LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Rontti: meinasin, että kun on hereillä ja näyttää siltä että olisi imemisen tarvetta (ei kuitenkaan nälkä), niin silloin sitä tuttia tunkee suuhun ja pitää siinä. Tätä saattaa joutua tekemään jonkin aikaa, mutta pitäisi toimia. En kyllä takuuseen mene, mutta näin mulle kerrottiin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Onpa täällä hiljaista :eek: . Ette kai aktiiviset ole kokonaan meseen siirtyneet :/ ?!

Kiitos pään pesu vinkeistä ja muista :) . Pitäsköhän sitten kokeilla vauvan pään pesemistä shamppoolla :) . Jos pesis sillä vauvan päätä, kun isompien päätä en vielä shampoolla pese :ashamed: . Mulle yks kampaaja niin vakuutteli, että pienet lapset ei shampoita tarvitse. Osasi olla jotenkin vakuuttava ja se jäi mun mieleeni. Ja ei musta meillä tyttöjen hiukset likaisia ole :ashamed: . Aina vaan vedellä niitä hieron.

Pepisa sanoi, että saan tutin maistuun jos vaan yritän. Hmmm, enpä tiedä uskonko :whistle: . Yölläkin jos laitan tuttia suuhun, ääni hiljenee, mutta sitä tuttia on pidettävä siinä suussa kokoajan. Ei ota siihen kunnon imua, kunhan mälvää sitä kielellään |O . En tiedä kuinka kauan pitäis pitää, että tajuais ottaa siihen kunnon imun. No, toisaalta, ehkä lopulta parempi jo ilman tuttia, mutta olis se vaan helpotus joskus...

Mä oon viettänyt laiskottelu päivää, harvinaista mulle :) . Ollut vaan tässä koneella, makoillut ja muuta. Aamupäivä oltiin sentään perhekerhossa. Nyt odotellaan isäntää ja esikoista kotiin, tulee taas menoa tähänkin pirttiin B) .

Onko teillä kaikilla muuta elämää, vai ootteko mesessä? Meilläkin mese on, mutta en oo siihen perehtynyt, enkä taida halutakaan perehtyä :ashamed:

mesessä... sinne vaan...
 
hui... meinaatteko nyt sinne siirtyä, kun joskus minäkin täällä totesin, että en ehdi pysyä perässä :ashamed: . Sit saankin täällä tyhjiä sivuja kattella :eek: , oma vika :headwall: . Ei vaan, kai te tännekin taas tulette :) ?!

Täytyypi vielä joskus tota tuttia kokeilla, mutta ehkä sitä ei kannattas enää tässä vaiheessa :ashamed: . Ja ehkä en jaksa kumminkaan olla tarpeeksi sinnikäs yrittäjä.

Tuli muuten Hennesin uus kuvasto taas :headwall: . Ja kaikkee tekee noille isommille tytöille mieli :p . Kai se on pakko tilata :headwall: :)
 
Onpas täällä ollut hiljaista tänään - kerhossa onkin sitten ollut elämää..

Me käytiin äitilapsikerhossa päivällä ja nyt ootellaan vielä illaksi vieraita. Muuten ei mitään kummia kuulu, ajattelin vain moikata, kun ootte niin ihania :heart:

Ja Tuutilulla - halaus ja jaksuja sinne!
 
Rontti; minä olen täällä vielä enkä aio siirtyä mesettämään. =) Ainakin yksi kirjoittelija sulla on kaverina eikä tarvi ihan tyhjiä sivuja katsella. Täällä tosiaan on hiljaista nykyään. Toisaalta hyvä niin pysyy tälläinen hitaampikin perässä jutuissa. Minä jo kirjauduin nettiin tilaamaan henkka maukalta, mutta ei onnistunu kun en muista sitä henk.koht. koodia |O eikä tule s-postiin vaikka pyysin lähettämään sen uudelleen :headwall:



 
venlalle on iskeny joku ihme näppylä armeija kaulaan..oon muutamana päivänä laittanu talkkii kun on punottanu..niin miusta on nuo näppylät nyt ilmestyny..voiko johtuu talkista?

joo,jospas mie tän riekkujaisen kanssa tonne lattia tasoon lähtisin..
 
Topsy: zadaa, nyt sain tilauksen tehtyä kun oli tullut s-postiin koodinumero =) Ja Annin oli ihan pakko saada Hello kitty uikkari :D ja ne vaaleanpunaiset kimaltavat ballerinat :D Lasku olikin sitten yli 100? :eek: Aatukin sai muuten leppis bodyn. Oli tullut kokoja lisää. =) ja kesä yökkärit.
 
Ja mä en ikinä "ehdi" mukaan niihin mesetyksiin :LOL: Mut aina lisätään siihen ja sitte tuun myöhässä konelle ja oon ihan ulkona koko jutusta.

Mullakin on taas käyny mielessä tilata jotain henkkamaukalta, mutta nyt mä selaan elloksen sivuja. Sieltä ei kyllä onneksi ole vielä löytyny mitään kivaa.
 
On mulla siis ainakin Katjaanna täällä :) . Ja näkyypä tuota olevan muitakii :hug: . Lillastiina, ei mun tuu edes katottuu rinssejen puolta kuvastosta :ashamed: . Vauvoille ei ollut nyt montaakaan sivua. Meen illalla shoppaan, kun ssan muksut käsistäni...

Yksäiti, toivottavasti lauantai menee teillä kivoissa merkeissä :)

Aiiiii, tällä tyypillä ei oo vielä hampaita (tässä samalla imettää taas hän :ashamed: ), mutta jotenkin se kumminkin osaa jo "purra" :eek: ja vedellä tota tisua niin, että kyllä tuntuu :/ .
 
niinukka tààllà myòs nàppyjà kaulassa.. On ollut jo pitemmàn aikaa ja musta nuo nàyttàà olevan "hikinàppyjà" Kun tuossa kaulassa noita poimuja on ja sinne pààsee aina maitoa ja muutenkin varmaan sitten hikoaa sieltà enemmàn
 
nonii,lattialta aikusten pariin.. poika sylissä,eli kirj.virheitä varmaa mahtuu mukaan!

löysin tänää pari näppyä poitsulta,toinen oli pakarassa ja toinen reidessä :/
tänää ollu parempi päivä puklailun suhteen,eilen oli kyllä mahotonta se oksentelu...
toki tänäänki,mutta ei niin " kaarella"
mites se millin pikkunen,onko puklaillu kovasti tänää?

nyt tuli itku kohtausa..eli takas myöhemmin


:wave:
 
Rontti , meillä kans: ikenet yhteen ja veto, kyllä tuntuu mukavalta :D

Meilläkään ei ole vielä käännytty, muutamia kertoja mahalta selälleen vahingossa, mutta ei toisinpäin. Kyljelleen menee kyllä jos makuultaan syöttää ja on kova nälkä, kääntyy siis minua kohti ja nappaa käsillä kiinni puserosta tai mistä nyt saakaan.

Tuutilullalle jaksamisia :hug:

Meillä oli Mean kummitäti koko päivän kylässä niin nyt vasta pääsi koneelle. :D Mutta kiva ku oli, näkee niin harvoin tyttöä kun ei ihan lähellä asu..
 
Pikaisesti tänne neukkukuulumiset, ennenkuin menen tekemään ruokaa..

Paino: 7900g
Pituus: 62,5cm
Ja lääkärin mukaan kaikki ok. Ähinä,puhina, murina ja huohottaminen on normaalia tälle tytsylle,kun on niin pulska. Eli ei mitään vakavaa vaikka hengästyy helposti. Siitä kun joskus tänne kirjoittelin.. =)

Koko päivän ollaan oltu menossa, kunnon kyläluudat krisullakin kahvilla 3 tuntia... :ashamed: :)
 
katjanna ei tyty oo nyt puklaillu..mut luulen et nuo olis jotaki hiki näppyjä tjms..
kuitenkin tulee pyyhittyy kosteella ja sit vielä kuivalla kun syöpi..oonkoha mie sit liikaa kuurannu toista.

milli aika saman kokoset neitit meillä..venla paino 7980g ja oli 63,jotai pitkä..
 
tin
Milli: varmaan helpottavaa kuulla et kuuluu asiaan :)
Rontti: Minen mesetä, hölisen täälä sitte sun ja katjannan ja muiden kans aina ku ehdin.

oon ollu koko viikon menos. koulua ma,ti, ke ja pe: klo 8-14. arvatkaa kuka on puhki?! Sitteku pitää vielä herätä ennen kukonlaulua ku Tatu on pitäny viedä isoäidille ennen koulua ku on tietty tullu lunta joka pvä että ukko on joutunu olla töis. Sit tänää meillä oli koko päivä mun ystävä lokakuus syntyneen tyttönsä kans. On tatuu kaks pvää vanhempi =) Ja Tatu heräs tietty seiskalta ku mulla olis vapaata vaikka normisti nukkuu ysiin asti.
Lauantaiksi lupasin vielä kaiken huipuksi itteni iltavuoroon, ääliöääliöääliö :kieh: Tulee niiiiiiiin huonoäitifiilis ku on näin paljo pois ihanan pojan luota. :heart: :ashamed:

Ukko lähti TAAS lumitöihin, vuorotellen ne auraa lunta, auraa sohjoo, karhuaa, hiekottaa jnejne. Taidetaan lähtee käymäs mummua kattoos. Se saa huomenna ne koepalatulokset siitä syövästä(kerroin n. kk sitte jos joku muistaa). Vähä jännittää....
 

Yhteistyössä