Lillastina,toivottavasti ei lopulllisesti hajoo..tiedän tunteen,mulla meinaan levis toi pyykinpesukone joku aika sit..
Leya,siis mitä sä olit ostamassa tollaseen hintaan????Ei ymmärtäny...
Juholla ihanat hampaat,jokohan meilläkin kohta noi kaks tököö tulis läpi et vois nukkuakkin :kieh:
Pessi siis nukahti eilen 20 jälkeen kun ensin hirvee tutti taistelu sen kans.Jyystää ja puree tuttia ja sit raivoo kun ei tutti pysy suussa
hassu poika. No,yöllä heräs 23, 02,04 ja heräs 06
hei ihan pimeetä...ei tällasta enään...Ja herätti sit Peetunkin kun oli molemmat pojat mun sängyssä aamulla.No mähän oon päättäny et mä en ennen 7 nouse sängystä ollenkaan ylös...peetu sit kiltisti viihdytti Pessiä mun vieressä ja mä vetelin sikeitä
tilastollisesti taidan siis olla aika huono äiti,eiks jep
Tänä aamuna keittelin puurot Pessille kaurahiutaleista jotka hienonsin hiukan sauvasekottimella.Hyvällä maulla veteli Pessi kaurapuuroo kera mustikan
mutta,mutta...
Sit mulle tulee ongelma...pitääkös mun jättää toinen sose pois päivältä kun ei kauheemmin muuten mee tota maitoo päivässä kun jää vellitkin pois.Tänään menny siis sen jälkeen kun noustu joku ehkä 120ml.En mä tiä..tarttee yrittää laskee. Paljonkos sitä maitoo pitäs mennä?