LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

No niin! Nyt muijat sormet ja varpaat ristiin ja peukut pystyyn! Mä kävin sitten ilmoittamassa meidän tonn kellarin huoneen innoon. Ilmoittavat maaliskuun loppuun mennessä, jos kohde valitaan. Toivottavasti valitaan... Olis se hienoa, kun se marko (mikälie) tulis tänne ja pistäis tuulemaan. Saatais kerrankin hienoa jälkeä. Sitten oliskin paikka mitä esitellä kaikille... :p :LOL: Ja te pääsisitte kaikki kurkkaa meille :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
No niin! Nyt muijat sormet ja varpaat ristiin ja peukut pystyyn! Mä kävin sitten ilmoittamassa meidän tonn kellarin huoneen innoon. Ilmoittavat maaliskuun loppuun mennessä, jos kohde valitaan. Toivottavasti valitaan... Olis se hienoa, kun se marko (mikälie) tulis tänne ja pistäis tuulemaan. Saatais kerrankin hienoa jälkeä. Sitten oliskin paikka mitä esitellä kaikille... :p :LOL: Ja te pääsisitte kaikki kurkkaa meille :LOL: :LOL:
Pidetään peukkuja :D Se ompi Marko Paananen ja muistaakseni täältä päin lähtöisin :) muoks... vai oliks se paananen :ashamed: muoks... oli se :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
niih mitä tekisinkään ilman teitä... ainut että taidatte mesettää ilman mua |O

lillastiina paljos meinasitte budjetiks siihen? jos saa udella? :whistle:
Enintään 2500 euroa, se on aivan ehdoton maksimi, kun kyseessä on kuitenkin yksi huone noin 20 neliöö

no kyllä sillä hinnalla saa aika sika hienon...
:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja santti:
niih mitä tekisinkään ilman teitä... ainut että taidatte mesettää ilman mua |O

lillastiina paljos meinasitte budjetiks siihen? jos saa udella? :whistle:
Enintään 2500 euroa, se on aivan ehdoton maksimi, kun kyseessä on kuitenkin yksi huone noin 20 neliöö

no kyllä sillä hinnalla saa aika sika hienon...
:eek:
Mutta laatat lattiaan maksaa jo aika paljon siitä summasta... Mutta pitäisi saadakin tolla summalla :D

Piituli kiitän
 
Sori, kun vastaus on viipynyt, mutta on oltu ulkona ja viety Onni kerhoon. Täydelliset naiset katoin just ja ihan just taas Onnin haku kerhosta.
Joku kyseli paikkakuntaa..Valkeakoskella asuu tää esittelijä. En tiedä kuinka kauas on valmis lähtemään??
Kalliita ne vaatteet ei ole, semmonen kermakakkumekko oli kallein, 22?.

Mä oon ilmottanut painoni, se oli aamupalan jälkeen 72kg :ashamed: :'( Eli plussalle mentiin... Suuri merkityshän tuolla aamupalalla oli :whistle:
Jaahas, pakko taas pistää päälle ja lähtee ulos hakeen Onnia.

Onko muuten muualla(kin) tapana heittää heti hiekkaa kävelytielle, kun on satanut lunta???
Kiva, kun kerrankin lunta maassa ja sais stigalla mennä, niin johan hiekka rapisee alla...
Kyllä taas muutama ärräpää pääsi suusta, kun hikipäässä työnsin vaunuja ja vedin lumi-hiekalla stigaa perässä...
Nyt taas menoks!! :wave:
 
Tuutilulla, mun mielestä ainaki on parempi, että kerrot muille oman kokemukses.. Jokainen saa sitten itse päättää miten tekee, mutta tietääpähän ainakin sitten miten voi käydä. Kuulostaapa kamalalta, mutta eikö se noin mene :) Meitä varotettiin neuvolassa hyppykiikusta ja kävelytuolista just sen varvastamisen takia. Kävelytuolia ei tähän meidän ahtaaseen kaksioon mahtuiskaan..

Kenkiä! Hui kauhia! Onko ne muka jo niin isoja ens kesänä että tarvivat kenkiä?! Mulla ei oo käyny kengät vielä mielessäkään.. Tuo meijän typy ei varmasti vielä tarvi, se alkaa ryömimäänki vasta ens elokuussa, 10kuisena niinku äitinsä :D

Kakasta väliaikatietoja: ei oo vielä näkynyt. Tänään 8 päivää viime kakasta. Luumua annettu eilen ja tänään. Levolacia yritin antaa maidon seassa eilen mutta ei pullo kelvannu, joten se meni viemäriin (siis se levolacmaito).

Koirista, täällä taitaa olla joitaki koiraihmisiä? Tytteli74, oliko niin että sulta löyty belgi? Meillä on kans:)

Ei oo meilläkään vielä varpaita löydetty. Mea tekee sellasta, että selällä ollessaan ottaa toisella kädellä toisen käden sormista kiinni, vetää polvet koukkuun, ja sitte hakkaa polviaan niillä käsillä. Ymmärsiköhän kukaan? :) Tekeekö muitten vauvat noin?
 

Yhteistyössä