LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Heipsan taas!

Tulipa reissu tehtyä. Käytiin kummitädin ja koirien kanssa lenkilläkin :D Sateesta huolimatta. Oli erittäin piristävää.

Mä en pääse meseen... :eek: Se ei kirjaa mua sisälle. :ashamed:

Soseista mua huvittaa suuresti itseäni noi ruokamäärät. Ja toi tykkään/en tykkää. Siis oikeasti... meillä ei kelpaa banaani, kurkku, riisipuuro! Siis eikös riisipuuro/velli pitäis olla sellaista, josta lapset yleensä tykkää? :eek: Muutekin tolle maistuu ihan ihme juttuja... kaurapuurosta tykkää kuin hullu, maissivelli on ehdoton suosikki. Päärynä menee kuin vettä ja ruusunmarja. Kotiruuasta ei välitetä, mutta kaikkia kaupan perunallisia soseita syödään täyttä häkää... Mä en oikein välillä ymmärrä tonn aivoituksia.

Toktori meillä kanssa pungerretaan ensin istumaan ja siitä sitten seisomaan... Oikein hirvittää toi tahti. Kun nyt ensin oppis kääntymään selältä mahalle eikä muuta, kiitos. Kovin kuitenkin olis mahaltaan lähdössä liikkeelle, vaikkei oikein vielä onnistukaan. Istuminenkin on tosi kivaa... Mitähän keksis tohon kääntymiseen? Lelut tarpeeksi kauaksi, että on pakko :saint: :D

Jaaha, meillä taas kitinä päällä, äiti menee taas :wave:
 
stana! Kaveri kävi ja tarjosin karkkia kulhossa... no ei se ottanut, mut kun lähti, söin ite kaikki |O :headwall: :headwall: Tänään ei sit syödäkään muuta :'(

Jep, toi kaveri joka kävi pyys meitä, siis minua, Annia ja Minttua ens viikoksi Himokselle mökkeileen. Arvatkaa oisko ihanampi olla siellä tunturimökissä kuin kökkiä täällä kotona... vaan miten tuon kiljukaulan kanssa lähdet minnekään?? Ajomatkaa yli 400 kilometriä, joista Minttu huutais kurkku suorana 399 km... sit tuon viimeisen kilsan aikana nukahtais, ja heräis kun auto pysähtyis :/ Sanokaa nyt miten mä saan tuon tytön tottumaan istuimiin? Kaverin poikakin, 5 kk, yhdesti kuulemma itkenyt autossa, oli nälkä...

Anni ja iskä on kärppäpelissä ja Minttu nukkuu joten mä hoidan nyt päivän surffailut. Käyn välillä muualla ja palailen taas.

Leyalla ihana heppa, ja Heidin neiti on melkoinen italiaanojen prinsessa... :D
 
niinukka 68cm tää pimu ois vaille. Jotkut bodyt 68cm on isoja/sopivii, jotkut taas pieniä. Potkuhousuista en tiijä kun en niitä käytä. Ja sitte taas toiset 62cm college/trikoo housut on sopivii ja toiset tiukkoja vyötäröstä... Että ota tästä taas selvää :/

Meil on tääl iilimato ollut tän päivän koko pimu. Pojat meni mummille päivällä ja hijaisuus kun tuli niin neitipä ei nukukkaan.... :kieh: Pientä pätkää ja muu aika sylissä |O Onneks pojat tulee huomenna kotiin :D
 
Topsy meil Jeppe kiljui aikoinaan koko ajan. Ja pienenä sillä oli usein pullo suussa :ashamed: Ainut millä poika oli hiljaa kun tuttia ei syönyt. Meillä helpottui kun siirryttiin isompaan istuimeen ja pystympään asentoon (n6kk).
 
venla nukkuu,rupes hyytymään jo seittemän jälkeen,ei sitten kolmen jälkeen nukkunut ku n.10min.kuuden jälkeen tasasta tirinää..ei hyvä ollu ku sylissä..no puol kasilta annoin vellit ja eiku pots lojollee,nukku pullo suussa..herääköhän kolmelta syömään kun ei menny ku 120ml tota vellii.

