LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

Voi olla Tuutis että häviäisit siinä vaihtokaupassa :LOL: enkä minä taida kaikesta huolimatta vaihtaa, nyt ne nukkuu niin kiltisti :D Tuo nukke on ostettu kirppikseltä ja minusta tuntuu että minullakin on ollut samanlainen nukke pienempänä, vai onko ne kaikki vaan niin saman oloisia.. Ilona tykkää hoidella noita nukkeja, saa nähdä millaisen apulastenhoitaja minä siitä saan kunhan vauva syntyy :whistle: Niin ja voi olla parempi että soittelet velipojalle vaikka huomenna :LOL:
 
Onks sillä mama semmoset oikein tummat silmäripset, siis sillä nukella? *ei vaivaa taas yhtään* :LOL: Jos se on samanlainen niin sillä kuuluisi olla (uutena siis) valkoinen mekko v.punasilla kukilla ja pussihihoilla. Sen nuken sain joulupukilta kun pyysin barbia :kieh: En varmaan muuten muistaiskaan niin hyvin :LOL:
 
Hyvä kysymys et onko tummat ripset... kuvaa kun uudelleen kattoo niin nehän näkyy siinä :headwall: :headwall: *nuija*

Hitto mun on pakko löytää se oma ja laittaa kuvaa siitä.... Veikka tykkää taas minusta :whistle: Oma vika mitäs osti mun kotitalon ja lupas säilytellä munkin tavaroita :LOL:
 
Maitohappobakteerikysymykseen vastaan ennen nukkumaan menoa.. Meillä tyttö on saanu rela-tippoja parin viikon ikäisestä ja on pysyny ihan terveenä (ainakin tähän asti..), ei oo ees nuhaa ollu kertaakaan. Mulla itellä on ollu pariin kertaan flunssa kuluneen vuoden aikana, ja nyt syksyllä oli angiinakin. Luulen, että saattaa olla rela-tippojen ansiota että ei ole sairastellut. Ei me kyllä kamalasti olla muiden lasten kanssa tekemissäkään, pihalla silloin tällöin ja muskarissa kerran viikossa. Ei käydä tällä hetkellä perhekerhossakaan kun se on just päiväuniaikaan..

Influenssarokotus me otettiin typykälle, mietittiin kyllä että otetaanko vai ei, päätettiin sitte kuitenki ottaa. Joutuu raukka vielä sen tehostepiikin loppukuusta ottamaan..
 
Minä en ite syö happobakteereja tai pahemmin hapanmaitotuotteitakaan. Flunssapiikkiäkän oo koskaan saanu. Viime pääsiäisenä olin megaluokan lentsussa mutta sitä ennen oli vuosia edellisestä. Oiskohan syynä se, ettei oo mahdollisuutta tulla kipeeks, kun pitää nuo pienet kuitenkii hoitaa. Ja jos tuun kipeeks, niin mies taatusti on kolme kertaa kipeempi aina... :whistle: :kieh: |O

Mites muuten, alotetaanko taaperoissakii aina uusi viikko uudella pinolla, vai mennäänkö pari viikkoo samalla?
 
Helou :wave:
Tulin tänne pähkäilemään samaa kuin mileko, että uusi pinoko?? Mutta mietin, että taitaa tää taperot puoli olla aika hiljainen puoli, et jos me tehdään viikoittain uusi pino, niin vois olla et meidän pinot on kaikki tossa etusivulla allekkain...ymmärsikös kukaan?
*muoks* siis mielipiteitä asiaan :attn: Mulle käy että mennään vaikka pari viikkoo samalla.
 
