LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Helou ,

tääll väsy mamma - painun pehkuun kohtsilleen...
aallokko himpun tasaantunut, sain päivällä valittaa tarpeeksi , kiitos teillekin terapioinnista ...
Päivän pelasti rinsessa Viun eka hampi ! Wau...

Mä laitan luumusosetta pepomössön sekaan jonkun 2 tl myös , näyttääpi auttavan tarpeetteeksi. Ja koetapa MaMa mitata se kuume ;) :) :LOL:

Oliivia : toivon mukaan Hilma on jo allrights - sama vaiva on rahikaisella eli mulla . Kala-allergia . Psssst tonnikala on kala ;) Vaikka onkin purkissa ... ontuuko puujalka tsoukki ? Mull on myös äyriäiset sun muut, aattelin varoa Viuden kans noita kaikkia , samoin raaka tomaatti ja kiwi. Aikas herkästi kyllä vaikuttaa, jos maidon läpikin , ei sit voinut olla kosketusjutskaa tms ?

Ihan uupelo - siskoille erityisen makeita unia - Mileko ja Yksäiti dearest sisters ...:hug:
Ja muille kans ...

Jospa osais kekittyä koisaamiseen - nuoriso nukahti jo 1915. Mitä lie tietää yöstä...
mitä onko teillä enemmänkin lapsia? :LOL:

Mä laitan luumusosetta pepomössön sekaan jonkun 2 tl myös , näyttääpi auttavan tarpeetteeksi. Ja koetapa MaMa mitata se kuume ;) :) :LOL:
Täytyypä kokeilla jos ei luumusose toimi, mikäs se olikaan se lämpö jossa irtos :LOL:

Kauniita unia ja toivottavasti ei Viun hammas valvota yöllä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Täytyypä kokeilla jos ei luumusose toimi, mikäs se olikaan se lämpö jossa irtos :LOL:

Kauniita unia ja toivottavasti ei Viun hammas valvota yöllä :hug:
oliks se 36,17? :eek:

Hei Savon mammat en oo ehtinyt lukea kaikkia juttuja joten sysäisen vaan että onko meillä tapaaminen sillon 15.3? lähden kotiseudulle lomailemaan ja olen viikon nettipimennossa. Jos aika ja paikka muuttuu niin laittakaa vaikka yv:tä, lueskelen ne sitten kunhan kotiudun. Mä olen kuitenkin tulossa jos vaan seura kelpaa? :) heipat kaikille!!! :D

Viulle onnee hampaasta :heart:

Allergioista piti sanomani..Peetulla tuli kalasta oikein kunnon ihottumat ympäri kehoo ja se tuli siis ihan kun annoin pari lusikkaa sitä jotain kaupan kalasosetta.No sit kala pannaan niin on hävinny ihan kokonaan.Kala kuulema allergisoi usein pienillä vaikka ei sit hyvällä säkää tuukkaan oikeeta kala allergiaa.
Sit Peetulla tuli kanelista joskus inhottava reaktio,huulet turpos ja suun pielet ihan punasina.Ja tää tuli kans ihan pienestä määrästä...sit mä pelkäsinkin et jos turvottaa nuita hengitysteitä..ja kanelia on myös joissain ketsupeissa :eek: no se kans aikalailla jääny..vähän alkaa suunpielet punottaan edelleen kanelista mut ei muuta.

Nyt taidan käydä tekeen iltapalaa kun pojatkin jo nukkuu.Peetu kyl tuola taas uhkaavasti yskii... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
Hei Savon mammat en oo ehtinyt lukea kaikkia juttuja joten sysäisen vaan että onko meillä tapaaminen sillon 15.3? lähden kotiseudulle lomailemaan ja olen viikon nettipimennossa. Jos aika ja paikka muuttuu niin laittakaa vaikka yv:tä, lueskelen ne sitten kunhan kotiudun. Mä olen kuitenkin tulossa jos vaan seura kelpaa? :) heipat kaikille!!! :D
On voimassa. Hauskaa lomaa!!!

