LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja minsu:
Minä olin siinä odotusajan kerhossa, mutta tositosi hiljaistapa siellä oli.. Ei oikein kukaan kirjotellut mitään. Ja onhan se aina oma hommansa kirjautua sinnekki vielä, tosi raskasta. ;) Niin onko teillä nyt uus kerho? Oliskohan mahdollista päästä mukaan? :wave:
Ei varmaankaan? :(
 
Meillä tuli tänään kakkaa! Oon antanu maanantaista lähtien luumusosetta, niin johan rupes tapahtuun. :) Kyllä sitä ihminen voiki pienistä (ja haisevista) asioista ilahtua. Paljon sitä ei siis tullu, mutta sitäki haisevampaa..
 
Täälä vaivana taas kaikki nivelet..ja reuma sukua myös että sitä tutkittu mooooonta monta kertaa.Pitäs vaan mennä nestenäyte otatuttaan polvista kun on turvoksissa mutta enpä oo saanu aikaan.Tosin keliakia voi kuulema myös aiheuttaa nivel kipuja että siinäkin testissä pitäs käydä..
No mut joo...sainpa hetken nukuttua kunnes puhelin soi..ja sit heräs Pessi.Raukalla pipo paino päähän niin varmaan sen takia heräili vähän väliä.Kauhee punanen painauma takaraivossa :ashamed: Nyt on sit toinen pipo ja jätkä unilla.

Jasso,mä kokeilen keksiä ittení huomiseks parturiin..voi olla kyl aika hiljasta...
 
Tapaamisessa oli ihan kivaa, ainakin minusta. Juttua riitti ja nauruakin. Lapset olivat oikein mallikelpoisesti jotta mammat saivat turista, jopa meidän Ella joka söi hampurilaisen ja leikki koko lopun kaksi tuntia kiltisti. Nukahti sitten autoon ja heräsi kotona.

Tytöt hiukan protestoivat tuolla nukkuumaanmenoa mutta eiköhän se siitä.....

Illalla olisi vielä luonani kynttiläkutsut ja huusholli on ihan pommin jäljiltä, tarttis vissiin alkaan tekeen jotain...... :D

Kuvia laitan kerhonpuolelle kun ehdin, luultavasti illalla.
 
Hauskaa se oli mullakin :D tapaamisessa siis.
Meikeläisellä meinaa aina väliin vaan viedä tuo lievä ujous voiton (?!!?) :D :eek: Mutta sainhan minäkin sentään edes vähän tota suutani auki =)
Kyllä Juhon kelpas siinä tyttöseurassa olla, kovin väsynyttä miestä meinas vaan ruveta oleen. Autossa nukku hetken kun kotiin tultiin ja nyt vasta sain nukkumaan :eek: sekin tapahtu kamalan tappelun kautta, millään ei mies meinannu rauhottua, aina vaan piti mahalleen kääntyä ja sitten suututti kovin kun oli niin kamala väsy. Pariin kertaan piti kokeilla sitäkin, kuinka pinniksessä mahtuu pyörimään, ekaks masulleen ja sitten selälleen ja taas uudelleen. Sippas sitten lopulta kuitennii.
Mutta olipa sillä väliin käyny roskisauto ja rikkonu ton meijän roskakatoksen oven :headwall: :headwall: tai semmosen lukon siitä perkule |O isännälle illaks hommaa kun korjaa sen ettei ovet tuulessa vallan pauku...

Mullakin kamala väsy ja päikkäreitä tossa mietin, mutta ei auta. Jonkun on ruokaakin tehtävä tähän taloon...
Jos keittäs pannullisen kaffea ja jois yhen batteryn niin pysys varmaan ehkä iltaan asti hereillä..

haukotus..
 
Iltaa,

En ole ehtinyt koko päivänä palstailemaan :eek: :D hengissä täällä kuitenkin ollaan. :wave:

Toivottavasti huomenna on vähän enemmän aikaa istua netissäkin. Muutenhan mulla tulee aukko sivistykseen kun tipahdan muiden herhiläisten kärryltä. :whistle: kerron sitten tarkemmin kuulumisiakin, vaikka ei kai tässä yhden päivän aikana meille mitään ihmeellistä ehdi tapahtua. Paitsi että meidän talossa tapahtui tänään sellainen ihme että tämä rouva siivosi!:D =) =) B)
 
Haisunen, tervetuloa mukaan vaan :wave:

YOdottajalle voimia :hug: , toivotaan auringonpaistetta teidän kotiin, ylittäköön kevään tulo sukulaisten kiemurat, vaikka eihän se niin helppoa ole.

