LOKAKUUN 2007 MAMMAT, HERHILÄISTEN HÖMPÄT VKO10

huomenna kàyn varmasti ostamassa ison suklaalevynj a sipsià... vaikka ois mullakin muutama kilo pudotettavana :ashamed: Tekee vaan niin hirmuisesti mieli... ja sitten vielà stressaa nuo annikan paperihommat.. siis kun pitàisi sità kansalaisuutta neidille hakea, mutta tààllà se on niiiiin vaikeaa :headwall:
 
Miä haluan ja jotain hyvää |O Eikä tääl ole mitään... vai oiskohan tuol jätskiä *painuu kohta pää edeltä pakastimeen*

Meil tänne on tosiaankin joku saamarin flunssa TAAS rantautumassa. Jeppe oli v.lopun kuumeessa, niiskuttaa ja yskii. Ja toki Daniel aloitti tänään aivastelemaan ja nyt valuu nenä. Oma pääkin tuntuu tukkoiselta :headwall: Miä en jaksa kohta! Nuo käsidesit on käytössä mutta v..tu ne mitään auttaa |O

No Jesperille tilasin lekuriajan (torstaina). Mennään keskustelemaan jos taas otettais verestä vasta-aineet, kun tuo on koko ajan nuhassa ja valittelee että silmissä on hius/hiekkaa jne. Ennenkin on allergiaepäilyjä ollut mutta..
* ensimmäisessä vasta-aineet kokeessa oli ollut eläinpölyryhmä pikkusen koholla. Lääkäri mokas ja näyte ei mennyt seulaan.. ---> uusi näyte. Eipä ollut enää koholla kuulemma mikään. Ja tänään kuulin että siinä toisessa näytteessä olikin ollut ruokaryhmässä maitoarvot koholla :eek: Siis vasta tänään! Ja tuo on otettu ainakin 2v takaperin...
*prick testeissä ei tullut mitään ilmi

Kumminkin pojalle on jouduttu aika ajoin 2v--> syöttämään zyrteciä tai ataraxia. Reagoi rajusti ötököiden pistoihin. Pistospaikka turpoaa jne. Nokkosrokko ihottumaa aika ajoin. Silmäoireita, ihottumaa jne. Miä haluan tietää mikä noita aiheuttaa jotta se voidaan raivata pois |O Miä en ymmärrä että lasta lääkitään eikä yritetä selvittää oireiden aiheuttajaa. Meilläkin kun kumminkin on koira ja kissa. Ja pölynkerääjiä nurkat täynnä :ashamed: Kyllähän sen tiijän ettei välttämättä testit näytä. Muttei se ota jos ei annakkaan, muuta kun verinäytteen..

Ja kuinka paljon Jesperin levottomuuteen/kiukkusuuteen vaikuttaa se että koko ajan on nuha/silmät kutiaa tai muuten huono olo |O

Juu, oon taas pahalla päällä :kieh:
 
pakko ny pikkasen kiusata teitä :D :D
elikkäs mulla olis täälä...sipsejä,pistaasipähkinöitä,suklaa leivoksia,jotain muita leivoksia,nakkipiirakoita,suklaakeksejä,fazerin suklaata,Kalevin suklaata ja viimeisenä,mut ei vähäisimpänä sitruunamuffinsseja....niin ja jätskiäki löytyy :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
pakko ny pikkasen kiusata teitä :D :D
elikkäs mulla olis täälä...sipsejä,pistaasipähkinöitä,suklaa leivoksia,jotain muita leivoksia,nakkipiirakoita,suklaakeksejä,fazerin suklaata,Kalevin suklaata ja viimeisenä,mut ei vähäisimpänä sitruunamuffinsseja....niin ja jätskiäki löytyy :LOL: :LOL: :LOL:
Haista kukkanen :kieh: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
pakko ny pikkasen kiusata teitä :D :D
elikkäs mulla olis täälä...sipsejä,pistaasipähkinöitä,suklaa leivoksia,jotain muita leivoksia,nakkipiirakoita,suklaakeksejä,fazerin suklaata,Kalevin suklaata ja viimeisenä,mut ei vähäisimpänä sitruunamuffinsseja....niin ja jätskiäki löytyy :LOL: :LOL: :LOL:
Haista kukkanen :kieh: |O
kiitos kulta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
pakko ny pikkasen kiusata teitä :D :D
elikkäs mulla olis täälä...sipsejä,pistaasipähkinöitä,suklaa leivoksia,jotain muita leivoksia,nakkipiirakoita,suklaakeksejä,fazerin suklaata,Kalevin suklaata ja viimeisenä,mut ei vähäisimpänä sitruunamuffinsseja....niin ja jätskiäki löytyy :LOL: :LOL: :LOL:
Haista kukkanen :kieh: |O
kiitos kulta :LOL:
oleppa hyvä vaan :kieh: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Miä päätin paremman puutteessa vetää naamaani lasten vanukkaat tuolta kaapista :ashamed: jäähän niille jugutit, eiks se ole ihan oikein :whistle:
Joo kyllä ne muksut niillä pärjää. :D