Anteeksi nyt kun häiriköin..
Mutta jos täällä ketjussa Haminalaisia tai Haminan suunnalla pyörijöitä niin..

HAMINAN PALASTAKAA LAPSET RY:n tiloissa
Alkaa maanantaisin 9-12 pienille vauvoille ja äideille semmonen tapaaminen, jutustelua, kahvia jne.
TERVETULOA!

PS.se on muutenkin avoinna jokapvä 9-12
Se ei maksa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Piituli: Kiitos!! Siis aivan mielettömän upeita kaikki!! Teetkö kaiken itse?? Missä välissä???
Saas nähä, mitä toi ukko saa aikaan- nyt se tekee jädetikuista puulattiaa...
siis toi on tuutilullan sivu ja tuutis tekee ne itse.
Vähänkö mä oon väsy... rankka Mansen reissu takana. Onni se kuuntelee biisejä loikoillen säkkituolissaan ja on ihan sippi kans, mut ei kuulemma väsytä.. Harvinaista, että se on edes tähän aikaan hereillä.
Mä kyllä painun Eeron kaveriks makkariin. Öitä!!

mama mie esim.tänään olen jokaisella ruokaverolla antanu venlalle 3tl luumusosetta.ja kahet kakat rykäs nyt illalla.meillä neuvolan täti juur tänään sano että voi parinkin päivän aikaan antaa tota luumua joka syöntikerralla,ja ei haittaa vaikka kakka menis ihan löysäksi.

nyt telkun ääreen miehen viereen.

Heipparallaa pitkästä aikaaa!! noh, kolme päivää kuitenkin :LOL:
Täällä laivareissu heitetty, ja oikein hienosti Lenni oli reissussa. Hymyili vaan kaikille mahdollisille ihmisille laivalla. Varsinkin gift&toys kaupan myyjät sai höpertelemään kun siinä naureksi, hihkui ja vippas silmiään :D Mitähän se on sitten isompana kun nyt jo noin flirttailee :whistle:
susa en huutanut enää sitä pukua, kun ajattelin että sillä hinnalla alkaa saada jo uusiakin pukuja. Ja niin sainkin. Ostin Tukholmasta pilvihaalarin ja maksoi 17euroo... Muuten sillä myyjällä huutonetissä on niitä samoja pukuja useampaa kokoa. Huomasinpahan tässä ennen reissua.. Kolmea kokoa oli ainakin. Näinköhän lyö rahoiksi, jos on vaikka alesta ostanut :eek: ???
JAHAS! Mutta lapset nukkuu. Pitäis kai mennä purkamaan nuo laukut :headwall: JA huomisen aamun saa aloittaakin pyykinpesulla :headwall: :headwall: :x |O Öitä!
pikkumyy ihan pihalla kaikista jutuista. (kuten aina)

pikainen piipahdus Kööpenhaminasta :wave:

reissu on mennyt todella hyvin ja silja on kuin onkin osoittautunut varsinaiseksi reissunaiseksi! pitkät automatkat vain posotteli tyytyväisenä ja laivamatka meni myös nukkuessa. nyt ollaan kaupunkia kierrelty ja aina välillä käyty hotellilla huilimassa ja syömässä. nyt miehet lähti neil youngin keikalle ja me jäätiin siljan kanssa kaksistaan tänne hotellille. ajattelin laittaa kylvyn, saa nähä mitä neiti tykkää kun äitin kanssa yhdessä kylvetään.

enempää en viitsi nyt kirjoittaa koska yhteys pätkii pahasti, saa nähä saanko tätäkään perille. aivan ihana on kyllä tämä kaupunki, kaikkialla vanhaa rakennusta ym...uutta toooosi vähän. ja paljon kauppoja (siljalle on tullut jo hieman shoppailtua :D )

Yhteistyössä