LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Mäkin muistan, kun joskus odotus aikana kerhosta puhuttiin, mutta luulen, ettei sinne kovin moni liittynyt, eikä tainnut olla mikään kovin aktiivinen juttu. Vo vitsi, joskus pitäs ottaa aikaa ja mennä lukeen niitä odotus ajan juttuja, ai haikeus :heart: . Muuten mulla on vauvakuume onneksi hiipunut ja kop kop, olkoonkin niin :)

Meillä kanssa lapset nukkuu ja nyt telkkarin pariin, on se vaan niin kiva toljottaa tota toosaa aina hetki. Jos nyt en menis edes kerhon puolelle, että tosiaan ehtis sinne telkkarin ääreen :kieh:
 
mun tekee mieli big mac hampparia :p hitto ku täältä on 60km lähimpään mäkkiin,vois muuten lähteekki :whistle:
mitäs muuta..hmm,juu ei anttonkaa viel oo varpaitaan älynny,sormet on kattokaas nyt niin kova sana et ei muuta jouda tekee ku niitä maistelee.. :D
 
mulla on hirmu kuiva iho talvisin,siis naamassa..kaikkia rasvoja suunnilleen kokeillu nii tänään kaverilla kokeilin jotain decubalin herkkä hipiäisille olevaa rasvaa nii iho on ihan pehmee ja ei oo kuiva..pakko huomenna aamusta apteekkiin suunnata ja kotiin ku tuun nii on naama valkeena rasvasta :LOL:
 
Sitähän vois huomenna vaikka syödäkkin Hesessä kun sinne tapaamiseen menee, kun ABC:llä on se Hesburgerikin...... :whistle:

Nyt täytyis vaan saada likat heräämään vellille, muuten on kaikki kirjat taas sekaisin. Ja kun isäntäkin on Joensuussa töissä niin yksin lasten kanssa täällä oleilen. Puurot jäi nyt tältä illalta väliin saavat pärjätä tuolla vellillä. :)
 
Mä vielä harkitsen lähtöö Lahteen..hmm..mieli tekis..

Tarttee munkin laittaa Pessin kenkuleista kuvia.
Nää on peetun vanhat,amerikasta


Nää Pessi sai ristiäislahjaks


Ja nää on Peetu saanu ristiäislahjaks,ei vaan oo taidettu kun kerran Peetulla pitää.

mä kun en osaa sisällä pitää lapsilla kenkiä kun ei oo ollu tarvetta.Noi on kokoo 20 et toivottavasti Pessille tulee ulkokäyttöön,ois meinaan kunnon ensiaskel kengät.

Kohta mein päivästä...
 
On se välillä rankkaa tuo vauvana olo. Pojalla on selvästi tänään noussut toinenkin hammas esiin ja ilmeisen on ikävä ollut olo. Päikkäritkin oli mitä oli. Annoin ennen iltakylpyä 3ml panadolia ja kylvyn jälkeen kun imetin niin hää simahti syliin :heart: Sitä ei olekaan tapahtunut pitkiin aikoihin. Nukkuvana kannoin sänkyyn, ei edes herännyt.

Hiukan epäilyttää lääkkeiden anto näin pienelle (kun ei mistään sairaudesta ole kyse). Mutta toisaalta, jos se toisen oloa selvästi helpottaa ja auttaa nukahtamaan ja nukkumaan hiukan paremmin, ehkä se sitten on ihan perusteltua antaa iltaisin pieni annos särkylääkettä.

