Helouhelou,
Tuutis - ilma on ihan p******ä täälläkin. Vettä sataa, onpa kiva. Lehestä just luin, että tämä talvi on historian lämpimin. Siinä sitten tilastotietoa vaikkapa meidän vaavien vauvakirjoihin
Hilma on taas ollut pari päivää tosi väsy. Nukkui 21-09 ja on taas unilla. Itse olen ajatellut sen siten, että ottaa nyt takaisin tuota alkuviikon mökkeilyä. Siellä kun oli niin paljon kaikkea jännää, että varsinkin päikkäreiden nukkuminen jäi tosi vähiin. Ja eilen käytiin sitten ystävän luona ja heillä vilkkaita lapsia joita piti silmät suurina seurata.
Meillä Hilma ei tosiaan edes yritä punkea itseään istumaan, joten en pahemmin ole koko istuttamista miettinyt. Vaikka kyllähän se sylissä aina tavallaan istuu tuettuna. Mutta alkuviikolla seurailin Hilman kummien marraskuussa syntynyttä tyttöä. Ne asuu lontoossa ja siellä ei siihen istuttamiseen puututa. He istutti tyttöä kaikin mahdollisin tavoin ja hyppykiikussa tyttö viihtyi pitkiä aikoja. Että näin ne asiat vaihtelee maittain.. Pitäisikö mun muuten jotenkin huolestua siitä, että Hilma ei yritä istua? Seisomaan punkee kyllä, ja jalat nostaa selällään ylös. Mutta tuntuu, että alaruumis on yläruumista paljon vahvempi. Normiako??
Meillä kanssa Hilma herätessään rupeaa pulputtamaan kovasti ja jos ei saa reaktiota äipältä ja iskältä niin sitten alkaa se kiljuminen
Ja tuosta valvomisesta. Hilma valvoo päivisin juuri sen 1-2 tuntia, mutta sitten illallla saattaa olla hereillä 4-5 tuntia putkeen. Yöunille nukahtaa ysin maissa ja nukkuu yleensä n. 7-8 asti.
YOdottajalle suuren suuri :hug: