Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:sitäpaitti mää oon niin valtavan kokonen että hyvä jos ees mahun tonne saunaan, makuuasennosta nyt puhumattakaananoppiki totes että tuosta ei oo paluuta...
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:laitoin toisaalle kuvia pennusta,täällä vielä hyshys kun on vielä salainen juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:Tuutisjokos siellä on sokerihumala hellittäny?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:Päikkärit vielä vetäsin tuohon, samperi kun oon alkanu tässä loppuraskaudessa kuorsata |O mieskin aina aamusin kommentoi että aivan ku jonku ison äijän vieressä nukkuis, meteli on kuulemma niin kova että harkitsee joka yö sohvalle siirtymistä. Toivottavasti menee ohi heti kun vauva on ulkona, hävettäishän se jos huonekaverit ei sais osastolla nukuttua mun takia :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:Mulla olis testipäivä keskiviikko mutta en usko että tämä on auuttanut.Katoin äsken sen äideistä parhaimman-leffan ja vollotin silmät päästä.Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen.Kauheen itkuherkkä koko ajan.
Mutta eikö pitäis olla vatsanippailuja ja kaikkea muita tuntemuksia.Eilen illalla lämmöt kävi melkein 37 vaikka mulla on normilämpö 35 tai alle.
Mutta en uskalla toivoa.En varmaan koskaan saa enää haistella ihan vastasyntynyttä..ja taas mä itken :'( :'( =)