isäntä lähössä yöks töihin,ja minnuukin nukuttaa,taidan napata koprallisen särkylääkettä ja painuu pehkuihin.ja varmaan pitää huomenissa soitella hampilääkäriin..kipua edelleen kolossa..liekkö tuo antibiotti tointaa mitään..maha sekasi ja kipee buranan syönnistä..mut pakko syödä kun panadoli ei tehoo..eikä mörkökään kuuntele tätä juilimista.

 
heidi ihan huippu kuva :LOL:
leya ihana arto ja kaunis on tuo fiiakin,oliks se fiia?
huomenna sitä pitäs neljän aikoihin mennä pojua liikuttaa,iiks..noo,hyvin se menee,jänskää vaan..

mä olin vasta klo 19 siivonnu kaikki mitä piti ja pääsin sit ite syömään ja sen jälkeen suihkuun..nyt on sit selkä ihan kipee kaikesta kyykkimisestä..

mitäs sit keksittäs? :D
 
Pitäsköhän munkin harkita uudestaan noita ehkäsyjuttuja...Tänään taas NIIIIN V***U päivä ettei mitään järkee..ja syystä että..tai siis ei syytä :kieh: tarvii kyllä jättää noi pillerit syömättä jos vähän pää tasaantus.Jos ei niin sit jatkan kyl noita,olisin halunnu sen ehkäsykapselin.
Mutta kun mä pelkään sitä kierukan laittoo ja koko hemmetin kierukkaa!!!!Ja mä tiän itteni etten millään kumeilla vehtaa..ja mitenkäs siinä sit taas käykään... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: voi perärörre kun voi taas olla elämä muka vaikeeta.

Päätin tänään etten soita/viestittele kellekkään ennen kun joku ottaa muhun yhteyttä.on meinaan TAAS menny se varmaan 3pvä ettei kukaan oo mulle soittanu/laittanu viestiä...Ihan normi settiä et jos mä haluan tehä jotain muuta kun olla rakkaitten lasteni kans keskenään niin mä saan kysellä ja kinuta seuraa..
Tänään jo suunnittelin et minkähän pakoreissun täältä Tampesterista tekis johonkin...

No,mut neuvolakuulumisia.Eli Pessi muru tänään 5kk :heart: :heart: ja neuvolassa siis painoa 6745g, pituutta 66,5cm ja pipo 42,7.Piikki tuli ja Pessi oikein ärisi sille neuvolan tätille sen jälkeen.Ja seisomaan ollaan kovia tääläkin...eli jos selältään nostaa käsistä ylös niin nousee seisomaan asti ja seisoo "omilla jaloillaan" vaikka kuinka ja kauan.Kaikki onkin sanonu et tuo nousee varmaan pystyyn ennen kun liikkuu mihinkään.

No mutta nyt jos surffaileen pakolliset ja sit takas tänne
 
Ainiin ja mä hölmö vielä itteeni kiusaan ja meen huomena PAPAA:n...voi että kun sekin on niiiiin tyhmää..Ja sit samalla keliakia testiä varten verikoe.Isällä kun se tosiaan löydettiin ja käskettiin meneen verisukulaiset testaan..Jippijai jee!!!!! Mistähän vielä ilon repis..ainiin no hammaslääkäri 6.3.
 
Mese tökkii ja nää kaksplussan sivut tökkii :headwall: niinpä tämä mamma ahkeroi ja teki maissisosetta ja kukkakaalisosetta pakastimeen valmiiksi :D ja järjestelin noita koulujuttuja mallilleen...
Mileko niin onko nyt sovittu se 15.3 (mä lensin mesestä ulos sen jälkeen kun olin sitä kysyny...) ja jos on niin mihin mennään? (..enhän vaikuta yli-innokkaalta :whistle: )
Jospa jois iltakahvit, niin saa taas valvoa yömyöhään...
 
Niinukka ja muutkin, oiskohan siitä tosiaan apua jos ostettais sellanen istuin jossa saa olla 5kk eteenpäin? Mä voisin läntätä jo ton typyn siihen, niin rupes kypsyttään toi mökkireissu... Onko kellään oululaisella sellasta? Katjanna, kävitkö ostaan? jos voitais tehdä testiajoreissu ja kattoo mitä Minde sanoo.
 

Yhteistyössä