Mulle ihan sama, onko uusi pino joka viikko.
Mä en osaa noita uusia pinoja avata noiden liitteiden kanssa..
Pitää muutes kirjata se yks ruokaohje täältä.. tartteekin ettiä se..
Mukavaa viikkoa!! Meillä ollaan liki terveinä!!
 


täs olis uus ruokaohje jos joku kaipaa

fusilli pastaa 1pss
400g jauhelihaa
1 purkki tom.murskaa
2 munaa
0,5l maitoa
pakaste sipuli pussi
grillausmauste
oregano


keitä pasta,paista jauheliha ja sipuli,laita joukkoon grillausmaustetta.sekoita pasta ja jauheliha ja kaada vuokaan.laita päälle tomaattimurska.sekoita munat ja maito,laita joukkoon oregano ja suolaa. uunissa 225c noin tunti.

ihan mielettömän hyvää,tein just.bongasin ton jostain eilen,on niinku lasagnen ja makaronilaatikon välimuoto :p

Mä vaan merkkaan tän näin itelleni ja kirjotan ylös, kun saa sen rauhassa tehdä :D


 
Huomenta!

Mä en ole pahemmin ehtinyt kirjoittelemaan viime aikoina... lukemassa olen kyllä yrittänyt käydä, mutta on pikkasen ollut haipakkaa. Sunnuntaina on Littoisissa ne joulumyyjäiset ja sinne olen yrittänyt laittaa kamoja kuntoon. Olen tehnyt sinne huovutettuja koristeita, paljon erilaisia kortteja, tuikkulyhtyjä, kynttilöitä, magneetteja yms... lisäksi pitäisi alkaa pakkaileen noita kamoja sen verran, että ei tule kiire loppuviikosta. Tietäisi vain mitä kaikkea ottaa sitten loppujen lopuksi mukaan....

Jaaha, ukko vaatii jo huomioo... palataan :wave:
 
Huomenta päivää :D

Meillä ollaan TAAAAAAS flunssassa :headwall: :headwall: :headwall:
Onkohan tää nyt viides kerta syksyn aikana :kieh: Onko tää enää ees normaalia saada jokaikinen pöpö mitä liikkuu?????
Hitto,että ottaa päähän,kun taas jää kerhoilut ja kotona vaan käkitään.

Täältä löytyy yks james blunt fani :wave: yksäiti sitä tais kysellä?

Nyt koitan tainnuttaa ton yhen unille,ku on niiiiiin kiukkunen..yö kun oli mitä oli |O
 
Mulla on kamala kiire, mutta pitää käydä hehkuttamassa että päiväkodin johtaja soitti ja me saatiin se paikka sieltä pienemmästä päiväkodista =) =) =) =) Kerron myöhemmin tarkemmin jos ehdin ennen reissua. Nyt täytyy mennä.. :wave:
 
pino mun puolesta voidaan tehä uus sit ku tää tökkii,tosiaan jos viikottain tekee nii lokamammoja koko etusivu täynnä :LOL:
tuuti se syö aamulla rahkan,unille maito,lounas purkista,unille maito,päivällinen kotiruokaa,välipala hedelmäsose tai leipä ja illaks puuro ja unille maito :D mut se on oikeesti iso vaikka se syö aivan normaalin määrän..
James Blunt jotku kappaleet ok,mä en "fanita" mitään hirveesti,paitsi sturm und drangia :saint:

meillä tuli tänään eka pissa pottaan :heart: johan 2 viikkoo aamuisin istuttiin ennen ku satuttiin oikeeseen aikaan,kyllä äit oli ylpee pojastaan,heti tädille,isille ja mummille ilmoitus :LOL: mut se on taas yks taaperon etappi ohitettu,kai se on pakko uskoo et ei mulla enää vauvaa oo..yks ilta konttas makkariin ja huuti mulle tuu tänne,ku halus jo nukkuun :heart:
 
Huomenta :) pikaseen oon aina käyny lukemassa. olihan täällä kaipailtukin.. tosiaan meillä se remppa on nyt ja muutto niin ei pahemmin oo ehtiny kirjottelee.
ei hitto jos meinaa hermot mennä tommosen pienen rempan tekemisessä ja kauheet riidat aikaan saatu jo miehen kanssa niin oon oikeen tyytyväinen et ei ruvettu rakentamaan taloa :eek: tyttöjen huone vielä remontoimatta ja jotain hanojen vaihtoa..ens viikonloppuna siirretään tavarat, sit pääsee vihdoin omaan saunaan :D

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille :flower:
 
Onpa taas ollut aamu... :headwall: :headwall: Onneksi tuuti soitti just pahimpaan vitutukseen ja sai mut huomattavasti paremmalle tuulelle :saint: :D
Eiköhän tämä tästä lähde...

