Mesessä Minutkin heitettiin pihalle ennen kuin ehdin mitään kirjoittamaanAlkuperäinen kirjoittaja milla-maria:huhuu :wave:
missäs te kaikki ootte
En mää tiijä Ei ainakaan keskiviikko sovi. Silloin on Jepen fysioterapia keskellä päivääAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutis mikäs päivä myö treffataan?
Miä eksyn Haminaankin ja se on tossa ihan lähellä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:voi vitsi, kun Lahti ois aikas liki meitäkin, mut mä oon ihan tumpelo vieraassa kaupungissa...
Käviskö sulle tuutis torstai? Meillä ei ainakaan oo mitään menoja, tai sitte jos haluat niin alkuviikosta. Keskiviikkona meilläkin oli menoa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:En mää tiijä Ei ainakaan keskiviikko sovi. Silloin on Jepen fysioterapia keskellä päivääAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutis mikäs päivä myö treffataan?
Täältähän on suora tie vaikka kuinka pitkälle teille päin. Mitä siä siihen härveliin uskoit :kieh: Oisit vaan uskonut minuu jo tulomatkallaAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Mut jos mä löysin tuutin luota kotiin niin kyllähän Vilma-Onni löytää Renkomäkeen......
Joo mut kato ku oon huono suunnistaan niin luulin että äijien vehkeillä löytää perille tai siis löysinhän mä mut mutkan kautta........Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Täältähän on suora tie vaikka kuinka pitkälle teille päin. Mitä siä siihen härveliin uskoit :kieh: Oisit vaan uskonut minuu jo tulomatkallaAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Mut jos mä löysin tuutin luota kotiin niin kyllähän Vilma-Onni löytää Renkomäkeen......
voin uskoa että teillä oli hauskaa, ja varsinkin ne herkuttelut saunan jälkeen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:nyt on typy viety takas kotia..olipa ihana ilta sen kanssa..saunassa istui anttonin ammeessa ja visko vettä saunan lasioveen joka oli tietenkin huisin hauskaa..
Joo, taitaapi se käydäAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Käviskö sulle tuutis torstai? Meillä ei ainakaan oo mitään menoja, tai sitte jos haluat niin alkuviikosta. Keskiviikkona meilläkin oli menoa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:En mää tiijä Ei ainakaan keskiviikko sovi. Silloin on Jepen fysioterapia keskellä päivääAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutis mikäs päivä myö treffataan?
kyl ne äijien vehkeet tiijetäänAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Joo mut kato ku oon huono suunnistaan niin luulin että äijien vehkeillä löytää perille tai siis löysinhän mä mut mutkan kautta........Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Täältähän on suora tie vaikka kuinka pitkälle teille päin. Mitä siä siihen härveliin uskoit :kieh: Oisit vaan uskonut minuu jo tulomatkallaAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Mut jos mä löysin tuutin luota kotiin niin kyllähän Vilma-Onni löytää Renkomäkeen......
Jos sitte sovitaan että torstaina näämmä. :heart: Teen sitten sen voikkiskakun meilleAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Joo, taitaapi se käydäAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Käviskö sulle tuutis torstai? Meillä ei ainakaan oo mitään menoja, tai sitte jos haluat niin alkuviikosta. Keskiviikkona meilläkin oli menoa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:En mää tiijä Ei ainakaan keskiviikko sovi. Silloin on Jepen fysioterapia keskellä päivääAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutis mikäs päivä myö treffataan?
niinpä ja taas menin hölmö halpaan. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:kyl ne äijien vehkeet tiijetäänAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Joo mut kato ku oon huono suunnistaan niin luulin että äijien vehkeillä löytää perille tai siis löysinhän mä mut mutkan kautta........Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Täältähän on suora tie vaikka kuinka pitkälle teille päin. Mitä siä siihen härveliin uskoit :kieh: Oisit vaan uskonut minuu jo tulomatkallaAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Mut jos mä löysin tuutin luota kotiin niin kyllähän Vilma-Onni löytää Renkomäkeen......