Moiks ,
jaksua sairastaville ,
Dogtorille ...ja piente kiljukaulojen kanssa taapertaville -
Hipkukka ja LillaStiina ainakin ...
Täytyy mun yhä vaan myöntää, että tämä taaperoaika on paljon mukavampaa , varmaan kun itse on saanut jo nukkua ihan jees, ja lapsonenkin osaa kommunikoida ja jutustaa . Ja tietty tähän äitiyteen on tottunut.
Hoivasinhan tietty minäkin pikkunyyttiä, vaan en taida silti olla parhaimmillani tai nautiskelevaisin sen ihan avuttoman vauvan kanssa .
Jotenkas jaksuja .
Tapaaminen kinnostaa meitäkin, Jyväskylään ois intressejä enemmän kuin Ikaalisiin. Ellei sitten Ikaalisiin pääse helpommin Oulusta junalla.
Viudelle tilasin toiset
välikausihaalarit , kun ne T2H:t on ens alkuun julman isot. Nämä olikin kai hyvät kaupat - tilasiin netistä auringonlapset kaupasta Minymot Joy violetti pilkullinen 98cm ,ja
hinta oli 39 e . Siis postikuluineen , joita ei peritty !
Saman haalarin hinta on muissa nettikaupoissa 49 e.
Haalari on sellainen ohuempi ja kevyt - verrattuna vaikka Ticketiin.
Kotiin tulivat ja ihan luotettavaa ja nopsaa toimintaa minusta.
Mullakin alkaa antibiootit purra , piti hakea kuuri perjantaina kun poski- ja otsaontelot paukkuu ja oli niin tukossa. Se siitä antibioottien vastustamisesta.
Oulussa - meneekö muita
Frööbelin palikoiden konserttiin Oulusaloon keskiviikkona 24.3 eli huomenna ? Hommasin meille liput, Viutsi on oikeasti fani - sitä yhtä DVD:t pitää jatkuvasti pyörittää, ja tyttö osaa leikkiä kaikki laulut siitä ulkoa.
Prepparimammana hain eilen sen uuden levynkin HuiHai , ettei olla ihan pihalla huomenna konsertissa :
Mummo Hai papappadappaaa ...
Mutta ehkä ja ehkä minäkin pääsen ulos ensi viikonloppuna - Yötä katsomaan - tuleekin tuota tasiasta kerran vuodessa baarissa tahtia harrastettua
Vaikka aikuisten oikeati , alkaisin minäkin olla jostain muustakin olemaan kiinnostunut kuin Yöstä - siis bändistä. :heart: :heart:
Vaikkakin - sitten aina mietityttää mitä kaikkea hankaluutta ja vaivaa jaksaa - jota siis miehistä väistämättä seuraa
Aika harvassa taitaa olla kunnon, sohvallamakaamattomat , lumitöitätekevät, mukavat, lapsirakkaat, autoilevat ja tienaavat miehet.
Mun tutusteluyrittelyistä (= 2 viestiä tai jotain) ainakin kukaan ei täytä edes yllämainittuja kriteereitä, jotka kai olisi ihan normikamaa ...