Meillä on alettu kiipeämään joka paikkaan ja sitä myötä totta kai tiputaankin erittäin ahkeraan... Nytkin on otsa täynnä mustelmia ja kuhmuja...
On miljoona ja kaksi asiaa, jotka pitäisi saada tehtyä ennen sunnuntaita... :headwall: :headwall: Ja olis kiva viettää aikaa pojankin kanssa... joten jos musta ei kuulu koko viikkona, niin hengissä luultavasti silti ollaan :LOL:
Tuutin tekemiä pyyhkeitä saa minun kautta ostaa, kuvahan olikin jo pari sivua takaperin. Hinnasta sovitaan teidän kanssa erikseen.... Jos siis joku vielä haluaa tätä kautta....
Muutenhan ne menee tuonne sunnuntaiksi ja toivottavasti saan kaikki tai edes lähes kaikki myytyä siellä....

Laittelen kuvia noista mun tekemistä tuotteista sitten jossain välissä tässä, kun saan ne kuvattua.

Jaaha.... nyt pitää mennä syömään, alkaa ukko hermostumaan...
 
Paranemisia Melinalle :hug: Kurjaa kun toinen on koko ajan kipeenä :/

Simpalle onnea kun löysi pisuille oikean kohteen :D

tinakenkätytölle jaksuja muuttoon =) Mitens Pepin iho, onko nyt pysynyt hyvänä?

Jaahas, miä oon koko aamun touhunnut olevinaan jotain mut mitään en ole saanut tehtyä... Siirtänyt vain tavaroita paikasta a paikkaan b, milloinhan ne menis oikeille paikoilleen :D

ai niin katjannalle onnea hoitopaikan löytymisestä! Milloin työ sinne reissuun lähdette? Mulla ei ole mitään mielikuvaa tai siis muistikuvaa :ashamed:
 
krisu: Meillä on kans oltu koko syksy kipeinä. On jääny kerhot väliin, lokakuussa kokonaan ja yks kerta käytiin nyt ja taas jäi väliin. Siis Avoin, jossa Eeron kans käyn. Onni päässy sentään kerhoonsa, vaikka paljon pois ollut sekin.
No, vesirokko oli oma valintani ("hain" sen kaverilta), mutta flunssat ja silmätulehdukset on joku salaa meille antanut. Saatiin vesirokko eteenpäinkin annettua, etten oo ainoo, joka sen varta vasten haluaa.. Tosin rokote olis maksanu saman, kuin sen takia käynti yksityisellä :headwall: :headwall:

Ihana rauha, Eero nukkuu ja Onni kattelee Monstereita. Syötiin loput iskän kakusta, nam.
Tähän heti pitää kehua, että Kiloklubissa oon ja sain heti kilon tippuun!!!
Enää 10 kiloo tavotteeseen :whistle:

Taidan hetken pelailla, kun rauhassa saa!
 
Noh mutta ompas tänään hiljaista.....paraskin puhumaan kun en ole kirjoittanut herraties aikoihin, mutta tuutin kanssa ollaan kyllä juoruttu puhelimessa senkin edestä. :snotty: :LOL: :LOL:

Juu ja arvatkaapas vaan kenellä on yhä ne pesät tuolla kaapissa odottamassa jos joku tuttu saisi tyttö vauvan..... :whistle:

Ottaiskohan Gwendolyne ne hyvään hintaan takaisin, vähän käytettyjä kun ovat siis tarkoitan että ei ne paljoa ole nukkumisesta kärsineet..... :saint: :LOL: ;)
 

Yhteistyössä