LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Tuutis niinukka myy kerhon puolella niitä bodeja :D
Miä kävin siel jo kiljumassa että miä voin ostaa :LOL:
Huomasin :D

Laitoin sinne yhden ihanan 68 cm toppapuvun myyntiin
Meil oli muutes Danielilla samanlainen toppis (se sininen) jos oikein näin kuvasta. Ai niin ja tuol ylhäällä vieläkin Muoks. ei tainut ollakaan ihan sama..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Tuutis niinukka myy kerhon puolella niitä bodeja :D
Miä kävin siel jo kiljumassa että miä voin ostaa :LOL:
Huomasin :D

Laitoin sinne yhden ihanan 68 cm toppapuvun myyntiin
Meil oli muutes Danielilla samanlainen toppis (se sininen) jos oikein näin kuvasta. Ai niin ja tuol ylhäällä vieläkin
Se oli ihana toppis mutta kun ei mene enää Ellalle, ja tytöille vielä liian iso.
 
Meillä on jotain kavereilta saatuja kenkiä ja isukin ensimmäiset kengätkin on tallessa... Kun eihän eemeli välttämättä vielä keväällä kävele niillä kengillä... Kesäksi on parit sandaalit, mutta eipä muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mitäs muutes... mulle iski päähän että tarviiko toi likka kengät keväällä.... tarvii. Mitähän mulla oli Danielilla jalassa keväällä... en saa millään päähän :ashamed:
Mä just kanssa ajattelin katsella kenkävarastoa josko löytyis jotain, mutta luulenpa että kaikki on annettu jo eteenpäin. :|

Kalliiksi tulee kun kaikille neljälle täytyy ostaa keväällä kengät. :eek:
 
àlà oo hiljaa sano vaan kaikki mità tekee mielikin ;) kait tuo varvastamis jutska riippuu lapsestakin.. meillà jokainen, siis velien muksut on viihtyneet tuossa eikà mitààn ole tullut ja iskà taas varvasti pienenà kovasti eikà ikinà edes kàvelytuolia ollut nàhnytkààn :D mutta siis ihan hyvà pointti tuo mità sanoit, hiljaa hyvàà tulee ;) jalat kuulemma vààntyy kun lapsi ei kuitenkaan jaksa vielà itseààn kantaa.. kuulostaa ainakin ihan jàrkeen kàyvàltà asialta.. sen takia sitten vaan saa koskea ne jalan etu osat :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mitäs muutes... mulle iski päähän että tarviiko toi likka kengät keväällä.... tarvii. Mitähän mulla oli Danielilla jalassa keväällä... en saa millään päähän :ashamed:
Mä just kanssa ajattelin katsella kenkävarastoa josko löytyis jotain, mutta luulenpa että kaikki on annettu jo eteenpäin. :|

Kalliiksi tulee kun kaikille neljälle täytyy ostaa keväällä kengät. :eek:
täällä viidelle :eek: tosin Jepelle ja Timille on jo lenkkarit ostettu. Mutta tarvii nekin ainakin toiset kengät vielä
 
Oliivia Ella oli syntyessään 3390g ja 50cm.Miekin mietin et kai nyt on lapsia ketkä ei vain liho tai siis ovat siroja ruumiinrakenteeltaan?!Kerrohan miten maidoton ruokavalio sujuu sitten!!

henkka mie voin tulla syömään tein karkit :p Meillä ei ole puhettakaan että kaapista voisi löytyä karkkia..syön kaikki.Mitä nopeammin ne on syöty sitä parempi,koska sitten niitä ei enää ole saatavilla :whistle: Kauheeta kun välillä olen käyny chymoksen tukkumyymälässä ostamassa karkkia ja kilon esim.mariannesäkki maksaa vain euron.Yleensä mukaan lähtee n.7-9kg karkkia...ja tosiaan niitä kun märehtii päivätolkulla että pääsee taas "alottaa terveellisen ruokavalion" :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mitäs muutes... mulle iski päähän että tarviiko toi likka kengät keväällä.... tarvii. Mitähän mulla oli Danielilla jalassa keväällä... en saa millään päähän :ashamed:
Tässä Kiiukalle kengät kokoa 17-18, Ellan ekat kesäkengät. Kumipohja ja kaikki.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
àlà oo hiljaa sano vaan kaikki mità tekee mielikin ;) kait tuo varvastamis jutska riippuu lapsestakin.. meillà jokainen, siis velien muksut on viihtyneet tuossa eikà mitààn ole tullut ja iskà taas varvasti pienenà kovasti eikà ikinà edes kàvelytuolia ollut nàhnytkààn :D mutta siis ihan hyvà pointti tuo mità sanoit, hiljaa hyvàà tulee ;) jalat kuulemma vààntyy kun lapsi ei kuitenkaan jaksa vielà itseààn kantaa.. kuulostaa ainakin ihan jàrkeen kàyvàltà asialta.. sen takia sitten vaan saa koskea ne jalan etu osat :)
Meillä ei neurologi ole ainakaan vielä taustalta muuta löytänyt... Mut niin kuin sanoit, riippuu paljon lapsestakin :) Meillä on Jepellä hurjan rintava jalkakin et voiskohan siinä olla ja jotain yhteyttä varvistamiseen.. En tiijä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mitäs muutes... mulle iski päähän että tarviiko toi likka kengät keväällä.... tarvii. Mitähän mulla oli Danielilla jalassa keväällä... en saa millään päähän :ashamed:
Tässä Kiiukalle kengät kokoa 17-18, Ellan ekat kesäkengät. Kumipohja ja kaikki.

