shenda voi kuinka kaunis neito siellä asustaa :heart: on niin pikku-aikuisen näköinen :heart:
tin jaksuja :hug:
henkan muksulle ja myös äipälle jaksuja,noi sairastelut on niiiiin peestä..
riehumisesta meillä riehutaan varsinkin iltaisin ian hirveesti..tänäänkin kunnon kenkulat veti,juoksutti äitiä ja isiä joka paikkaan,pitäs nuo perskuleen oven kahvat kääntää toiste päin,tahtoo saunassa istua töröttää hetki kun silmä välttää,ja äidin crocsit on kans tosi nannaa,samoin koiran limainen vesi kuppi,koira kuolaa paljon,joka juonti kerran jälkeen vesi vaihdettava ja kiva sit kun tuo jätkä kerkee kupille ennen veden vaihtoa niin kädet ihan limassa,tänään vaihdoin kolmet housut ja paidat tuolta kun oli märät..
niinukka toivottavasti et oo tulossa kipeeks :/
hmm,jollekki muullekki oli asiata mut ei muista enää,noh,jos oli tärkeetä niin kai se mieleen tulee.
niin kivoja kuvia ollu kaikilla,noi kuvaamossa teetetyt että taidetaan mekin kuitenkin sinne kuvaukseen mennä..kattoo ny,ku jouluki tulos ja rahat tiukemalla et jos vaikka jomman kumman vanhemmat joululahjaks kustantais :saint: kun sinne kuopioon studio liisaan haluan mennä,tahontahontahon,en minnekkää muuanne
tänneppä ei erikoisempaa,herättiin aamulla siihe ku koiralla oli pasha hätä,haukku ovella..
kiva sit lykätä poika pinnikseen että saan koiran napattua nopsaan pihalle fleksiin ja sinnehän se oli hirmuisen tortun vetässy :x kiva oli siivota,ei ihan pieni ollu,sellanen pieni pakaste pussi ei sille kakille riittäny..
mitäs isäntä eilen vähä ekstraa anto ilta ruualle,se sitten kostautuupi..
joo,ihanat puheenaiheet mulla
koiran kakat ja silleen..
postista pitäs hakee paketti,siel on siskoille ja kummitytölle lahjat,tosin kummitytylle pitää vielä jotain muutakin ostaa.ja pitää ostaa kyl noille muillekki
mä oon ihan mahoton lahjojen ostaja,palais varmasti ihan hirveenä rahaa jos tuo mies ei rajottas
tiimarista pitää päästä ostaa kaik lahjapaperit,siel on ihania kultaisia ja hopeisia juttusia..ja jotain joulujuttuja vois kotiinkin ostaa,vaikka keittiöön kapan ja pihalle kuuseen jouluvalo verkon..sisälle ei kuusta nyt oteta kun pien asunto ja poika,niin se ois nurin satamiljoonaa kertaa,ja ne neulaset :headwall:
juups,nyt vessaan,hätä iski :saint: