LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Muistikohan kukaan laittaa Tinakenkätytölle sitä kerhon tunnussanaa? Kyseli jo aikoja sitten. Toivottavasti hän ei siitä loukkaantunut...
Jos vielä kuitenkin kiinnostaa kirjoitella meidän kans niin kysäiseppäs Piitulilta salasanaa vaikka yksärillä niin ei huku muiden kirjoitusten sekaan.

Pikkumyy:
Huomasin saman siitä huutis myyjästä! Ja kaikki puvut oli vielä uusia :eek: Mulla kävi mielessä jo myymälävaras tms. Ostitko 74 cm? Mä en oikeesti tiedä tarviinko vielä yhden puvun?! 68 cm nyt sopiva

Missäs Äitivaan luuraa? Toivottavasti äitisi on toipunut leikkauksesta hyvin. Oisin vastannut sun nukutus kysymykseen, mut siinä vaiheessa äitisi olikin varmaan jo hereillä.
 
Olenko vähän vahingoniloinen :D :ashamed:
Ukko kävi naapurissa korjaamassa koneen ja isäntä siellä tarjos vähän viinaa... Nyt toi on pää vessanpöntössä :kieh: :kieh:
Tai no oikeasti ei naurattanu kun vein tuon olohuoneen maton äsken ulos, mutta silti ei voi kyllä olla nauramatta... ei se edes paljoa omasta mielestään ole juonu...
 
Vilma-Onni nukkiksissa käytetään paljon lattiamateriaalina jäätelötikkujen lisäksi bambutableteista saatuja liuskoja. On muutes helpompi käsitellä kun menee saksilla ihan poikki. Ite en ole kyllä jaksanut alkaa turamaan vaan mennyt siitä mistä aita on matalin (tulostanut kuvion paperille) mutta jospa joskus innostuis ne uusimaan kun saa muut hommelit tehtyä..

Täällä on mielettömästi nukkisblogeja. Joskus kun on aikaa niin käy kattomassa. Mitä ihanampia taloja ja sieltä saa paljon vinkkejä
http://www.blogilista.fi/hakemisto/nukkekoti

Ja täälläkin on harrastajia
[/url]http://foorumi.keijukammari.fi/viewforum.php?f=25
 
Nyt nukkumaan. Pitää huomenna lueskella tarkemmin mitä ootte kirjoitelleet. Miä oon tänään rakentanut nukkikseen puutarhaa :D Ai niin, onnea ekojen hampien saajille :hug: Olikos Viu ja Emma hyö onnelliset, vai katoinkos väärin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Nyt nukkumaan. Pitää huomenna lueskella tarkemmin mitä ootte kirjoitelleet. Miä oon tänään rakentanut nukkikseen puutarhaa :D Ai niin, onnea ekojen hampien saajille :hug: Olikos Viu ja Emma hyö onnelliset, vai katoinkos väärin?
oikein katsoit. :D

jaa että kevättä rinoissa, kun puutarhaa väkerrät jo? :LOL:
 
No ompas täällä hiljaista, täytyy vissiin mennä itsekin nukkumaan. Huomenna täytyis tehdä yks voileipäkakku kaverin 50 vuotis päiville, kun lupasin.

Tuutis pitäisköhän ensiviikolla kahvitella voileipäkakun merkeissä?
 
Tuli tossa mieleen vielä ennen nukkumaanmenoa, että milli ja krisu koskas nähdään? Dirlittan voit sä silti tulla mukaan... mä voin napata sut mukaan tosta Lohjalta ja mennään mun autolla yhdessä. Joko otat itse turvaistuimen mukaan tai mä lainaan jostain tutulta tästä kylältä.
 
Huomenta!

Haukotus sentään, Minttu heräsi jo 06.30. Eli keskellä yötä, jos minulta kysytään |O Annoin anteeksi, koska yö meni niin mukavasti, nukkumaan 20.00, maitoa 02.00, tuttia 04.00 ja sitten ylös 06.30. Varmaan toi aikainen yöunille meno vaikuttaa aikaiseen herätykseen, mut toi likka on ihan poikki jo tuohon aikaan, ei viitsi toista silmät ristissä valvottaa. Minttu kun on samanlainen kun isosiskonsa oli, ei itke väsymystä, on vaan ja tollottaa. Niin tulee sellainen olo että mun pitää tietää milloin toista väsyttää ja laskea toinen nukkumaan :heart:

Annikin heräsi 07.00?!?! Nyt on kyl meillä maailmankirjat siis sekaisin... juttelin tossa jo Annille päiväunista, pitää vissiin yrittää ottaa ne takaisin kuvioihin. On vaan niin sinnikäs likka niiden suhteen, ei nukkuis ei millään!

