättävän nopeasti tuo varmuus tuli. Kovasti myös kiipeillään, mutta onneksi neiti osaa peruttaa pois esim. rappusilta ym, joten pahemmilta kolhuilta ollaan toistaiseksi vältytty.

Joulua mäkin jo suunnittelen, mutta yritän viivyttää joulukuun alkuun asti :) Jotain valoja laitan ehkä vähän aiemmin. Mä olen kynttiläfriikki, mutta tuo kynttiöiden polttelu ei ole enää ihan niin yksinkertaista kuin ennen, siksipä ajattelin vähän luoda tunnelmaa valoilla.

Meillä on hääpäivä 5.12 ja päätettiin viettää se ihan niinkin kaukana kuin helsingissä. Keväällä ollaan lähdössä etelään Hilman kummien ja heidän lapsosen kanssa, joten säästellään sitä reissua varten. Löydettiin hyvä tarjous ja nyt ollaan viikonloppu hotellin sviitissä :D - Hilma lähtee mukaan, sviiitissä on kuitenkin erilliset huoneet, joten saadaan Hilma nukkumaan rauhassa ja voidaan sitten illat viettää laatuaikaa :heart: :D
 
milla-maria, tuo harso on kyllä hyvä keksintö tuohon tuttiin, joskokaan en ite sitä uskalla laittaa kun tuo on niin kamala pyörimään että sitten nukkusin vielä huonommin kun pelkään että kuristuu siihen vielä. Kaikenmaailman suunnitelmat kyllä pyörii päässä :whistle: kuten jos laittas jonkun verkon kokonaan ton pinniksen ympäri :whistle: tai teippaan ton tutin Juhon suuhun kiinni :whistle: tai sitten otan vaan kokonaan sen tutin pois ja kuuntelen sitä kamalaa huutoa :kieh:

Me käytiin ulkoilemassa ja kävelyllä, just äsken tultiin sisään. Otettiin vähän maitoa ja sit vein Juhon sänkyyn, mutta ennen nukahtamista oli tietty vedettävä se toinen sukka jalasta :D hassua kun aina pitää kiskoa se toinen sukka jalasta.

Tänään olis kauppapäivä ja huomenna mun pitäs mennä appivanhempien kans mun isälle. Mies ei kylläkään tuu kun se lähtee humpalle (firman edustustehtäviin eli kaljaa juomaan) jo aamusta :kieh: |O :headwall: Uhkas lähtee viikonkin päästä pikkujouluihin, mutta pakko oli sanoa vastaan jyrkkä ei. Perkele. Minä täällä yksin aamusta iltaan koko ajan, kiva olis välillä kun se kumppanikin olis paikalla koko päivän. Eikä krapulaisena...

Suklaa on hyvää :p
 
Morjestan vain pikaisesti tämän päivän osalta :wave: . Katoaan, millon jaksan tuon mökin kaivaa pussistaan kuvattavaksi. Josko illalla, kun likat menee nukkuun...

Oliivialla hieno Hesan reissu edessä :D .

Pupu, ehkä kannattais koittaa tutittomuutta? Voishan se mennä helpommin, miltä etukäteen tuntuu. Voisi yöt rauhottua kummasti. Mutta tsemppiä!

Tänään oon koittanut tehdä ,kaikkee pientä keskeneräistä, muutama taulu seinään, mielestäni ihan kivat Hello Kitty kutsut tein esikoisen synttäreitä varten, esikoisen kanssa kirjotettiin kirje kauaksi muuttaneelle kaverille, nyt on valokuvat työn alla. Ja ja ja... Nyt me lähdetään apteekkiin ostaan silmätippoja, esikoisen silmät tulehtunut :kieh: . Ja kai kohta kaikkien muittenkin :kieh:

Nyt tuo purkaa isännän cd torneja...
 
Moro!

Josko nyt ehtis kirjoittamaan muutaman rivin....
Nyt on tehty noin 50 kpl joulumagneetteja; enkeleitä ja kaikkia muitakin kivoja... Tuikkupurkkeja on aika kamala läjä. Noita vahalevyjä meinasin vielä ostaa, jos jostain saisin halvalla. Niistä saisin tehtyä noita kynttilöitä. Mutta pitää katsoa miten sunnuntaina Littoisissa menee tavara, että mitä kannattaa tehdä muihin myyjäisiin. Vai kannattaako mitään... Mulla on nyt 4 joulumyyjäiset sovittuna eli lähes joka viikonloppu olen jossain. Pitää takoa, kun rauta on kuuma. Muutenkin nuo joulutavarat on menneet aika hyvin tuolta netistäkin. Yksi paketti on vielä tulematta... sen jälkeen olis kaikki jouluiset jutut ostettu ja pitäisi vain päästä niistä eroon :LOL:

Eemeli on kävellyt nyt jo parisen viikkoa ihan itse... on ollut aika vilske. Lisäksi kiipeää joka paikkaan. Onneksi on kuitenkin sen verran varovainen itse, että ei sen puolesta ole pahemmin ongelmia. Yksi päivä kiipesi itse syöttötuoliin... Ihmettelin, kun yhtäkkiä tuli niin hiljaista. Siellä poika odotti äippää antamaan ruokaa :LOL: :LOL:
Joululahjat pitäisi itsekin alkaa varmaan valkkaileen tuolta kasasta, ennenkuin on liian myöhäistä ja kaikki on menneet :saint: :D
Toisaalta en raaskisi millään niitä juuri tähän hätään ottaa tuolta, kun jos vaikka joku ostaisi ne pois.... olis se kuitenkin mulle parempi.
Jouluvalot meinasin ikkunaan laittaa tänään päälle. On se kuitenkin niin tunnelmallista. Kynttilöitä meillä poltellaan tällä hetkellä vain silloin, kun Eemeli on unten mailla... voisi olla kuitenkin liian kiinnostunut niistä.

Hei muuten..... ihan sellaista pikkaista tässä mietin, että joulun jälkeen ystävänpäivä tulee aika yllättäen.... Onko jollain jotain kivoja askarteluvinkkejä jo sinne? Kaikkia ehdotuksia otetaan vastaan. Koska niitä pitää kuitenkin alkaa aika pikaseen tekemään joulun jälkeen. Ja materiaalitkin pitää ostaa niihin....
Niin ja... onko jollain mitään tietoa mitä käsityömessuilla ja myyjäisissä pyydetään räsymatoista? Anopilla on kaksi mattoa, jotka antaa myytäväksi. Nyt vain yritettään keksiä niille hintaa....
 
Keiju07
Huh, rahanmenoa ei voi estää, kun erehtyy lähtemään kauppakeskukseen. Pienistä puroista syntyy aika iso summa, en edes uskalla laskea. Mukaan tarttui kaksi erilaista magneettipakkausta Vienalle - jääkaapin alalaitaan leikittäväksi, toinen kotiin ja toinen mummolaan. Lisäksi ostin tarroja vauvakirjaan, täytellään ja koristellaan sitä siis itse, ja sitten piti vielä ostaa kunnon talvirukkaset. Törsäsin nyt sellasiin Reiman sivusta vetoketjulla avattaviin, vaikuttivat tosi toimivilta. Niin, ja tottakai piti vielä itse syödä ja käydä kaupassakin. Eli varmasti 100 euroa paukkui noin vain :eek: . Ja joululahjoja en edes alkanut katseleen. Pitäisi meksikon jouluviemisiä keksiä, mutta kun eivät saisi olla kovin tilaavieviä... hankalaa.

