Mamma3: auts, meikäläinen osti juuri tuollaisen yhden koulun järjestämiltä kirppareilta hintaan 3 e !!
Itkuhäläri paristotta - joten pitää hyppäillä Viun nukkumisen perään tässä samalla...
Dogtorille onnea talon ostoon - aika edullinen on paikallinen hintataso - tänne Ouluunkin verrattuna !
Minäkin tein tuossa uuniruokaa - valkosipuliperunoita ja makkaraa ja raejuustoakin sekaan... en tieäd oliko huono idea se raejuusto, vaan vähän pyttis-meininkiä, ja tähtee kehiin ...
Ja nyt väliin mukaviakin kuulumisia - tai siis ponhan niitä paljonkin - tuo rinsessahan on koko ajan niin hempukka ja ihana ja fiksu .. mutta siis saatiin tuettu joulunaika loma 22-27.12 Vuokattiin - aika edukkaasti . Alle 120e koko aika - ja täysihoidolla - Ohjelmaakin on , pulkkailua ja jotain- yksin ja yhteishuoltajien liiton hakusessa oli ja järjestämä on .
Eli onko
Yksäiti hokannut hakea näitä ?
Ja jatkettava sänky on ja sen päällä Ikean semmoinen lehvä lehtikoriste. Otan rinsessan palatsista kuvia , jahka saan vielä vähän rimmailtua...
Myöhemmin lisää, nyt meen taas kuulosteleen dooorista.
Ja
Tyttelille jaksua kovasti - mieti mitä teet , mutta senhän tästä vinkkelistä voi sanoa että yksinkin pärjää. Paremmin kuin huonon tai sopimattoman miehen kanssa. Ja sulla tuntuu olevan tukiverkkoa... Itse olen monesti jo tässä miettinyt, että jääpähän mun lapselta alkulapsuudesta monet riidat kokematta - jää toki onnellisia isähetkiäkin - mutta ja mutta - tältä mieheltä, joka lapseni biologinen isä on - emme ja ei Viu niitä todennäköisemmin olisi saanutkaan...
Ja ihanan luottavainen kälkättäjä tuosta on kasvanut . Helposti lähestyvä ja lähestyttävä pikkuimmeinen, jolla on oma tahto ja aika lempeä luonto...
haleja siis sinne :hug: