Siis voi itku, nyt niin huono äiti fiilinki :'( Mies tänään illastakin töissä ja oli sitte Eemilin kylpypäivä. Yleensä se on miehen juttu, mutta kun tänään ei ollut kotona, äiskä kylvettää. Olen toki ennenkin aina välistä kylvetellyt, mutta mies enempi, on vähäsen niinku hänen spesiaali homma, jonka aina haluaa tehdä, niinku useammat isät. Viime kerralla mies kylvetti, Eemil alkoi ykskaks ihan kauheasti itkemään :| , en tiedä miksi. Ei meidän ainakaan nähden ole mennyt vahingossa suuhun vettä tms. Vesi on sen lämpöistä kuin ennenkin, mittaan aina mittarilla. Ja käteenkin tuntuu itsellekin hyvältä. Noh, silloin ajateltiin, että oli niin väsy ja siksi itki niin.. Tänään mentiin vieläkin aikasemmin, että ei olis niin väsy.. en tiedä oliko taas sitten. Kun taas itki kun minä menin kylvettämään. Eka oli ihan ok, mutta kun hetken oli vedessä, itku alkoi :'( Ja mulla tuntui pahalle, vauvathan yleensä tykkää kylvystä ja Eemilkin ennen tykännyt! Mikä nyt mättää?!? Kun nostin pois kylvystä ja pyyhkeen sisään, itku loppui :| Noh kuivattelujen ja yökkärin laiton jälkeen iskikin kauhee nälkä ja veti vellinsä ja kannoin vaan sänkyyn ja siellä nyt nukkuu täysillä
Johtuikohan ihan väsystä tai nälästä vai... en osaa sanoa, kun ei vielä osaa kertoa :ashamed:
Onko teillä muilla ollut vastaavia, alkanut itkemään kylvyssä, siis aina kun mennään sinne? Mitenkä teillä asia ratkes, mistä veikkasit että johtu? Tuntuu vaan itsestä tosi oudolle. Ihokin Eemilillä tosi siisti, että ei ole mitään haavaumiakaan tms, mikä vois ihoa kirvellä tms. Vai voiko yhtäkkiä tykätäkkin eri lämpöisestä vedestä
Se veden lämpötila on sen normin mikä siinä kylpymittarissa on mikä tullut äippäpaketissa. Siis kun meillä ennen ei ollut tällaista, nyt tämän viimeisen 2-3 kertaa :| Ois kiva jos jollakulla kokemuksia, onko joku kausi vai mikä :/