Heipparallaa taas täältäkin
:wave: ! Kiirettä on pitänyt viikonlopusta lähtien, ihan pikana olen vain pari kertaa käynyt lukemassa. Nyt kiireet rauhoittui yhtäkkiä, kun aamulla olin viemässä lapsia hoitoon ja huomasin, että tuo pienin olikin kuumeessa. 38.1 oli aamulla, nyt vähemmän. Nukkui silti pitkään aamupäivällä jne eli aion kyllä olla kotona huomisenkin, jos sillä vaikka säästyis, ettei tulis isompia tauteja. Jotenkin tajuttoman ihanaa olla kotona!!! Vaikka siis loistavasti viihdyn töissäkin, mutta kumminkin. Ihanaa, kun ehtii tehdä kotona kaikkea mitä mielessä pyörii. Kyllä eilenkin sapetti, kun tulin kotiin klo 16 jälkeen ja isäntä ei ollut tehnyt YHTÄÄN mitään muuta, kuin hoitanut lapset, nekin just ja just
. Aamupuuronkin oli antanut valmiin. Hohhoijaa... Ja sithän mä raadoin taas illan. No, onneks raadoin, nii ei oo tänään ollut vastassa ne hommat. Nyt oon alotellut yläkerran joululaittoa!! Oonko vähän aikasessa :ashamed: . No ei, en mä läheskään kaikkea vielä laita, mutta vähitellen, verhot vaihdoin, tyynynpäällisiä ym punaista esiin. Varsinaisia joulukoristeita laitan vasta aika paljon myöhemmin. Kyntteliköt jos laittais kuun lopussa.
Hmm, pitäskös jotain yrittää kommentoidakin
Ihania kuvia kaikilla :heart:
, erityisesti täytyy kyllä esiin nostaa tuo
Pessin kukkakuva. Oli kyllä loistava kuva!!! Ja niin makeet ne lököfarkut!
Sairastelijoille pikaista paranemista, ei keuhkokuumeita jne!
Viulle ja Apinanpojalle onnea hoitopaikoista! Millos
Viu hoidon aloittikaan, tammikuussa? Ja
Katjanna kera perheen siellä jossain ihanassa auringossa!!! Ai että, olis kyllä ihanaa! Ja ihana sitten edes saada myöhemmin lukea reissukuulumisia
Tuutilla oli kyllä melkoinen pyyhekatras
!! Kyllä oot ollut ahkera!
Topsyko ahkeroi vaatteitten kanssa? Saan tänään vihdoin paketin postiin
.
Meillä on
kävelty ulkona jo pitkään, välillä tietty tössähtelee ja nenä kans ollut nyt tovin ruvella.
Musta ainakin yhdet
lämpimimmät talvikengät on noi goretexit ja rukkasista Reiomatecin kalliita hanskat. Niitä täytyy pukilta pyytää noille isommillekin.
Eipä siellä
päikyssä erityisiä tarvi osata. Nokkamukia tietty olis hyvä harjoitella, mutta harjoitellaan sitä ja syömistä sitten päiväkodissakin. Minusta meidänkin tenava on edelleen ihan syötetty, saas nähdä, koska laittavat itse opetteleen. Itse aion kotona vielä jonkun aikaa syöttää, en jaksa sitä siivoo :snotty: . Päikyssä ehkä tärkeintä olis se yksille unille/päiväkodin rytmiin oppiminen, monessa paikassa kun sitä ei olla kovin halukkaita alkaa muuttelemaan, siis halutaan että kaikki lapset elää samassa rytmissä. Paitsi tietty jos ihan pienestä on kyse.
Meillä on neidille tullut nyt sellanen pieni hauska tapa, että aina kun otan imurin kaapista, kävelee pistorasian luo ja näyttää, että tuonne kuuluu ensin töpseli tökätä
. Ihan viime päivinä oon huomannut, että on oppinut ymmärtään yläkerta sanan, kun sen sanoo, menee neiti heti ovelle odottamaan, että yläkertaan pääsisi kiipeämään. Imuri on meillä muuten nyt tosi suosikki. Illallakin jos on jo väsynyt ja rutunen, niin imurin kun kaivaa ja alkaa imuroida, niin jo jaksaa neiti taas.
Jaaha, meen laittaan vaipan ennen kuin täällä paikat kastuu... Kertaakaan ei muuten olla potalla vielä istuttu :ashamed: