LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Asiasta käkikelloon :D
Mä kävin avaamassa tonne kerhon puolelle uusvanhan keskustelun.. asiasta on puhuttu aijemminkin, mutta halusinpa ottaa nyt vielä kerran puheeks..

Hihihihihi, mä oon kerenny hetken surffaamaan kun mies on saunassa :D
Kun se sieltä kohta tulee niin mä rupeen äkkiä töllöä kattoon ja näytän siltä että mä mitään oo surffannu :LOL: :LOL:
 
Täällä sivut tökki tänään niin et en päässy ollenkaan läpi. Liekkö muillakin samaa kun aika hiljaselta päivältä vaikuttanut. Mut nyt kerhon kautta nukkumaan ja huomenna toivonmukaan kirjoittelen paremmin... Hyvää yötä!! Ja millille super halit ja jaksut :hug: oliko viel joku muukin...no halit kaikille :hug:
 
huomenta! meidän sälli heräs jo 6.30 |O ja eikä nukkunu mitenkää erityisen hyvin :|
pakkasta -17,voipi mennä päivä sisätiloissa.....aurinko kyllä pilkistelee jo!

lähden vähän koirasivuja taas selaileen----uusi pakkomielle----ja haaveilen pienestä karvanyytistä ;)

:wave: :wave:

ainiin pepisa laitan sen tilinron sulle tänään myöhemmin,en nyt muista ulkoo ;)
 
Huomenta! Täällä herätty myös 6.30, tosin mun toimesta. :ashamed: Äiti kun on mitä on, niin ei sitä lapsellakaan helppoa ole. ;) Poju taisi unissaan vähän itkasta, tämä äiti tietty heti hyökkää lapsosen sängylle ja nostaa toisen sieltä pois omaan viereen, jotta saisi nukuttua velä. Nostamisvaiheessa sitten huomasin, että sällihän nukkuu vielä. :eek: Siinä vaiheessa oli myöhäistä yrittää tehdä enää yhtään mitään... :ashamed: Tyhmä äiti! |O Onneksi meillä ollaan aamulla todella iloisia, ei edes haittaa jos ollaan kesken unien herätetty... :headwall:
 
haisunen lisää porukkaa tampereen tapaamisiin :D :D

santti kyllähän me siinä 7 maissa herätään,mut sit tyttö menee eskariin puol 9 maissa(taksi hakee)...no sen jälkeen päästäis lähteen ja Lahteenhan ajaa noin tunnin täältä...kauemmin jos huono keli ja pitää tietty olla isännän aamuvuoroviikko =) =) elikkä klo 12 ois jo paljon parempi aika

jotain piti vie mainita...nooh,ehkä muistan myöhemmin!
 
huomenta kaikille..meilläkin herättiin 5.45..ei sitten ollut edes nälkä vaikka äippä tuputti maitoo..sain viekussa nukkumaan neitin vielä 7.15 asti..tai mie ainakin nukuin..

eilen kyläilyreissulla,ihana oli talo,ja kiva oli kummeja nähdä pitkästä aikaa..
tyty oli vaan illalla tirinä päällä kun päikkärit jäi vähän pätkiin..autossa vaan nukku n.45min.

pitäs lähtee käymään kaupalla,ja apteekissa..

no päivemmällä palaan paremmalla ajalla.

haisunen tervetuloa mukaan :wave:
 
Millille suuri :hug: .

minsu: me käydään vauvauinnissa ja poju tykkää tosi paljon. :heart: Itku tulee yleensä aina siinä vaiheessa kun pitää lähteä pois. |O Altaassa ja suihkussa on tosi mukavaa, mutta kuivaaminen ja vaatteiden pukeminen taas ei, ei yhtään. :headwall: Pukkarissa sitten maristaan molemmat. |O :D

Rontti: kyllä vauvan saa vielä tuttia syömään. Jos oikeasti haluat että siihen vielä oppii, niin ei muuta kuin tuttia suuhun lykkäämään. Varsinkin silloin kuin huomaat että kaipaa imeskeltävää. Pitää vaan tuttia suussa ja aina kun putoo niin lykkää takasin.
Meidän poju ei alkuaikana tuttia oppinut syömään, joten en ole sitä yritänytkään enää tarjota. Yöllä on unirätti ja käsissä puuvillahanskat, niitä se tarvittaessa sitten lutkuttaa. Eikä lähde edes ääntä. :)
Mä olen huomannut, että mulla alkaa paino nousemaan. Ja herkuilla ja "pienellä" napostelulla on osuutta asiaan. Liiaksi olen imettämiseen turvautunut, saas nähdä miten tilanne räjähtää käsiin kun imetys vähenee... :eek: Kun muutenkin on taipumusta lihomaan ja perso makealle, niin... :ashamed:
 
haisunen tervetuloa :wave:

Miä oon aikasta puhki nyt. Illalla äti soitti et pappa viedään lääkäriin. No sieltä oli kyllä käsketty tilata ambulanssi. Äitisi lähti siskonsa kanssa papan matkaan. Miä pistin penskat pehkuin ja lähdin mamman ja toisen tätini seuraksi istumaan niille. Siel myö hämäräs kökittiin ja ooteltiin tietoa sairaalasta. Keuhkokuumetta ei ainakaan vielä ollut. Mielettömästi kokeita oli otettu ja pappa osastolle.. Kotiin tulin joskus pikkusen vajaa puol 1. Viel ei ollut äiti tullut takasin. Tulivat yhden aikaa pois (soitteli). Äiti oli saanut täks päiväks pekkasen niin nyt aamusta mun ei tarvi lähtee mammalla käymään... Ja toinen tätsy on saitsulla samasta taudista mut onneks sillee paremmassa kunnossa että voi olla mamman seurana..

Nyt hakee lisää kahvii että pysyy hereillä :wave:
 
Huomenta!

Leolle onnittelut! :flower:

Meillä takana mielenkiintoinen yö... :'( Eilen illallahan valittelin sitä syömättömyyttä jne jne... No poju heräs sitten puolen yön jälkeen syömään, söi ihan ok. Nukahdettiin sitten vierekkäin eemelin isoon sänkyyn. Mä siirsin pojun nukkumaan pinnikseen kolmen aikoihin ja menin omaan sänkyyn. Puol seittemän hän heräskin, eikä enää suostunut nukkumaan. Yöllä kakkas kaks kertaa toosi isot ja erittäin haisevat kakit... Annoin jo panadolin (hyvähän se on jälkikäteen antaa... :headwall: :headwall: ), kun oli niin pirun kiukkunen ja tosi kuumeisen oloinen. Itki ihan hysteerisesti, kun sitä laitoin... olisko sattunut? Tai ainakin tuntui siltä.

Nyt nukkuu taas tossa leikkikehässä mikki kainalossaan ja peukku suussa. Ja hän nukkuu MAHALLAAN! Siis ihan itse on kääntynyt sillä välillä, kun kävin hakemassa mummilta päivän lehden :D Eilen kääntys isin sylissä ekan kerran ja pelästys tosi kovin sitä, alkoi itkemään ihan hysteerisenä.

Siis olenko minä blokannut/blokattu pois mesestä, kun kukaan ei vastaa mulle? Eilen illallakin yritin jutella dirlittanille ja henkalle(?), mutta kumpikaan ei vastannut... Onkohan tossa uudessa mesessä jotain vikaa? :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
haisunen tervetuloa :wave:

Miä oon aikasta puhki nyt. Illalla äti soitti et pappa viedään lääkäriin. No sieltä oli kyllä käsketty tilata ambulanssi. Äitisi lähti siskonsa kanssa papan matkaan. Miä pistin penskat pehkuin ja lähdin mamman ja toisen tätini seuraksi istumaan niille. Siel myö hämäräs kökittiin ja ooteltiin tietoa sairaalasta. Keuhkokuumetta ei ainakaan vielä ollut. Mielettömästi kokeita oli otettu ja pappa osastolle.. Kotiin tulin joskus pikkusen vajaa puol 1. Viel ei ollut äiti tullut takasin. Tulivat yhden aikaa pois (soitteli). Äiti oli saanut täks päiväks pekkasen niin nyt aamusta mun ei tarvi lähtee mammalla käymään... Ja toinen tätsy on saitsulla samasta taudista mut onneks sillee paremmassa kunnossa että voi olla mamman seurana..

Nyt hakee lisää kahvii että pysyy hereillä :wave:
Voi itku noita teijen harmeja, toivotaan että pappa paranee pian. :hug:

Ja lisä energiaa sinne lähetän. :D

Vieläkö huominen on voimassa jotta tiedän ruveta niitä kakkuja väsäämään illalla. :LOL:
 
Huomenta,

Aatu nukkunut nyt parina yönä kamalan pitkät yöunet. Menee nukkumaan kasilta ja herää vasta ysin jälkeen :D Päivällä unet sitten onkin mitä on, ehkä yhdet kunnon päikkärit ja sitten useammat tirsat. :/ mieluummin kuitenkin näin että hyvät yöunet ja huonommat päikkärit, jos kerran valita pitää. Eihän sitä unta nyt voi riittääkään mielettömiä määriä. :D

Meillä ei poika syö tuttia ja minusta se on kyllä vaan positiivista tätä nykyä. Ei tarvitse yöllä herätä yhtään ylimääräistä kertaa asentamaan tipahtanutta tuttia. Kaksi syönti herätystä toki on, mutta jatkaa unia samantien uudestaan.

Pitää käydä vielä kerhon puolella onko sinne tullut uutta asiaa.
Ihana ilma taas tulossa joten suunnitelimissa olisi myös ulkoilua lasten kans.

HerhiläisRouva ja pikku surisijat x 2 :heart: :heart:
 

Yhteistyössä