Tänään meillä tiedossa leirille lähtö, joka on kyllä mukavaa :) Viisi ruokaa valmiissa pöydässä, saunomista, ulkoilua, makkaranpaistoa, askartelua isommille lapsille ja muutakin ohjelmaa lastenhoitajien puolesta jne, kuulostaa kotiäidistä ihan mukavalta vai mitä? :)

Nyt kahvipannun kimppuun, Anni ja Minttu katsoo Muumeja.

 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tuli tossa mieleen vielä ennen nukkumaanmenoa, että milli ja krisu koskas nähdään? Dirlittan voit sä silti tulla mukaan... mä voin napata sut mukaan tosta Lohjalta ja mennään mun autolla yhdessä. Joko otat itse turvaistuimen mukaan tai mä lainaan jostain tutulta tästä kylältä.
Kiitos LillaStina, kun mua ajattelit :hug:
Täytyy pohtia, mulla kun noi 2 koululaista + yksi hoitolapsi joka iltapäivä, niin on noi päivät vähän kortilla koska päästäis tulemaan :(

Täällä jo ukkeli päiväunilla taas, tää rytmi alkaa jo olla vakio, illalla petiin klo 20-21, eka syönti klo 02-03 ja sitten maitoa klo 05 ja sitten ylös. Ekat päikyt viimeistään klo 08 alkaen..
Mutta on aivan ihanaa että nuo yöunet alkaa tasoittua, aloin olla niin rikki niihin tunnin välein syöttöihin.

Ai niin, jos joku kummastelee..poistin itseni naamakirjasta, eli siellä ei enää mun profiilia. Ajattelin vaan mainita, ettette luule että oon teidät vaan poistanu kaverilistalta tms.. :LOL:


 
Dirlittan, herätäänkö teillä jo kello 05? Aikaisin on sekin... :ashamed: Mut samaa mieltä olen kanssasi, ihanaa kun toi yö alkaa rytmittyä, eikä ole enää meilläkään sitä tunnin-kahden tunnin välein tolskaamista ja syömistä. Taitaa kiinteät alkaa vaikuttaa. Kohta saa puurotkin keittää niin jospa auttaisi vaan lisää.

Siitäpä tulikin mieleen, kun oli puhetta että kaurapuuro kovettaa vatsaa, niin millä puurolla olette aloittaneet? Muistelen että annoin Annille sauvasekoittimella pienennettyjä hiutaleita... muistankohan oikein, vai miten olette tehneet ekat puurot? Olen kyllä alusta asti jättänyt kiinteisiin hieman rakeita, ettei ihan sihtikurkuksi totu, mutta puurohiutaleet voi olla vähän vaikea niellä.

Minttu menikin jo eka päikyille, vähän piti tupista sille että herätetään koko talo ja sit painutaan ite takaisin unille... :headwall: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Dirlittan, herätäänkö teillä jo kello 05? Aikaisin on sekin... :ashamed: Mut samaa mieltä olen kanssasi, ihanaa kun toi yö alkaa rytmittyä, eikä ole enää meilläkään sitä tunnin-kahden tunnin välein tolskaamista ja syömistä. Taitaa kiinteät alkaa vaikuttaa. Kohta saa puurotkin keittää niin jospa auttaisi vaan lisää.

Siitäpä tulikin mieleen, kun oli puhetta että kaurapuuro kovettaa vatsaa, niin millä puurolla olette aloittaneet? Muistelen että annoin Annille sauvasekoittimella pienennettyjä hiutaleita... muistankohan oikein, vai miten olette tehneet ekat puurot? Olen kyllä alusta asti jättänyt kiinteisiin hieman rakeita, ettei ihan sihtikurkuksi totu, mutta puurohiutaleet voi olla vähän vaikea niellä.

