LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
minsu meillä kaksi serakki urosta...

Mutta missä ihmeessä on MILEKO??? :(
mä ihmettelin samaa jo eilen :eek:
Aika ihmeellistä ettei ole näkynyt ollenkaan :/
Eikä ole edes mesessä... :eek: Ei kai mitään ole sattunut :(
samaa mietin miäkin vai oisko netin kanssa heillä taas ongelmia?
Joo se hiton mänty taas tiellä :LOL: :LOL: :LOL:
mennään kaataa se nyt eikä vasta kesällä
Joo, mennään vaan *menee pakkaamaan muksut autoon ja suuntaa sinne teidät hakemaan* :LOL: :LOL: :LOL:
iik, pitää ettii kirves valmiiksi :D
 
Pepisa: nou hätä!!

Santti, laitoin kyselyä just maililla.

Ihanaa, ukko oli kai 15min sisällä ja taas sulkeutui autotalliin... kaikki illat siellä askartelee. Ei vaivaudu edes kysyyn, josko olis jotain ohjelmaa ja elämää muuallakin....Ihan sama, onko kotona vai ei...
 
mà oon jo niità varpaita esitelly ja vienyt jopa suuhun asti mutta... ei kiinnosta niin ei kiinnosta :D Vàhàn hymyilyttàà ja niità katellaan mutta sen jàlkeen ei sitten ole mitààn into siihen suuntaan.. :D Minàkin yritàn annikaa nukuttaa... yritàn sità nyt noissa rattaissa saada edes vàhàn nukkumaan mutta perhana niin ei nukahda.. Sitten sità taas mennààn 6 nukkumaan ja mun mielestà on jo liian varhain.. Ja sità paitsi onhan nàin pienten nukuttava pàivisinkin.. Taidanpa yrittàà nyt sitten sànkyà jos ei onnaa.. :|

Meidàn muru sai tànààn ekaa kertaa parsakaalia,(tarkalleen noin 2 tuntia sitten) sekoitin sen porkkanan ja kesàkurpitsan joukkoon ja annoin luvan syòdà niin paljon ettà napa sinertàà :D JA niinhàn tuo veti koko purkin sitten :) Eikà onneksi ainakaan vielà ole masu pipinà :) Ja aamupàivàllà sai lusikallisen omppua, mutta ei vissiin ollut oikein herkkua.. Kumma kyllà maistuu paremmin nuo vihannekset :D
 
Onpa ollu menoa meikeläisellä tässä pari päivää, no huomenna saa hengähtää kun mies menee huomiseks töihin, sitten taas torstain ja perjantain viettää meijän kanssa kotona.
No saatiinpa hankittua loput kaapistot tonne kodinhoitohuoneeseen ja kodinhoitohuoneiden kalusteiden välitilaan (siis siihen seinään) maitolasi. Kalliiks käy nää miehen lomapäivät kun aina joutuu asioilla juoksemaan. Pankkiinkin piti mennä tallettamaan Juhon säästöt, mutta tossa nuo pankit edelleen lojuu eli rahat kotona vielä, no jos loppuviikosta sitten koittas niitä viiä.

Minen oo yhtään perillä teijän jutuista, en oo ees ehtiny lukeen kun on ollu muka niin kiirettä :eek:
No jos nyt lukasis. Juho kun nukkuu tuolla ulkona, vähän vajaa 8 on täällä pakkasta ja musta jotenkin tuntuu että osasinkohan mä pukee tolle vaaville tarpeeks päälle, no meen kohta heittään viellä yhen peiton tonne vaunuun. Eipä tuo tuolla viellä kauaa oo maannu, vissiin vartin vasta.

Piipahan kerhon puolella eka lukeen, sitten takas palstalle :D
 
Vitsi että on ihania:

http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.storefront/?ObjectPath=/Shops/iittala/Categories/advertising

Toi mymmeli haaveilee ihanasta rakkaudesta :heart: Ois ihania lahjaksi vaikka kummitytölle!
 
Mä en tule huomenna sinne Lahteen. Joskus voisin kyllä sinne ajella, vaikka vähän keväämmällä. Voisitte joku sit lähtee vaiks kaupungille oppaaks??

Joku manaili, kun ei kakkaa tuu.. meiltä sitä saa! Eero alkanu vääntään parit kolmet köntsät päivässä. Kiinteempää ja väliin löysempää.
Hyvähän se on, että masu toimii. Toivotaan, että muutkin saa pian kakkaa haistella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
tuli tossa mieleen huomisesta et mites me tunnistetaan toisemme... minä varmaan törötän hesen kasalla ensimmäisenä :D ei vaan.. :p meillä on oranssi/harmaat rattaat millä siel abc:llä hillutaan.
minut tunnistaa joko äänen perusteella kun karjun Ellalle tai sitten siitä että raahaan kahta Gracon autoistuinta niinkuin apina :LOL: :LOL: :LOL:

Ja olen pienen pieni pyöreä punapää :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
tuli tossa mieleen huomisesta et mites me tunnistetaan toisemme... minä varmaan törötän hesen kasalla ensimmäisenä :D ei vaan.. :p meillä on oranssi/harmaat rattaat millä siel abc:llä hillutaan.
minut tunnistaa joko äänen perusteella kun karjun Ellalle tai sitten siitä että raahaan kahta Gracon autoistuinta niinkuin apina :LOL: :LOL: :LOL:

Ja olen pienen pieni pyöreä punapää :LOL: :LOL:
Ja Ellan tunnistaa kun miettii pientä durasell pupua joka ei vierasta kyllä ketään :LOL:
 
Nyt voipi tulla maratonkirjoitus...
Oon ollu nettipimennossa, kun puhelin sanoi työsopimuksen irti. Yhtään enempää ei oo tullu kotona tehtyä, päinvastoin. Onneks Kuopiossa korjasivat vian suht nopeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
kuka olikaan käyttäny sitä sitruunahappoa siihen pyykkikoneen putsaukseen?missä asteessa pyörititte koneen?miula tuola yks pussi..