Mitäs te olittekaan puhuneet? Jep, toi tutti on ongelmallinen. Niin monessa tilanteessa kätevä, mulla ainakin kun on varsin lyhyt sietokyky kitinän suhteen, mutta öisin välillä yhtä helvettiä... mä en kuitenkaan ole valmis vierottamaan, vielä. Pupun tilanteessa sitä saattaisin kuitenkin harkitakin.

Oliivialla ylellisen oloinen hääpäivä tiedossa - vaikkakin lapsen kera. Tiedän tuon ongelman kenkien ja rukkasten suhteen. Vienalla myös aika pieni jalka, sain aikani etsiä sopivia kenkiä, isovanhemmat tallinnasta ostivat muumikengät. Rukkasissa peukalo on tuskin koskaan omalla paikallaa.

Äh, nyt toi typy heräilee tuolla, avaudun siis toiste tästä meidän päiväunirytmin kummallisesta muutoksesta takaisin kahtiin uniin... raivostuttavaa! Mut :wave:
 
perjantai siivous tehty ja kohta saunaan. :D
isot tytöt meni isällee ja myö kerrankin kolmestaan.

eilen meinas syttyy sotatila kun miehen ex oli laitellu ens kevään likkojen tänne tuloja,no siellä oli sitten et tulisvat hiihtolomalla..sanoin sit miehelle et eikö ollu puhe että jos kerra olivat syyslomalla,niin eivät tulis hiihtolomalla..ja mökötyshän siitä puolin ja toisin tuli,kieltämättä mie kyllä papatin varmaan puol tuntii illalla siintä et miten joku ei pie lupaustaan..
no sit yön yli mietittyäni,aamulla sanoin miehelle et tulkoon likat,mutta sillä eholla et mie en yhtää mukulaa kato kuka on hautautunu kammariin,niinku nyt isäinpäivänä sillo lauantaina kumpikin likka oli koko aamupäivän tuolla kammarissa turjottamassa,ei jutella,ei tehdä yhtikäs mitään :headwall:

ehkä olis pitäny pääni pitää,mutta saampahan sanoo sitten seuraavan kerran.
ite joka tapauksessa oon töissä,et miule ihan sama mitä ne täällä tekee päivällä.

kaikki mukulat taitaa jo kävellä,meillä ei ite rupee yhtää kävelemään,kädestä kun pitää kiinni niin silloin kävelee,ei muuten.

tytteli voi että olispa täälläkin lunta,pimeetä,märkää ja synkkää vaan :( on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
milla-maria, tuo harso on kyllä hyvä keksintö tuohon tuttiin, joskokaan en ite sitä uskalla laittaa kun tuo on niin kamala pyörimään että sitten nukkusin vielä huonommin kun pelkään että kuristuu siihen vielä. Kaikenmaailman suunnitelmat kyllä pyörii päässä :whistle: kuten jos laittas jonkun verkon kokonaan ton pinniksen ympäri :whistle: tai teippaan ton tutin Juhon suuhun kiinni :whistle: tai sitten otan vaan kokonaan sen tutin pois ja kuuntelen sitä kamalaa huutoa :kieh:
.
joo minäki oon miettiny ku tuosta tutista pääsis kokonaan pois..mut ei vielä,kyllä se niin hyvin rauhottuu kun tuttinsa saa.
niin,kun miä kans tuota kuristumista pelkään,niin tein siihen harsoon sellasen ison solmun,se on nyt iso kasa vaan,mutta eipähän ainakaa lennä niin hyvin pinniksen yli ja pysyy!!ja ennenkaikkea..turvallisempi!
hurjan näkönne syttyrä se kyllä on...mut olkoot =)
 
kiltit...voittekos antaa mulle niiden hyrrien ohjeen!
ostin jo voitaikinan,sulatejuuston ja kinkkukuutiot..mut mitään määriä en tiiä,enkä paistoaikaa :ashamed:
muoks. kävin kattoo myllyn parhaasta ohjeen,ai että noi on hyviä :p
joskus puolvuotta sitten tein ja söin monta...
 

Yhteistyössä