LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
ihanat hampaat ja voi vide mikä tukka juholla on :heart: :D
meiän hampeista on aika vaikee kuvaa saada ku ovat takana..meille siis tuli isot hampaat ekaks :whistle:
Eipä teijänkään Antton seuraa tilastoja... ai ai ai... tilastojen mukaan ekat hampaat pitäs tulla alas eteen :kieh: :kieh:

Hitsi että mä oon ilkeellä päällä tänään :saint: :D

MaMa
Musta tuntuu ihan tilastoja vilkuilemati, että tällaiset kroonisesti huonot äidit käyttäs imuria tai kauemmin ummessa olleiden suolistojen aukaisuun joka kodin putkimiestä.
Itse henkilökohtaisesti luotan kyllä mallasuutteeseen... :D

Lapasella on hommat hanskassa eikä ehi jorinoimaan meidän kanssa :kieh:

Niinhän täällä on monta kertaa sanottu! Ollaan pilattu lapsemme itsekkäällä käytöksellä. Nyt tulloo hampaatkii tilastollisesti väärään kohtaan... |O

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
MaMa
Musta tuntuu ihan tilastoja vilkuilemati, että tällaiset kroonisesti huonot äidit käyttäs imuria tai kauemmin ummessa olleiden suolistojen aukaisuun joka kodin putkimiestä.
Kiitos tiedosta =) jos hetken vielä odottelen josko toi luumu tekis tehtävänsä..kuulostaa lupaavalta tuo konekiväärin tulitusta muistuttava ääni :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Tossa siivotessa tein huomion et vähiten pölyä löytyy nykysin meidän makkarin sängyn alta...ei vissiin tule kovin taajaan sänkyä pomputeltua :whistle: Ai mitenniin VISSIIN?? :eek: Siis EI tule!! :D
Siis mitä...Voiko sängyssä tehdä muutakin kun nukkua??? :D

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
MaMa
Kiitos tiedosta =) jos hetken vielä odottelen josko toi luumu tekis tehtävänsä..kuulostaa lupaavalta tuo konekiväärin tulitusta muistuttava ääni :LOL:

Maastoudu ihmeessä, jos kovilla ampuu :/

Mamma3
Eläkä yhtään selitä! Ku yhtenään pomputtaa, ni ei pölytkään pysy normaaleissa ja tilastollisesti oikeissa paikoissa...

PuPu
Käviskö Lokakuun mammojen 2007 omat tilastot??? :whistle:

MaMa

Maastoudu ihmeessä, jos kovilla ampuu :/
Eläkä yhtään selitä! Ku yhtenään pomputtaa, ni ei pölytkään pysy normaaleissa ja tilastollisesti oikeissa paikoissa...

PuPu
Käviskö Lokakuun mammojen 2007 omat tilastot??? :whistle:
Ehdottomasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Tossa siivotessa tein huomion et vähiten pölyä löytyy nykysin meidän makkarin sängyn alta...ei vissiin tule kovin taajaan sänkyä pomputeltua :whistle: Ai mitenniin VISSIIN?? :eek: Siis EI tule!! :D
Siis mitä...Voiko sängyssä tehdä muutakin kun nukkua??? :D
Kuulemma voi ;) En mä kyl tiijä muuta kuin nukkumisen... :saint:

Yhteistyössä