Minttu menikin jo eka päikyille, vähän piti tupista sille että herätetään koko talo ja sit painutaan ite takaisin unille... :headwall: :D

JOO viimeistään aina klo 05.30.. :headwall:
 
Täällä on alkanut varsinainen meininki kun tuo pieni akkeli oppi kääntymään. Jotenkin tuntui että yhdessä yössä koko vauva muuttui :LOL:

Kaikki hetket kun on lattialla on käännyttävä, pakottava tarve ilmeisesti. :D
pulloruokailut on useimmiten yhtä venkoilua ja raivoa, pitäisi olla melkein istuma asennossa sylissä eikä missään pikkuvauva asennossa! :eek: :D ja päiväunille/yöunille meno on yhtä ähräystä, ihan kuin ei antaisi lupaa itselleen nukahtaa :eek: :D

Tällaista tänne :D

LS ens viikolla mulla on jonkin verran menoja, mutta kai oli 2päivää ilman mitään. siitä seuraavalla viikolla on 11.päivä mun käsileikkaus, muuten ei kai mitään.Joten koitetaan sopia päivää joka sopis kaikille =)
 
Hyvää huomenta :)

Hilma on taas täysin ok - ei läikän läikkää. Mitään muuta en keksi kuin sen tonnikalan, jätän siis kalan omasta ravinnostani toistaiseksi pois.
Ja kiitos teille ihanille mammoille, kun jaksoitte lohduttaa, neuvoa ja ties mitä :hug: - illalla rupesi oikein naurattamaan kun tajusin, että ennen kuin soitin miehelle tai päivystykseen ryntäsin tänne neuvoa kysymään :D, mutta sehän kertoo siitä miten loistava paikka tämä on ja miten paljon teihin luotan :heart:

Hilma heräsi tänään seiskalta ja nukkkuu nyt aamupäikkäreitään. Mun on pakko tehdä nyt taas opinnäytetyötä...
 
Ja pikaiseen täällä.Kauheaa järkätä paikkoja kuntoon jne,kolmen lapsukaisen kanssa |O . Huomenna juhlitaan mun syndejä,vaik maanantaina vasta täytän.
Voileipäkakun onneksi lupasi anoppi tehdä ja kakun,niin ei tarvii niitä miettiä.
Tyttö järsii mun kättä samalla ja kuolaa niin kamalasti,käsi ihan märkänä :LOL: .
Mut palataan :wave: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tuli tossa mieleen vielä ennen nukkumaanmenoa, että milli ja krisu koskas nähdään? Dirlittan voit sä silti tulla mukaan... mä voin napata sut mukaan tosta Lohjalta ja mennään mun autolla yhdessä. Joko otat itse turvaistuimen mukaan tai mä lainaan jostain tutulta tästä kylältä.
mulle oikeestaan käy millon vaan :D
ens viikolla torstaina neuvola,mut muuten ei ohjelmaa eli ihan miten teille vaan sopii.
jos tässä nyt ees edes ens viikkoon hengissä selvitään,kun tuo tyttö ei mitään suostu syömään :headwall: :headwall: :headwall: :'(
aaarght,millon tää loppuu ja elämä helpottuu? tätä jo 3kuukautta kestetty..
ja mitään syytä ei tunnu löytyvän tytön syömä ongelmiin.
 
Huomenta!

Mä oon tekemässä kauppa yhdestä artikkelista, jonka hinnaksi myyjä ilmoitti vielä eilen 290? ja tänään kun katsoin ilmoitusta, oli tehty uusi ilmoitus ja siinä hinta 320. Miten mä voin todistaa, että se oli aiemmin 290???? Ihan korpeaa ku tolleen nostaa hintaa ja takuulla sen takia kun sanoin sähköpostissa, että oon erittäin kiinnostunut siitä. |O
 
Huomenet kaikille :hug:

Papassa käyty, kahdet aamukahvit juotu ja siivous ois edessä :eek:

Mulle tuli oikeesti hirmu hyvä mieli, kun mut kelpuutettiin YOdottajan ja Yksäidin siskoks. Sanokaa vaan höperöks, mut mietin yöllä Sannia syöttäessäkii, et mulla on nyt siskoja :D
Niinkun toi mun ed. viestikin sanoo; ei sisaria syntymästä, vaan sydämestä...



Leya Mene ja potkase myyjää... :kieh:

Oliivia Onneks kaikki ok :hug:

:flower: Hampaista, :hug: sairaille tai muuten väsyille/ongelmia omaaville.
 
Mä taidan leikkiä epätietoista tuosta hinnankorotuksesta ja kaverin kehoituksesta sanon, että mä kyllä tulostin sen ilmoituksen....

Essi on nukkunu jo tunnin aamupäiväunia, kummallista... Nyt muuten kumpikin alaetuhammas näkyy selvästi ;)
 

Yhteistyössä