Eipä teijänkään Antton seuraa tilastoja... ai ai ai... tilastojen mukaan ekat hampaat pitäs tulla alas eteen :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:ihanat hampaat ja voi vide mikä tukka juholla on :heart:
meiän hampeista on aika vaikee kuvaa saada ku ovat takana..meille siis tuli isot hampaat ekaks
No eihän siin sit mitä jos iskin vuoro on...lisää luumuu vaanAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:mamma3 pitäähän se suolen toimia isin vaipan vaihto vuoro on tänään
Kiitos tiedosta =) jos hetken vielä odottelen josko toi luumu tekis tehtävänsä..kuulostaa lupaavalta tuo konekiväärin tulitusta muistuttava ääniAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:MaMa
Musta tuntuu ihan tilastoja vilkuilemati, että tällaiset kroonisesti huonot äidit käyttäs imuria tai kauemmin ummessa olleiden suolistojen aukaisuun joka kodin putkimiestä.
Itse henkilökohtaisesti luotan kyllä mallasuutteeseen...
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:kuulostaa lupaavalta tuo konekiväärin tulitusta muistuttava ääni
Niinkun Mileko tapaamisessa sanoi niin tätä palstaa lukiessa ei kannata syödä tai juoda mitään...Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:nyt repes
kiitti ku yrität tukehduttaa mut tähän ruokaan
Tilastollisesti iseille pitää antaa enemmän vastuuta lapsen hoidosta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:ja mä teen tilastollisesti väärin isiä kohtaan ku yritän saada sille aikaan kakka vyöryn
No teillä sitä pölyä voi olla siel joo...uskon hyvin kun jo testaillakkin piti :kieh: Ei täälläAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:mä en ees uskalla kattoo sängyn alle,sieltä kuiteski hyökkää koirankarva monsteri
Siis mitä...Voiko sängyssä tehdä muutakin kun nukkua???Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Tossa siivotessa tein huomion et vähiten pölyä löytyy nykysin meidän makkarin sängyn alta...ei vissiin tule kovin taajaan sänkyä pomputeltua Ai mitenniin VISSIIN?? Siis EI tule!!
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Kiitos tiedosta =) jos hetken vielä odottelen josko toi luumu tekis tehtävänsä..kuulostaa lupaavalta tuo konekiväärin tulitusta muistuttava ääniAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:MaMa
Musta tuntuu ihan tilastoja vilkuilemati, että tällaiset kroonisesti huonot äidit käyttäs imuria tai kauemmin ummessa olleiden suolistojen aukaisuun joka kodin putkimiestä.
EhdottomastiAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Kiitos tiedosta =) jos hetken vielä odottelen josko toi luumu tekis tehtävänsä..kuulostaa lupaavalta tuo konekiväärin tulitusta muistuttava ääniAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:MaMa
Maastoudu ihmeessä, jos kovilla ampuu :/
Eläkä yhtään selitä! Ku yhtenään pomputtaa, ni ei pölytkään pysy normaaleissa ja tilastollisesti oikeissa paikoissa...
PuPu
Käviskö Lokakuun mammojen 2007 omat tilastot???
Kuulemma voi En mä kyl tiijä muuta kuin nukkumisen... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Siis mitä...Voiko sängyssä tehdä muutakin kun nukkua???Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Tossa siivotessa tein huomion et vähiten pölyä löytyy nykysin meidän makkarin sängyn alta...ei vissiin tule kovin taajaan sänkyä pomputeltua Ai mitenniin VISSIIN?? Siis EI tule!!
Perhanan lapsetAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:Mamma3
Eläkä yhtään selitä! Ku yhtenään pomputtaa, ni ei pölytkään pysy normaaleissa ja tilastollisesti oikeissa paikoissa...