LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Täältä löytys kans keksejä moneen lähtöön,sitruunamuffinsseja,jätskiä ostin tänään ja kinuskikastiketta :p ite söin just kurkkua sinihomejuustodipillä ja joinpa yhden oluenkin ;)
sulle omat kukat haistettavaks :kieh: :D
Kylläpäs sitä nyt ollaan äreänä siellä Kotkan suunnalla. :LOL: :|

Myö syötiin poppareita, munkkia, suklaakeksejä, kahvia yms kun oli kaveri kylässä.

Ja luulenpa että tytöt ei nukkuneet kun annoin niille päivällä vadelmaa, niinkuin eilen illallakin. Nyt kun en iltapuuroon sitä laittanut kävivät kiltisti nukkumaan... :eek:

Tyhmä äiti :headwall: :headwall:
sinäkin vaan herkkuja pupellat :eek: Petturi :kieh:
En olis muutoin syöny mutta kun kaveri tuli kylään :ashamed:
Selityksen makua :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Täältä löytys kans keksejä moneen lähtöön,sitruunamuffinsseja,jätskiä ostin tänään ja kinuskikastiketta :p ite söin just kurkkua sinihomejuustodipillä ja joinpa yhden oluenkin ;)
sulle omat kukat haistettavaks :kieh: :D
Kylläpäs sitä nyt ollaan äreänä siellä Kotkan suunnalla. :LOL: :|

Myö syötiin poppareita, munkkia, suklaakeksejä, kahvia yms kun oli kaveri kylässä.

Ja luulenpa että tytöt ei nukkuneet kun annoin niille päivällä vadelmaa, niinkuin eilen illallakin. Nyt kun en iltapuuroon sitä laittanut kävivät kiltisti nukkumaan... :eek:

Tyhmä äiti :headwall: :headwall:
sinäkin vaan herkkuja pupellat :eek: Petturi :kieh:
En olis muutoin syöny mutta kun kaveri tuli kylään :ashamed:
Selityksen makua :kieh:
:ashamed: :saint:
 
just tollasta sitteriä etin mistä piituli kuvan laitoit..mut arvelin teiltä kysyä jos jollain on joutavana tai sit ostan uuden ku en mä nyt haluu vierailta ostella enkä kyl luota siihen peliin :D huuto netistä varmasti löytyis mut en uskalla semmoseen ruveta :LOL: pelkuri..
nyt on hampit pesty ja herkuteltu..koittaskohan nukkumaan kun anttonkin just nukahti..harvinaisen ajoissa..
 
Meil on tosi hyvä sitteri,siis jos vinkkejä kaipaat :) on ostettu Citymarketista Peetulle ja nyt on sit Pessillä,välissä oli Peetun serkullakin käytössä. ABC näyttäs merkki olevan


eikä ollu kallis muistaakseni
 
huomenta!!
ei ainakaan meidän lapsi vaadi enempää huomiota , päinvastoin,helpottunu on rutkasti vauvaelo! viihtyy niin hyvin lattialla jumppamatolla ja höpisee ja huutelee omia juttujaan :heart: ! tokihan hänen kanssaan ptää keskustella mut muuten on kyllä jo meleko lupsakkoo penskanhoito! tyyntä myrskyn edellä varmaan; siihenhän se lupsakkuus loppuu kun poju lähtee liikkeelle! mutta nyt jatkaan kahvittelua :wave:
 
Huomenta!

Arki alkoi taas meillä, Onni heräs ennen kuutta ja alko taas mua potkiin... Isänsä kanssa sitten nousi ja mä otin vielä torkut.
Sain lisäinfoa vaatekutsuista
Eli on ainut Suomessa, käy jonkin verran kauempana, mutta toivoo sitten, että on paljon väkeä paikalla. Emäntä saa vieraiden määrän perusteella sitten alennusta, eli senkin puoleen tupa täys!

Dogtor: Kyllä on Antton ylisöpeliini tossa sitterissä paidassaan (en nyt muista mikä toi paita olikaan)
Yksäitille vaan peukut papatuloksiin!!
Me lähdetään taas ulkoileen, täällä kun on TALVI!! Pakkasta -6 ja lunta sadellut yöllä. Ihanaa!!
Mukavaa päivää kaikille!! :wave:
 
Huomenta!

Kahvihetki kullan kallis, Minttu heräsi tuossa vähän ennen kasia, Anni just koluaa portaat alas yläkerrasta. Tänään taidetaan olla ihan kotosalla, eilinen päivä oltiin äidin luona, jotta pääsin yksin käymään kaupassa ja kirppiksellä. Minttu oli taas nukkunut 15 minuutin päiväunet, vaikka oikein ulos laitoin. Se nukkuu aina tosi huonosti kun olen pois kuvioista. Vaikka mistä lie tietää että oon häipynyt pois paikalta nukahtamisen jälkeen... No tänään nukutaan sit kotona äidin valvovan silmän alla ;)

Yksäidin pessillä ihana puku! Onko minkä merkkinen? Mintulla on Annin vanha Travallerin puku, mut mun pitää kyllä tarkistaa minkä kokoinen se on, jotenkin tuntuu että se oli aika pieni...

Nyt sille kahville!
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
just tollasta sitteriä etin mistä piituli kuvan laitoit..mut arvelin teiltä kysyä jos jollain on joutavana tai sit ostan uuden ku en mä nyt haluu vierailta ostella enkä kyl luota siihen peliin :D huuto netistä varmasti löytyis mut en uskalla semmoseen ruveta :LOL: pelkuri..
nyt on hampit pesty ja herkuteltu..koittaskohan nukkumaan kun anttonkin just nukahti..harvinaisen ajoissa..
Toi meidän on ostettu vauvalehden palstalla olleelta myyjältä ja itse kävin Lahdesta hakemassa. Maksoi 20 ?, sittarissa ainakin on just noita YksÄidin mainitsemia sittereitä eikä maksa paljon. Ootkos katellu kirppareilta, meidän tuo toinen löytyi kirppikseltä Ellalle. Vauvalehden osto-myynti palstalla oli eilen paljon sittereitä käy vilaisemassa eihän pakko ole sieltä ostaa mut jos löytyis jostain teijän läheltä vaikka :)
 
Meillä tytöt nukkui huvin yön nyt omassa huoneessa. Kun äippä tonokki ei antanut enään vadelmaa. Sillä se taisi olla eilispäivänkin nukkumis ongelmien syy. :ashamed:

No vahingosta aina viisastuu...

Tytöt nukahtivat n. klo 20.30 ja Emma heräs klo 05 syömään maitoa ja Essi klo 07.30, että aikasta hyvin. Tosin univelkaakin saattoi olla eileispäivän valvomisista. Nukkuivat peräti tunnin päivällä. :whistle:
 

Yhteistyössä