oi kun suloiset :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mitäs muutes... mulle iski päähän että tarviiko toi likka kengät keväällä.... tarvii. Mitähän mulla oli Danielilla jalassa keväällä... en saa millään päähän :ashamed:
Tässä Kiiukalle kengät kokoa 17-18, Ellan ekat kesäkengät. Kumipohja ja kaikki.

oi kun suloiset :heart:
meniskö teijen neitille kesällä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mitäs muutes... mulle iski päähän että tarviiko toi likka kengät keväällä.... tarvii. Mitähän mulla oli Danielilla jalassa keväällä... en saa millään päähän :ashamed:
Tässä Kiiukalle kengät kokoa 17-18, Ellan ekat kesäkengät. Kumipohja ja kaikki.

oi kun suloiset :heart:
meniskö teijen neitille kesällä?
En miä tiijä... Pitäis kokeilla ja sitte funtsia
 
piituli tää on niin rupu paikka et ei tääl kirppiksiltä löydä ku reikäsiä mummon paitoja..
varpaat ei oo meilläkää löytyny viel
heidi aijuma miten ihanan suloinen annika on tossa härvelissä,me ostetaan kotiin toi käppäily kärry ja mummolaan hyppykiikku ku siel on jo koukkuki katossa ja meillä pyöris vaan koirat jaloissa..
tilda antton "muuttui" myös hirveästi ku täytti 4kk,alko syömään hyvin,hampaat tuli,kääntyi kyljelleen,jutteli,ei äksynny,nukkui pitkään jne.kaikkee kivaa..kohta se onki jo 5kk :'( sit jo puol vuotta :'( :'( missä ne meidän vauvat on?
 
meillä on sellaset adidaksen kengät,hirmu taipusat ja sellanen ihana vuori sisällä,siis sellanen pörrönen :D ei vaan taida mahtua enää..no onpahan muistona..
mä muutes kerään anttonille sellaseen laatikkoon kaikkee kamaa,siis just se vauva ranneke,eka tuti,eka maito pullo,eka pieneks menny vaate jne..napa tynkäki on jälellä..jostain jos löytäis sellasen puisen aarrearkun nii oispa ihana..sit antton saa sen isona itelleen..
 


ja meillä neitille tämmöset kengät :D

tyty nukkuu..miula kahvimuki nenän alla..jotakin pitäs tehdä..tuntuu että tääkin päivä on mennyt ihan tuosta vaan..oon saanut nyt yhen koneellisen pestyy pyykkiä ja uunin lämmitettyy..ja laittelin mie noita kuvia tonne kerhon puolelle :D

miun pitäs taas noita kasvis soseita venlalle tehä,rupee entiset olemaan loppu.

ootteko muuten missä vaiheessa alottanu antamaan riisiä?siis en kyllä muista yhtään et liekkö noille isoille tytöille edes riisiä antanu..tietysti jonkun kasviksen kanssa hienonnettunu..mutta viljahan riisikin taitaa :eek: olla...
yks pää kesät talvet...

joo,ei se venla nyt nukukkaa..kaks tuntii otti vaan tirsoja..joka päivä samanmoisesti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
me ei ikinà tota hyppykiikkua saadakkaan :| ei kestà katto tai seinàt... ovat muka tehneet "turva" seinàt maanjàristyksià ajatellen... mà olisin kyllà halunnut kovasti :/
huh,voiko teillä sitten olla maanjäristyksiä :eek:
joo,ompahan "turvaseinät ja katot" sitten tehneet jos ei hyppykiikkua kestä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
me ei ikinà tota hyppykiikkua saadakkaan :| ei kestà katto tai seinàt... ovat muka tehneet "turva" seinàt maanjàristyksià ajatellen... mà olisin kyllà halunnut kovasti :/
huh,voiko teillä sitten olla maanjäristyksiä :eek:
joo,ompahan "turvaseinät ja katot" sitten tehneet jos ei hyppykiikkua kestä :eek:
miä ajattelin ihan samaa... miten ne voi kestää järistykset :eek:
 

Yhteistyössä