Keiju, lähinnä noita puisia juttuja ostelin, autoja pääasiassa, jos jonkin näkösiä, ja omat työkalutkin, vaikka suositus olikin vasta vissiin 2+, mutta eiköhän niillä jo siivosti osata leikkiä. Kaikkea ihanaa siellä kyllä oli, mutta jätin vielä muutaman kalliimman oottelemaan josko joku kysyy lahjaideaa, niin saatan vinkata sieltä sitten.
Ja himpun nopee toimitus
tunti siitä kun olin tilannut, niin tuli tekstari, että paketti on postitettu
Maitohappobakteereista, mä olen laittanut gefilus kapselista sen jauhon pojun ruokaan, aluks syötin niitä rela tippoja, mutta kiinteitten myötä vaihettiin tohon kapseliin, tai sen jauheeseen. Tiiä sitä sitten mikä niitten teho on, mutta monelta semmoselta flunssalta poju on säästyny joka on ollu mulla taikka miehellä, tai molemmilla, kerranko tuo on ollu viikon verran räkänen, lämpöä on ollu pari kertaa, ja nekin menny ohi toisi nopeeta. mutta kop kop puuta, nyt kun sanon, niin saleen on aamulla kipeenä.
Pessistä ihania kuvia
Hassu tapa tai huvittavaa lähinnä, tuolla on ollu nyt parina viime kertana semmonen, kun ollaan oltu tekemässä lähtöä saunaan, riisun tässä ylhäällä pojalta vaatteet, niin samontein kiitää kamalaa vauhtia tohon alakerran rappusten eteen rynkyttämään turvaporttia, että äkkiä nyt sinne saunaan.. Juho rakastaa saunomista ihan kamalasti, joka toinen päivä käytän poikaa saunassa ja tuntuu vaan, että kerta kerralta nauttii vaan enemmän. Onhan noita hassuja tapoja ja rutiineja.
Tin :hug: ja koissulle kans iso :hug:
Infuenssa rokote jätettiin kuitenkin ottamatta, ensin olin ottamassa, mutta päätettiin isännän kanssa kuitenkin jättää se ottamatta, tosiaan kun ei tehoa sitten kun tasan ja just siihen yhteen infuenssaan jota ei välttämättä edes nyt ole liikkeellä.
Juho syö tavallista luonnon jogurttia, mikään muu ei uppoa, ja viileistäkin menee kyllä tavallinen rasvaton, mutta mieluuten syö luomu viiliä. Mitään "maustettuja" juttuja en oo vielä antanut. Eikä tuo varmaan söiskään, on niin nirso. Mies viikonloppuna oli antanu vaaleeta leipää, niin Juho heitti ne kunnon kaaressa lattialle, äitiinsä tullu, ruisleipä on parasta
Enkä kyllä koekkaan, että on mitään tarvetta vielä antaa mitään makeeta, kyllä tuo niitä ehtii syödä tai juoda, saa nyt luvan juoda vettä ja maitoa ja syödä kunnon pöperöitä.
Hampaita pukkaa, nätisti niitä tekee, eilen tuli ihan vallan verta suusta kun yks hammas puhkes läpi. Tänään en edes päivittänyt tilannetta, että montako hammasta siellä kaikenkaikkiaan jo on. Mutta onneks on ainakin toistaiseksi väkränny niitä hampuja ilman mitään kummempia kitinöitä (ja mä hakkaan taas lujaa puuhun).
Hittolainen kun on ajatukset sekasin, oon tässä pohtinyt että joskos perustais oman yrityksen normaalin päivätoimen oheeksi, vähän niinkun harrastukseks, mutta kun en tiiä, meneekö sitten kaikki aika siihen, vaiko mitä.. juu ihan kun mulla nytkään sitä aikaa olis... :ashamed: mutta hinku olis kova, taitaa tulla järki vastaan ja jäädä tekemättä.
Todennäkösesti siitä sais muutenkin +- 0 tilanteen, eli tulee ja menee yhtä paljon. Voe rähmä. Ja kummasti kaikki koulussa opittu tietous on kadonnu päästä kun tuhka tulleen, mutta ah ystäväni google sentään auttaa pohdiskelussa.