Mulla olis iltapalaksi sipsiä ja kokista, niiden pariin siis :p
 
Vai on ollut kerho jo odotusajalla...? Mä en moisesta muista edes lukeneeni tai varmaan paremminkin tajunneeni... :whistle:

Meillä on edellen sormet kova sana mutta nyt on varpaatkin löytyneet, tosin ei niin usein kuin kädet. Varmaan ehkä vaikeampaa niitä varpaita tavoitella tuon pelastusrenkaan takaa..? Neiti saa raivareita,kun haluaa kääntyä jokaikinen hetki. No sentään ainakin kääntyy ja siitä pitäis olla iloinen =)

Mulla ollut aika huono päivä...mies saikin jo tänään tulokset neurologiselta(tutkimuksista joista täällä joskus mainitsin ohimennen..) kun on ns.varma tapaus ja olivat siis juuri sitä mitä pelättiin :'( En kuitenkaan täällä yleisellä viitsi/jaksa asiasta sen enempää kirjoitella. Täytyy vaan taas kerran todeta että kyllä nyt koetellaan...miksi elämän pitää olla niin epäreilua?! :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
On se välillä rankkaa tuo vauvana olo. Pojalla on selvästi tänään noussut toinenkin hammas esiin ja ilmeisen on ikävä ollut olo. Päikkäritkin oli mitä oli. Annoin ennen iltakylpyä 3ml panadolia ja kylvyn jälkeen kun imetin niin hää simahti syliin :heart: Sitä ei olekaan tapahtunut pitkiin aikoihin. Nukkuvana kannoin sänkyyn, ei edes herännyt.

Hiukan epäilyttää lääkkeiden anto näin pienelle (kun ei mistään sairaudesta ole kyse). Mutta toisaalta, jos se toisen oloa selvästi helpottaa ja auttaa nukahtamaan ja nukkumaan hiukan paremmin, ehkä se sitten on ihan perusteltua antaa iltaisin pieni annos särkylääkettä.
Kyllä minä ainakin olen tytöille Panadolia antanut kun hampaita nyt tulee, sillä silloin nukkuvat paremmin kun ei satu. Ja iltaisin juuri. :)

En ole koskaan ajatellut että siitä mitään haittaa olisi, sillä nytkin kun tytöt olivat kipeitä saivat reseptillä Pronaxen merkkistä kipulääkettä jota voi antaa Panadolin kanssa rinnakkain. Ei lääkärit varmaan määräisi jos siitä kauheasti olisi haittaa.
 
Ja siis..meillä on ollu ihan kamala päivä tänään.Pessi on kun mikäkin persiiseen ammuttu karhu ollu..ja mä kans,hiukan alkaa väsyttää noi aamu 6 heräämiset :kieh:
Pessi heräs siis 06,nukku 08-08.30 ja sit tais nukkua 9.15-vajaa 10 ja 11.15-14. ja sit tosta kahesta asti oli hereillä kunnes kävi yöunille 19.30 suunnilleen..ja voitte vaan kuvitella sitä kiukkua illalla.Ja miten ihmeessä väsyny ihminen taistelee niin paljon unta vastaan!!En ymmärrä.
aloin jo korvia epäileen mut sit putsailin pumpulipuikolla kylvyn jälkeen eikä Pessi ollu moksiskaan eli taitaa ne hampit vaivata.Sais nyt sit piru vie tulla koko puru kalusto kerralla jos näin kiukkusta tarvii olla...

No mutta kävin mä salilla piristämässä itteeni..ja pieni flirtti paikan mies puoliselta työntekijältä piristi päivää huiiimasti ;)

Mun tekis kyl niin mieli lähtee ajeleen sinne Lahteen päin.Jos en oo aamulla väsyny niin lähden ajeleen mut jos sama fiilis kun tänä aamuna niin en lähde.