Äidin hyväksi on välillä uhrauduttava... :LOL: :LOL: jotta äiti pysyy hyvällä tuulella?
 
kaikkee täält tosiaan löytyy,mut eipä mun tee kyl mieli mitään :/
tein tänään ihan sikahyvää ruokaa tuo uunissa ja sitä tekis kyl mieli :D minäkö outo??? :whistle:
tein sen valurautapadassa...siin oli karjalanpaistilihaa,perunaa,porkkanaa,sipulia,tomaattia...ja lopuks creame fraice päälle....nami,kyl oli hyvvvöööö,niin ja extra virgin olive oiliaki :LOL: :LOL: nam
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Täältä löytys kans keksejä moneen lähtöön,sitruunamuffinsseja,jätskiä ostin tänään ja kinuskikastiketta :p ite söin just kurkkua sinihomejuustodipillä ja joinpa yhden oluenkin ;)
sulle omat kukat haistettavaks :kieh: :D
Kylläpäs sitä nyt ollaan äreänä siellä Kotkan suunnalla. :LOL: :|

Myö syötiin poppareita, munkkia, suklaakeksejä, kahvia yms kun oli kaveri kylässä.

Ja luulenpa että tytöt ei nukkuneet kun annoin niille päivällä vadelmaa, niinkuin eilen illallakin. Nyt kun en iltapuuroon sitä laittanut kävivät kiltisti nukkumaan... :eek:

Tyhmä äiti :headwall: :headwall:
 
tässä Pessin uus kevät/kesä/syksy haalari,käväsin mammuttimarkkinoilla :whistle:


Ja V-O,onnea tuloksesta.Mä kävin viime viikolla papassa ja tuloksia ootellessa B)
Mitähän mitähän mun piti kommentoida,kirjottaa...hmmm...täälä ainakin ollu niiiiiiin kiukkunen vauva tänään et apua,taitaa ne hampit vaivata kunnolla.Tulis jo piru vie

Ja mä aattelin repästä ja lähtee lauantaina poikien kans ajeleen Pessin mummolle kylään,jos vaikka isäkin ilmaantus paikalle.Kehotin meinaan mummoo ilmottaan et ois syytä näyttää naamansa lapselleen :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Täältä löytys kans keksejä moneen lähtöön,sitruunamuffinsseja,jätskiä ostin tänään ja kinuskikastiketta :p ite söin just kurkkua sinihomejuustodipillä ja joinpa yhden oluenkin ;)
sulle omat kukat haistettavaks :kieh: :D
Kylläpäs sitä nyt ollaan äreänä siellä Kotkan suunnalla. :LOL: :|

Myö syötiin poppareita, munkkia, suklaakeksejä, kahvia yms kun oli kaveri kylässä.

Ja luulenpa että tytöt ei nukkuneet kun annoin niille päivällä vadelmaa, niinkuin eilen illallakin. Nyt kun en iltapuuroon sitä laittanut kävivät kiltisti nukkumaan... :eek:

Tyhmä äiti :headwall: :headwall:
sinäkin vaan herkkuja pupellat :eek: Petturi :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Täältä löytys kans keksejä moneen lähtöön,sitruunamuffinsseja,jätskiä ostin tänään ja kinuskikastiketta :p ite söin just kurkkua sinihomejuustodipillä ja joinpa yhden oluenkin ;)
sulle omat kukat haistettavaks :kieh: :D
Kylläpäs sitä nyt ollaan äreänä siellä Kotkan suunnalla. :LOL: :|

Myö syötiin poppareita, munkkia, suklaakeksejä, kahvia yms kun oli kaveri kylässä.

Ja luulenpa että tytöt ei nukkuneet kun annoin niille päivällä vadelmaa, niinkuin eilen illallakin. Nyt kun en iltapuuroon sitä laittanut kävivät kiltisti nukkumaan... :eek:

Tyhmä äiti :headwall: :headwall:
sinäkin vaan herkkuja pupellat :eek: Petturi :kieh:
En olis muutoin syöny mutta kun kaveri tuli kylään :ashamed:
 

Yhteistyössä