100g ja 90 asteessa oon pessy ja päälle tavan ohjelma tyhjänä. Sama astianpesukoneelle.

Minäkii jänskätän papan tuloksia. Onnittelut V-O:lle tuloksesta.

Vipin Ellalle :hug:

Pepisa: Minut voit laihisporukasta pudottaa pois.

Nii ja tälläkertaa en älynny sitä mäntyä syyttääkkään... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
tuli tossa mieleen huomisesta et mites me tunnistetaan toisemme... minä varmaan törötän hesen kasalla ensimmäisenä :D ei vaan.. :p meillä on oranssi/harmaat rattaat millä siel abc:llä hillutaan.
minut tunnistaa joko äänen perusteella kun karjun Ellalle tai sitten siitä että raahaan kahta Gracon autoistuinta niinkuin apina :LOL: :LOL: :LOL:

Ja olen pienen pieni pyöreä punapää :LOL: :LOL:
Ja Ellan tunnistaa kun miettii pientä durasell pupua joka ei vierasta kyllä ketään :LOL:
Joo ja luultavasti muistuttaakin pupua kun sillä on pupulakki ja vaaleenpunaset vaatteet ehkä..... :LOL: :LOL:
 
:LOL: Piitulilla hyvät tunnistus kuvaukset :) . Pitäkäähän hauskaa kaikki tavaavat!

Eli Mileko oli mäntynsä pimennossa :kieh: .

Siis täh, mitä mun piti tänne kirjotella :headwall: . Tänä iltana kai sitten ainakin vielä varpailla leikitään :) . Mä meinaan kanssa vielä olla ostamatta mitään keväthaalaria tai kenkiäkään. Jotkut kenkämäiset halvat esim Henkasta vois sitten jossain vaiheessa näön vuoksi, mutta muuten ei kai vielä kenkiä tarvii nuo vauvat, eihän :whistle: ? Tahtoo pitää kengättömänä vauvana. Ja meillä on kans ohkasia fleesepukuja ja muita, millä ollaan vaunuissa. Ja toivonpa, että syksyksi olisi sitten joku sopivan kokoinen haalari noilta aiemmilta lapsilta kaapissa. Ulkovaatteita en ole hirmu ostamaan.

Oli ihanat muumimukit :heart: . Tahtoo tahtoo, meillä noita jonkun verran on, siis muumimukeja ja noi oli kyllä ihkut :) .

Olikohan se Katjanna, jonka muu väki lähtee Teneriffalle. Tulee teille sinne hiljaista kotiin. Olis aika outoa (ihanaakin kyllä) olla ihan vaan vauvan kanssa kaksin. Viikon päästä varmaan jo kovastikin kaipaa väkeä ympärilleen? Ootteko keksineet itellenne jotain kivaa ohjelmaa, kun muut on menossa? Onneks on tää netti, ettei ihan höperöidy
:p , vai mitä :) . Meillä on tänään yks kolmesta yökylässä ja sekin tekee torppaa jo niin paljon hiljaisemmaksi ja rauhallisemmaksi :) . Tosi tervetullutta välillä näinkin :ashamed: .

Jaaha, me mennään jumppaan varpaitten kanssa ja sit nukkumaan, siis vauva nukkumaan ja mä herkuttelemaan :p . Olisitte vaan nähnyt mun ostoskorin, kun Lidlessä illalla poikkesin :ashamed: :p
 
Minttu nukkuu jo, meni jo seitsemältä, jätti nimittäin iltaunet väliin kun nukkui päivällä 3½ tuntia vaunussa. Tuo likka on kyl tosi tarkka rytmistään, aina päivän aikana kolmet päiväunet ja sit kahdeksalta nukkumaan. Nyt kun jätti illan tunnin unet väliin, meni seitsemältä nukkumaan :D Annin vein kans just, mies vielä pelissä, joten vois tehdä vaikka kouluhommia |O
 
Rontti: Annia tulee varmasti aivan mieletön ikävä, mutta kun tiedän että tytöllä on siellä äärettömän hauskaa niin siksi päästän mielelläni. Meidän parisuhdehan kiristyy aikalailla aina näiden meidän lasten ollessa vauvoja ja siksi viikon ero toisistamme miehen kans tekee meille vain hyvää. Se mietityttää miten jaksan vauvan kans jos onkin sen viikon "vaativa" vauva. Mutta eiköhän siitä selviä ja nykyään on onneksi enemmän helppoja kuin vaikeita päiviä. Niin, ja lähtee sinne mukaan myös miehen vanhemmatkin.

Nyt Huutonetin kautta sinne telkkarin ääreen. Voi että se on ihanaa kun saa istua rauhassa sohvalle ja katsoa telkkaria muutaman tunnin ihan itsekseen.
 
vilma-onni,meillä taas täällä on niin ettei teitä hiekoteta kuin pakon edestä..ja eipä noita jalkakäytäviäkään aurata ku illalla,meillä on niin reipas auramies :LOL:
jaahas,mua taidetaan syrjiä ku en oo tietonen mistään odotus ajan kerhosta :kieh: :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
vilma-onni,meillä taas täällä on niin ettei teitä hiekoteta kuin pakon edestä..ja eipä noita jalkakäytäviäkään aurata ku illalla,meillä on niin reipas auramies :LOL:
jaahas,mua taidetaan syrjiä ku en oo tietonen mistään odotus ajan kerhosta :kieh: :'(
Älä välitä en minäkään ole. :'(
 

Yhteistyössä