oleppas hyväAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:piituli,tattista
laitoin sinne meistäkin kuvia kerhon puolelle
oleppas hyväAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:piituli,tattista
oikein katsoit.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Nyt nukkumaan. Pitää huomenna lueskella tarkemmin mitä ootte kirjoitelleet. Miä oon tänään rakentanut nukkikseen puutarhaa Ai niin, onnea ekojen hampien saajille :hug: Olikos Viu ja Emma hyö onnelliset, vai katoinkos väärin?
Kiitos LillaStina, kun mua ajattelit :hug:Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Tuli tossa mieleen vielä ennen nukkumaanmenoa, että milli ja krisu koskas nähdään? Dirlittan voit sä silti tulla mukaan... mä voin napata sut mukaan tosta Lohjalta ja mennään mun autolla yhdessä. Joko otat itse turvaistuimen mukaan tai mä lainaan jostain tutulta tästä kylältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Dirlittan, herätäänkö teillä jo kello 05? Aikaisin on sekin... :ashamed: Mut samaa mieltä olen kanssasi, ihanaa kun toi yö alkaa rytmittyä, eikä ole enää meilläkään sitä tunnin-kahden tunnin välein tolskaamista ja syömistä. Taitaa kiinteät alkaa vaikuttaa. Kohta saa puurotkin keittää niin jospa auttaisi vaan lisää.
Siitäpä tulikin mieleen, kun oli puhetta että kaurapuuro kovettaa vatsaa, niin millä puurolla olette aloittaneet? Muistelen että annoin Annille sauvasekoittimella pienennettyjä hiutaleita... muistankohan oikein, vai miten olette tehneet ekat puurot? Olen kyllä alusta asti jättänyt kiinteisiin hieman rakeita, ettei ihan sihtikurkuksi totu, mutta puurohiutaleet voi olla vähän vaikea niellä.
Minttu menikin jo eka päikyille, vähän piti tupista sille että herätetään koko talo ja sit painutaan ite takaisin unille... :headwall:
mulle oikeestaan käy millon vaanAlkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Tuli tossa mieleen vielä ennen nukkumaanmenoa, että milli ja krisu koskas nähdään? Dirlittan voit sä silti tulla mukaan... mä voin napata sut mukaan tosta Lohjalta ja mennään mun autolla yhdessä. Joko otat itse turvaistuimen mukaan tai mä lainaan jostain tutulta tästä kylältä.