Mitenkähän Milli jakselee :hug:?

Piti aamulla "kirota", että miten ihmeessä tuon vauvan sais vielä :ashamed: syömään tuttia? Ei kai millään :headwall: . Se ois yöllä vaan niin paljon helpompaa välillä, kun tuttia imis, kun imemistä selvästi kaipaa :headwall: . Olis niin helppo äänenvaimennin :snotty: . Tosin voihan sitä tuttiakin joutua usemapaan kertaan laittamaan, mutta nyt tuntuu, että silläkin uhalla ottaisin tutin.

Tänään oon taas naureskellut mielessäni alkuajan kirjoitusta, tännekin siis kirjoitin, että tässä koneella en sentään imettäessä ala istumaan :kieh: . Nyt lähestulkoon AINA kun mä imetän, oon täällä samalla lukemassa teidän kuulumisia :eek: :kieh: .

Meillä 6kk lähestyy ja sitä myötä se, että soseiden tekoon on munkin aika :ashamed: . Mitenkähän ja mikäköhän päivä sitä sais aikaseks. Kuulemma rautavarastot on sitten 6kk iässä vauvalta loppu ja se on yks syy, miks sitten on viimeistään alettava kiinteät. On se kyllä hullua, kun noita meidänkin neidin PAKSUJA reisiä katselee (ei meinannut mennä varvast mahankaan yli suuhun, kun yritin taivutella :ashamed: ), että pelkällä maidolla ovat niin paksuuntuneet, mahassa makkarat jne :heart: . Mutta huomaan myös, että vaikka nyt maidon kulutus on varmaan melko suurta, ei se enää samallatavalla vie musta. Tai sit mä vaan syön niiiiin paljon :p . Tuntuu nimittäin, että alkaa paino nousemaan, jos tätä rataa jatkan :eek: . Mitenkähän sitä sais tän syömiskierteen poikki?! Varsinkin nää iltamässäilyt telkkarin äärellä - ja kaikkea epäterveellistä.

Mä muuten arvasin aamulla, täällä on ollut todella hiljainen päivä tänään :/
 
eipä ollu piituli pistäny kuvia vie kerhoon...höh :( haluaa jo nähä teijet :D

tapaaminen oli varmaan kiva,voi ku olis itekki päässy mukaan,mut en ois noin aikasi jaksanu lähtee mihinkään......joku toinen kerta sit

haisuselle heips =) koskas pikkunen on syntyny??

mitäs muuta...hmmm....kohta alkaa Heroes...mä oon ihan koukussa siihen sarjaan,eipä oo vie jaksokaan jääny näkemättä
=)

mutta mutta...tulis jo kesä :ashamed: haluu nähä teijet KAIKKI...........

niin ja rontille sen verran et jokos teijen karsta on poissa ja löytykö sopivaa rasvaa???
 
ei oo mitään asiaa mut arvelin vaan ilmottaa et täällä ollaan..ainiin olihan mulla yks juttu,mulle taitaa olla tulossa levottomat jalat,just äipälle mainitsin siitä viime yöstä,nii meidän suvussa on kuulema paljon tuota :headwall:
 
Kiitosta katjanna ja Rontti :)

Voisin tietty jotakin kertoilla.. Hmm.. Ompas vaikeeta..
No siis..Olen 21 vuotias, Asun kerrostalo kaksiossa Mieheni (vm79) ja poikani Eetun kanssa..
Meidän kanssa asustaa myös ihanainen karvainen kaveri Luna 2vee (suursnautseri).
Alamme rakentaa omaa taloa.. Ja tarkoitus olisi noin vuoden päästä muuttaa uuteen
kotiin =)
Olen parturi-kampaaja, olen menossa takaisin töihin elokuussa..
Eetu poika on jo jonkin aikaa syönyt soseita ja tykkää kovasti. Nyt myös muutamana
iltana ollaan syöty ilta puuroa :) . Eetulla on kaksi hammasta puhjennut, kummatkin
eteen alas..
Niin ja en imetä.. :)
Muuta en nyt osaakkaan tähän hätään tarinoida.. Myöhemmin sitten lisempää :)
 

Yhteistyössä