LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

mammoliino - mä opikelen sosionomiksi monimuotona tässä samalla. Aika paljon verkkokursseja, mutta sitten myös joitain lähipäiviä. Opinnäytetyötä työstän myös tässä ja sen pitäisi olla kohta- valmis. Mä yritän saada teoriat pois alta niin, että syksyyn jäisi vaan harjoittelut ja sitten saisin paperit joulukuussa.

Aika soveltamistahan tää on, mutta pakko myöntää et kyllä mä nautinkin. On mahtava tunne kun saa kursseja suoritettua, ja nää koulujutut on asioita joita mä teen ihan vain itseäni varten. On ihanaa kun on itsestään aidosti ylpeä =) Joten kyllä mä suosittelen, että otat homman vastaan. Pari viikkoa teet kovin hommia ja sitten voit palkita itsesi jollain :D

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Mammoliino...jos mulla ois mahdollista niin tekisin oikein mielelläni kouluhommia iltasin.Ois jotain järkevää tekemistä mullakin...pojat kun laitan klo.20 aikaan sänkyyn enkä ainakaan ennen 22 mee ite nukkuun.
Nuo tuo oliskin pelastus asiaan, mutta kun meidän Silja menee klo 23-24 nukkumaan, ja valvoo sinne asti tuolta klo 19sta. Sitä ennen ottaa 1-2 päikkärit, eli ne olis ne ainoat mahdolliset ajat ilman että tarttis huonolla omalla tunnolla hommaa hoitaa... Siis ei niin etteikö mies Siljaa hoitais ja hoida, vaan se että kun alan noita hommia tekemään niin siihen uppoutuu täysin ja ihan pari tuntia ei riitä kertapätkäksi... Ei, minä taidan unohtaa koko homman ja nauttia nyt vaan tästä äitiyden ilosta. Ihan tarpeeksi oli siinä kun vielä laitokselta tultuani tein viimesiä työhommia ja hoidin perintätoimiston kautta erästä asiakastapausta. Loppuviimeinhän minä oon tosiaan ollu "lomalla" vasta vajaat 4 kk...

No ni, heti kun sai asian kirjotettua tänne niin johan alko selkiytymään tilanne :D Kiits kommenteista ja tuesta!

tilda meil on kans sellanen vauva piano sängyssä,unohin yheks yöks sen päälle ja antton yöllä potki unissaan sitä nii hirmu pimputus vaan kävi :LOL:
yksäiti mullon matkaa joensuuhun joku 100km,suht lähellä siis :)

oih ja voih kun väsyttää,en päässykkää päikkäreille kun äiti tuli selman kanssa käymään,no pääsinpä imuroimaan ja pesemään lattiaa..tunnin päästä pitäs se pikku neiti hakee meille ja käydä kaupasta sipsiä ja dippiä,grandia ja hannu&kerttu keksejä :D sit saunan jälkeen niitä mussutellaan..

Merkkailen vaan :)

Topsylle hyvää leiri viikonloppua, vapaata kotihommista :) !!!

Voihan ketale, eikös tuolta heti pidä yhden tulla sisälle ja ilmottaa että on pisut housussa |O |O :headwall: Se siitä omasta rauhallisesta hetkestä :/

Hitsi, mie en meinannu tänään saada läppäriä toimimaan. Käynnisty kyllä, mutta alotusikkunan jälkeen ei tehny mitään, ei edes sammunu :eek:
Ensin iski kiukku, prkl mie en pääse palstalle ja perään suuri huoli: kaikki kuvat on koneella! Ajatella, jos niille olis tapahtunut jotain :'( On meillä onneks tehty varmuuskopioita, mutta en muista koska viimeks.
Pari tuntia kone oli auki pöydällä, kunnes sammui itsestään. Aukes sitten ihan normaalista. Mikähän tuon vian aiheutti? Voisiko olla joku virus vai vaan järjestelmävirhe? Jos joku kotiäiti osais jotain syytä ehdottaa :D

Jos tulipalo sattuis niin pelastaisin varmaan asioita järjestyksessä: poika, koira ja valokuvat. Kuviin liittyy niin paljon muistoja, että se tekee niistä tärkeitä.

Voi tku kun tekis mieli lähteä shoppailemaan Kouvolaan, mutta kun tuo ukon ketale vaan autojaan tuolla ulkona peseskelee. :kieh:

Tuli Libero kerhosta lahjakortit johonkin pakettiin joka pitäisis hakea Lindexiltä. :D

Ja sit mä haluaisin käydä HenkkaMaukalla ostamassa tytöille bodeja ja sit mä haluaisin...... :p

Mut enhän mä mihinkään pääse. :x

hipkukka
oisko akku loppunu?meil on kans läppis joka tekee välillä noin..vissiin liian kauan ollu päällä sammuttamatta..meillä kun kone on oikeestaan vaan valmiustilassa et ei koskaan sammuksissa..mut jos kone jumii tolleen et ei sammu nii paina pitkään sitä sammutus nappulaa niin se sammuu :LOL: hienosti selitetty

pitäiskö sitä lahden seudun tapaamista suunnitella? tuli vaan tossa mieleen ku kattelin ens viikon kalenteria ja aika tylsältä näyttää ku ei mitään suunnitelmissa... paitsi 8.3 yritetään uudelleen isännän kanssa lähteä radalle... :D

Alkuperäinen kirjoittaja santti:
pitäiskö sitä lahden seudun tapaamista suunnitella? tuli vaan tossa mieleen ku kattelin ens viikon kalenteria ja aika tylsältä näyttää ku ei mitään suunnitelmissa... paitsi 8.3 yritetään uudelleen isännän kanssa lähteä radalle... :D
voitais kattoo joo. Maanantai ei käy mulle, mut muuten on sovittavissa. Paitsi että tuutis tulee joku päivä meille. Mut mitään ei oo lyöty vielä ihan lukkoon siis päivämääriä.

hei!!
aika levoton oli viime yö,tais kakkaa ährätä poju.
aamulla sit annoin luumusosetta teelusikallisen,nii johan turahti :)
harmi vaa etten tajunnu illalla :whistle:
huono äiti...

pizza värkättiin ukon kaa,aateltii viettää nyt ilta kotosalla.
monena viikonloppuna tullu mentyä jonnee kavereille illaksi.
ihana välillä vaan olla!
paitsi kyllä ois tarvetta imurille...tuosta koirulista irtoo ihan tuhottomasti karvoja :eek:
jep jep,ja sit tällä koira neidillä meni vielä maha kuralle..äääh...

nonii,pikkunen huutaa mua
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
hei...kuinkas pitkä matka onkaan tampereelta lahteen...hmmm... :whistle: :whistle:
meilläkö muka super mega tylsääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
150 km, ajomatka siis noin 1,5 tuntia. Kokemusta on taksin ja paaritaksin kyydissä. :LOL:

Miä oon pihalla taas teijen jutuista :ashamed: Ja minuu väsyttää |O Kiia samperi ei ole tänään nukkunut kuin kolmet max.20min tirsat :kieh: Nytkin tuolla sängyssä touhuaa kaikkea muuta. Mut pois en ota kun ei huuda just nyt :ashamed:

Yhteistyössä