Nyt pakko vilasta 4D:tä nelostelta
 
Minä olin siinä odotusajan kerhossa, mutta tositosi hiljaistapa siellä oli.. Ei oikein kukaan kirjotellut mitään. Ja onhan se aina oma hommansa kirjautua sinnekki vielä, tosi raskasta. ;) Niin onko teillä nyt uus kerho? Oliskohan mahdollista päästä mukaan? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Mun tekis kyl niin mieli lähtee ajeleen sinne Lahteen päin.Jos en oo aamulla väsyny niin lähden ajeleen mut jos sama fiilis kun tänä aamuna niin en lähde.
Siellähän myö ollaan, joten tervetuloa vaan jos jaksat. :D

Ja aina se piristää kun vaan saa itsensä liikkeelle. Nimim. kokemusta on. :LOL:
 
hei.miten voi olla mahdollista et mun puhelimeen soitti joku nro ja sit kun soitin takas niin sielä sanottiin et valitsemanne numero ei ole käytössä... :eek: häh...tiän kyl kuka pommittelee mut siis miten se voi noin sanoo... ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
hei.miten voi olla mahdollista et mun puhelimeen soitti joku nro ja sit kun soitin takas niin sielä sanottiin et valitsemanne numero ei ole käytössä... :eek: häh...tiän kyl kuka pommittelee mut siis miten se voi noin sanoo... ?
Mull on tehny kaverin puhelimeen kaks päivää tota... laitoin jo sähköpostia asiasta hälle... Numero on kyllä voimassa, tai ainakin oli vielä sunnuntaina :|
 
oisin minäki voinu lahteen lähtee jos oisitte tavannu pikkasen myöhemmin :/ :/ mut ku en jaksa niin aikasin lähtee ajeleen ja ajaahan sinne tunnin....lahdes kävin joskus koulutuksessa joten paljon sinne on tullu ajeltua =)

sit ostin Veetille tänään ihanan limenvärisen Lassien välikausihaalarin =) voin pistää kuvan huomenna...siis se on ihana :D

kenkiä en tainnu emmallakaan pitää kesällä pahemmin,ku eihän ne kävellä vie osaa :) ja syksyks on sit saappaat jokkut lenkkarit ja talveks talvisaappaat...ihme homma mut kaikki emman peruja ja kaikki oon ostanu sinisinä :LOL: hassua..
 
kaippas mä painun nukkumaan..jos vaikka huomena jaksais herätä.Tänään ei huvittanu se homma meinaan sit ei yhtään!!!! Mä vaan painoin tyynyn korville kun Pessi mulle ärisi ja murisi vieressä..ei siis huutanu kuitenkaan mut ei sellasessa melussa ja mörinässä voi kukaan nukkua :LOL:

Ainiin ,mul oli lasten ruoka tehdas tänään käynissä ja nyt on pakkasessa vaikka kuinka ja paljon soseita.Teinpä broilerin jauhelihastakin mössöö,oli tarjouksessa lähikaupassa.Ja tänään maiskuteltiin jotain kaupan lihamössöö,hyvin maistu poijjaalle.Taitaa olla kaikki ruokasta sorttia.Paitsi mangosta alkaa posket punottaan .
 
Ilouutisia joillekin :wave: :wave:
Eli tämä lastenvaatekutsujen täti voi lähteä joskus pidemmällekin, mutta toivoo, että on sitten paljon mammoja paikalla. Eli hän asuu liki Tamperetta, en sitten tiedä, kuinka pitkälle on valmis ajelemaan...
Mutta jos tässä "lähiympäristössä" olevat haluaa, niin sain luvan antaa sähköpostiosotteen. Sen voin antaa sitten yv:nä.
Tänään ollaan aamupäivä avoimessa, mennään naapurin kans kävellen. Ulkona -11 pakkasta!! Ihanaa!! Huomenna taas plussaa...
Nyt aamupalalle ja suihkuun ja sillee... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:
siis onko täällä nykyään joku toinen paikka missä lokakuiset kirjottelee enemmän?Minä ku oon taas olla kk:n tauolla kaksplussalta enkä tiedä mistään mitään :ashamed: :D
Oi kun kiva nähdä sinuukin pitkästä aikaa :hug: Meil on oma kerho "meille vanhoille lokakuisille" missä ollaan juteltu niistä asioista mitä ei kaiken kansan silmille haluta. Pyydä Piitulilta yv:llä salasana sinne :)

 

Yhteistyössä