LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

huomenta päivää..meillä sit taas vähä nukuttiin..herättiin puol 10 ja isikin oli kuulema myöhästynyt yli tunnin töistä :D no onneks on viikonloppu..tänään tuleekin neiti 3v saunomaan meille :LOL: antton menee siks aikaa mummille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Dirlittan totta kai mä sut nyt aina muistan, varsinkin jos itse sanoo haluavansa mukaan... :D Mulla ei ole mitään väliä muuten, mutta meillä on ensi keskiviikkona neuvola.
=)

Mulle ei taida käydä kuin viikonloput, eli taitaa jäädä väliin..


LillaStinaa varmaan pääsenkin tapaamaan viimeistää kesällä kun sinnepäin tullaan:)


 
KUka hiivatti on käynyt tupruttelemassa meille pölyt omasta imurin pussistaan |O Oikeesti näyttää siltä kuin niin ois tehty...vaikka vasta imuroin :headwall: Mä tuun hulluks näiden pölypallerojen keskellä :kieh: Tulis äkkii kesä ja tää vähenis...
*tarttuu imurin varteen kihisten*
Että tällaset perjantain toivottelut täältä :whistle:
 
Meillekin voisi tulla imuroimaan... :D Ja ajamaan noi koirat kaljuiksi :kieh: kun taas irtoo karvaa! |O Pari päivää sitten imuroin ja taas on nurkissa semmoset karvakasat ettei olisi mukamas imuria pariin viikkoon käytetty. |O
 
terve!
Avoimessa päiväkodissa käyty, syöty ja kohta Onnin SRK:n kerhoon. Tänään sielä valokuvaus.
Eero sippas jo matkalla kotiin ja jatkaa unia nyt lattialla. Tarttis sen verta herätellä, että vaihdan vaipan ja huikkaa vähän lisää. Sit vaunutellen Onni kerhoon.
Iltasella jos ulkoilis.
Semmosta Hämeeseen :wave:
 
otettiin mallia prinsessa viun menyystä ja antton söi maissi sosetta kera luumu soseen :D hyvin maistu..mun mielestä tuo pelkkä maissi maistuu pahville nii laitoin vähä luumua sekaan ja upposkin purkillinen..maito määrää laskin eilen..meni 915ml..ja taidanpa laskea koko viikonlopun määrät kun antton on nyt tuossa flunssassa niin saa vähän tietoo paljon se jätkä vetelee..
täällä on pakkasta -6 ja kevyttä lunta oli satanu yöllä jonkun 4cm ja aamusta paisteli aurinko,ei oikein ulos oo asiaa ilman aurinkolaseja,on niin pirun kirkasta et tonne sokastuu :LOL:
 
Onneks on perjantai :D tosin, miehellä on kyllä viikonloppu viellä töitä, mutta ens viikolla sillä on loma :D :D :D Ihanaa!! mutta raasu joutuu kyllä keskiviikkona käymään töissä, tarkottaa se käyminen kyllä sitä että koko päivä siellä menee.. :(
Mutta ihanaa kun saadaan nahdä tuota isäntääkin välillä. :heart: :heart: Täytyy kehittää jotain kivaa :D :saint: :whistle: ;) :kieh: :D :xmas:

Mun tekee mieli shoppailemaan, Juho on kyllä nyt päikyillä, että ehittäs ihan kivasti varmaan piipahtaa kaupungilla. Tosin siellä on varmaan kivat perjantai ruuhkat, tai sitte mennään vasta vähän illemmalla, toden näkösesti ei siis mennä ollenkaan jos itteeni yhtään tunnen... :/

Jos piipahtas kerhon puolella :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
otettiin mallia prinsessa viun menyystä ja antton söi maissi sosetta kera luumu soseen :D hyvin maistu..mun mielestä tuo pelkkä maissi maistuu pahville nii laitoin vähä luumua sekaan ja upposkin purkillinen..maito määrää laskin eilen..meni 915ml..ja taidanpa laskea koko viikonlopun määrät kun antton on nyt tuossa flunssassa niin saa vähän tietoo paljon se jätkä vetelee..
täällä on pakkasta -6 ja kevyttä lunta oli satanu yöllä jonkun 4cm ja aamusta paisteli aurinko,ei oikein ulos oo asiaa ilman aurinkolaseja,on niin pirun kirkasta et tonne sokastuu :LOL:
Voipi olla että kohta maha toimii :LOL:
 
Huomenta, huomenta hoo :D

Tänä aamuna ei ota mikään aivoon, varsinkin kun kävin päästelemässä jo tuolla kerhon puolella niin voi että on kiva olo :D On tämä palsta, ja te rakkaat palstasisaret vaan päivien pelastus :heart:

Mutta WTF, mulla on taas menkat :eek: :eek: :eek: Nehän oli koko viime viikon ja puolet edellistäkin, niin mitä h*****tiä tämä nyt tarkottaa :eek: Koko eilisen päivän oli semmosta pyyhkäsyvuotoa. Jos en paremmin tietäis niin epäilisin jotain mitä en uskalla edes ääneen sanoa B) Paisti että eikö täälläkin ollu niitä jotka ovat tulleet kumiseinän läpi, ONKO NIILLÄ TOSIAAN JOTKUT TYÖKALUT |O En usko kumminkaan, voiko ovulaatio aiheuttaa vuotoa?

Voi hitto, neiti itkeskelee sängyssään ja kävin tutin laittamasa niin siellähän haisoo jätös :kieh: Eli päikkärit meni siinä... No en masennu, tänään on perjantai :D

Nyt se huuteloo...

Onnea vielä hampaista ja hyvä ettei Hilmallla ollu mitään ja Niinukan kololle paranemista ja ja ja... aaargghhh, mentävä on!
 
Mamma3
Kyl mulle passaa :D

Leya
Kyllä vauvoja saa lattialla pitää mutta tilastollisesti on harvinaista, että ihan nukutetaan lattialla. Erään ketjun mielestä luultavasti taasen äitien laiskuutta ja huonoutta ja itsekkyyttä... :whistle:

Mammoliino
JOO-O :attn:
Niillä on sahat ja puukot ja muut teräaseet nykyään. Kato vaik tilastoista... :D
Kyl jos tää palsta suljettas, ni tulis murhia...
...ainakii pään sisässä... |O
 
mamma3 pitäähän se suolen toimia :D isin vaipan vaihto vuoro on tänään :p
mammoliino mulla on menkat yleensä ollu toooosi runsaat ja kipeet ja kestäneet 2 viikkoo,noo nytpä oliki sit sellaset normi vuodolliset ja kesti 4 päivää :eek:
 
Pistänpä teillekkin kuvat, Juho yks päivä innostu esitteleen kameralle hampaitaan, meillä siis kaksi hammasta alhaalla, molemmat ikenen läpi n. 1 ½ mm..



ja samalla toivotellaan onnea kaikille jo hampautunelle :heart:
 
Mileko kun sulla tuntuu tuo tilastokirja olevan esillä niin vilkaseppa mitä siellä sanotaan kohdassa "huono äiti joka on jumiuttanu lapsensa suoliston".. siis jatkanko luumusoseen antamista ja joko otetaan kuumemittari kehiin :D
 

Yhteistyössä