Jokos nyt joku tietävä sais kertoa eilisen HUIPPUMALLIT putoojan ja jos jotain muuta mainittavaa on, niin mielelläni tiedot vastaanottaisin
Mä en pääse kans kirjautumaan..on vissiin isompi/yleisempi vika...Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Mä en pääse meseen... Se ei kirjaa mua sisälle. :ashamed:
meille ja niitä bodejaAlkuperäinen kirjoittaja niinukka:piituli mie voisin kattoo mitä tuolla on,nimittäin kirppiksellä ei menny kaikki.ja joitain 68cm bodeja olis myös.
kiva jos tytöille löytyis potkareita kun mä en oo ite niitä oikein mistään löytäny kun ei oikein kirppareille pääse näijen kaa.Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:piituli mie voisin kattoo mitä tuolla on,nimittäin kirppiksellä ei menny kaikki.ja joitain 68cm bodeja olis myös.
sä saat bodytAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:meille ja niitä bodejaAlkuperäinen kirjoittaja niinukka:piituli mie voisin kattoo mitä tuolla on,nimittäin kirppiksellä ei menny kaikki.ja joitain 68cm bodeja olis myös.
mie katon ja jos ilkeen niitä enää mihkää lähetellä niin voin postarin hinnalla ne laittaa tulemaan..Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:meille ja niitä bodejaAlkuperäinen kirjoittaja niinukka:piituli mie voisin kattoo mitä tuolla on,nimittäin kirppiksellä ei menny kaikki.ja joitain 68cm bodeja olis myös.